Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування учнів закладу загальної середньої освіти (послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 55320000-9)
Очікувана вартість
1 050 300,00 UAH
UA-2021-01-05-001833-a ba01a4a95cde4cdba021a5251cd93003
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопова Олена Соломонівна

380573371686 sch149dzr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський ліцей № 149 Харківської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 23907274
Місцезнаходження: 61174, Україна , Харківська обл., Харків, Проспект Перемоги, 67а
Контактна особа: Прокопова Олена Соломонівна
380573371686
sch149dzr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі обгрунтовується двічі відміненими торгами (ідентифікатори закупівель UA-2020-12-01-003274-с та UA-2020-12-17-004311-b).Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст.40 Закону прийнято рішення про проведення закупівлі зі застосуванням переговорної процедури .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2021 17:26
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73400 послуга
Послуги з харчування учнів закладу загальної середньої освіти (послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 55320000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська область, Харків, Проспект Перемоги, 67а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані відповідно до умов цього Договору послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Виконавцем, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично надані послуги. Місцезнаходження замовника: 61174, Україна, Харківська область, Харків, пр. Перемоги, буд. 67а. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 січня 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 1 050 300,00
UAH
05 січня 2021 17:26

Документи

05 січня 2021 17:26
Електронний підпис
05 січня 2021 17:25
Протокол питание.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 17:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
1 050 300,00
UAH
Документи

Документи

05 січня 2021 17:26
Електронний підпис
05 січня 2021 17:25
Протокол питание.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 12:33
Допугода 2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:22
Допугода питание.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:14
Питание договор.pdf укладений
18 січня 2021 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 803 196,00
UAH