Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015- 50710000-5 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення)
Очікувана вартість
2 251 700,00 UAH
UA-2021-01-04-000505-b ● 1e2527a70ccc43f68bc6b862bdcfb17d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 2 251 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 258,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 11:10 |
Перелік змін від 03.02.2021.docx | |
03 лютого 2021 11:10 |
ТД пожеж.обслуг. зі змінами від 03.02.2021.doc | |
14 січня 2021 11:42 |
Перелік змін від 14.01.2021.docx |
03 лютого 2021 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 лютого 2021 11:10 |
Перелік змін від 03.02.2021.docx
|
||||
03 лютого 2021 11:10 |
ТД пожеж.обслуг. зі змінами від 03.02.2021.doc
|
||||
14 січня 2021 11:42 |
Перелік змін від 14.01.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 04 січня 2021 19:55
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:33
Доброго дня !!!!! Просимо Вас уточнити що це за документ чим він регламентується ----"Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник" ---Ліцензійний реєстр Вам не достатньо ???????.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Відповідно до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» вид робіт, що є предметом закупівлі підпадає під вид робіт, що підлягає ліцензуванню. Даний документ може отримати будь – який потенційний учасник, що не залежить від Замовника, та не може бути розцінена як дискримінаційна умова у тендерній документації. Даний документ необхідний Замовнику, щоб пересвідчитись, що у Учасника дійсно наявна ліцензія, на вид робіт, що є предметом закупівлі.
Декларація
Дата подання: 04 січня 2021 20:01
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:32
Декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що ремонт і чищення димарів, повітропроводів зварювальні роботи або дозвіл на роботи що зазначені вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства) ---- яке відношення мають перераховані види робіт до Вашої закупівлі (Також просимо зазначити що учасник може надати гарантійний лист що вразі визнання його переможцем отримає відповідну декларацію так, як вода дійсно видається конкретно до місця проведення робіт )
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було оголошено закупівлю за предметом: «код ДК 021:2015- 50710000-5 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення)»
Тобто, буде виконуватися ТО систем димовидалення – виходячи з цього буде виконуватися ремонт і чищення димарів, повітропроводів, даний дозвіл /декларація є доцільною
Також, ТО систем пожежогасіння – відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 пункт 12 – ліцензіат повинен забезпечити ……. Електро- або газозварювального обладнання, тобто зварювальні роботи будуть виконуватися, і надання даного дозволу / декларації є доцільною.
Тобто, буде виконуватися ТО систем димовидалення – виходячи з цього буде виконуватися ремонт і чищення димарів, повітропроводів, даний дозвіл /декларація є доцільною
Також, ТО систем пожежогасіння – відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 пункт 12 – ліцензіат повинен забезпечити ……. Електро- або газозварювального обладнання, тобто зварювальні роботи будуть виконуватися, і надання даного дозволу / декларації є доцільною.
Декларація
Дата подання: 04 січня 2021 20:11
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:30
Декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що ремонт і чищення димарів, повітропроводів зварювальні роботи або дозвіл на роботи що зазначені вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства) ---- яке відношення мають перераховані види робіт до Вашої закупівлі (Також просимо зазначити що учасник може надати гарантійний лист що вразі визнання його переможцем отримає відповідну декларацію так, як вода дійсно видається конкретно до місця проведення робіт )
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було оголошено закупівлю за предметом: «код ДК 021:2015- 50710000-5 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення)»
Тобто, буде виконуватися ТО систем димовидалення – виходячи з цього буде виконуватися ремонт і чищення димарів, повітропроводів, даний дозвіл /декларація є доцільною
Також, ТО систем пожежогасіння – відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 пункт 12 – ліцензіат повинен забезпечити ……. Електро- або газозварювального обладнання, тобто зварювальні роботи будуть виконуватися, і надання даного дозволу / декларації є доцільною.
Тобто, буде виконуватися ТО систем димовидалення – виходячи з цього буде виконуватися ремонт і чищення димарів, повітропроводів, даний дозвіл /декларація є доцільною
Також, ТО систем пожежогасіння – відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 пункт 12 – ліцензіат повинен забезпечити ……. Електро- або газозварювального обладнання, тобто зварювальні роботи будуть виконуватися, і надання даного дозволу / декларації є доцільною.
ISO 5001:2011
Дата подання: 05 січня 2021 11:11
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:22
Шановний Замовник! Поясніть, яке саме відношення до предмета закупівлі, а саме поспуг з технічного обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення, має вимога надати сертифікат ISO 5001:2011 "Системи енергетичного менеджменту".
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Закону та тендерної документації учасники повинні дотримуватись заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 5001:2011 "Системи енергетичного менеджменту" підтверджує, що власник даного сертифікату дійсно дотримується політики, передбаченої даним сертифікатом, а саме:
• Знижувати і оптимізувати режими використання енергії.
• Забезпечити вибір і проводити закупівлі та виконувати роботи обладнанням з урахуванням енергоефективності.
• Враховувати енергетичну ефективність технологічних процесів і обладнання.
• Забезпечувати наявність всіх необхідних ресурсів для досягнення енергетичних цілей і завдань, і виконання прийнятих на себе зобов'язань.
• Підвищувати кваліфікацію, компетентність і відповідальність персоналу в області енергетичного менеджменту.
• Забезпечувати доступність інформації в області енергетичного менеджменту, включаючи енергетичну політику та результати, досягнуті в процесі поліпшення енергоефективності, для працівників учасника та всіх зацікавлених сторін.
• Забезпечувати дотримання вимог національного законодавства України, вимог галузевих стандартів і норм, що регламентують діяльність підприємства в галузі енергоефективності та енергозбереження.
• Забезпечувати безперервне вдосконалення і досягнення результативності функціонування системи енергетичного менеджменту, розглядаючи її як складову щодо зниження енергетичних витрат.
• Здійснювати послідовне залучення всього персоналу підприємства до активної участі в діяльності з енергетичного менеджменту.
Дотриманням даних стандартів, передбачених вищезазначеним сертифікатом, досягається економія під час виконання робіт, що є предметом закупівлі та, тим самим, дотримання заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 5001:2011 "Системи енергетичного менеджменту" підтверджує, що власник даного сертифікату дійсно дотримується політики, передбаченої даним сертифікатом, а саме:
• Знижувати і оптимізувати режими використання енергії.
• Забезпечити вибір і проводити закупівлі та виконувати роботи обладнанням з урахуванням енергоефективності.
• Враховувати енергетичну ефективність технологічних процесів і обладнання.
• Забезпечувати наявність всіх необхідних ресурсів для досягнення енергетичних цілей і завдань, і виконання прийнятих на себе зобов'язань.
• Підвищувати кваліфікацію, компетентність і відповідальність персоналу в області енергетичного менеджменту.
• Забезпечувати доступність інформації в області енергетичного менеджменту, включаючи енергетичну політику та результати, досягнуті в процесі поліпшення енергоефективності, для працівників учасника та всіх зацікавлених сторін.
• Забезпечувати дотримання вимог національного законодавства України, вимог галузевих стандартів і норм, що регламентують діяльність підприємства в галузі енергоефективності та енергозбереження.
• Забезпечувати безперервне вдосконалення і досягнення результативності функціонування системи енергетичного менеджменту, розглядаючи її як складову щодо зниження енергетичних витрат.
• Здійснювати послідовне залучення всього персоналу підприємства до активної участі в діяльності з енергетичного менеджменту.
Дотриманням даних стандартів, передбачених вищезазначеним сертифікатом, досягається економія під час виконання робіт, що є предметом закупівлі та, тим самим, дотримання заходів із захисту довкілля.
страхування на 10 000 000 грн.
Дата подання: 05 січня 2021 17:41
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:19
згідно пункту закупівлі: 3.2. Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 10 000 000,00 грн та термін дії даного договору –до кінця 2021 року. - Інформуємо, що обслуговування пожежної сигналізації та пультове спостереження не є будівельно-монтажними роботами. Тако просимо надати обгрунтування саме такої суми, а не наприклад 100 000 000 грн. (Також просимо зазначити що учасник може надати гарантійний лист що вразі визнання його переможцем отримає відповідний страховий поліс протягом 3-х робочих днів із моменту визнання його переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають працівники та діти. Роботи виконуються в робочий час. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю людей, спричинені Учасником при виконанні робіт.
Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування – компенсацію збитків. Дана вимога передбачена договором про закупівлю.
Учасник не може надати гарантійний лист – так як учасник не може гарантувати те, що не залежить від учасника.
Тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають працівники та діти. Роботи виконуються в робочий час. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю людей, спричинені Учасником при виконанні робіт.
Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування – компенсацію збитків. Дана вимога передбачена договором про закупівлю.
Учасник не може надати гарантійний лист – так як учасник не може гарантувати те, що не залежить від учасника.
ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ. Ремонт і чищення димарів, повітропроводів зварювальні роботи.
Дата подання: 05 січня 2021 17:49
Дата відповіді: 06 січня 2021 17:16
Щановний замовник, роз'ясніть яке саме відношення мають зварювальні роботи та чищення димарів до предмету закупівлі та надайте додаткову технічну інформацію стосовно використання електро-газозварювальної техніки та спеціального обладнання для проведення чистки димарів. Або підкажіть під яку саме компанію була спотворена тенденра документація?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь повідомляємо: тендерна документація розроблена Замовником відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», вимоги встановлені Замовником – відповідають вимогам, передбаченим постанові КМУ № 852 від 23.11.2016р.
Відповідно до Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Якщо учасник бажає більш детально ознайомитися з об’ємом робіт, які передбачені закупівлею, він може уточнити всю необхідну інформацію в тому числі і технічну специфікацію та іншу інформацію, під час огляду об’єктів, який передбачений умовами закупівлі.
Відповідно до Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Якщо учасник бажає більш детально ознайомитися з об’ємом робіт, які передбачені закупівлею, він може уточнити всю необхідну інформацію в тому числі і технічну специфікацію та іншу інформацію, під час огляду об’єктів, який передбачений умовами закупівлі.
Декларація
Дата подання: 06 січня 2021 18:52
Дата відповіді: 12 січня 2021 09:29
Шановний замовник !!!!!
Надайте перелік обладнання в розрізі системи димовидалення та перелік приміщень захищених зазначеними системами. Виникає питання щодо взагалі наявності даних систем які Ви так захищаєте своїми відповідями. Також доводимо до відома що системи протипожежного захисту працюють в черговому режимі (не кожного дня) чищення проводять вентиляційних систем які не можуть бути зблокованими з системами димовидалення, або димарі. Також прокоментуйте щодо їх чищення та проведення зварювальних робіт коробів які кріпляться за допомогою механічних з'єднань. Виходячи з Ваших відповідей ваші навчальні заклади не відповідають ніяким нормам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», всі вимоги встановлено відповідно до чинного законодавства, в тому числі і до: Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р. розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підпримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежегасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) та ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Для ознайомлення з обладнанням всім без виключення учасникам пропонується ознайомитись з усіма системами, встановленими на об’єктах, з об’ємом робіт які передбачені закупівлею під час огляду об’єктів, який передбачений умовами закупівлі.
Додатково повідомляємо, що всі системи знаходяться в робочому стані, і обслуговувалися в 2020 році відповідно до чинних норм та регламентів.
Для ознайомлення з обладнанням всім без виключення учасникам пропонується ознайомитись з усіма системами, встановленими на об’єктах, з об’ємом робіт які передбачені закупівлею під час огляду об’єктів, який передбачений умовами закупівлі.
Додатково повідомляємо, що всі системи знаходяться в робочому стані, і обслуговувалися в 2020 році відповідно до чинних норм та регламентів.
Декларація
Дата подання: 06 січня 2021 18:56
Дата відповіді: 12 січня 2021 09:26
Додаток 6
(Постанова КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
п.9. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. (І ДЕ ТУТ СИСТЕМИ ДИМОВИДАЛЕННЯ !!!!!!!!!!!)
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», всі вимоги встановлено відповідно до чинного законодавства. При складанні вимог до учасників замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства, замовник ознайомився з Постановою КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Даною постановою передбачено ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: «9. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів.» тому вимога з приводу надання декларації встановлена відповідно до вищезазначеної постанови. Роботи з обслуговування системи димовидалення виконуються відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Даний ДБН передбачає: періодичну чистку від бруду та пилу (а у зимовий час – від обмерзання) вентиляційне обладнання ( в т.ч. і повітроводів та контролювати їх цілість, в разі необхідності ремонтувати та чистити).
Даний ДБН передбачає: періодичну чистку від бруду та пилу (а у зимовий час – від обмерзання) вентиляційне обладнання ( в т.ч. і повітроводів та контролювати їх цілість, в разі необхідності ремонтувати та чистити).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-04-000505-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД", Код ЄДРПОУ:43584439
Дата подання: 14 січня 2021 16:01
Дата подання: 14 січня 2021 16:01
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 13:47
рішення від 15.01.2021 № 583 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 13:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2021 № 1309.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 18:23
рішення від 26.01.2021 № 1309.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації були внесені зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2021 11:12
Номер скарги: UA-2021-01-04-000505-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 05 лютого 2021 16:51
Дата подання: 05 лютого 2021 16:51
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «код ДК 021:2015- 50710000-5 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення)»
Опис викладений у Скарзі вих. №1 від 04 лютого 2021 року
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 16:28
рішення від 09.02.2021 №2170+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 16:26
інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 №2813.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 17:14
рішення від 16.02.2021 №2813.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 16:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
1 689 600,00
UAH з ПДВ
|
1 689 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
2 249 976,96
UAH з ПДВ
|
2 249 976,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" |
2 251 600,00
UAH з ПДВ
|
2 251 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" #42944209 |
Відхилено |
1 689 600,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 16:07
|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ #43622421 |
Переможець |
2 249 976,96
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:06
|
67-П_2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 12:09
|
додаткова угода 67-П.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 12:02
|
67-П.pdf | укладений |
15 березня 2021 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 67-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 67-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |