Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» код ДК 021:2015 – 90510000-5 (послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
403 257,78 UAH
UA-2021-01-01-000096-c 991d8e3f5f2346f3a3d3c7a929b2017a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
управління освіти Краматорської міської ради має потребу в закупівлі послуг з вивезення та розміщення твердих побутових відходів для установ управління освіти на 2021 рік. Тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради наприкінці 2020 року були двічі оголошені відкриті торги по предмету закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» код ДК 021:2015 – 90510000-5 (послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів) (UA-2020-11-13-009770-c, UA-2020-11-30-003931-b) на потребу 2021 року. Відповідно до п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій».
В зв’язку з тим, що відкриті торги були двічі відмінені, а для проведення наступних відкритих торгів, які теж можуть не відбутися, потрібен час, протягом якого заклади управління освіти Краматорської міської ради не можуть безперервно отримувати послугу вивезення та розміщення твердих побутових відходів, виникла термінова потреба у закупівлі даних послуг. Не укладення договору на вивезення відходів призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, до порушення санітарних норм, які виникнуть в результаті не вивезення твердих побутових відходів з територій закладів освіти.
Комунальне автотранспортне підприємство 052810 є підприємством у місті Краматорську, яке надає послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів для об’єктів державної та комунальної власності за встановленим тарифом, має для цього необхідний досвід у наданні цієї послуги, обладнання та відповідний дозвіл.
Зважаючи на вище вказане та відповідно п. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», пропонується прийняти рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по предмету закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» код ДК 021:2015 – 90510000-5 (послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів) з учасником Комунальне автотранспортне підприємство 052810.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 січня 2021 21:19
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3124.576 метр кубічний
Послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, заклади управління освіти Краматорської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90513100-7 — Послуги з утилізації/видалення побутових відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати. Розрахунковим періодом є календарний місяць. За результатами надання послуг оформлюється акт-рахунок, який надається виконавцем до 30-го числа поточного місяця, податкова накладна оформлена у електронному вигляді, відповідно до діючого законодавства. Споживач, щомісяця оплачує виконавцю послуги у сумі, яка вказана у акті-рахунку, у строк до 10 числа місяця наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 січня 2021 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 052810
#05448946
Переможець 403 257,78
UAH з ПДВ
01 січня 2021 21:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 січня 2021 21:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 052810
#05448946
403 257,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 21:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:41
ДУ №3_844-21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 15:42
ДУ №2_844-21.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:11
ДУ №1_844.21.pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:39
844-21.pdf укладений
14 січня 2021 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у Додаток 1 до договору №844/21 від 12.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: № 844/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 6.1: "Згідно з Рішенням Виконавчого комітету Краматорської міської Ради від 04 серпня 2021 р. №989 тариф на послуги з поводження з твердими побутовими відходами становить 144,95 гривень з ПДВ за 1 куб. метр." п. 6.8: "Річний обсяг комунальних послуг з вивезення та розміщення твердих побутових відходів виходячи із заяви споживача щодо джерел утворення відходів та їх розрахункових одиниць (відповідно до Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 N 259 «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів»), орієнтовно становить 2949,850 м³." п. 6.9: "Відповідно до ч. 2 ст. 180 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України, Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. №1070 загальна річна вартість комунальних послуг орієнтовно складає 403 255,65 грн. з ПДВ . Розмір місячного платежу розраховується на підставі фактично наданих споживачу послуг та зазначається в Акті-рахунку. За відсутності Акту-претензії, оформленого належним чином, послуги вважаються наданими в повному обсязі, в сумі зазначеній у Акті-рахунку."
Номер договору про закупівлю: № 844/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 6.8: Річний обсяг комунальних послуг з вивезення та розміщення твердих побутових відходів виходячи із заяви споживача щодо джерел утворення відходів та їх розрахункових одиниць (відповідно до Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 N 259 «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів»), орієнтовно становить 2 455,25 м³ п. 6.9: Відповідно до ч. 2 ст. 180 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України, Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. №1070 загальна річна вартість комунальних послуг орієнтовно складає 331 561,55 грн. з ПДВ . Розмір місячного платежу розраховується на підставі фактично наданих споживачу послуг та зазначається в Акті-рахунку. За відсутності Акту-претензії, оформленого належним чином, послуги вважаються наданими в повному обсязі, в сумі зазначеній у Акті-рахунку.
Номер договору про закупівлю: № 844/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 331 561,55
UAH (в тому числі ПДВ 55 260,25 UAH)