Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Іванківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44031188 |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків, вул.Івана Проскури,42 |
Контактна особа: |
Бондаренко Тамара Олександрівна +380459151548 OSVITA_IV@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2021 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 2 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 16:50 |
Перелік змін.docx | |
11 січня 2021 16:50 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
11 січня 2021 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2021 16:50 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 січня 2021 16:50 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000002 ● ed7273b1ea1449478696474e2d59deff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2021 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2021 № 113
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2021 № 113
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-01-05-001802-a 05.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Іванківської селищної ради відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку за результатами моніторингу закупівлі код за ДК 021:2015 03410000-7 Паливна деревина (паливна деревина твердих та м’яких порід), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-05-001802-a, надає через електронну систему закупівель наступні аргументовані заперечення до висновку: Орган державного фінансового контролю у своєму висновку за результатами моніторингу вказав, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Це твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-05-001802-a (додається), яке розміщене на вебпорталі Уповноваженого органу та доступне за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-05-001802-a/print/open/pdf містить інформацію про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції – вона розміщена на другій сторінці сьомий рядок знизу. Звертаємо увагу орган державного фінансового контролю, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону - після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, статтею 31 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Замовник, будучи органом місцевого самоврядування, зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України). Єдиним законом, який регулює правові засади здійснення публічних закупівель, - є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, для того, щоб відхилити тендерну пропозицію будь-кого з учасників необхідно, щоб тендерна документація містила певну вимогу, а тендерна пропозиція учасника не відповідала прямо встановленій замовником у тендерній документації вимозі. Відхилення тендерних пропозицій учасників з неіснуючих чи вигаданих підстав не передбачено Законом. Крім того, КУпАП встановлює адміністративну відповідальність за безпідставне відхилення тендерних пропозицій учасників. Орган державного фінансового контролю у своєму висновку за результатами моніторингу вказав, що «в складі пропозиції Переможця відсутні будь-які документи, які б підтверджували, що Переможець дійсно володіє автомобілем ГАЗ 33104-318, чим не дотримано вимогу пункту І Додатку 1 до ТД.». Тендерна документація, затверджена Відділом освіти Іванківської селищної ради для проведення цієї закупівлі, не містила жодних вимог до учасників стосовно необхідності надання договору оренди чи будь-якого іншого договору на використовуваний учасником транспортний засіб. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації згідно із статтею 16 Закону, є чітко визначеним замовником у Додатку №1 до тендерної документації і містить чітко визначений перелік документів, які вимагалися від учасників. Переможець торгів надав усі документи вказані у переліку. Отож підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині у замовника не було. Пунктом 2 «Вимоги до зовнішнього вигляду та якості товару» Додатку №2 до тендерної документації встановлено наступне: «Згідно із цією закупівлею до поставки допускається лише деревина, що пройшла радіологічний контроль на вміст цезію та стронцію. Учасник у складі тендерної пропозиції надає протоколи радіаційного дослідження деревини на кожне найменування товару. Уся деревина повинна відповідати вимогам державного гігієнічного нормативу питомої активності радіонуклідів цезію та стронцію у деревині та продукції з деревини, що має підтверджуватися наданими протоколами. Протоколи обов’язково повинні містити інформацію про вміст цезію та стронцію в зразках продукції учасника.». У складі тендерної пропозиції переможця містяться протоколи радіаційного дослідження деревини від 05.07.2019 № 17 та від 09.12.2020 № 19 (орган державного фінансового контролю також встановив їх наявність), які повністю відповідають вимогам, встановленим замовником. Формулювання назви товару у протоколах «дрова паливні» замість «паливна деревина» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця, оскільки це аналогічні поняття і від того як їх назва вказана у протоколі не залежить зміст і результат досліджень на вміст цезію та стронцію в зразках продукції учасника. Учасник запропонував товар, що повністю відповідав вимогам замовника, в тому числі і щодо якості. Отож підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині у замовника не було. Зважаючи на те, що висновок органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу стосовно невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника є безпідставним та необґрунтованим, а також таким, що суперечить Закону, отже і жодних правових підстав для розірвання договору немає.
2021-03-09 19:55:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частин 11 та 16 статті 29 Закону № 922-VIII)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частин 11 та 16 статті 29 Закону № 922-VIII) • не усунуто
-
2021-04-27 15:36:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Королівський лісоруб" |
2 056 600,00
UAH з ПДВ
|
2 046 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ГРИВА ПАВЛО ЯКОВЛЕВИЧ |
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Королівський лісоруб" #38286569 |
Переможець |
2 046 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 13:34
|
договір | укладений |
02 лютого 2021 13:32
|