Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне. (Папір офісний).
Очікувана вартість
67 248,00 UAH
UA-2021-01-05-000994-c 76016cc05d974520abd17b2f66981813
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Закревська

+380675044963 zli85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Боярка-Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 30687118
Вебсайт: https://vodokanal.mistoboyarka.gov.ua/
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Боярка, ВУЛИЦЯ БІЛОГОРОДСЬКА, будинок 19-Б
Контактна особа: Людмила Закревська
+380675044963
zli85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2021 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 13:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 14:07
Очікувана вартість: 67 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


фісне устаткування та приладдя різне: Папір офісний - 700 пачок.«Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі -30190000-7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 пачок
Папір офісний А4 клас А Premium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м.Боярка, Білогородська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 пачок
Папір офісний А4 клас В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м.Боярка, Білогородська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачок
Папір офісний А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м.Боярка, Білогородська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється протягом 20-ти банківських днів після поставки товару на склад Покупця та підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 11:57
Оголошення .docx
05 січня 2021 11:57
проект договору .doc
05 січня 2021 11:57
форма пропозиції.doc
05 січня 2021 11:57
кваліфікаційні вимоги .docx
05 січня 2021 11:57
технічні вимоги .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-05-000994-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 січня 2021 10:01
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-05-000994-с на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний), де Замовником виступає КП «Боярка-Водоканал», нами було встановлено, що характеристики товару зазначені помилково з таким параметром як Щільність щодо кожної позиції і до кожного технічного показника паперу.
Також, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 клас А Premium, Паперу офісного А4 клас В, Паперу офісного А5 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного А4 клас А Premium: Товщина – um- ISO 534; Щільність – 80, Prem - ± 4;Гладкість Bekk – sec-ISO 5627, Щільність – 80, Prem - ± 15; Яскравість UV %- ISO 2470; Щільність – 114,0, Prem - ± 2,0;, Паперу офісного А4 клас В: Яскравість UV %- ISO 2470; Щільність – 110,5, Prem - ± 1,5;, Паперу офісного А5: Яскравість UV %- ISO 2470; Щільність – 110,5, Prem - ± 1,5.
Просимо Вас зробити зміни щодо помилкового значення «Щільність» та до Паперу офісного А4 клас А Premium: Товщина – um- ISO 534; 105;
Гладкість Bekk – sec-ISO 5627, 160; Яскравість UV %- ISO 2470 97, Паперу офісного А4 клас В: Яскравість UV %- ISO 2470 97, Паперу офісного А5: Яскравість UV %- ISO 2470 97 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2021 15:42
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу Вимогу від 12.01.2021 року щодо технічних показників предмету закупівлі (далі – Вимога) Уповноважена особа Комунального підприємства «Боярка-Водоканал» повідомляє про наступне.
При проведенні закупівлі за ДК 021:2015-30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний) 700 пачок - «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі -30190000-7. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-05-000994-c, Уповноважена особа керується Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні.
Ураховуючи зазначене, вимоги оголошення та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити як свою відповідність так і технічні вимоги до предмета закупівлі таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Так, додатком № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, передбачено Технічні (якісні) вимоги до товару до предмету закупівлі з відповідними характеристиками та технічним описом до предмета закупівлі.
Учасники, при поданні пропозицій, можуть запропонувати будь-яку торгівельну марку предмета закупівлі, які широко представлені на ринку України, за умови їх відповідності технічним вимогам додатку 1 до оголошення. Пропозиція учасника торгів обов’язково має містити технічний опис товару, який пропонується на торги та відомості про виробника, а також зазначає країну походження товару та дату ввезення на митну територію України (у разі його ввезення на територію України на момент подання пропозиції).
Згідно п.4. Додатку 1 до Оголошення якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує та/або еквівалент, він, разом з пропозицією, повинен надати:
опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару-технічним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі, в межах ±1% від чітко встановлених технічних характеристик.
А отже, встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, що передбачено у Технічні (якісні) вимоги до товару до предмету закупівлі.
Таким чином встановлені Замовником технічні вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.

Документи

12 січня 2021 15:42
Відповідь на вимогу.PDF

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 13 січня 2021 15:35
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно з ч.17 ст.14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавтсва з питань публічних закупівель.
Документи:
13 січня 2021 15:35
рішення про скасування закупівлі.PDF
Виконано
Дата відміни: 13 січня 2021 15:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно з ч.17 ст.14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавтсва з питань публічних закупівель.
Документи:
13 січня 2021 15:38
Електронний підпис
13 січня 2021 15:36
рішення про скасування закупівлі.PDF