Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Благоустрій" Чортківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43506764 |
Місцезнаходження: | 48500, Україна , Тернопільська обл., Чортків, вулиця Заводська,2 |
Контактна особа: |
Голованова Олена +380673505246 olenagolov15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 15:11 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
бензин А 95
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2021 16:35 |
Додаток_2_документи.docx |
05 січня 2021 16:35 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx |
05 січня 2021 16:34 |
Додаток_1_технічне завдання.doc |
05 січня 2021 16:33 |
Додаток_3_проект договору.doc |
05 січня 2021 16:33 |
1 Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-11-000003 ● 072b04bfc21e48c795f1b36cc2dfa34e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.03.2021 № 173
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.03.2021 № 173
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-01-05-001680-а від 05.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-11 14:13:59
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин, дизельне паливо, газ», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-05-001680-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником додатковою угодою від 09.02.2021 внесені зміни до договору поставки від 08.02.2021 №ТБСК-133-1133, а саме: збільшено ціну за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору на збільшення ціни товару за одиницю, з наданням документального підтвердження, на підставі якого укладено зазначену додаткову угоду (листи, статистичні довідки, скріни з сайтів та інше).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-12 16:01:27
Підстава для укладання додаткової угоди до договору
Керуючись ст. 41 п.5 ч.2 Закону України "Про публічні закупівлі" - " збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку" учасник звернувся із листом 08.02.2021р. про коливання ціни на ринку палива, надавши висновок Дніпропетровської торгово-промислової палати та заначив ціни на одиницю товару. Крім того замовником було здіснено моніториг цін дату укладання додаткової угоди, шляхом огляду сайтів: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ternopolskaya/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-19 13:14:03
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин, дизельне паливо, газ», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-05-001680-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні наступних документів.
Прошу надати скан-копії додаткової угоди від 09.02.2021 укладеної до договору від 08.02.2021 року за №ТБСК-13-1133.
Скан-копію додаткової угоди необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-19 14:12:26
додаток № 1
На Ваш запит надаємо додаткову угоду № 1 до договору № ТБСК -133-1113 від 08.02.2021р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Угода про розірвання
2021-03-25 17:01:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
311 200,00
UAH з ПДВ
|
311 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
343 000,00
UAH з ПДВ
|
343 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
311 200,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 11:41
|
угода про розірвання.PDF | зміни до договору |
25 березня 2021 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 13:48
|
договір Лівайнторг.PDF | укладений |
09 лютого 2021 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни товару |
Номер договору про закупівлю: | ТБСК-133-1133 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Угода про розірвання |
Номер договору про закупівлю: | ТБСК-133-1133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ТБСК-133-1133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |