Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділі освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44064105 |
Вебсайт: | https://stryzhavska-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги, 7 |
Контактна особа: |
Ковальчук Тетяна Григорівна +380674273282 osvitastr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 16:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
04 січня 2021 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000021 ● 569d8d2f815a4da89fcceb31c0379f8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-01-04-001200-b 04.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 11:23:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-04-001200-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2021-01-04-001200-b) обрано пункт 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин), в той час, коли існує вільний ринок постачальників природного газу?
2. Яким чином обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 20:08:04
Відповідь
Уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Т.Г. надає відповідь Державній аудиторській службі України північного офісу Держаудитслужби
управління північного офісу Держаудистлужбиу Вінницькій області щодо проведення моніторингу закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-04-001200-b):
Відповідь на перше питання.
Влітку 2020 року в Україні створено новий адміністративно-територіальний устрій України: затверджено території 1469 територіальних громад та утворено 136 нових районів.
В грудні 2020 року Стрижавською селищною радою прийнято рішення про реорганізацію шляхом приєднання Сосонської, Лаврівської, Дорожнянської, Мізяківськохутірської, Пеньківської сільських рад.
В кінці грудня 2020 року Вінницькою районною радою Стрижавській селищній раді передані майно, до складу якого входять в тому числі загальноосвітні школи та інші об’єкти.
Відповідно Стрижавською селищною радою прийнято рішення про створення Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради.
Стрижавською селищною радою на виконання вимог Бюджетного кодексу України передано до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради в оперативне управління заклади освіти.
Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами.
Відділом освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Держзакупівлі.Онлайн» щодо приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua).
Уповноваженою особою зазначено на майданчику у вкладці «Пунк закону» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» Відсутність конкуренції з технічних причин, у зв’язку з відсутністю на майданчику відповідної підстави:
У вкладці «Обгрунтування» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» уповноваженою особою надано обґрунтування застосування Переговорної процедури відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«Протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Стрижавської селищної ради від 04.01.2021 р. №1, оголошення процедури закупівлі природного газу для забезпечення його безперебійного постачання до закладів освіти та культури Стрижавської селищної ради на 2021 рік не була розпочати в зв’язку з тим, що Стрижавська територіальна громада розпочала свою діяльність 2021 року та наразі, триває процедура прийому-передачі закладів, установ освіти та культури з районної комунальної власності до комунальної власності Стрижавської територіальної громади. З метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури.»
Так як відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури .
Припинення постачання природного газу для закладів освіти і культури призведе до негативних наслідків та надзвичайної ситуації місцевого рівня, що створить соціальну напругу.
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
На даний час оголошена процедура ВІДКРИТІ ТОРГИ, аукціон якої призначений на 15.01.2021 по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»)
Крім того варто зазначити, що відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради керується у своїй діяльності нормами чинного законодавства. Головну ціль у своїй діяльності відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради визначає надання належних умов для отримання освіти дітей.
Відповідно до статей 28 та 29 Конвенції про права дитини (ратифіковано Постановою ВР № 789-XII від 27.02.91), передбачається право кожної дитина на отримання належної освіти із забезпеченням належних умов.
Відповідь на друге питання.
На переговорну процедуру суб’єктам господарювання було надіслано листи, щодо запрошення для участі в переговорній процедурі ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано на підставі комерційної пропозиції ТОВ «Вінницягаз Збут» на січень місяць 2021 року становить 9,90 грн. за 1(один) метр кубічний з ПДВ, єдиного суб’єкта господарювання, що подав документи щодо участі у переговорній процедурі по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»).
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
Зважаючи на ці обставини, а також у зв’язку з необхідністю закупівлі природного газу, замовником прийнято рішення про проведення, як виняток, переговорної процедури .
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-12 17:48:56
Пояснення з власної ініціативи
Уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Т.Г. надає відповідь Державній аудиторській службі України північного офісу Держаудитслужби
управління північного офісу Держаудистлужбиу Вінницькій області щодо проведення моніторингу закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-04-001200-b):
Відповідь на перше питання.
Влітку 2020 року в Україні створено новий адміністративно-територіальний устрій України: затверджено території 1469 територіальних громад та утворено 136 нових районів.
В грудні 2020 року Стрижавською селищною радою прийнято рішення про реорганізацію шляхом приєднання Сосонської, Лаврівської, Дорожнянської, Мізяківськохутірської, Пеньківської сільських рад.
В кінці грудня 2020 року Вінницькою районною радою Стрижавській селищній раді передані майно, до складу якого входять в тому числі загальноосвітні школи та інші об’єкти.
Відповідно Стрижавською селищною радою прийнято рішення про створення Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради.
Стрижавською селищною радою на виконання вимог Бюджетного кодексу України передано до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради в оперативне управління заклади освіти.
Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами.
Відділом освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Держзакупівлі.Онлайн» щодо приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua).
Уповноваженою особою зазначено на майданчику у вкладці «Пунк закону» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» Відсутність конкуренції з технічних причин, у зв’язку з відсутністю на майданчику відповідної підстави:
У вкладці «Обгрунтування» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» уповноваженою особою надано обґрунтування застосування Переговорної процедури відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«Протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Стрижавської селищної ради від 04.01.2021 р. №1, оголошення процедури закупівлі природного газу для забезпечення його безперебійного постачання до закладів освіти та культури Стрижавської селищної ради на 2021 рік не була розпочати в зв’язку з тим, що Стрижавська територіальна громада розпочала свою діяльність 2021 року та наразі, триває процедура прийому-передачі закладів, установ освіти та культури з районної комунальної власності до комунальної власності Стрижавської територіальної громади. З метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури.»
Так як відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури .
Припинення постачання природного газу для закладів освіти і культури призведе до негативних наслідків та надзвичайної ситуації місцевого рівня, що створить соціальну напругу.
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
На даний час оголошена процедура ВІДКРИТІ ТОРГИ, аукціон якої призначений на 15.01.2021 по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»)
Крім того варто зазначити, що відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради керується у своїй діяльності нормами чинного законодавства. Головну ціль у своїй діяльності відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради визначає надання належних умов для отримання освіти дітей.
Відповідно до статей 28 та 29 Конвенції про права дитини (ратифіковано Постановою ВР № 789-XII від 27.02.91), передбачається право кожної дитина на отримання належної освіти із забезпеченням належних умов.
Відповідь на друге питання.
На переговорну процедуру суб’єктам господарювання було надіслано листи, щодо запрошення для участі в переговорній процедурі ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано на підставі комерційної пропозиції ТОВ «Вінницягаз Збут» на січень місяць 2021 року становить 9,90 грн. за 1(один) метр кубічний з ПДВ, єдиного суб’єкта господарювання, що подав документи щодо участі у переговорній процедурі по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»).
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
Зважаючи на ці обставини, а також у зв’язку з необхідністю закупівлі природного газу, замовником прийнято рішення про проведення, як виняток, переговорної процедури .
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-13 14:27:04
Пояснення з власної ініціативи
Уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Ковальчук Т.Г. надає відповідь Державній аудиторській службі України північного офісу Держаудитслужби
управління північного офісу Держаудистлужбиу Вінницькій області щодо проведення моніторингу закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-04-001200-b):
Відповідь на перше питання.
Влітку 2020 року в Україні створено новий адміністративно-територіальний устрій України: затверджено території 1469 територіальних громад та утворено 136 нових районів.
В грудні 2020 року Стрижавською селищною радою прийнято рішення про реорганізацію шляхом приєднання Сосонської, Лаврівської, Дорожнянської, Мізяківськохутірської, Пеньківської сільських рад.
В кінці грудня 2020 року Вінницькою районною радою Стрижавській селищній раді передані майно, до складу якого входять в тому числі загальноосвітні школи та інші об’єкти.
Відповідно Стрижавською селищною радою прийнято рішення про створення Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради.
Стрижавською селищною радою на виконання вимог Бюджетного кодексу України передано до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради в оперативне управління заклади освіти.
Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами.
Відділом освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Держзакупівлі.Онлайн» щодо приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua).
Уповноваженою особою зазначено на майданчику у вкладці «Пунк закону» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» Відсутність конкуренції з технічних причин, у зв’язку з відсутністю на майданчику відповідної підстави:
У вкладці «Обгрунтування» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» уповноваженою особою надано обґрунтування застосування Переговорної процедури відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«Протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Стрижавської селищної ради від 04.01.2021 р. №1, оголошення процедури закупівлі природного газу для забезпечення його безперебійного постачання до закладів освіти та культури Стрижавської селищної ради на 2021 рік не була розпочати в зв’язку з тим, що Стрижавська територіальна громада розпочала свою діяльність 2021 року та наразі, триває процедура прийому-передачі закладів, установ освіти та культури з районної комунальної власності до комунальної власності Стрижавської територіальної громади. З метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури.»
Так як відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури .
Припинення постачання природного газу для закладів освіти і культури призведе до негативних наслідків та надзвичайної ситуації місцевого рівня, що створить соціальну напругу.
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
На даний час оголошена процедура ВІДКРИТІ ТОРГИ, аукціон якої призначений на 15.01.2021 по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»)
Крім того варто зазначити, що відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради керується у своїй діяльності нормами чинного законодавства. Головну ціль у своїй діяльності відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради визначає надання належних умов для отримання освіти дітей.
Відповідно до статей 28 та 29 Конвенції про права дитини (ратифіковано Постановою ВР № 789-XII від 27.02.91), передбачається право кожної дитина на отримання належної освіти із забезпеченням належних умов.
Відповідь на друге питання.
На переговорну процедуру суб’єктам господарювання було надіслано листи, щодо запрошення для участі в переговорній процедурі ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано на підставі комерційної пропозиції ТОВ «Вінницягаз Збут» на січень місяць 2021 року становить 9,90 грн. за 1(один) метр кубічний з ПДВ, єдиного суб’єкта господарювання, що подав документи щодо участі у переговорній процедурі по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»).
Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу.
Зважаючи на ці обставини, а також у зв’язку з необхідністю закупівлі природного газу, замовником прийнято рішення про проведення, як виняток, переговорної процедури .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-04-001200-b 14 січня 2021 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області прийнято висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-04-001200-b, відповідно до якого Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує Замовника «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 8 статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення». Своє рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області обґрунтовує «за результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону». З даним твердженням не погоджуюсь та вважаю його необгрутованим та безпідставним: По-перше, влітку 2020 року в Україні створено новий адміністративно-територіальний устрій України: затверджено території 1469 територіальних громад та утворено 136 нових районів. В грудні 2020 року Стрижавською селищною радою прийнято рішення про реорганізацію шляхом приєднання Сосонської, Лаврівської, Дорожнянської, Мізяківськохутірської, Пеньківської сільських рад. В кінці грудня 2020 року Вінницькою районною радою Стрижавській селищній раді передані майно, до складу якого входять в тому числі загальноосвітні школи та інші об’єкти. Відповідно Стрижавською селищною радою прийнято рішення про створення Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради. Стрижавською селищною радою на виконання вимог Бюджетного кодексу України передано до Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради в оперативне управління заклади освіти та інші об’єкти. Тобто тільки у січні 2021 року Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради отримано правові підстави проводити публічні закупівлі щодо постачання газу до переданих йому закладів освіти та об’єктів нерухомості. 04 січня 2021 року комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Стрижавської селищної ради проведено засідання (Протокол №1), на якому прийнято рішення «З метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури». Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера (абз. 1 пункт 3 частини другої ст. 40 закону України «Про публічні закупівлі»). В обґрунтуванні даної закупівлі Замовник зазначив, що переговорна процедура проводиться на підставі «п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу». Законодавець передбачив вказані підстави для проведення публічної закупівлі, відповідно Замовник застосував даний вид закупівлі діючи в рамках законодавства України. А отже дії Замовника щодо проведення даної переговорної процедури законні та обґрунтовані. По-друге, Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами. Відділом освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Держзакупівлі.Онлайн» щодо приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua). Уповноваженою особою зазначено на майданчику у вкладці «Пункт закону» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» «Відсутність конкуренції з технічних причин», у зв’язку з відсутністю на майданчику відповідної підстави. Даний факт підтверджується наступним скріншотом з сайту https://www.dzo.com.ua У вкладці «Обгрунтування» у розділі «Обґрунтування переговорної процедури» уповноваженою особою надано обґрунтування застосування Переговорної процедури відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Стрижавської селищної ради від 04.01.2021 р. №1, оголошення процедури закупівлі природного газу для забезпечення його безперебійного постачання до закладів освіти та культури Стрижавської селищної ради на 2021 рік не була розпочати в зв’язку з тим, що Стрижавська територіальна громада розпочала свою діяльність 2021 року та наразі, триває процедура прийому-передачі закладів, установ освіти та культури з районної комунальної власності до комунальної власності Стрижавської територіальної громади. З метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури.» Тобто у обґрунтуванні застосування переговорної процедури чітко зазначено на підставі якого пункту Закону застосовувалась дана переговорна процедура, однак з технічних причин у переліку запропонованих вкладок для Замовника на сайті https://www.dzo.com.ua даного пункту не було. По-третє, не відновлення та припинення постачання природного газу для закладів освіти і культури призведе до негативних наслідків та надзвичайної ситуації місцевого рівня, що створить соціальну напругу. Так відповідно до інформації розміщено на відкритих ресурсах, найблищим часом буде спостерігатися значне пониження температури повітря. Дані обставини можуть потягнути за собою негативні наслідки для комунікацій, що забезпечують тепловий режим установ. Враховуючи зазначені обставини, з метою забезпечення належного функціонування закладів культури, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмерзання систем опалення , вихід з ладу газового обладнання тощо), недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу вважаємо неможливим відмінити дану переговорну процедуру. На даний час оголошена процедура ВІДКРИТІ ТОРГИ, аукціон якої призначений на 15.01.2021 по закупівлі природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: - «Газове паливо»). По-четверте, Замовником відповідно до норм чинного законодавства не може бути застосована публічна закупівля «останньої надії». Зокрема відповідно до п. 3 Розділу 6 Правил постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 30.09.2015 № 2496, Постачальник «останньої надії» здійснює постачання природного газу споживачу за умови відсутності відключення або ініціювання діючим постачальником відключення його об’єкта в таких випадках: банкрутство, ліквідація попереднього постачальника природного газу; зупинення або анулювання ліцензії на постачання природного газу попереднього постачальника; відсутність підтвердженої номінації та реномінації для газової доби D до 02:00 UTC (04:00 за київським часом) години для зимового періоду в газову добу (D-1) та 01:00 UTC (04:00 за київським часом) години для літнього періоду в газову добу (D-1) у діючого постачальника на точку виходу до газорозподільної системи, до якої підключений побутовий споживач, крім випадків ініціювання постачальником «останньої надії» відключення по об’єкту такого споживача (положення цього абзацу застосовується при постачанні природного газу побутовому споживачу); відсутність побутового споживача (точки комерційного обліку споживача) в Реєстрі споживачів будь-якого постачальника на інформаційній платформі Оператора ГТС (положення цього абзацу застосовується при постачанні природного газу побутовому споживачу). Під жодний із зазначених вище випадків ситуація Замовника не підпадає, тобто застосування публічної закупівлі «останньої надії» в даному випадку не є можливим. Посилання у висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, що «ТОВ «Вінницягаз збут», з яким замовником проведено переговори, відсутнє у переліку природних монополій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» є не обґрунтованим, так як дана публічна закупівля проведена відповідно до п.3 ч.2 ст.40 закону України «Про публічні закупівлі», а не пункту 2 частини другої статті 40 закону України «Про публічні закупівлі», як вказано у висновку. Крім того варто зазначити, що відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради керується у своїй діяльності нормами чинного законодавства. Головну ціль у своїй діяльності відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради визначає надання належних умов для отримання освіти дітей. Відповідно до статей 28 та 29 Конвенції про права дитини (ратифіковано Постановою ВР № 789-XII від 27.02.91), передбачається право кожної дитина на отримання належної освіти із забезпеченням належних умов.
2021-01-16 13:42:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Справа №120/770/21-а Ухвалою від 25.02.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі. Адміністративний позов задовольнити повністю. Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.01.2021 року про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-01-04-001200-b "Природний газ для закладів та установ освіти та культури Стижавської селищної ради". |
Дата публікації: | 31 травня 2021 |
Документи:
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" #39593306 |
Переможець |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2021 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:45
|
підписаний контракт | укладений |
16 січня 2021 13:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015-09123000-7 Природний газ для закладів та установ освіти та культури Стрижавської селищної ради | 37200 | м.куб |
9,94
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору для здійснення розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 41АВ217-426-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015-09123000-7 Природний газ для закладів та установ освіти та культури Стрижавської селищної ради | 37200 | м.куб |
9,94
UAH з ПДВ
|