Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 42155106 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого,32 |
Контактна особа: |
Ханданик Світлана Володимирівна 0673167556 tender_ubgkg@srvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 16:55 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:41 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:41 |
Очікувана вартість: | 4 451 459,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 514,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі актів наданих послуг та виставленого рахунка протягом 10 (десяти) банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 14:10 |
2. Перелік змін 06.01.2021.doc | |
06 січня 2021 14:10 |
Додаток 3 технічні характеристики зі змінами.doc | |
05 січня 2021 09:36 |
1.Перелік змін.doc | |
05 січня 2021 09:36 |
1.2 Додаток 5 Проєкт договору заміна.doc | |
05 січня 2021 09:36 |
1.3 ТД 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць зі змінами.doc | |
05 січня 2021 09:36 |
1.2 Додаток 1 Стаття 16 зі змінами.doc | |
05 січня 2021 09:36 |
1.1 Додаток 4 Лист-згода заміна.doc | |
31 грудня 2020 17:22 |
Додаток 2 Стаття 17.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Щодо демонстрації фінансової спроможності, то пунктом 4. 2 Додатку 1 до Тендерної документації чітко визначено вимоги, за якими Учасник має продемонструвати фінансову спроможність. А саме: що він має доступ або має у наявності такі фінансові ресурси як ліквідні активи, незакладені реальні активи, кредитні лінії або можливість відкрити їх, гарантійні листи та/або інші фінансові ресурси, окрім будь-яких авансових платежів за договорами у розмірі не менше ніж нарахована заробітна плата за місяць (на підставі розрахунку вартості послуги, наданої у складі Тендерної пропозиції). Тобто, Замовник не обмежує Учасника та залишає за ним право на власний розсуд вибір способу підтвердження наявності фінансових ресурсів.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Ваше зауваження розглянуто, за результатами розгляду надаємо роз’яснення:
1. Щодо перевищення повноважень.
Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон) і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Так, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Щодо невідповідності підстави зазначеної Замовником.
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В основі принципу добросовісної конкуренції серед учасників лежать такі ознаки, як добропорядність (яка може бути підтверджена у тому числі й позитивною діловою репутацією), розумність та справедливість
Замовник має право на співпрацю з Учасниками/Виконавцями, які мають позитивну ділову репутацію. Тож, пунктом 4 Розділу V Тендерної документації визначено, що Замовник може відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ТА ІНШИМ ВИМОГАМ щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наприклад, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник залишає за Учасником право на власний розсуд зазначати необхідну кількість договорів та листів-відгуків, які необхідно надати для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію. Проте, Учасник процедури Закупівлі може не виконати свої зобов’язання за раніше укладеними договорами та не зазначити дану інформацію або не вказати/навмисно приховати інформацію про таку співпрацю (якщо учасник не співпрацював зі структурними підрозділами виконкому Саксаганської районної у місті ради, то відповідно інформація про таку співпрацю буде відсутня).
Законодавець не обмежує Замовника та надає йому право встановлювати вимоги щодо надання іншої інформації , яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дане право визначено абзацем 1 частиною 3 статті 22 Закону. Оскільки, в основі принципу добросовісної конкуренції серед учасників лежать такі ознаки як добропорядність, розумність та справедливість Замовник, керуючись абзацем 1 частиною 3 статті 22 Закону, залишив за собою право самостійно досліджувати (наприклад шляхом направлення відповідного Запиту) та аналізувати інформацію про Учасника, яка розміщена у відкритому доступі та яка зокрема знаходиться у володінні структурних підрозділах Виконкому Саксаганської районної у місті ради.
Таким чином, вимога щодо позитивної ділової репутації є цілком законною та не суперечить Закону.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни.
Зміни внесено у розділ «Зміст тендерної документації», зокрема змінено СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ «ДОДАТОК 2 Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-перемовимогам замовника» змінено на «ДОДАТОК 2. Документально підтверджена інформація Учасника-переможця щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону» (сторінка 2 Тендерної документації «Зміст тендерної документації»);
Тобто, Замовником внесено зміни у розділ «Зміст тендерної документації», до Додатку 2 Тендерної документації зміни не вносились, відповідно потреба приведення його у відповідність відсутня.
Роз’яснення по суті порушеного питання.
Відповідно до п. 29 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інструкція з підготовки Тендерної пропозиції. Вимоги щодо оформлення та способу подання документів визначен п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тобто скан-копії документів перед завантаженням в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом».
Звертаємо Вашу увагу, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зокрема у випадку коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Роз’яснення по суті порушеного питання.
Так, під час подання Тендерної пропозиції Учасники можуть виправити описку допущену Замовником у Додатку 1.1 до Тендерної документації. Зазначене виправлення не призведе до відхилення їх пропозицій.
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додаток 2 до тендерної документації містить наступну інформацію: Колонка 2-Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника; Колонка 3-Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен в складі тендерної пропозиції надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції; Колонка 4- Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, додаткові пояснення перелічені у виносках.
Таким чином, Додаток 2 до тендерної документації не може вводити в оману Учасників, оскільки за змістом відповідає вимогам статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі за текстом Закон № 851) та «Про електронні довірчі послуги».
Статтею 5 Закону № 851 визначено, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити. Він може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму (як електронну, так і паперову), придатну для сприймання його змісту людиною.
Оригіналом електронного документа, відповідно до ст. 7 Закону № 851, вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом прирівняним до власноручного підпису відповідно до цього Закону. Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу
Відповідно до п 6 ст 1 Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55, електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи.
Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (частина 6 статті 7 Закону). Скан-копія оригіналу документа, яка містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом» в розумінні Закону є копією документа на папері для електронного документа.
Відповідно до п. 29 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інструкція з підготовки Тендерної пропозиції. Вимоги щодо оформлення та способу подання документів визначено п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тобто скан-копії документів перед завантаженням в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом».
Додаток 1. 3 до Тендерної документації це ФОРМА за якою учасник надає інформацію. Під час підготовки та подання тендерної документації, рекомендуємо учасникам керуватися, зокрема п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000007 ● c4642f506fe24c75aba894401a7022d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 13:51 |
04.06.2021 № 289
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 289
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2020-12-31-004446-с 31.12.2020 Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської у місті ради (код ЄДРПОУ 42155106) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 09:43:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг прибирання та підмітання вулиць код згідно ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-31-004446-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній
документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Замовником у п.1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а лише наголошено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі? При цьому відповідно до частини 3 статті 21 Закону електронною системою закупівель автоматично визначається дата та час розкриття, а не дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Чому Замовником у пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та
укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі? Зазначене суперечить частині четвертій статті 41 Закону де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
3. Чому саме наявність спецодягу у кількості 20 комплектів, які
заявлені у Довідці від 04.01.2021 №04/01-1 тендерній пропозиції Учасника ФОП Міхно С.Ю., стала однією із причин відхилення тендерної пропозиції, тоді як вимогами Додатку №1 до тендерної документації Замовника конкретизована наявність не менше трьох малотоннажних транспортних засобів? Тендерною документацією інформація про наявність в Учасника спецодягу не вимагалась.
4. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Міхно С.Ю.» замовником встановлена невідповідність поданої копії податкової декларації платника податку фізичної особи підприємця та квитанцію №2, які не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» та стосовно документів по взаєморозрахунках з ТОВ «Жилсервіс-КР», які надані для демонстрації фінансової спроможності Учасника.
Оскільки зазначені документи подані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, чому замовником не надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
5. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання інформації про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджену завіреною копією документа на право власності або користування. Учасник має підтвердити наявність не менше трьох малотоннажних транспортних засобів. Всі договори, що стосуються матеріально-технічної бази Учасників, яка приймає участь в процесі надання послуг, мають бути чинними не менш, ніж до кінця строку надання послуг, а саме до 31.12.2021 року.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «Лиманський Б.Ф.» містяться договори оренди транспортних засобів у фізичних осіб №1 від 04.01.2021, укладений з Коломійцем П.П., №2 від 04.01.2021, укладений з Лиманським Ф.М., №3 від 04.01.2021, укладений з Лєбєдєвим А.В., які складені у письмовій формі та є нотаріально непосвідченими, тобто є нікчемними в силу ст.220 ЦКУ.
Також у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «Лиманський Б.Ф.» надано Договір №4 надання послуг по роботі техніки від 01.04.2020 року. Предметом договору є надання ФОП «Паладій Є.В.» послуг вантажного автомобіля ТАТРА815СІ (Самоскид) та автовишки КАМАЗ ТВ-32 (Автовишка). Згідно з даним свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу АЕС033629, транспортний засіб ТАТРА815СІ (Самоскид) , реєстраційний номер АЕ0089ВВ належить іншій особі Паладій В.В. При цьому, жодних документів, які б підтверджували правомірність користування ФОП «Паладій Є.В.» даним транспортним засобом та надання послуг ним не долучено.
Чому Замовником не відхилена тендерна пропозиція ФОП «Лиманський Б.Ф.» через її невідповідність тендерній документації?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-15 16:36:31
Про надання пояснень
1. Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена частиною 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та частини 3 статті 22 Закону. Відтак, згідно пункту 14 частини 2 Закону, Тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі, про що зазначено у пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій», а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі.».
Замовником вказано посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення публікації, вносяться основні дані про закупівлю, під час якої формується оголошення про закупівлю із зазначенням інформації про предмет, період уточнення, період оскарження, період прийому, у тому числі й кінцевий строк подачі пропозиції.
2. Відповідно до пункту 8 частини2 статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Дана інформація зазначена у пункті 3 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зокрема: «…Зміна умов договору про закупівлю здійснюється у порядку визначеному статтею 41 Закону та умовами цієї Документації. Умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту.»
Разом з тим, пунктом 4 вище вказаного розділу, визначено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю визначаються згідно з чинним законодавством, що регулює істотні умови даного виду договору. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 Закону. Зміни до договору про закупівлю оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди до договору.». Зазначений розділ за змістом відповідає нормам статті 41 Закону. Слід зазначити, що даною нормою встановлено заборону на зміну істотних умов договору (предмет, ціна, строк виконання робіт, тощо), а не на формальне викладення пунктів та розділів проекту договору, який є додатком до тендерної документації.
Разом з тим, Закон не містить заборони на уточнення редакції пунктів проекту договору при погодженні його умов між замовником та переможцем торгів, якщо внаслідок цього не змінюються істотні умови договору.
Варто зауважити, що проект договору - це документально оформлена пропозиція, направлена однією стороною припустимих в майбутньому договірних відносин іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження. Оскільки проект договору це ще не договір, а лише відображення позиції та свого бачення пропонуючою стороною, він залишає простір для коригування і для скасування зробленої пропозиції. За загальним правилом, проект договору часто розглядається як оферта.
Тлумачення договору, зокрема його умов може бути застосоване не лише після його укладення, але і у момент його укладення з метою встановлення достатньої визначеності істотних умов оферти для укладення договору. Визначеність істотних умов у оферті має бути достатньою для укладення договору. Зміст пропозиції укласти договір є таким, що шляхом тлумачення дозволяє визначитись на предмет відповідності оферти вимогам цивільного законодавства. Абсолютність визначення істотних умов договору у оферті усуває необхідність їх тлумачення, яке може бути застосоване не лише у процесі виконання укладеного договору, а і щодо процесу його укладення, зокрема визначення відповідності пропозиції укласти договір.
Оферта створює право особи, якій вона направлена, надати відповідь. Тобто право кожної особи зробити пропозицію укласти договір після його реалізації (після направлення оферти) не породжує обов'язок у акцептанта надати відповідь. За загальним правилом акцептант має право, а не обов'язок надати відповідь та відповідно згоду щодо укладення договору. Проте існують випадки коли оферта породжує не право надати відповідь, а обов'язок, більш того за змістом названого обов'язку може бути саме укладення договору. Умова оферти, що полягає у тому що її висунення має виражати твердий намір особи, вважати себе зв'язаною її умовами, випливає із того, що намір сторін визначається об'єктивним критерієм, а саме: наміром, який розсудлива та розумна особа може з'ясувати зі слів та дій іншої сторони
На сьогодні договір про закупівлю укладений за результатами аукціону, істотні умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції та від запропонованого проєкту договору в цілому.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.01.2021 №04/01-1 в якій зазначено, що учасник має у своїй власності обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання робіт /використовує обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання робіт/отримує від інших фізичних/юридичних осіб роботи чи послуги, необхідні для виконання робіт), зокрема наявність спецодягу у кількості 20 комплектів та строком експлуатації 1 рік.
Спецодяг, як різновид засобів індивідуального захисту від впливу негативних виробничих чинників за призначенням може бути кількох типів: черговий, сезонний, сигнальний. Довідка надана Учасником не містить інформацію про сезонність заявленого спецодягу. Крім того, заявленої кількості комплектів не достатньо для 20 робітників. Щонайменше їх має бути 40 (20 літніх та 20 зимових комплектів відповідно).
Тендерною документацією не вимагалась інформація про наявність в Учасника спецодягу, однак Учасник за власною ініціативою надав інформацію (довідка від 04.02.2021 № 04/01-13), що зобов’язується забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою (транспортними засобами тощо), обладнанням (механізми та/або пристрої та/або прилади та/або інструменти тощо), інвентарем та/або необхідними матеріалами, спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (за потреби) тощо.
Тендерною документацією не вимагалась інформація про наявність в Учасника спецодягу, однак довідкою від
04.02.2021 № 04/01-13 ФОП Міхно С.Ю. зобов’язується забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою (транспортними засобами тощо), обладнанням (механізми та/або пристрої та/або прилади та/або інструменти тощо), інвентарем та/або необхідними матеріалами, спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (за потреби) тощо.
Таким чином інформація зазначена у довідках від 04.02.2021 № 04/01-13, № 04/01-13 суперечлива, та не може належним чином підтверджувати належне виконання зобов’язання в частині забезпечення працівників, які будуть задіяні до виконання послуг спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону.
4. Замовник в тендерній документації завжди прописує, які саме документи мають бути прикріплені до пропозиції та в якій формі вони мають бути, зазначає інформацію, яка вимагається.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Міхно Замовником, не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Учасником у складі ТП надані всі довідки та зазначена вся інформація яка вимагались ТД.
Разом з тим Законодавцем чітко не визначено, що таке невідповідності в інформації та/або документах. Перелік таких невідповідностей відсутній. Що в свою чергу дає змогу двояко їх тлумачити, як зі сторони Замовника так і Учасника.
Варто зауважити, що відповідно до ч.13 ст. 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Тобто, ініціювання внесення змін до інформації та/або документів, або завантаження нових документів можна розцінювати як внесення змін до змісту поданої тендерної пропозиції що є порушенням ч.13 ст. 29 Закону.
Слід зазначити, що алгоритм проведення торгів спрямований на досягнення конкурентного середовища, підвищення конкуренції серед учасників.
Учасники мають достатньо часу для підготовки ТП. Крім того, кваліфікаційні критерії є визначальними під час оцінки ТП, ініціювання внесення змін до них не сприятиме підвищенню конкурентного середовища.
Таким чином, втрачається сенс проведення кваліфікації Учасників у процедурах закупівлі, що в свою чергу обмежує Замовника. Адже низька ціна не завжди свідчить про досвід, кваліфікацію та спроможність учасника належним чином виконувати свої зобов’язання.
5. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання інформації про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджену завіреною копією документа на право власності або користування. Учасником надана довідка від 14.01.2021 № 2, яка підтверджує наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору.
Слід зазначити, що органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження щодо суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України, законами про місцеве самоврядування та іншими законами, що передбачають особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі, іншими законами.
Органи місцевого самоврядування можуть здійснювати щодо суб’єктів господарювання також окремі повноваження органів виконавчої влади, надані їм законом. Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Органи та посадові особи місцевого самоврядування мають право звертатися до суду щодо визнання недійсними актів підприємств, інших суб’єктів господарювання, які обмежують права територіальних громад, повноваження органів місцевого самоврядування.
Варто зауважити, що статтею 19 Господарського кодексу України передбачено, що органи державної влади і посадові особи, уповноважені здійснювати державний контроль і державний нагляд за господарською діяльністю, їх статус та загальні умови і порядок здійснення контролю і нагляду, які визначаються законами.
Тим самим Господарський кодекс України окреслив правову площину, у якій можуть бути визначені контролюючі органи та їх повноваження. При цьому дана норма виходить з конституційного принципу, що встановлює: органи державної влади, місцевого самоврядування діють у межах повноважень, і засобами, передбаченими Конституцією України та законами України.
Отже, з набуттям чинності Господарським кодексом України, повноваження державних органів з контролю за окремими сторонами діяльності суб’єктів господарювання, посадових осіб цих органів повинні регламентуватися законодавчими актами.
Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) визначає правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю), яким регулюється порядок проведення контрольних перевірок різних видів господарської діяльності суб’єктів господарювання, механізму прийняття рішень та вчинення дій контролюючими органами за наслідками проведення ними перевірок
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з висновком органу державного фінансового контролю від 22. 06. 2021 та оскаржуватиме його до суду у строк, встановлений Законом. |
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/11114/21 |
Дата відкриття провадження: | 07 липня 2021 |
Документи:
14 липня 2021 14:51
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 14:51
|
платіжне доручення 423 від 07072021.pdf |
07 липня 2021 19:36
|
Позовна заява про скасування висновку по процедурі закупівлі UA-2020-12-31-00446-c.pdf |
07 липня 2021 19:36
|
чек про відправлення документів.jpg |
14 липня 2021 14:51
|
Електронний підпис |
09 липня 2021 17:13
|
Електронний підпис |
07 липня 2021 19:42
|
Електронний підпис |
23 червня 2021 16:05
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 14:51
|
платіжне доручення 423 від 07072021.pdf |
07 липня 2021 19:36
|
Позовна заява про скасування висновку по процедурі закупівлі UA-2020-12-31-00446-c.pdf |
07 липня 2021 19:36
|
чек про відправлення документів.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" |
4 396 126,97
UAH з ПДВ
|
4 396 126,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ |
4 451 287,78
UAH з ПДВ
|
4 451 287,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" #3085320269 |
Відхилено |
4 396 126,97
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 16:38
|
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ #3033410615 |
Переможець |
4 451 287,78
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 08:08
|
90610000-6_02022021_6-ВТ.pdf | укладений |
03 лютого 2021 08:06
|