Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шоколадні вироби
Очікувана вартість
277 080,00 UAH
UA-2021-01-04-001239-c ● 881cb6f9fbba40de9e028a1b2bfa636e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» |
Код ЄДРПОУ: | 20361881 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43 |
Контактна особа: |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут +380951048897 20361881@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 277 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 385,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8312.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8400 штуки
Батончик шоколадний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут , вул. Черняховського, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
1200 кілограми
Цукерки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут , вул. Черняховського, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
100 кілограми
Какао
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут , вул. Черняховського, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2021 13:10 |
проект договору.docx | |
04 січня 2021 13:10 |
шоколад тд 2021.docx | |
04 січня 2021 13:10 |
шоколад техн.характ..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001239-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ", Код ЄДРПОУ:23768657
Дата подання: 09 січня 2021 14:26
Щодо умов тендерної документації
№ 09/5 від 09.01.2021 р.
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Ми маємо намір взяти участь у вказаній закупівлі.
Однак, детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. В тендерній документації передбачене, що аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та дитячими навчальними закладами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішенні № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., в якому орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
2. В тендерній документації передбачене, що всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки це є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації.
Однак, ця вимога порушує приписи п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; При цьому, закон не вимагає від працівників досвіду саме на останньому місті роботи. Досвід і кваліфікація можуть бути отримані за весь час роботи працівника.
Вважаємо вимоги, встановлені Замовником незаконними, необґрунтованими, дискримінаційними та такими, що порушують наші права як суб’єкта господарювання.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Ми маємо намір взяти участь у вказаній закупівлі.
Однак, детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. В тендерній документації передбачене, що аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та дитячими навчальними закладами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішенні № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., в якому орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
2. В тендерній документації передбачене, що всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки це є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації.
Однак, ця вимога порушує приписи п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; При цьому, закон не вимагає від працівників досвіду саме на останньому місті роботи. Досвід і кваліфікація можуть бути отримані за весь час роботи працівника.
Вважаємо вимоги, встановлені Замовником незаконними, необґрунтованими, дискримінаційними та такими, що порушують наші права як суб’єкта господарювання.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2021 15:11
Шановний Учаснику! Замовником було розглянуте ваше звернення щодо визначення кваліфікаційних критерій до учасників процедури закупівлі, та відповідно протоколу засідання тендерного комітету №31 від 11.01.2021 року вирішено надати пояснення таких вимог. Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні та за результатами проведення процедури закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами на перевірку відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі Замовник керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах своїх повноважень, інформаційними листами Департаменту сфери публічних закупівель (Департамент регулювання державних закупівель), які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно чинного законодавства (п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Також, вважаємо додатково проінформувати, про те, що існує ресурс в мережі Інтернет (за посиланням в мережі Інтернет - http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/623), який має рекомендаційний характер щодо проведення процедур закупівель в системі PROZORRO, а саме щодо формуваннія кваліфікаційних та інших вимог у складі тендерної документації. Щодо надання копій аналогічних договорів: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги те, що необхідна саме своєчасна поставка якісної продукції Замовником було визначено надання аналогічного договору, в якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів.
Також, вважаємо за доцільне зазначити, що ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до цього Замовником і були зазначені вимоги стосовно підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання товару за предметом закупівлі відповідно частині 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо недоцільно та необґрунтовано вносити зміни до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно чинного законодавства (п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Також, вважаємо додатково проінформувати, про те, що існує ресурс в мережі Інтернет (за посиланням в мережі Інтернет - http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/623), який має рекомендаційний характер щодо проведення процедур закупівель в системі PROZORRO, а саме щодо формуваннія кваліфікаційних та інших вимог у складі тендерної документації. Щодо надання копій аналогічних договорів: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги те, що необхідна саме своєчасна поставка якісної продукції Замовником було визначено надання аналогічного договору, в якому предметом договору є поставка продуктів харчування для навчальних закладів.
Також, вважаємо за доцільне зазначити, що ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до цього Замовником і були зазначені вимоги стосовно підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання товару за предметом закупівлі відповідно частині 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо недоцільно та необґрунтовано вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧУБАНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА" |
251 200,00
UAH з ПДВ
|
251 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 січня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій