Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері охорони здоров'я різні (Виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) наданого Замовником)
Очікувана вартість
901 250,00 UAH
UA-2021-01-02-000062-b ● b0d6e46bf0b441ac817734e6f075b6d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 39007143 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 |
Контактна особа: |
Семенюк Оксана Вікторівна 380343346368 medcentr_kol@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2021 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 901 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 506,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 штуки
Загальний аналіз крові (аналізатор + формула) (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
6850 штуки
Холестерин загальний (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється в національній валюті України – гривні. Оплата проводиться щомісячно за фактично надані Послуги на основі рахунку-фактури та підписаного Акту про виконані роботи (надані послуги). Замовник зобов’язується протягом 10-ти (десяти) банківських днів місяця наступного за звітним провести оплату. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 17:06 |
Перелік змін.pdf | |
11 січня 2021 17:03 |
Додаток 5 Проект договору (нова редакція).doc | |
11 січня 2021 17:03 |
ТД Виконання лабораторних аналізів (нова редакція).doc | |
02 січня 2021 21:22 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
02 січня 2021 21:22 |
ТД Виконання лабораторних аналізів.doc |
11 січня 2021 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2021 17:06 |
Перелік змін.pdf
|
|||
11 січня 2021 17:03 |
Додаток 5 Проект договору (нова редакція).doc
|
|||
11 січня 2021 17:03 |
ТД Виконання лабораторних аналізів (нова редакція).doc
|
|||
02 січня 2021 21:22 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
02 січня 2021 21:22 |
ТД Виконання лабораторних аналізів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-02-000062-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Медіс", Код ЄДРПОУ:30203135
Дата подання: 05 січня 2021 14:23
Умови тендерної документації
Доброго дня! Додатком № 4 Тендерної документації, а саме «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» однією із вимог є п. 3 - Виконавець послуг повинен мати укладений договір з Національною службою здоров’я України (надати копію договору). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінаційності учасників та рівне ставлення до них. Оскільки для здійснення діяльності у сфері медичних послуг на законодавчому рівні не є необхідним укладення договору з Національною службою здоров’я України. Це у свою чергу призводить до нерівності надавачів послуг різних форм власності, а особливо медичних закладів приватних форм власності.
Пунктом 10 вищевказаного Додатку №4 передбачено умову про те, що Виконавець здійснює лабораторні дослідження особисто, тобто на власних виробничих потужностях та без залучення аутсорсингових (підрядних) організацій, при цьому локалізація виробничих потужностей учасника повинна територіально знаходитись в межах м. Коломия (надати лист довільної форми). Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції, а саме п.8 ст.50 та ч.1. ст.19, де чітко передбачено порушенням економічної конкуренції є, в тому числі, обмежувальна та дискримінаційна діяльність, оскільки забороняється встановлювати щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання обмеження, які, як правило, не застосовуються до інших суб’єктів господарювання, або застосовувати без об’єктивно виправданих причин різний підхід до різних суб’єктів господарювання.
Пунктом 11 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» зазначено, що забір біологічного матеріалу здійснюється силами та за рахунок Виконавця у власних маніпуляційних кабінетах в межах м. Коломия у межах обсягу, заявленого у тендерній документації, а п.13 - Забір біологічного матеріалу здійснюється Виконавцем кожного робочого дня з 8:30 до 14:00., що суперечить умовами договору, де одним із обов’язків Замовника є обов’язок дотримуватись вимог забору, зберігання та транспортування біологічного матеріалу (п.3.1. Договору). Тому виходить незрозумілим, хто здійснюватиме забір біоматеріалу.
Вимога, що передбачена п.12 Додатку №3 передбачає, що термін надання послуг залежить від замовленого дослідження та не перевищує 2 календарних днів. Це, знову ж таки, суперечить умовам Договору, а саме п. 3.1. де одним із обов’язків Виконавця є обов’язок повідомляти Замовника про результати досліджень на бланках-відповідях в термін до 5-ти (п’яти) робочих днів, після отримання біологічного матеріалу, за винятком аналізів, термін виконання яких перевищує 5-ть (п’ять) робочих днів. Має місце суперечність істотним умовам Договору вимогам Тендерної документації.
Крім того, якщо строк надання послуг становить від 2 календарних до 5 робочих днів, є ще більш абсурдною вимога щодо обмеження територіального знаходження, передбачена п.11 Додатку №3.
Ще більш незрозумілими є вимоги п. 15 Додатку №3 де для термінового встановлення діагнозу пацієнтам Виконавець повинен мати змогу провести аналіз й видати результат в режимі cito (терміново). Що знову ж таки не передбачено умовами договору.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію, а саме:
- Видалити із Додатку №3 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» пункт 3;
- Видалити із п.10 Додатку №3 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» вимогу щодо знаходження виробничих потужностей в межам м. Коломия
- Привести у відповідність вимоги п. 11 та п.13 Додатку №3 умовам договору в частині забору, в тому числі місця його забору та транспортування біоматеріалу;
- Привести у відповідність вимоги п. 12 та п.15 Додатку №3 Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» в частині конкретизації строків виконання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 10 вищевказаного Додатку №4 передбачено умову про те, що Виконавець здійснює лабораторні дослідження особисто, тобто на власних виробничих потужностях та без залучення аутсорсингових (підрядних) організацій, при цьому локалізація виробничих потужностей учасника повинна територіально знаходитись в межах м. Коломия (надати лист довільної форми). Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції, а саме п.8 ст.50 та ч.1. ст.19, де чітко передбачено порушенням економічної конкуренції є, в тому числі, обмежувальна та дискримінаційна діяльність, оскільки забороняється встановлювати щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання обмеження, які, як правило, не застосовуються до інших суб’єктів господарювання, або застосовувати без об’єктивно виправданих причин різний підхід до різних суб’єктів господарювання.
Пунктом 11 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» зазначено, що забір біологічного матеріалу здійснюється силами та за рахунок Виконавця у власних маніпуляційних кабінетах в межах м. Коломия у межах обсягу, заявленого у тендерній документації, а п.13 - Забір біологічного матеріалу здійснюється Виконавцем кожного робочого дня з 8:30 до 14:00., що суперечить умовами договору, де одним із обов’язків Замовника є обов’язок дотримуватись вимог забору, зберігання та транспортування біологічного матеріалу (п.3.1. Договору). Тому виходить незрозумілим, хто здійснюватиме забір біоматеріалу.
Вимога, що передбачена п.12 Додатку №3 передбачає, що термін надання послуг залежить від замовленого дослідження та не перевищує 2 календарних днів. Це, знову ж таки, суперечить умовам Договору, а саме п. 3.1. де одним із обов’язків Виконавця є обов’язок повідомляти Замовника про результати досліджень на бланках-відповідях в термін до 5-ти (п’яти) робочих днів, після отримання біологічного матеріалу, за винятком аналізів, термін виконання яких перевищує 5-ть (п’ять) робочих днів. Має місце суперечність істотним умовам Договору вимогам Тендерної документації.
Крім того, якщо строк надання послуг становить від 2 календарних до 5 робочих днів, є ще більш абсурдною вимога щодо обмеження територіального знаходження, передбачена п.11 Додатку №3.
Ще більш незрозумілими є вимоги п. 15 Додатку №3 де для термінового встановлення діагнозу пацієнтам Виконавець повинен мати змогу провести аналіз й видати результат в режимі cito (терміново). Що знову ж таки не передбачено умовами договору.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію, а саме:
- Видалити із Додатку №3 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» пункт 3;
- Видалити із п.10 Додатку №3 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» вимогу щодо знаходження виробничих потужностей в межам м. Коломия
- Привести у відповідність вимоги п. 11 та п.13 Додатку №3 умовам договору в частині забору, в тому числі місця його забору та транспортування біоматеріалу;
- Привести у відповідність вимоги п. 12 та п.15 Додатку №3 Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» в частині конкретизації строків виконання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2021 16:53
Інформуємо, що Ваше звернення – вимога UA-2021-01-02-000062-b.a1 - Вимоги про усунення порушення наявності у закупівлі дискримінаційних, на Вашу думку умов та прохання їх усунення, були розглянуті Замовником. За результатом розгляду інформуємо про наступне.
1. Додатком № 4 Тендерної документації, а саме «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» однією із вимог є п. 3 - Виконавець послуг повинен мати укладений договір з Національною службою здоров’я України (надати копію договору). Дана вимогу не можна рахувати дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінаційності учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п.1. ч.3. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як Вам може бути відомо, на сьогодні, в умовах фінансування закладів за укладеними з НСЗУ договорами, успішне функціонування закладу та розмір надходжень відповідно до підписаних закладом декларацій залежить від прозорості над розподілом і використанням коштів. Для недопущення Дострокового припинення дії договору відповідно до п. 52 пп. 4) допущення надавачем до надання медичних послуг згідно з цим договором підрядників, які не мають ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, залучення до надання медичної допомоги осіб, які не мають права надавати таку допомогу, а також тих, відомості про яких не внесені до системи. Виходячи з вищевикладеного, якщо у Виконавець послуг не має укладеного договору з Національною службою здоров’я України, то його, відповідно, не можна буде верефікувати у системі, що призведе до порушення основних умов договору нашого закладу з НСЗУ.
2. Додатком № 4 Тендерної документації п. 10 передбачено «Виконавець здійснює лабораторні дослідження особисто, тобто на власних виробничих потужностях та без залучення аутсорсингових (підрядних) організацій, при цьому локалізація виробничих потужностей учасника повинна територіально знаходитись в межах м. Коломия». Дана вимога не є такою, що порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції, а саме п.8 ст.50 та ч.1. ст.19, де чітко передбачено порушенням економічної конкуренції є, в тому числі, обмежувальна та дискримінаційна діяльність, оскільки забороняється встановлювати щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання обмеження, які, як правило, не застосовуються до інших суб’єктів господарювання, або застосовувати без об’єктивно виправданих причин різний підхід до різних суб’єктів господарювання, оскільки Замовник просить надати лист довільної форми, а обмеження стосуються лише в тій частині, що йде прив’язка надання даного виду послуги до задекларованих у нашому закладі пацієнтів, які будуть звертатися в певне місце (лабораторію чи кабінет, які мають відповідати п.6 Додатку 4 Тендерної документації) на території міста Коломиї для забору Виконавцем біологічного матеріалу для дослідження. Замовник не обмежує місце розташування виробничих потужностях.
Відповідно до п.6. ч.2. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі": у тендерній документації зазначаються такі відомості, як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Саме тому п.10 додатку №4 є правомірними. Для усунення дискримінаційних вимог Замовником прийнято рішення внести зміни до п.10 Додатку №4 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі», видаливши із нього вимогу щодо знаходження виробничих потужностей в межам м.Коломия, та викласти в новій редакції.
3. Додатком № 4 Тендерної документації п. 11 передбачено здійснення забору біологічного матеріалу. Дана умова є обов’язковою і ніяк не порушує принципів публічних закупівель. Послуга, яку Замовник має намір придбати – це стандартний перелік лабораторних досліджень, необхідних для виконання умов договору укладеного між нашим закладом і НСЗУ (Наявність лабораторії для проведення обов’язкових лабораторних досліджень у закладі або на умовах договору).
Якщо особа звертається в медичний заклад для проходження певних лабораторних аналізів, то є логічним, щоб ця особа/пацієнт в даному медичному закладі (чи в безпосередній близькості від нього) могла б здати свій біоматеріал на дослідження. Для медичного закладу є неприйнятним відправляти особу у інше найближче місто чи населений пункт наприклад за 20-60 км. з метою пошуку найближчої медичної лабораторії. Оскільки, місце знаходження Замовника — це м.Коломия, Івано-Франківської обл. і на території даного міста знаходиться не одна медична лабораторії, то дана вимога ніяк не обмежує коло учасників і ні в якій мірі не порушує закон в частині чесної конкуренції. Звідси виходить що забір біоматеріалів для дослідження проводиться як в маніпуляційних кабінетах підпорядкованих структурних підрозділів Центру (кожного робочого дня з 8:30 до 14:00, з дотриманням вимог забору, зберігання та транспортування біологічного матеріалу для проведення дослідження), так і в лабораторіях Виконавця послуги на території міста Коломиї.
4. Вимога, що передбачена п.12, щодо терміну надання послуг, який залежить від замовленого дослідження та не перевищує 2 календарних днів, знаходиться у Додатку №4, а не в Додатку №3, як було зазначено Вами. Попри те, у тому ж додатку п.14 зазначено: «Виконавець надає Замовнику результати досліджень в електронному вигляді на електронну адресу Замовника: analizy.pmsd@gmail.com та в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, невідкладно, але не пізніше як через 2 години після отриманих результатів дослідження». Звідси виходить, що Виконавець даного виду послуг має можливість надати результати дослідження вчасно з дотриманням термінів, виславши їх на зазначену електронну пошту, з подальшим їх підтвердження.
Замовником прийнято рішення внести зміни до проекту Договору та привести у відповідність вимоги п. 12 та п.15 Додатку №4 Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» в частині конкретизації строків виконання послуг та викласти їх в новій редакції, а саме:
Викласти ч.3 п. 3.1. Договору «Виконавець зобов’язується»:
- повідомляти Замовника про результати досліджень на бланках-відповідях в термін до 2-х (двох) календарних днів, після отримання біологічного матеріалу, за винятком аналізів, термін виконання яких не перевищує 2-а (два) календарних дні, про що вказано в Додатку №1. При необхідності результати досліджень можуть надаватися Замовнику по телефону або електронною поштою.
Доповнити ч.3 п. 3.1. Договору «Виконавець зобов’язується»:
- провести аналіз й видати результат в режимі cito (терміново), якщо таке буде зазначено на направленні.
1. Додатком № 4 Тендерної документації, а саме «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» однією із вимог є п. 3 - Виконавець послуг повинен мати укладений договір з Національною службою здоров’я України (надати копію договору). Дана вимогу не можна рахувати дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінаційності учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п.1. ч.3. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як Вам може бути відомо, на сьогодні, в умовах фінансування закладів за укладеними з НСЗУ договорами, успішне функціонування закладу та розмір надходжень відповідно до підписаних закладом декларацій залежить від прозорості над розподілом і використанням коштів. Для недопущення Дострокового припинення дії договору відповідно до п. 52 пп. 4) допущення надавачем до надання медичних послуг згідно з цим договором підрядників, які не мають ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, залучення до надання медичної допомоги осіб, які не мають права надавати таку допомогу, а також тих, відомості про яких не внесені до системи. Виходячи з вищевикладеного, якщо у Виконавець послуг не має укладеного договору з Національною службою здоров’я України, то його, відповідно, не можна буде верефікувати у системі, що призведе до порушення основних умов договору нашого закладу з НСЗУ.
2. Додатком № 4 Тендерної документації п. 10 передбачено «Виконавець здійснює лабораторні дослідження особисто, тобто на власних виробничих потужностях та без залучення аутсорсингових (підрядних) організацій, при цьому локалізація виробничих потужностей учасника повинна територіально знаходитись в межах м. Коломия». Дана вимога не є такою, що порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції, а саме п.8 ст.50 та ч.1. ст.19, де чітко передбачено порушенням економічної конкуренції є, в тому числі, обмежувальна та дискримінаційна діяльність, оскільки забороняється встановлювати щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання обмеження, які, як правило, не застосовуються до інших суб’єктів господарювання, або застосовувати без об’єктивно виправданих причин різний підхід до різних суб’єктів господарювання, оскільки Замовник просить надати лист довільної форми, а обмеження стосуються лише в тій частині, що йде прив’язка надання даного виду послуги до задекларованих у нашому закладі пацієнтів, які будуть звертатися в певне місце (лабораторію чи кабінет, які мають відповідати п.6 Додатку 4 Тендерної документації) на території міста Коломиї для забору Виконавцем біологічного матеріалу для дослідження. Замовник не обмежує місце розташування виробничих потужностях.
Відповідно до п.6. ч.2. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі": у тендерній документації зазначаються такі відомості, як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Саме тому п.10 додатку №4 є правомірними. Для усунення дискримінаційних вимог Замовником прийнято рішення внести зміни до п.10 Додатку №4 «Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі», видаливши із нього вимогу щодо знаходження виробничих потужностей в межам м.Коломия, та викласти в новій редакції.
3. Додатком № 4 Тендерної документації п. 11 передбачено здійснення забору біологічного матеріалу. Дана умова є обов’язковою і ніяк не порушує принципів публічних закупівель. Послуга, яку Замовник має намір придбати – це стандартний перелік лабораторних досліджень, необхідних для виконання умов договору укладеного між нашим закладом і НСЗУ (Наявність лабораторії для проведення обов’язкових лабораторних досліджень у закладі або на умовах договору).
Якщо особа звертається в медичний заклад для проходження певних лабораторних аналізів, то є логічним, щоб ця особа/пацієнт в даному медичному закладі (чи в безпосередній близькості від нього) могла б здати свій біоматеріал на дослідження. Для медичного закладу є неприйнятним відправляти особу у інше найближче місто чи населений пункт наприклад за 20-60 км. з метою пошуку найближчої медичної лабораторії. Оскільки, місце знаходження Замовника — це м.Коломия, Івано-Франківської обл. і на території даного міста знаходиться не одна медична лабораторії, то дана вимога ніяк не обмежує коло учасників і ні в якій мірі не порушує закон в частині чесної конкуренції. Звідси виходить що забір біоматеріалів для дослідження проводиться як в маніпуляційних кабінетах підпорядкованих структурних підрозділів Центру (кожного робочого дня з 8:30 до 14:00, з дотриманням вимог забору, зберігання та транспортування біологічного матеріалу для проведення дослідження), так і в лабораторіях Виконавця послуги на території міста Коломиї.
4. Вимога, що передбачена п.12, щодо терміну надання послуг, який залежить від замовленого дослідження та не перевищує 2 календарних днів, знаходиться у Додатку №4, а не в Додатку №3, як було зазначено Вами. Попри те, у тому ж додатку п.14 зазначено: «Виконавець надає Замовнику результати досліджень в електронному вигляді на електронну адресу Замовника: analizy.pmsd@gmail.com та в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, невідкладно, але не пізніше як через 2 години після отриманих результатів дослідження». Звідси виходить, що Виконавець даного виду послуг має можливість надати результати дослідження вчасно з дотриманням термінів, виславши їх на зазначену електронну пошту, з подальшим їх підтвердження.
Замовником прийнято рішення внести зміни до проекту Договору та привести у відповідність вимоги п. 12 та п.15 Додатку №4 Медико - технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі» в частині конкретизації строків виконання послуг та викласти їх в новій редакції, а саме:
Викласти ч.3 п. 3.1. Договору «Виконавець зобов’язується»:
- повідомляти Замовника про результати досліджень на бланках-відповідях в термін до 2-х (двох) календарних днів, після отримання біологічного матеріалу, за винятком аналізів, термін виконання яких не перевищує 2-а (два) календарних дні, про що вказано в Додатку №1. При необхідності результати досліджень можуть надаватися Замовнику по телефону або електронною поштою.
Доповнити ч.3 п. 3.1. Договору «Виконавець зобов’язується»:
- провести аналіз й видати результат в режимі cito (терміново), якщо таке буде зазначено на направленні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОТЯК ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА" |
841 450,00
UAH з ПДВ
|
398 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Медіс" |
858 800,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОТЯК ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА" #3416116720 |
Відхилено |
398 900,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 12:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 січня 2021 00:00
|
Приватне підприємство "Медіс" #30203135 |
Переможець |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 14:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 січня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 01:28
|
Додаткова №02 від 31.12.2021 до №22 (85140000-2) МеДіС.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 01:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 01:17
|
Додаткова №01 від 31.12.2021 до №22 (85140000-2) МеДіС.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 01:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 14:43
|
08.02.2021 №25 (85140000-8) ПП ДЦ МеДіС.pdf | укладений |
09 лютого 2021 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме узгодженої зміни ціни в бік зменшення, сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 6,95 грн та викласти п. 2.2 Договору №22 від 08.02.2021 р. наступним змістом: «2.2 Загальна вартість цього Договору становить 398 993,05 грн. (Триста дев'яносто вісім тисяч дев'ятсот дев'яносто три грн. 05 коп.) без ПДВ. п. 10.1 Договору №22 від 08.02.2021 р. викласти в редакції: «Даний договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31.03.2022 року». |
Номер договору про закупівлю: | №25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №01 до №22 від 08.02.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.8 ч. 5 ст. 41 та ч. 6 ст. 41 Закону дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році: збільшити суму договору на 40833,33 грн. (Сорок тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | №25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №02 до №22 від 08.02.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Загальний аналіз крові (аналізатор + формула) (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів) | 10500 | штуки |
27,24
UAH
|
Холестерин загальний (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 «85148000-8» Послуги з проведення медичних аналізів) | 6850 | штуки |
16,49
UAH
|