Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60112000-6 - Послуги громадського автомобільного транспорту (Пасажирські перевезення трамваями та тролейбусами у м. Миколаєві, що здійснює перевізник за замовленням замовника шляхом здійснення перевезення пасажирів та їх багажу)
Очікувана вартість
183 343 050,00 UAH
UA-2021-01-04-000706-b 40123d447587432ba2206ab8194e1eb7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 8 Закону України «Про міський електричний транспорт» та статті 5 Закону України «Про автомобільний транспорт», місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування забезпечують реалізацію державної політики у сфері міського транспорту, а також розробляють регіональні та місцеві програми його розвитку і забезпечують їх виконання, встановлюють тарифи на проїзд, організовують перевезення пасажирів та здійснюють контроль за ним, встановлюють порядок справляння плати за проїзд, інформують населення про зміни, що стосуються надання транспортних послуг, забезпечують координацію роботи, пов'язаної з функціонуванням міського електричного транспорту та інших видів міського транспорту, створюють належні дорожні умови для здійснення перевезень, реалізують заходи з розвитку, вдосконалення та облаштування маршрутної мережі, виконують інші функції щодо створення безпечних умов діяльності у сфері міського транспорту згідно із законодавством. Комунальне підприємство Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» створено рішенням Миколаївської міської ради від 25.03.2004 № 19/29. Рішенням Миколаївської міської ради від 30.10.2018 № 44/15 затверджено Статут зазначеного комунального підприємства. Власником даного підприємства є територіальна громада міста Миколаєва в особі Миколаївської міської ради.   Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 Статуту зазначеного підприємства предметом діяльності підприємства є здійснення перевезення пасажирів міськелектротранспортом, автобусами й автомобільним транспортом, виконання окремих видів робіт і послуг, торговельно-закупівельна, посередницька, а також зовнішньоекономічна діяльність. Отже, КП ММР «Миколаївелектротранс» - це єдиний суб’єкт господарювання в м. Миколаєві, який надає послуги у здійсненні перевезень пасажирів електротранспортом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 13:43
Оскарження наміру укласти договір: 15 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60112000-6


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4158382 км
Пасажирські перевезення трамваями та тролейбусами у м. Миколаєві, що здійснює перевізник за замовленням замовника шляхом здійснення перевезення пасажирів та їх багажу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60112000-6 — Послуги громадського автомобільного транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата замовником наданих перевізником транспортних послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту виставлення відповідного рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

04 січня 2021 13:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000002 ● 69b456971c47422990ad75ca319028c2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.06.2021 № 396

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-04-000706-b 04.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 15:55:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пасажирські перевезення трамваями та тролейбусами у м. Миколаєві, що здійснює перевізник за замовленням замовника шляхом здійснення перевезення пасажирів та їх багажу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-04-000706-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
- на підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі надайте відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин;
- надайте протокол переговорів, листи, запрошення на переговори тощо, що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам з наданням копії поданих учасником документів (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання);
Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 09:30:18

Щодо надання пояснень на запит

Пояснення на запит додано окремим файлом "Щодо надання пояснень на запит"

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-23 09:33:13

Пояснення з власної ініціативи

Додатки до супровідного листа "Щодо надання пояснень на запит"

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС"
#03328468
Переможець 183 343 050,00
UAH
04 січня 2021 13:43

Документи

04 січня 2021 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС"
#03328468
183 343 050,00
UAH
Документи

Документи

04 січня 2021 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 10:23
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 16:38
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 10:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 08:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:31
Договір укладений
16 січня 2021 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Перевізника в частині розрахункового рахунку та корегування обсягів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 05/02.02.01-34/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 118/02.02.01-34/02/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованого тарифу на послуги перевезення міським електричним транспортом в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 05/02.02.01-34/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 483/02.02.01-34/02/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 05/02.02.01-34/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 498/02.02.01-34/02/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 640 513,00
UAH