Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплексні послуги з прання
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2021-01-05-000724-b e383fdf8e74e494baab3747efee1291a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сакун Наталія Володимирівна

+380619490328 melgorbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької обл
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9
Контактна особа: Сакун Наталія Володимирівна
+380619490328
melgorbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги) згідно код за ДК 021:2015 - 98310000 – 9 - Послуги з прання і сухого чищення (комплексні послуги з прання):перша процедура (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-26-006371-b) відмінена 12 грудня 2020 року причина подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій та друга процедура (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-17-007734-b) відмінена 02 січня 2021 року причина подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки було двічі відмінено закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників з причини подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій, вирішено для закупівлі комплексних послуг з прання:застосувати «Переговорну процедуру закупівлі», при цьому предмет закупівлі: код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 98310000 – 9 - Послуги з прання і сухого чищення (комплексні послуги з прання), його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації під час процедури закупівлі "відкриті торги". Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-26-006371-b. Дата формування звіту: 12.12.2020 р. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-17-007734-b. Дата формування звіту: 02.01.2021р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 10:11
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75000 кг
комплексні послуги з прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького, 46/9; вул. Брів-ла-Гайард, 19; вул. Фролова,21, вул. Кізіярська,48, вул.І.Алексєєва, буд.7, вул.Брів-ла-Гайард, буд.18, вул.Українська, буд.21.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

05 січня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Балян Едгар Юрійович
#3497607270
Переможець 1 447 500,00
UAH
06 січня 2021 10:11

Документи

06 січня 2021 10:11
Електронний підпис
05 січня 2021 17:05
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 10:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Балян Едгар Юрійович
#3497607270
1 447 500,00
UAH
Документи

Документи

06 січня 2021 10:11
Електронний підпис
05 січня 2021 17:05
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 14:38
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:39
додаткова угода 2 дог. 2240-5.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 12:59
додаткова угода 1 дог.2240-5.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:56
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:46
договір укладений
20 січня 2021 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця Сторони домовились внести зміни до Договору № 2240/5 від 18.01.2021 року. 1.В розділі 11. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» банківські реквізити Виконавця викласти в наступній редакції: р/р UА223220010000026000310028089 в АТ «Універсал банк»
Номер договору про закупівлю: 2240/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни до Договору № 2240/5 від 18.01.2021 року. В розділі 11. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» банківські реквізити Замовника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2240/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 447 500,00
UAH