Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юрій Георгійович +380512373279 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 13:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60112000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата замовником наданих перевізником транспортних послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту виставлення відповідного рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 січня 2021 13:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-17-000002 ● 69b456971c47422990ad75ca319028c2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.06.2021 № 396
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-04-000706-b 04.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 15:55:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пасажирські перевезення трамваями та тролейбусами у м. Миколаєві, що здійснює перевізник за замовленням замовника шляхом здійснення перевезення пасажирів та їх багажу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-04-000706-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
- на підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі надайте відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин;
- надайте протокол переговорів, листи, запрошення на переговори тощо, що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам з наданням копії поданих учасником документів (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання);
Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 09:30:18
Щодо надання пояснень на запит
Пояснення на запит додано окремим файлом "Щодо надання пояснень на запит"
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-23 09:33:13
Пояснення з власної ініціативи
Додатки до супровідного листа "Щодо надання пояснень на запит"
- Доповідна записка
- Рішення виконкому
- Протокол переговорів
- Лист-запрошення на переговори
- Довідка КП ММР "Миколаївелектротранс"
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС" #03328468 |
Переможець |
183 343 050,00
UAH
|
04 січня 2021 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 16:38
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 10:45
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 08:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 09:31
|
Договір | укладений |
16 січня 2021 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Перевізника в частині розрахункового рахунку та корегування обсягів надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 05/02.02.01-34/02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 118/02.02.01-34/02/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна регульованого тарифу на послуги перевезення міським електричним транспортом в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 05/02.02.01-34/02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 483/02.02.01-34/02/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/02.02.01-34/02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 498/02.02.01-34/02/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |