Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
120 225,00 UAH
UA-2021-01-05-001984-a 80527570abf7442299803afa2701843f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сацердова Ірина Володимирівна

+380969845023 crd5oblik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №5
Код ЄДРПОУ: 22061278
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 143
Контактна особа: Сацердова Ірина Володимирівна
+380969845023
crd5oblik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2021 21:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 13:28
Очікувана вартість: 120 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 601,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1500 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1500 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2000 кг
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
500 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
100 кг
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
2000 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
350 кг
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 21:49
Оголошення СЗ Овочі Фрукти -5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 87 000,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ 91 550,00
UAH з ПДВ
91 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колесник С.В. 101 875,00
UAH з ПДВ
101 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 22:00
проект овочі фрукти 5.pdf
13 січня 2021 23:49
Електронний підпис
13 січня 2021 23:48
ІПН.pdf
13 січня 2021 23:48
ходюк ЄП.pdf
13 січня 2021 23:48
паспорт код Ходюк.pdf
13 січня 2021 23:48
лист санітарні.pdf
13 січня 2021 23:48
вимоги овочі фрукти 5.pdf
13 січня 2021 23:48
проект овочі фрукти 5.pdf
13 січня 2021 23:48
якісне овочі фрукти.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 18:15
Електронний підпис
18 січня 2021 18:14
овочі фрукти.rar

Публічні документи

18 січня 2021 19:42
Електронний підпис
18 січня 2021 19:40
сертифікати фрукти.rar
18 січня 2021 19:40
сертифікат овочі.jpg
18 січня 2021 19:40
санпаспорт .jpg
18 січня 2021 19:40
санобробка.jpg
18 січня 2021 19:40
паспорт Колесник С В.rar
18 січня 2021 19:40
накладна овочі.jpg
18 січня 2021 19:40
мед книжка.rar
18 січня 2021 19:40
Довідка МТБ.jpg
18 січня 2021 19:40
Витяг КСВ.rar
18 січня 2021 19:40
Виписка Колесник С В.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Колесник С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 17:55

Документи

25 січня 2021 17:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 17:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 20:57
Електронний підпис укладений
07 лютого 2021 00:47
договір 29 21 ОВ.pdf укладений
07 лютого 2021 00:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 000,00
UAH