Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання дитячих майданчиків, зупиночних павільйонів, пам’ятників, підземного переходу
Очікувана вартість
4 451 459,00 UAH
UA-2020-12-31-004446-c 5ca6b50620384b99a582142e067df0d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ханданик Світлана Володимирівна

0673167556 tender_ubgkg@srvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 42155106
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого,32
Контактна особа: Ханданик Світлана Володимирівна
0673167556
tender_ubgkg@srvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 16:55
Початок аукціону: 19 січня 2021 11:41
Початок аукціону: 19 січня 2021 11:41
Очікувана вартість: 4 451 459,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 514,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Згідно наявної потреби у закупівлі на 2021 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі актів наданих послуг та виставленого рахунка протягом 10 (десяти) банківських днів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі актів наданих послуг та виставленого рахунка протягом 10 (десяти) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 січня 2021 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 14:10
2. Перелік змін 06.01.2021.doc
06 січня 2021 14:10
Додаток 3 технічні характеристики зі змінами.doc
31 грудня 2020 17:22
Додаток 3 технічні характеристики.doc
05 січня 2021 09:36
1.Перелік змін.doc
05 січня 2021 09:36
1.2 Додаток 5 Проєкт договору заміна.doc
31 грудня 2020 17:33
Додаток 6 Проєкт договору.doc
31 грудня 2020 17:32
Додаток 6 Проєкт договору.doc
31 грудня 2020 17:22
Додаток 6 Проєкт договору.doc
05 січня 2021 09:36
1.3 ТД 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць зі змінами.doc
31 грудня 2020 17:22
ТД 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.doc
05 січня 2021 09:36
1.2 Додаток 1 Стаття 16 зі змінами.doc
31 грудня 2020 17:22
Додаток 1 Стаття 16.doc
05 січня 2021 09:36
1.1 Додаток 4 Лист-згода заміна.doc
31 грудня 2020 17:22
Додаток 5 Лист-згода.doc
31 грудня 2020 17:22
Додаток 2 Стаття 17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 04 січня 2021 13:23
Дата відповіді: 05 січня 2021 08:57
Доброго дня! Є декілька запитань! 1. Р ІІІ п.1 містить посилання на додаток 4 якого не існує! Який додаток ми повинні заповнити? п. 5 містить посилання не на той додаток! Керуватись додатком 2? 2. Р 5 п. 4 містить посилання не на той додаток! Керуватись додатком 5? 3. п. 4.2. додатку 2 містить конкретну вимогу щодо демонстрації фінансової спроможності! Яким чином необхідно провести демонстрацію своєї фінансової спроможності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Щодо демонстрації фінансової спроможності, то пунктом 4. 2 Додатку 1 до Тендерної документації чітко визначено вимоги, за якими Учасник має продемонструвати фінансову спроможність. А саме: що він має доступ або має у наявності такі фінансові ресурси як ліквідні активи, незакладені реальні активи, кредитні лінії або можливість відкрити їх, гарантійні листи та/або інші фінансові ресурси, окрім будь-яких авансових платежів за договорами у розмірі не менше ніж нарахована заробітна плата за місяць (на підставі розрахунку вартості послуги, наданої у складі Тендерної пропозиції). Тобто, Замовник не обмежує Учасника та залишає за ним право на власний розсуд вибір способу підтвердження наявності фінансових ресурсів.
тендерна документація
Дата подання: 04 січня 2021 16:29
Дата відповіді: 05 січня 2021 08:57
Добрий вечір! р 5 п. 4 (стор 15) містить не законну вимогу Замовника "Тендерні пропозиції учасників, щодо яких замовником направлені звернення у правоохоронні, контролюючі та інші органи щодо можливого порушення ними законодавства вважаються такими, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації." ПРОТИПРАВНА. оскільки подача Замовником заяви до правоохоронних органів щодо МОЖЛИВОГО порушення Учасником законодавства не може вважатись невідповідністю тех специфікації та іншим вимогам ТД.!!! ПРОШУ прибрати зазначену вимогу як таку, що є необгрунтованою, або залишаємо за собою право звернутись до відповідного органу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо перевірки вашої документації!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

щодо незаконних підстав для відхилення
Дата подання: 05 січня 2021 09:17
Дата відповіді: 06 січня 2021 09:07
Шановний Замовнику! Розділом V п. 4 ТД встановлено, що У разі, якщо під час аналізу інформації Замовник дійшов висновку, що Учасник не має позитивної ділової репутації або існують застереження щодо укладення Договору з таким Учасником, Замовник може відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Чи не здається Вам, що таким чином Замовник перевищує свої повноваження???? І яким чином дана підстава може вважатись невідповідністю технічній специфікації??? Ваші вимоги є такими, що суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", тому просимо привести тендерну документацію у відповідніст! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Ваше зауваження розглянуто, за результатами розгляду надаємо роз’яснення:
1. Щодо перевищення повноважень.
Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон) і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Так, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Щодо невідповідності підстави зазначеної Замовником.
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В основі принципу добросовісної конкуренції серед учасників лежать такі ознаки, як добропорядність (яка може бути підтверджена у тому числі й позитивною діловою репутацією), розумність та справедливість
Замовник має право на співпрацю з Учасниками/Виконавцями, які мають позитивну ділову репутацію. Тож, пунктом 4 Розділу V Тендерної документації визначено, що Замовник може відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ТА ІНШИМ ВИМОГАМ щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наприклад, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник залишає за Учасником право на власний розсуд зазначати необхідну кількість договорів та листів-відгуків, які необхідно надати для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію. Проте, Учасник процедури Закупівлі може не виконати свої зобов’язання за раніше укладеними договорами та не зазначити дану інформацію або не вказати/навмисно приховати інформацію про таку співпрацю (якщо учасник не співпрацював зі структурними підрозділами виконкому Саксаганської районної у місті ради, то відповідно інформація про таку співпрацю буде відсутня).
Законодавець не обмежує Замовника та надає йому право встановлювати вимоги щодо надання іншої інформації , яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дане право визначено абзацем 1 частиною 3 статті 22 Закону. Оскільки, в основі принципу добросовісної конкуренції серед учасників лежать такі ознаки як добропорядність, розумність та справедливість Замовник, керуючись абзацем 1 частиною 3 статті 22 Закону, залишив за собою право самостійно досліджувати (наприклад шляхом направлення відповідного Запиту) та аналізувати інформацію про Учасника, яка розміщена у відкритому доступі та яка зокрема знаходиться у володінні структурних підрозділах Виконкому Саксаганської районної у місті ради.
Таким чином, вимога щодо позитивної ділової репутації є цілком законною та не суперечить Закону.
розрахунки за додатком 3
Дата подання: 05 січня 2021 10:33
Дата відповіді: 06 січня 2021 09:12
Доброго дня! Прошу внести ясність у обсяги та одиниці виміру за таблицею 3 додатку 3, а саме: при перемноженні одиниць виміру на кількість (площу) підмітання, посипання та прибирання випадкового сміття отримуємо площу, яка значно перевищує площу об'єктів надання послуг! Для коректного розрахунку вартості послуг, прошу внести корективи у таблицю 3 додатку 3 щодо одиниць послуг чи кількості (обсягу)!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни.
по статті 17
Дата подання: 05 січня 2021 11:13
Дата відповіді: 06 січня 2021 09:36
Шановний Замовнику! Відповідно до Переліку змін до тендерної документації, затвердженого протокольним рішенням від 05.01.2021 №1 внесено наступні зміни: у тендерній документації у розділі «Зміст тендерної документації» словосполучення «ДОДАТОК 2 Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-перемовимогам замовника змінено на «ДОДАТОК 2. Документально підтверджена інформація Учасника-переможця щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону». Тобто, Замовник вніс зміни в Додаток 2, але самого Додатку 2 у новій редакції не завантажено до електронної системи. Поточна редакція Додатку 2 до ТД передбачає підтвердження відповідності як Учасника, так і переможця торгів, вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо привести Додаток 2 ТД у відповідність. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Зміни внесено у розділ «Зміст тендерної документації», зокрема змінено СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ «ДОДАТОК 2 Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-перемовимогам замовника» змінено на «ДОДАТОК 2. Документально підтверджена інформація Учасника-переможця щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону» (сторінка 2 Тендерної документації «Зміст тендерної документації»);
Тобто, Замовником внесено зміни у розділ «Зміст тендерної документації», до Додатку 2 Тендерної документації зміни не вносились, відповідно потреба приведення його у відповідність відсутня.
щодо Додатку 1.3.
Дата подання: 05 січня 2021 15:32
Дата відповіді: 06 січня 2021 12:26
Шановний Замовник! У Додатку 1.3 до тендерної документації зазначено: "До договору потрібно надати оригінал відгуку від контрагента за підписом уповноваженої особи (осіб) та оригіналом відбитка печатки Учасника". Тобто оригінал даного відгуку повинен ДОДАТКОВО містити підпис уповноваженої особи (осіб) та оригінал відбитка печатки Учасника даної закупівлі, а не лише контрагента за аналогічним договором? Дякую заздалегідь за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Роз’яснення по суті порушеного питання.
Відповідно до п. 29 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інструкція з підготовки Тендерної пропозиції. Вимоги щодо оформлення та способу подання документів визначен п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тобто скан-копії документів перед завантаженням в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом».
Звертаємо Вашу увагу, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зокрема у випадку коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
стосовно Додатку 1.1 до ТД
Дата подання: 05 січня 2021 17:20
Дата відповіді: 06 січня 2021 12:34
Добрий вечір. У Додатку 1.1 до тендерної документації зазначено, що Учасник не повинен відступати від форми, встановленої у Додатку 1.1. під час надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. В останньому абзаці цієї форми є речення наступного змісту: "Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у «Технічних вимогах» документації по зазначеному предмету спрощеної закупівлі." Подібне про "спрощену закупівлю" зазначено також і в частині візування даної форми. Чи дозволяється Учаснику під час подання тендерної пропозиції виправити текст форми Додатку 1.1. та привести його у відповідність до процедури відкритих торгів?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Роз’яснення по суті порушеного питання.
Так, під час подання Тендерної пропозиції Учасники можуть виправити описку допущену Замовником у Додатку 1.1 до Тендерної документації. Зазначене виправлення не призведе до відхилення їх пропозицій.
з приводу Додатку 2
Дата подання: 06 січня 2021 10:50
Дата відповіді: 11 січня 2021 09:28
Доброго ранку! Згідно змісту тендерної документації Додаток 2 має назву "Документально підтверджена інформація Учасника-переможця щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону." Але згідно з файлом "Додаток 2 Стаття 17.doc", завантаженого у електронну систему, назва Додатку 2 - "Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)". Таким чином, по факту - вимоги Додатку 2 щодо надання інформації про підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", стосуються не лише переможця, а і всіх Учасників торгів. Тому просимо ще раз переглянути тендерну документацію та привести Додаток 2 до змісту ТД, або зміст ТД привести до Додатку 2. Так як дана невідповідність вводить Учасників торгів в оману при підготовці тендерних пропозицій. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Надаємо відповідь та додаткові пояснення.
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додаток 2 до тендерної документації містить наступну інформацію: Колонка 2-Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника; Колонка 3-Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен в складі тендерної пропозиції надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції; Колонка 4- Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, додаткові пояснення перелічені у виносках.
Таким чином, Додаток 2 до тендерної документації не може вводити в оману Учасників, оскільки за змістом відповідає вимогам статті 17 Закону.

повторно з приводу Додатку 1.3.
Дата подання: 06 січня 2021 14:02
Дата відповіді: 11 січня 2021 10:55
Не отримавши відповіді по суті питання, повторно запитуємо. Чи потрібно, щоб ОРИГІНАЛ!!! ВІДГУКУ від контрагента містив підпис уповноваженої особи (осіб) та оригінал відбитка печатки УЧАСНИКА ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ (як зазначено ВАМИ ПО ТЕКСТУ в Додатку 1.3), а не ЛИШЕ контрагента за аналогічним договором? Чи Вами була допущена описка і Ви мали на увазі підпис і печатку КОНТРАГЕНТА, а не УЧАСНИКА??????? Так як вимагається ОРИГІНАЛ документу, створений не Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Надаємо повторно відповідь та додаткові пояснення.
Відповідно до пункту 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі за текстом Закон № 851) та «Про електронні довірчі послуги».
Статтею 5 Закону № 851 визначено, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити. Він може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму (як електронну, так і паперову), придатну для сприймання його змісту людиною.
Оригіналом електронного документа, відповідно до ст. 7 Закону № 851, вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом прирівняним до власноручного підпису відповідно до цього Закону. Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу
Відповідно до п 6 ст 1 Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55, електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи.
Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (частина 6 статті 7 Закону). Скан-копія оригіналу документа, яка містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом» в розумінні Закону є копією документа на папері для електронного документа.
Відповідно до п. 29 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інструкція з підготовки Тендерної пропозиції. Вимоги щодо оформлення та способу подання документів визначено п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тобто скан-копії документів перед завантаженням в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом».
Додаток 1. 3 до Тендерної документації це ФОРМА за якою учасник надає інформацію. Під час підготовки та подання тендерної документації, рекомендуємо учасникам керуватися, зокрема п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-04-000003 • baab98f9b06f4fdeb8f0b4793980a336
Автор звернення: Арнаут Ярослав Игорович
Дата створення звернення: 2021-02-04 15:01
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Східний офіс Держаудитслужби Державної аудиторської служби України вул. Володимира Антоновича, буд. 22, корп.2 49600, м. Дніпро Керуючись статтею 7 Закону України «Про публічні Закупівлі» (далі по тексту – «Закон») інформую про виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель: - закупівля за номером - UA-2020-12-31-004446-c - Замовник - Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Саксаганської районної у місті Кривому Розі ради (далі по тексту – «Замовник») (код ЄДРПОУ - 42155106). 1)Виявлено ознаку порушення п.4 ст. 22 Закону при складанні Замовником тендерної документації та встановлення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: - для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Учасник встановив у Додатку 1 до тендерної документації таку вимогу: «4.2. Для забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам у разі затримки бюджетного фінансування, Учасник має продемонструвати, що він має доступ або має у наявності такі фінансові ресурси як ліквідні активи, незакладені реальні активи, кредитні лінії або можливість відкрити їх, гарантійні листи та/або інші фінансові ресурси, окрім будь-яких авансових платежів за договорами у розмірі не менше ніж нарахована заробітна плата за місяць (на підставі розрахунку вартості послуги, наданої у складі Тендерної пропозиції)». Вважаю дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію (звужує коло учасників) та призводить до дискримінації, а також такою, що не має відношення до закупівлі, а стосується безпосередньо господарської діяльності суб’єктів господарювання, в яку Замовник не має права втручатися. Загалом, при вивченні тендерної документації вбачається штучне звуження кола учасників або ж лобіювання інтересів певного учасника - «вигідного» для Замовника. Що може свідчити про корупційні діяння з боку Замовника. Звертаємось з вимогою здійснити моніторинг закупівлі UA-2020-12-31-004446-c на відповідність вимог тендерної документації Закону. 2)Виявлено ознаку порушення ч. 1 ст. 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Міхно С.Ю. (ІПНН 3085320269), а саме: - відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.01.2021 №11 тендерну пропозицію ФОП Міхно С.Ю. відхилено згідно з п. 2 ч.1 ст.31 Закону у зв’язку із невідповідністю пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника. Але, той перелік порушень, про які зазначено у протоколі №11 від 21.01.2021 та які стали підставою для відхилення пропозиції ФОП Міхно С.Ю., всі вони відносяться до вимог стосовно підтвердження кваліфікаційним критеріям, що передбачено ст. 16 Закону, а не відповідності пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника. 3) Ознаки порушення п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону: Згідно з п.1 ч. 16 ст. 29 Закону: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону Замовник не розмістив в електронній системі такого повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону, про які зазначено у протоколі №11 від 21.01.2021 та які стали підставою для відхилення пропозиції іншого учасника. Тобто даного Учасника позбавили права, передбаченого Законом, довести свою кваліфікацію, при тому, що пропозиція ФОП Міхно С.Ю. була економічно вигіднішою за результатом аукціону. Звертаємось з вимогою здійснити моніторинг закупівлі UA-2020-12-31-004446-c на дотримання вимог щодо визначення переможця закупівлі. З огляду на вищезазначене, в діях Замовника вбачається лобіювання інтересів певного учасника - «вигідного» для Замовника. Оскільки, проаналізувавши перебіг аукціону за даною закупівлею, який завершився 19.01.2021 об 12:02 (в ході якого ФОП Лиманський Б.Ф. не знижував ціни своєї тендерної пропозиції жодного разу), та кваліфікацію ФОП Лиманського Б.Ф. (ІНН 3033410615), та визнання його переможцем даної закупівлі відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2021 №12, вбачається ознака порушення основних принципів Закону, встановлених статтею 5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Визнання ФОП Лиманського Б.Ф. переможцем закупівлі UA-2020-12-31-004446-c відбулось, не зважаючи на чисельні порушення вимог тендерної документації та законодавству: 1) У довідці щодо фінансового забезпечення виплати зарплати вказано недостовірну інформацію: дата довідки - 14.01.2021 року, а довідка з Приватбанку, про яку вказано в довідці Учасника - 15.01.2021 року, тобто датою пізнішою (п.п. 4.2 Додатку 1 тендерної документації); 2) Не надано довідку про причину відсутності інформації про кінцевих бенефіціарних власників в ЄДР (п.7 Додатку 2 до тендерної док-ції); 3) Листи-згоди на обробку персональних даних по працівникам не мають інформації про отримувача такої згоди, що не відповідає формі, яку встановлено у Додатку 4 тендерної документації (п. 4 розділу V ТД та Додаток 4 тендерної документації); 4) В гарантійному листі щодо кримінальних проваджень не зазначено інформацію про те, що посадові особи учасника не є стороною кримінального провадження (п. 4 розділу V тендерної док-ції); 5) Копія паспорту Лиманського Б.Ф. не має всіх сторінок (документ повинен подаватися повністю) (вимога п. 4 розділу V тендерної док-ції); 6) Надано копію листа-відгуку, а вимагався оригінал (вимога Додаток 1.3 тендерної док-ції); 7) У довідці щодо матеріально-технічну бази вказано інформацію, яка не відповідає поданим документам: - інформація про строки експлуатації обладнання не відповідає технічним документам на транспорт (Додаток 1.1) 8) Довіреність на право користування автомобілем Фольцваген видана до 11.06.2021, потрібно – до 31.12.2021 (вимога п. 1.2 Додатку 1 тендерної док-ції); 9) У довідці щодо працівників є невідповідності між документами, що підтверджують наявність таких працівників: - Коломієць Павло Павлович – невідповідність в імені; - Обмок Євгеній Олександрович – невідповідність в імені; - Скляренко Наталія Михайлівна – невідповідність в імені; - Лазоренко Сергій Сергійович – невідповідність в прізвищі; - Семенюк Василь Іванович - невідповідність в імені; - Белаш Ганна Михайлівна – наказ про призначення від 02.04.2019 (в довідці - 01.04.2019) (Додаток 1.2 до тендерної док-ції) 10) У довідці щодо працівників вказується інформація про досвід роботи на займаній посаді, яка не відповідає тим документам, що надані для підтвердження відносин (досвід на займаній посаді повинен бути з дати наказу, договору тощо) (Додаток 1.2 до тендерної док-ції); 11) Вимогою тендерної документації встановлено підтвердження трудових відносин між працівником і учасником. Натомість Учасником надано договори цивільно-правового характеру, які не передбачають і не підтверджують трудові відносини. Такі договори підтверджують господарські відносини, та цивільно-правові. Це свідчить про те, що учасник не підтвердив виникнення трудових відносин з працівниками, про яких зазначив відповідній у довідці (Додаток 1.2 до тендерної док-ції); До того ж, договори ЦПХ укладаються з працівником на виконання певного короткострокового виду робіт чи послуг. А в даному випадку, предмет закупівлі передбачає тривалий період надання послуг. 12) Договори оренди транспортних засобів у фізичних осіб не мають нотаріального посвідчення, оформлені не у відповідності до законодавства (Ст. 799 ЦКУ). В діях замовника є ознаки порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». Звертаємось з вимогою здійснити моніторинг закупівлі UA-2020-12-31-004446-c, Замовником якої виступає Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Саксаганської районної у місті Кривому Розі ради, на відповідність чинному законодавству у сфері публічних закупівель. 04.02.2021
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000007 ● c4642f506fe24c75aba894401a7022d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2021 13:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.06.2021 № 289

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 289

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

8 UA-2020-12-31-004446-с 31.12.2020 Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської у місті ради (код ЄДРПОУ 42155106) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-10 09:43:42

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг прибирання та підмітання вулиць код згідно ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-31-004446-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній
документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Замовником у п.1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а лише наголошено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі? При цьому відповідно до частини 3 статті 21 Закону електронною системою закупівель автоматично визначається дата та час розкриття, а не дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Чому Замовником у пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та
укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі? Зазначене суперечить частині четвертій статті 41 Закону де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
3. Чому саме наявність спецодягу у кількості 20 комплектів, які
заявлені у Довідці від 04.01.2021 №04/01-1 тендерній пропозиції Учасника ФОП Міхно С.Ю., стала однією із причин відхилення тендерної пропозиції, тоді як вимогами Додатку №1 до тендерної документації Замовника конкретизована наявність не менше трьох малотоннажних транспортних засобів? Тендерною документацією інформація про наявність в Учасника спецодягу не вимагалась.
4. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Міхно С.Ю.» замовником встановлена невідповідність поданої копії податкової декларації платника податку фізичної особи підприємця та квитанцію №2, які не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» та стосовно документів по взаєморозрахунках з ТОВ «Жилсервіс-КР», які надані для демонстрації фінансової спроможності Учасника.
Оскільки зазначені документи подані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, чому замовником не надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
5. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання інформації про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджену завіреною копією документа на право власності або користування. Учасник має підтвердити наявність не менше трьох малотоннажних транспортних засобів. Всі договори, що стосуються матеріально-технічної бази Учасників, яка приймає участь в процесі надання послуг, мають бути чинними не менш, ніж до кінця строку надання послуг, а саме до 31.12.2021 року.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «Лиманський Б.Ф.» містяться договори оренди транспортних засобів у фізичних осіб №1 від 04.01.2021, укладений з Коломійцем П.П., №2 від 04.01.2021, укладений з Лиманським Ф.М., №3 від 04.01.2021, укладений з Лєбєдєвим А.В., які складені у письмовій формі та є нотаріально непосвідченими, тобто є нікчемними в силу ст.220 ЦКУ.
Також у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «Лиманський Б.Ф.» надано Договір №4 надання послуг по роботі техніки від 01.04.2020 року. Предметом договору є надання ФОП «Паладій Є.В.» послуг вантажного автомобіля ТАТРА815СІ (Самоскид) та автовишки КАМАЗ ТВ-32 (Автовишка). Згідно з даним свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу АЕС033629, транспортний засіб ТАТРА815СІ (Самоскид) , реєстраційний номер АЕ0089ВВ належить іншій особі Паладій В.В. При цьому, жодних документів, які б підтверджували правомірність користування ФОП «Паладій Є.В.» даним транспортним засобом та надання послуг ним не долучено.
Чому Замовником не відхилена тендерна пропозиція ФОП «Лиманський Б.Ф.» через її невідповідність тендерній документації?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-15 16:36:31

Про надання пояснень

1. Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена частиною 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та частини 3 статті 22 Закону. Відтак, згідно пункту 14 частини 2 Закону, Тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі, про що зазначено у пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій», а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі.».
Замовником вказано посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення публікації, вносяться основні дані про закупівлю, під час якої формується оголошення про закупівлю із зазначенням інформації про предмет, період уточнення, період оскарження, період прийому, у тому числі й кінцевий строк подачі пропозиції.
2. Відповідно до пункту 8 частини2 статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Дана інформація зазначена у пункті 3 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зокрема: «…Зміна умов договору про закупівлю здійснюється у порядку визначеному статтею 41 Закону та умовами цієї Документації. Умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту.»
Разом з тим, пунктом 4 вище вказаного розділу, визначено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю визначаються згідно з чинним законодавством, що регулює істотні умови даного виду договору. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 Закону. Зміни до договору про закупівлю оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди до договору.». Зазначений розділ за змістом відповідає нормам статті 41 Закону. Слід зазначити, що даною нормою встановлено заборону на зміну істотних умов договору (предмет, ціна, строк виконання робіт, тощо), а не на формальне викладення пунктів та розділів проекту договору, який є додатком до тендерної документації.
Разом з тим, Закон не містить заборони на уточнення редакції пунктів проекту договору при погодженні його умов між замовником та переможцем торгів, якщо внаслідок цього не змінюються істотні умови договору.
Варто зауважити, що проект договору - це документально оформлена пропозиція, направлена однією стороною припустимих в майбутньому договірних відносин іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження. Оскільки проект договору це ще не договір, а лише відображення позиції та свого бачення пропонуючою стороною, він залишає простір для коригування і для скасування зробленої пропозиції. За загальним правилом, проект договору часто розглядається як оферта.
Тлумачення договору, зокрема його умов може бути застосоване не лише після його укладення, але і у момент його укладення з метою встановлення достатньої визначеності істотних умов оферти для укладення договору. Визначеність істотних умов у оферті має бути достатньою для укладення договору. Зміст пропозиції укласти договір є таким, що шляхом тлумачення дозволяє визначитись на предмет відповідності оферти вимогам цивільного законодавства. Абсолютність визначення істотних умов договору у оферті усуває необхідність їх тлумачення, яке може бути застосоване не лише у процесі виконання укладеного договору, а і щодо процесу його укладення, зокрема визначення відповідності пропозиції укласти договір.
Оферта створює право особи, якій вона направлена, надати відповідь. Тобто право кожної особи зробити пропозицію укласти договір після його реалізації (після направлення оферти) не породжує обов'язок у акцептанта надати відповідь. За загальним правилом акцептант має право, а не обов'язок надати відповідь та відповідно згоду щодо укладення договору. Проте існують випадки коли оферта породжує не право надати відповідь, а обов'язок, більш того за змістом названого обов'язку може бути саме укладення договору. Умова оферти, що полягає у тому що її висунення має виражати твердий намір особи, вважати себе зв'язаною її умовами, випливає із того, що намір сторін визначається об'єктивним критерієм, а саме: наміром, який розсудлива та розумна особа може з'ясувати зі слів та дій іншої сторони
На сьогодні договір про закупівлю укладений за результатами аукціону, істотні умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції та від запропонованого проєкту договору в цілому.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.01.2021 №04/01-1 в якій зазначено, що учасник має у своїй власності обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання робіт /використовує обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання робіт/отримує від інших фізичних/юридичних осіб роботи чи послуги, необхідні для виконання робіт), зокрема наявність спецодягу у кількості 20 комплектів та строком експлуатації 1 рік.
Спецодяг, як різновид засобів індивідуального захисту від впливу негативних виробничих чинників за призначенням може бути кількох типів: черговий, сезонний, сигнальний. Довідка надана Учасником не містить інформацію про сезонність заявленого спецодягу. Крім того, заявленої кількості комплектів не достатньо для 20 робітників. Щонайменше їх має бути 40 (20 літніх та 20 зимових комплектів відповідно).
Тендерною документацією не вимагалась інформація про наявність в Учасника спецодягу, однак Учасник за власною ініціативою надав інформацію (довідка від 04.02.2021 № 04/01-13), що зобов’язується забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою (транспортними засобами тощо), обладнанням (механізми та/або пристрої та/або прилади та/або інструменти тощо), інвентарем та/або необхідними матеріалами, спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (за потреби) тощо.
Тендерною документацією не вимагалась інформація про наявність в Учасника спецодягу, однак довідкою від
04.02.2021 № 04/01-13 ФОП Міхно С.Ю. зобов’язується забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою (транспортними засобами тощо), обладнанням (механізми та/або пристрої та/або прилади та/або інструменти тощо), інвентарем та/або необхідними матеріалами, спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (за потреби) тощо.
Таким чином інформація зазначена у довідках від 04.02.2021 № 04/01-13, № 04/01-13 суперечлива, та не може належним чином підтверджувати належне виконання зобов’язання в частині забезпечення працівників, які будуть задіяні до виконання послуг спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону.
4. Замовник в тендерній документації завжди прописує, які саме документи мають бути прикріплені до пропозиції та в якій формі вони мають бути, зазначає інформацію, яка вимагається.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Міхно Замовником, не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Учасником у складі ТП надані всі довідки та зазначена вся інформація яка вимагались ТД.
Разом з тим Законодавцем чітко не визначено, що таке невідповідності в інформації та/або документах. Перелік таких невідповідностей відсутній. Що в свою чергу дає змогу двояко їх тлумачити, як зі сторони Замовника так і Учасника.
Варто зауважити, що відповідно до ч.13 ст. 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Тобто, ініціювання внесення змін до інформації та/або документів, або завантаження нових документів можна розцінювати як внесення змін до змісту поданої тендерної пропозиції що є порушенням ч.13 ст. 29 Закону.
Слід зазначити, що алгоритм проведення торгів спрямований на досягнення конкурентного середовища, підвищення конкуренції серед учасників.
Учасники мають достатньо часу для підготовки ТП. Крім того, кваліфікаційні критерії є визначальними під час оцінки ТП, ініціювання внесення змін до них не сприятиме підвищенню конкурентного середовища.
Таким чином, втрачається сенс проведення кваліфікації Учасників у процедурах закупівлі, що в свою чергу обмежує Замовника. Адже низька ціна не завжди свідчить про досвід, кваліфікацію та спроможність учасника належним чином виконувати свої зобов’язання.
5. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання інформації про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджену завіреною копією документа на право власності або користування. Учасником надана довідка від 14.01.2021 № 2, яка підтверджує наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору.
Слід зазначити, що органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження щодо суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України, законами про місцеве самоврядування та іншими законами, що передбачають особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі, іншими законами.
Органи місцевого самоврядування можуть здійснювати щодо суб’єктів господарювання також окремі повноваження органів виконавчої влади, надані їм законом. Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Органи та посадові особи місцевого самоврядування мають право звертатися до суду щодо визнання недійсними актів підприємств, інших суб’єктів господарювання, які обмежують права територіальних громад, повноваження органів місцевого самоврядування.
Варто зауважити, що статтею 19 Господарського кодексу України передбачено, що органи державної влади і посадові особи, уповноважені здійснювати державний контроль і державний нагляд за господарською діяльністю, їх статус та загальні умови і порядок здійснення контролю і нагляду, які визначаються законами.
Тим самим Господарський кодекс України окреслив правову площину, у якій можуть бути визначені контролюючі органи та їх повноваження. При цьому дана норма виходить з конституційного принципу, що встановлює: органи державної влади, місцевого самоврядування діють у межах повноважень, і засобами, передбаченими Конституцією України та законами України.
Отже, з набуттям чинності Господарським кодексом України, повноваження державних органів з контролю за окремими сторонами діяльності суб’єктів господарювання, посадових осіб цих органів повинні регламентуватися законодавчими актами.
Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) визначає правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю), яким регулюється порядок проведення контрольних перевірок різних видів господарської діяльності суб’єктів господарювання, механізму прийняття рішень та вчинення дій контролюючими органами за наслідками проведення ними перевірок


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з висновком органу державного фінансового контролю від 22. 06. 2021 та оскаржуватиме його до суду у строк, встановлений Законом.
Дата публікації: 23 червня 2021
Номер відкриття провадження: 160/11114/21
Дата відкриття провадження: 07 липня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 4 396 126,97
UAH з ПДВ
4 396 126,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ 4 451 287,78
UAH з ПДВ
4 451 287,78
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 січня 2021 12:37
Електронний підпис
18 січня 2021 12:30
Листи згоди 1.pdf
14 січня 2021 16:12
Електронний підпис
14 січня 2021 15:45
стаття 17.pdf
14 січня 2021 15:45
листи-згоди.pdf
14 січня 2021 15:45
лист щодо обєднань.pdf
14 січня 2021 15:45
загальні відомості.pdf
14 січня 2021 15:45
довідки з банку.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 15:41
Електронний підпис
29 січня 2021 15:09
Електронний підпис
29 січня 2021 14:59
Довідки
29 січня 2021 14:59
Витяг з ЄДР
29 січня 2021 14:59
довідка МВС України
18 січня 2021 13:47
Електронний підпис
16 січня 2021 16:42
Електронний підпис
16 січня 2021 16:41
7 Гарантійні листи.pdf
16 січня 2021 16:41
5 Стаття 17_ Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#3085320269
Відхилено 4 396 126,97
UAH з ПДВ
21 січня 2021 16:38
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
Переможець 4 451 287,78
UAH з ПДВ
22 січня 2021 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
4 451 287,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:35
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 08:08
90610000-6_02022021_6-ВТ.pdf укладений
03 лютого 2021 08:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 451 287,78
UAH