Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
172 794,70 UAH
UA-2021-01-05-000751-a ae7bf87ff505471daa0ce6259ac4cf04
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Згідно п.5 Договору; Інформація про кінцевого бенефіціарного власника відсутня
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 упаковка
Фентаніл р-н д/ін. 0,05 мг/мл 2 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
50 упаковка
Сибазон р-н д/ін. 5 мг/мл 2 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
10 упаковка
Натрію оксибутират р-н д/ін. 200 мг/мл 10 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 січня 2021 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 172 794,70
UAH
05 січня 2021 14:18

Документи

05 січня 2021 14:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 12:16
Звіт про виконання Договору.pdf укладений
01 вересня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 08:54
Повідомлення №4.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 11:27
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 15:50
Повідомлення 3.pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:50
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:19
Повідомлення 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:33
Повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:32
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:32
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:22
Звіт Ао-4-99.pdf укладений
05 січня 2021 14:22
Договір Ао-4-99.pdf укладений
05 січня 2021 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови КМУ від 17 лютого 2021 р., Сторони вирішили продовжити дію Договору до 30.04.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Ао-4/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови КМУ від 21 квітня 2021р. №405, Сторони вирішили продовжити дію Договору до 30.06.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Ао-4/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови КМУ від 16 червня 2021р. №611, Сторони вирішили продовжити дію Договору до 31.08.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Ао-4/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 1.2 Договору Сторони дійшли до згоди зменшити обсяги закупівлі, суму Договору та внести зміни до Специфікації. 2.Сума договору зменшена на 3 100,68 ( Три тисячі сто грн. 68 коп.) і становить 169 694,02 ( Сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто чотири грн. 02 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ао-4/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 169 694,02
UAH