Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39830000-0 - Продукція для чищення (39831600-2 - Засоби для чищення туалету (Засіб для чищення унітазу), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання (350 гр.)), ), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання автомат (9 кг.)), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання (15 кг.)), 39831200-8 - Мийні засоби (Засіб для миття скла), 39831240-0 – Засоби для чищення (Сода), 39831200-8 - Мийні засоби (Мило рідке (5 л.), 39831200-8 - Мийні засоби (Мило з дозатором (0,5 л.), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Мило господарське), 39831240-0 - Засоби для чищення (Порошок для чищення), 39832000-3 - Засоби для миття посуду (Засіб для посуду 500 мл).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-04-001045-b ● 12a480a3429a4038bff004fc61ce1afc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33578224 |
Місцезнаходження: | 77312, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6 |
Контактна особа: |
Паляниця Валерій 380504331207 kcrl.zvit@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Засіб для чищення унітазу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831600-2 — Засоби для чищення туалету
3800 штуки
Порошок для прання (350 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
80 штуки
Порошок для прання (9 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
4 штуки
Порошок для прання (15 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
300 штуки
Засіб для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
3200 штуки
Сода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
200 штуки
Мило рідке (5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
180 штуки
Мило рідке (0,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
1000 штуки
Мило господарське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
700 штуки
Порошок для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
140 штуки
Засіб для посуду 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 15:52 |
інформація про закупівлю миючі засоби НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
04 січня 2021 15:13 |
інформація про закупівлю миючі засоби.docx |
11 січня 2021 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 січня 2021 15:52 |
інформація про закупівлю миючі засоби НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
|
|||||||||
04 січня 2021 15:13 |
інформація про закупівлю миючі засоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 11 січня 2021 11:37
Дата відповіді: 11 січня 2021 12:56
Шановний Замовник .
Просимо уточнити якісні характеристики потрібного Вам товару, та зобов"язати учасників надати документи на їх підтвердження .
Внесення відповідних змін в Вашу тендерну документацію дасть шанс на перемогу у Вашій закупівлі не тільки учасникам з самим дешевим (та низькоякісним) товаром , але також і учасникам з продукцією середнього цінового сегменту та прийнятною якістю .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення взято до уваги та внесено відповідні зміни
К-ть поставок
Дата подання: 11 січня 2021 12:25
Дата відповіді: 11 січня 2021 13:21
Доброго дня! Для підрахунку цінової пропозиції підкажіть, будь ласка, яку кількість поставок плануєте? І чи можлива разова поставка усього об'єму товару?
Відповідь: Доброго дня ! Замовлення товару буде здійснюватись один раз на квартал.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001045-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 11 січня 2021 13:50
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник, Ваша вимога надати протоколи випробувань на, вказані в Додатку №2, показники якості при відсутності в цьому додатку жодного з восьми основних показників та семи другорядних на які зазвичай перевіряються в лабораторіях товари з групи "продукція для чищення" дає можливість Замовнику для корупційних зловживань та регулювання результатів закупівлі "в ручному режимі" . Адже тільки той учасник, на якого зроблено ставку , буде знати на які саме показники якості надавати протоколи . До того ж є такі товарні позиції , а саме сода кальцинована , на які протоколів випробувань , в системі Прозоро просто не існує . Відповідно надати такий протокол не можливо буде нікому з учасників закупівлі(його можливо буде тільки сфальсифікувати...), а значить пропозиції усіх учасників будуть такими що не відповідають тех.вимогам замовника, що призведе до дискваліфікації усіх учасників та як наслідок - відміни закупівлі . З метою захисту своїх прав та фінансових інтересів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель , недискримінації учасників , недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 20 ст. 14 Закону , ми як потенційний учасник спрощеної закупівлі звертаємося до замовника та вимагаємо вилучити з ТД вимогу надати протоколи випробувань або уточнити на які саме товарні позиції та на які саме показники якості їх потрібно надати .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2021 15:53
Шановний учаснику! Вашу вимогу прийнято до уваги та внесено відповідні зміни до документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001045-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 26 січня 2021 11:59
Незаконне рішення щодо дискваліфікації Учасника закупівлі
Суть у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 15:55
Шановний скаржнику, на Вашу скаргу повідомляємо наступне:
щодо підстави відхилення Вашої пропозиції зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, тому будь які телефонні дзвінки після закінчення аукціону зі сторони Замовника не здійснювались. Також, відповідно до п.16.2 інформації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів «Учасник – переможець торгів повинен надати замовнику Договір у паперовому вигляді та оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону відповідно до Додатку №1.», тобто в період розгляду на відповідність вимогам визначеним до предмета закупівлі береться до розгляду документи (включно з комерційною пропозицією, яка надана без вказання на торгову марку та назву товару, що пропонується) подані у складі пропозиції учасника. Отже, оновлену цінову пропозицію учасник повинен був надати, виключно із відкоригованими цінами за результатом аукціону в паперовому вигляді після визначення його переможцем, а не в період розгляду пропозиції шляхом направлення її на електронну адресу.
Замовником було детально розглянуто надані Вами висновки ДСЕУ, які подано на продукцію значної кількості торгових марок. Так, наприклад, в додатку до висновку №602-123-20-1/7499 від 08.04.2019 року вказано порошки пральні без фосфатні більш ніж 50 торгових марок, які відрізняються своїми якісними характеристиками та відповідно вартістю. Наприклад, пральний порошок ТМ Green & Clean для кольорового одягу, 3 кг приблизно коштує 140,00 грн., а пральний порошок ТМ Пролісок 2,4 кг приблизно коштує 53,00 грн. Який саме товар Ви нам мали намір постачати за поданими висновками визначити неможливо. Також, хочемо Вам нагадати, що за висновком ДСЕУ можна оцінити тільки безпечність товару, але не якість.
Враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення Вашої пропозиції залишається без змін.
щодо підстави відхилення Вашої пропозиції зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, тому будь які телефонні дзвінки після закінчення аукціону зі сторони Замовника не здійснювались. Також, відповідно до п.16.2 інформації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів «Учасник – переможець торгів повинен надати замовнику Договір у паперовому вигляді та оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону відповідно до Додатку №1.», тобто в період розгляду на відповідність вимогам визначеним до предмета закупівлі береться до розгляду документи (включно з комерційною пропозицією, яка надана без вказання на торгову марку та назву товару, що пропонується) подані у складі пропозиції учасника. Отже, оновлену цінову пропозицію учасник повинен був надати, виключно із відкоригованими цінами за результатом аукціону в паперовому вигляді після визначення його переможцем, а не в період розгляду пропозиції шляхом направлення її на електронну адресу.
Замовником було детально розглянуто надані Вами висновки ДСЕУ, які подано на продукцію значної кількості торгових марок. Так, наприклад, в додатку до висновку №602-123-20-1/7499 від 08.04.2019 року вказано порошки пральні без фосфатні більш ніж 50 торгових марок, які відрізняються своїми якісними характеристиками та відповідно вартістю. Наприклад, пральний порошок ТМ Green & Clean для кольорового одягу, 3 кг приблизно коштує 140,00 грн., а пральний порошок ТМ Пролісок 2,4 кг приблизно коштує 53,00 грн. Який саме товар Ви нам мали намір постачати за поданими висновками визначити неможливо. Також, хочемо Вам нагадати, що за висновком ДСЕУ можна оцінити тільки безпечність товару, але не якість.
Враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення Вашої пропозиції залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. |
133 552,20
UAH з ПДВ
|
116 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" |
144 150,00
UAH з ПДВ
|
116 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
149 428,20
UAH з ПДВ
|
116 987,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
149 636,16
UAH з ПДВ
|
117 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН"" |
146 296,10
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін" |
140 426,04
UAH з ПДВ
|
133 122,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Відхилено |
116 904,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 14:18
|
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" #3417409322 |
Переможець |
116 910,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 10:22
|
д.у миючі.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:39
|
підписаний договір по миючих.pdf | укладений |
29 січня 2021 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку без збільшення суми визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |