Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
164 831,90 UAH
UA-2021-01-03-000127-c f6483f348bf14f5781e8feb2778f38bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олійник

+380970433683 oleinik_prof.licey@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Код ЄДРПОУ: 02541533
Вебсайт: https://kpl.dp.ua/
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Лермонтова, 151
Контактна особа: Ірина Олійник
+380970433683
oleinik_prof.licey@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2021 21:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 21:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 13:34
Очікувана вартість: 164 831,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1863 кілограми
М'ясо яловичини-262 кг, фарш яловичини-972 кг, печінка яловичини-210 кг, гомілка куряча -220кг,Філе куряче-151кг,Свинина не жирна48 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51917, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янське, вул.Лермонтова,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2021 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2021 21:01
Тендерна документація м'ясо КПЛ НОВА.docx
03 січня 2021 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2021 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2021 21:01
Тендерна документація м'ясо КПЛ НОВА.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-03-000127-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2317313998
Дата подання: 25 січня 2021 17:55
Оскарження протокольного рішення №46 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.
Оскарження протокольного рішення №46 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.

ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" виявив бажання взяти участь у відповідному тендері ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо та згідно результатів переміг та надав найліпшу цінову пропозицію. За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ", але пізніше, всупереч здоровому глузду, було прийняте рішення про дискваліфікацію. Купріянов Є.М. не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник в документації вимагає ряд документів не передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», тому надаю роз’яснення, що статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (закон доповнено даною статтею згідно із Законом № 1602-УП від 22.07.2014) визначено, що положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Даним же законом встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність(невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" встановлено, що висновки державної санітарноепідеміологічної експертизи видаються та застосовуються відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Отже, отримання даного висновку для товару, щодо якого не проводиться розслідування захворювань чи товару, призначеного для споживання людиною, не передбачено нормами чинного законодавства України. Органи Держспоживслужби України не видають такі висновки на харчові продукти, призначені для споживання людиною. Отже, видача та використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи для товару, який є предметом даної закупівлі, законом не передбачена. Також повідомляю, що у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування, «Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» скасовано.
Отже, в складі пропозиції надаємо документи, що підтверджують якість товару, що походить з України згідно чинного законодавства. В свою чергу, на підтвердження якості товару мною надається декларація або якісне посвідчення виробника. Також повідомляю, що фізична особа-підприємець КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ для здійснення господарської діяльності, як Учаснику публічних закупівель, не потрібно отримувати спеціальних дозволів/ліцензій так як, у відповідності до КВЕД ДК 009;2010(КВЕД-2005), згідно яких підприємець здійснює свою діяльність, це не передбачено діючим законодавством.
Це означає, що Товар, який буде постачатися Постачальником, в разі визначення його переможцем, не підлягатиме сертифікації.
Тому, враховуючи вищевикладене, заявляю Замовнику про те, що ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" незобов’язаний надавати будь-які посвідчення якості на продукцію чи сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів.
Вважаю, що дискваліфікація є упередженою і не обґрунтованою. У зв’язку з цим, для досконалого та ретельного вивчення, прошу надати повний перелік документів з повною назвою, датою, номером та ким видані, відповідно до яких формуються кількість та вимоги до тендерної документації Замовника.
У разі відхилення пропозиції Учасника-переможця ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" рішення Уповноваженої особи Кам’янського професійного ліцею, вважатиму незаконним, необґрунтованим та таким, що має ознаки корупції, що веде до розтрати бюджетних коштів.
Залишаю за собою право звернутися до антикорупційних та контролюючих органів для перевірки правильності і незаангажованості прийняття рішення Уповноваженою особою та суду з позовною заявою для відшкодування недоотриманого прибутку, пов’язаного з неправомірним рішенням Уповноваженої особи.

КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 13:42
Стосовно оскарження протокольного рішення №46 щодо дискваліфікації переможця ФОП Купріянов Є.М.

Згідно п.7 ст 14. Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»
- У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У ФОП Купріянова Є.М. була можливість в період з 03.01.2021 по 12.01.2021 року звернутися за роз’ясненням щодо інформації до ст. 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
та вказати свої зауваження щодо тендерної документації Замовника та до переліку документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі.

Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2016 №1602-VII в Україні вступають в силу норму, що передбачають введення системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках для потужностей, які проводять діяльність з продуктами харчування. В п.27 ст.1 Закону визначено, що закладом суспільного харчування є ресторан, бар, кафе, столова, закусочна, кулінарія, кіоск або інший заклад, обслуговуючий харчуванням необмежену кількість фізичних осіб. Дані норми вступаю в силу 20.09.2019 року. Недотримання даних вимог накладається штрафом. В тендерній документації згідно даного Закону, Замовник вимагає від всіх Учасників сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку.
Згідно вимог документації електронних торгів Учасник-переможець ФОП Купріянов Є.М, для підтвердження якості товару не надав наступні документи:
1. Документи, що підтверджують якість предмету закупівлі, а саме :
- Для підтвердження виконання вимог чинного законодавства в сфері обігу харчових продуктів Учасник надає: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або національний стандарт ДСТУ ISO новішої редакції діючий на момент подання та виданий на ім'я учасника; сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 діючий на момент подання та виданий на ім'я учасника або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів.
2. Документи, що підтверджують, наявність досвіду виконання договору :
- Сканкопія виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі розуміємо виконання учасником договору на поставку товару, який є предметом закупівлі по даних торгах), при цьому достатньо одного такого аналогічного договору або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору, сканкопію якого надано, - видаткові чи товаротранспортні накладні (або інші аналогічні документи), складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, до виконання якого надаються такі документи договору або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
Для підтвердження виконання договору достатньо копії одного такого документу (видаткової чи товаротранспортної накладної) за відповідний проміжок часу – день або тиждень або місяць).
3.Документи, що підтверджують відповідність вимогам поставки , а саме :
- інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- надати документ, що підтверджує проходження санітарної обробки транспортного засобу або роз’яснення щодо неможливості надання таких документів;
- копію медичної книжки водія та осіб, що супроводжують продукти (за наявності таких).

Стосовно ознаки корупційної діяльності, статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено терміни та в якому значені вони вживаються, а саме, законодавцем надано тлумачення терміну корупція, отже корупція – використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до противоправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Отже ознаки корупційної діяльності відсутні, оскільки мета одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб взагалі неприсутня, а навпаки під час здійснення закупівель замовник дотримувався таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно ст. 16 та с.17 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які мають підтверджувати кваліфікаційні критерії, визначає замовник самостійно.
Перш ніж подавати тендерну пропозицію Учасник повинен вивчити тендерну документацію Замовника та відповідно до вимог ретельно підготувати кваліфікаційні документи, що в майбутньому виключить безпідставні оскарження зі свого боку.
Отже опис вимоги не відповідає фактичним обставинам.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" 140 990,00
UAH з ПДВ
140 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 163 456,08
UAH з ПДВ
163 456,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 17:42
Електронний підпис
13 січня 2021 17:39
ЯКІСТЬ МЯСО 001.jpg
13 січня 2021 17:39
ПРОТОКОЛ МЯСО 002.jpg
13 січня 2021 17:39
ПРОТОКОЛ МЯСО 001.jpg
13 січня 2021 17:39
Гарантійний лист 001.jpg
13 січня 2021 17:39
ІДН.jpg
13 січня 2021 17:39
Паспорт 3.jpg
13 січня 2021 17:39
Паспорт 2.jpg
13 січня 2021 17:39
Паспорт 1.jpg
13 січня 2021 17:39
СВІДОТСТВО.jpg

Публічні документи

14 січня 2021 20:28
Електронний підпис
14 січня 2021 20:23
Цінова(1).PDF
14 січня 2021 16:53
Електронний підпис
14 січня 2021 16:43
Цінова.PDF
14 січня 2021 16:43
Федоненко 9596.zip
14 січня 2021 16:43
Технична.PDF
14 січня 2021 16:43
ТД.PDF
14 січня 2021 16:43
склад.zip
14 січня 2021 16:43
Мед.картка Цимбал.PDF
14 січня 2021 16:43
Завізіон 7198.zip
14 січня 2021 16:43
Експерт.zip
14 січня 2021 16:43
Деклараціі.PDF
14 січня 2021 16:43
Аналог.zip
14 січня 2021 16:43
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip
14 січня 2021 16:43
ISO 14001 АЛЬЯНС (2021).zip
14 січня 2021 16:43
ISO 9001 АЛЬЯНС (2021).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2317313998
Рішення скасоване 140 990,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 13:43
ФОП "КУПРІЯНОВ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2317313998
Відхилено 140 990,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 13:46
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Переможець 163 456,08
UAH з ПДВ
21 січня 2021 14:24

Документи

20 січня 2021 11:07
Електронний підпис

Документи

21 січня 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
163 456,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:34
доп. угода 3 до дог.22.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 09:51
Додаткова угода № 2 Альянс-фуд.jpg зміни до договору
13 вересня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:15
дод.угода до дог.№22.PDF зміни до договору
29 січня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:08
договір №22 м’ясо.PDF укладений
27 січня 2021 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 121 042,32
UAH (в тому числі ПДВ 20 173,72 UAH)