Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, крупа гречана, рис, крупа пшона, крупа пшенична, ячна, перлова).
Очікувана вартість
46 605,00 UAH
UA-2021-01-03-000131-c 96f6580b64b14e4885f23e2f01b103ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олійник

+380970433683 oleinik_prof.licey@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Код ЄДРПОУ: 02541533
Вебсайт: https://kpl.dp.ua/
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Лермонтова, 151
Контактна особа: Ірина Олійник
+380970433683
oleinik_prof.licey@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2021 21:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 22:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 13:14
Очікувана вартість: 46 605,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2757 кілограми
борошно- 1100 кг, крупа гречана-400 кг, рис-405 кг, крупа пшона -335 кг, крупа пшенична-310 кг , ячна 160 кг, перлова-47 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51917, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул. Лермонтова, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання накладної Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 19:06
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація крупи КПЛ НОВА (1).docx
11 січня 2021 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2021 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 19:06
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація крупи КПЛ НОВА (1).docx
03 січня 2021 21:25
Тендерна документація крупи КПЛ НОВА.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-03-000131-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2317313998
Дата подання: 25 січня 2021 17:54
Оскарження протокольного рішення №49 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.
Оскарження протокольного рішення №49 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.

ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" виявив бажання взяти участь у відповідному тендері ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та згідно результатів переміг та надав найліпшу цінову пропозицію. За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ", але пізніше, всупереч здоровому глузду, було прийняте рішення про дискваліфікацію. Купріянов Є.М. не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник в документації вимагає ряд документів не передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», тому надаю роз’яснення, що статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (закон доповнено даною статтею згідно із Законом № 1602-УП від 22.07.2014) визначено, що положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Даним же законом встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність(невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" встановлено, що висновки державної санітарноепідеміологічної експертизи видаються та застосовуються відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Отже, отримання даного висновку для товару, щодо якого не проводиться розслідування захворювань чи товару, призначеного для споживання людиною, не передбачено нормами чинного законодавства України. Органи Держспоживслужби України не видають такі висновки на харчові продукти, призначені для споживання людиною. Отже, видача та використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи для товару, який є предметом даної закупівлі, законом не передбачена. Також повідомляю, що у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування, «Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» скасовано.
Отже, в складі пропозиції надаємо документи, що підтверджують якість товару, що походить з України згідно чинного законодавства. В свою чергу, на підтвердження якості товару мною надається декларація або якісне посвідчення виробника. Також повідомляю, що фізична особа-підприємець КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ для здійснення господарської діяльності, як Учаснику публічних закупівель, не потрібно отримувати спеціальних дозволів/ліцензій так як, у відповідності до КВЕД ДК 009;2010(КВЕД-2005), згідно яких підприємець здійснює свою діяльність, це не передбачено діючим законодавством.
Це означає, що Товар, який буде постачатися Постачальником, в разі визначення його переможцем, не підлягатиме сертифікації.
Тому, враховуючи вищевикладене, заявляю Замовнику про те, що ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" незобов’язаний надавати будь-які посвідчення якості на продукцію чи сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів.
Вважаю, що дискваліфікація є упередженою і не обґрунтованою. У зв’язку з цим, для досконалого та ретельного вивчення, прошу надати повний перелік документів з повною назвою, датою, номером та ким видані, відповідно до яких формуються кількість та вимоги до тендерної документації Замовника.
У разі відхилення пропозиції Учасника-переможця ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" рішення Уповноваженої особи Кам’янського професійного ліцею, вважатиму незаконним, необґрунтованим та таким, що має ознаки корупції, що веде до розтрати бюджетних коштів.
Залишаю за собою право звернутися до антикорупційних та контролюючих органів для перевірки правильності і незаангажованості прийняття рішення Уповноваженою особою та суду з позовною заявою для відшкодування недоотриманого прибутку, пов’язаного з неправомірним рішенням Уповноваженої особи.

КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 13:44
Стосовно оскарження протокольного рішення №49 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.

Згідно п.7 ст 14. Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»
- У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У ФОП Купріянова Є.М. була можливість в період з 03.01.2021 по 12.01.2021 року звернутися за роз’ясненням щодо інформації до ст. 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
та вказати свої зауваження щодо тендерної документації Замовника та до переліку документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі.

Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2016 №1602-VII в Україні вступають в силу норму, що передбачають введення системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках для потужностей, які проводять діяльність з продуктами харчування. В п.27 ст.1 Закону визначено, що закладом суспільного харчування є ресторан, бар, кафе, столова, закусочна, кулінарія, кіоск або інший заклад, обслуговуючий харчуванням необмежену кількість фізичних осіб. Дані норми вступаю в силу 20.09.2019 року. Недотримання даних вимог накладається штрафом. В тендерній документації згідно даного Закону, Замовник вимагає від всіх Учасників сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку.
Згідно вимог документації електронних торгів Учасник-переможець ФОП Купріянов Є.М, для підтвердження якості товару не надав наступні документи:
1. Документи, що підтверджують якість предмету закупівлі, а саме :
- Для підтвердження виконання вимог чинного законодавства в сфері обігу харчових продуктів Учасник надає: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або національний стандарт ДСТУ ISO новішої редакції діючий на момент подання та виданий на ім'я учасника; сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 діючий на момент подання та виданий на ім'я учасника або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів.
2. Документи, що підтверджують, наявність досвіду виконання договору :
- Сканкопія виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі розуміємо виконання учасником договору на поставку товару, який є предметом закупівлі по даних торгах), при цьому достатньо одного такого аналогічного договору або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору, сканкопію якого надано, - видаткові чи товаротранспортні накладні (або інші аналогічні документи), складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, до виконання якого надаються такі документи договору або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
Для підтвердження виконання договору достатньо копії одного такого документу (видаткової чи товаротранспортної накладної) за відповідний проміжок часу – день або тиждень або місяць).
3.Документи, що підтверджують відповідність вимогам поставки , а саме :
- інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- надати документ, що підтверджує проходження санітарної обробки транспортного засобу або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- копію медичної книжки водія та осіб, що супроводжують продукти (за наявності таких).

Стосовно ознаки корупційної діяльності, статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено терміни та в якому значені вони вживаються, а саме, законодавцем надано тлумачення терміну корупція, отже корупція – використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до противоправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Отже ознаки корупційної діяльності відсутні, оскільки мета одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб взагалі неприсутня, а навпаки під час здійснення закупівель замовник дотримувався таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно ст. 16 та с.17 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які мають підтверджувати кваліфікаційні критерії, визначає замовник самостійно.
Перш ніж подавати тендерну пропозицію Учасник повинен вивчити тендерну документацію Замовника та відповідно до вимог ретельно підготувати кваліфікаційні документи, що в майбутньому виключить безпідставні оскарження зі свого боку.
Отже опис вимоги не відповідає фактичним обставинам.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" 44 083,00
UAH з ПДВ
43 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 46 297,15
UAH з ПДВ
43 378,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 19:05
Електронний підпис
13 січня 2021 19:03
крупи 002.jpg
13 січня 2021 19:03
крупи 001.jpg
13 січня 2021 19:03
Лист-гарантія 001.jpg
13 січня 2021 19:03
Гарантійний лист 001.jpg
13 січня 2021 19:03
ІДН.jpg
13 січня 2021 19:03
Паспорт 3.jpg
13 січня 2021 19:03
Паспорт 2.jpg
13 січня 2021 19:03
Паспорт 1.jpg
13 січня 2021 19:03
СВІДОТСТВО.jpg

Публічні документи

14 січня 2021 16:15
Електронний підпис
14 січня 2021 12:36
ГАЗ 41-23.pdf
14 січня 2021 12:36
ИСО_9001_Волохов.pdf
14 січня 2021 12:36
ИСО_22000_Волохов.pdf
14 січня 2021 12:36
Посв ДНЖ Лицей.pdf
14 січня 2021 12:36
Довидка господар.pdf
14 січня 2021 12:36
Витяг Волохов А.О. 10,09.pdf
14 січня 2021 12:36
Паспорт.pdf
14 січня 2021 12:36
Техн спец.pdf
14 січня 2021 12:36
Лист згода.pdf
14 січня 2021 12:36
Довидка учас.pdf
14 січня 2021 12:36
Лист в одн особ.pdf
14 січня 2021 12:36
Гарант лист.pdf
14 січня 2021 12:36
Накл Перина крупи.pdf
14 січня 2021 12:36
Довидка аналог дог.pdf
14 січня 2021 12:36
Довидка мат база.pdf
14 січня 2021 12:36
Тендерн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2317313998
Рішення скасоване 43 378,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 14:01
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2317313998
Відхилено 43 378,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 14:06
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2703814959
Переможець 43 378,65
UAH з ПДВ
21 січня 2021 14:58

Документи

20 січня 2021 11:01
Електронний підпис

Документи

21 січня 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2703814959
43 378,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:53
Додаткова угода 2 Волохов.jpg зміни до договору
22 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 12:35
Додаткова угода 1 Крупи 1 стор..jpg зміни до договору
11 травня 2021 12:33
Додаткова угода 1 Крупи 2 стор..jpg зміни до договору
11 травня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:06
договір.№25 крупи.PDF укладений
29 січня 2021 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Номер договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 275,46
UAH