Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39830000-0 - Продукція для чищення (39831600-2 - Засоби для чищення туалету (Засіб для чищення унітазу), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання (350 гр.)), ), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання автомат (9 кг.)), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Порошок для прання (15 кг.)), 39831200-8 - Мийні засоби (Засіб для миття скла), 39831240-0 – Засоби для чищення (Сода), 39831200-8 - Мийні засоби (Мило рідке (5 л.), 39831200-8 - Мийні засоби (Мило з дозатором (0,5 л.), 39831000-6 - Засоби для прання і миття (Мило господарське), 39831240-0 - Засоби для чищення (Порошок для чищення), 39832000-3 - Засоби для миття посуду (Засіб для посуду 500 мл).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-04-001045-b 12a480a3429a4038bff004fc61ce1afc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Валерій

380504331207 kcrl.zvit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області"
Код ЄДРПОУ: 33578224
Місцезнаходження: 77312, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6
Контактна особа: Паляниця Валерій
380504331207
kcrl.zvit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 12:43
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Засіб для чищення унітазу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831600-2 — Засоби для чищення туалету
3800 штуки
Порошок для прання (350 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
80 штуки
Порошок для прання (9 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
4 штуки
Порошок для прання (15 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
300 штуки
Засіб для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
3200 штуки
Сода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
200 штуки
Мило рідке (5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
180 штуки
Мило рідке (0,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
1000 штуки
Мило господарське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
700 штуки
Порошок для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
140 штуки
Засіб для посуду 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Медична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:52
інформація про закупівлю миючі засоби НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
11 січня 2021 12:58
інформація про закупівлю миючі засоби НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 січня 2021 15:13
інформація про закупівлю миючі засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 11 січня 2021 11:37
Дата відповіді: 11 січня 2021 12:56
Шановний Замовник . Просимо уточнити якісні характеристики потрібного Вам товару, та зобов"язати учасників надати документи на їх підтвердження . Внесення відповідних змін в Вашу тендерну документацію дасть шанс на перемогу у Вашій закупівлі не тільки учасникам з самим дешевим (та низькоякісним) товаром , але також і учасникам з продукцією середнього цінового сегменту та прийнятною якістю .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення взято до уваги та внесено відповідні зміни
К-ть поставок
Дата подання: 11 січня 2021 12:25
Дата відповіді: 11 січня 2021 13:21
Доброго дня! Для підрахунку цінової пропозиції підкажіть, будь ласка, яку кількість поставок плануєте? І чи можлива разова поставка усього об'єму товару?
Відповідь: Доброго дня ! Замовлення товару буде здійснюватись один раз на квартал.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-04-001045-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 11 січня 2021 13:50
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник, Ваша вимога надати протоколи випробувань на, вказані в Додатку №2, показники якості при відсутності в цьому додатку жодного з восьми основних показників та семи другорядних на які зазвичай перевіряються в лабораторіях товари з групи "продукція для чищення" дає можливість Замовнику для корупційних зловживань та регулювання результатів закупівлі "в ручному режимі" . Адже тільки той учасник, на якого зроблено ставку , буде знати на які саме показники якості надавати протоколи . До того ж є такі товарні позиції , а саме сода кальцинована , на які протоколів випробувань , в системі Прозоро просто не існує . Відповідно надати такий протокол не можливо буде нікому з учасників закупівлі(його можливо буде тільки сфальсифікувати...), а значить пропозиції усіх учасників будуть такими що не відповідають тех.вимогам замовника, що призведе до дискваліфікації усіх учасників та як наслідок - відміни закупівлі . З метою захисту своїх прав та фінансових інтересів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель , недискримінації учасників , недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 20 ст. 14 Закону , ми як потенційний учасник спрощеної закупівлі звертаємося до замовника та вимагаємо вилучити з ТД вимогу надати протоколи випробувань або уточнити на які саме товарні позиції та на які саме показники якості їх потрібно надати .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2021 15:53
Шановний учаснику! Вашу вимогу прийнято до уваги та внесено відповідні зміни до документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001045-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 26 січня 2021 11:59
Незаконне рішення щодо дискваліфікації Учасника закупівлі
Суть у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 15:55
Шановний скаржнику, на Вашу скаргу повідомляємо наступне:
щодо підстави відхилення Вашої пропозиції зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, тому будь які телефонні дзвінки після закінчення аукціону зі сторони Замовника не здійснювались. Також, відповідно до п.16.2 інформації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів «Учасник – переможець торгів повинен надати замовнику Договір у паперовому вигляді та оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону відповідно до Додатку №1.», тобто в період розгляду на відповідність вимогам визначеним до предмета закупівлі береться до розгляду документи (включно з комерційною пропозицією, яка надана без вказання на торгову марку та назву товару, що пропонується) подані у складі пропозиції учасника. Отже, оновлену цінову пропозицію учасник повинен був надати, виключно із відкоригованими цінами за результатом аукціону в паперовому вигляді після визначення його переможцем, а не в період розгляду пропозиції шляхом направлення її на електронну адресу.
Замовником було детально розглянуто надані Вами висновки ДСЕУ, які подано на продукцію значної кількості торгових марок. Так, наприклад, в додатку до висновку №602-123-20-1/7499 від 08.04.2019 року вказано порошки пральні без фосфатні більш ніж 50 торгових марок, які відрізняються своїми якісними характеристиками та відповідно вартістю. Наприклад, пральний порошок ТМ Green & Clean для кольорового одягу, 3 кг приблизно коштує 140,00 грн., а пральний порошок ТМ Пролісок 2,4 кг приблизно коштує 53,00 грн. Який саме товар Ви нам мали намір постачати за поданими висновками визначити неможливо. Також, хочемо Вам нагадати, що за висновком ДСЕУ можна оцінити тільки безпечність товару, але не якість.
Враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення Вашої пропозиції залишається без змін.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 133 552,20
UAH з ПДВ
116 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" 144 150,00
UAH з ПДВ
116 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 149 428,20
UAH з ПДВ
116 987,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 149 636,16
UAH з ПДВ
117 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН"" 146 296,10
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін" 140 426,04
UAH з ПДВ
133 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:49
Електронний підпис
14 січня 2021 16:48
13 Стаття 17.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
8 Лист згода.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
6 Проект договору.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
5 Анкета учасника.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
3 Щодо статуту.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
2 Витяг ЄП.pdf.p7s
14 січня 2021 16:48
13 Стаття 17.pdf
14 січня 2021 16:48
8 Лист згода.pdf
14 січня 2021 16:48
7 Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2021 16:48
6 Проект договору.pdf
14 січня 2021 16:48
5 Анкета учасника.pdf
14 січня 2021 16:48
3 Щодо статуту.pdf
14 січня 2021 16:48
2 Витяг ЄП.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 11:08
Електронний підпис
18 січня 2021 11:08
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 11:08
Статут від 06.06.2019р..pdf
18 січня 2021 11:08
Проекту договору.pdf
18 січня 2021 11:08
Пдв.pdf
18 січня 2021 11:08
Опис від 07.06.2019р..pdf
18 січня 2021 11:08
Лист-згода.pdf
18 січня 2021 11:08
Довідка.pdf
18 січня 2021 11:08
Відгук.pdf
18 січня 2021 11:08
Витяг ПДВ 11.12.2020.pdf
18 січня 2021 11:08
Висновок сес_поз.9.pdf
18 січня 2021 11:08
Висновок сес_поз.6.pdf
18 січня 2021 11:08
Висновок сес_поз.5,10,11.pdf
18 січня 2021 11:08
Висновок сес_поз.2.pdf
18 січня 2021 11:08
Висновок сес_поз.1,3,4.pdf
18 січня 2021 11:08
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 10:14
Електронний підпис
14 січня 2021 10:14
Висновок СЕС мило.pdf
13 січня 2021 15:09
Електронний підпис
13 січня 2021 15:08
UA.10210.00431-19 (1).pdf
13 січня 2021 15:08
порошок 9 кг Carene (11760).pdf
13 січня 2021 15:08
Висновок Сода2.jpg
13 січня 2021 15:08
Висновок Сода1 .jpg
13 січня 2021 15:08
Висновок САНТРI-1.pdf
13 січня 2021 15:08
вет.2ст 001.jpg
13 січня 2021 15:08
вет,1ст 001.jpg
13 січня 2021 15:08
цп.pdf
13 січня 2021 15:08
тв.pdf
13 січня 2021 15:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 січня 2021 15:08
Протокол.pdf
13 січня 2021 15:08
Протокол №19.pdf
13 січня 2021 15:08
проект договору.pdf
13 січня 2021 15:08
п.3 ч.1 ст.17.pdf
13 січня 2021 15:08
Опис.pdf
13 січня 2021 15:08
Наказ.pdf
13 січня 2021 15:08
Звітність на 23.10.2020р..pdf
13 січня 2021 15:08
довідка про довкілля.pdf
13 січня 2021 15:08
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 січня 2021 15:08
Витяг ПДВ Ромус.pdf
13 січня 2021 15:08
Витяг з ЄДР 06.11.2020р..pdf
13 січня 2021 15:08
Виписка.pdf
13 січня 2021 15:08
1. Протокол №3.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 23:58
договір.pdf
18 січня 2021 23:55
договір.pdf
18 січня 2021 23:55
технічні вимоги.pdf
18 січня 2021 23:35
цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 23:35
4.1 Свідоцтво ПДВ.pdf
18 січня 2021 23:35
3.1 паспорт директора.pdf
18 січня 2021 23:35
3. Протокол (1).pdf
18 січня 2021 23:35
СЕС Ариэль, Гала.pdf
18 січня 2021 23:35
p.pdf
18 січня 2021 23:35
Статут.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 16:58
Електронний підпис
14 січня 2021 14:44
3 Статут+опис 2020.pdf
14 січня 2021 14:44
11 Документи якості.pdf
14 січня 2021 14:44
9 Лист - згода.pdf
14 січня 2021 14:44
8 Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2021 14:44
4 Витяг ЄДР від 15.12.20.pdf
14 січня 2021 14:44
5 Відповідність.pdf
14 січня 2021 14:44
6 Анкета учасника.pdf
14 січня 2021 14:44
7 Проект договору.pdf
14 січня 2021 14:44
2 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН""

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Відхилено 116 904,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:18
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"
#3417409322
Переможець 116 910,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"
#3417409322
116 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 10:22
д.у миючі.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:39
підписаний договір по миючих.pdf укладений
29 січня 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку без збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 902,90
UAH