Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
156 883,00 UAH
UA-2020-12-31-004308-c f03f429586514dffae3d9284d698819a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумік Тетяна Михайлівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Шумік Тетяна Михайлівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 16:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 16:39
Очікувана вартість: 156 883,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 784,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Відповідно до ДСТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10213 шт
хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, ЗДО Любешівської селищної ради, Волинська обл.Любешівський район ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1930 шт
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, ЗДО Любешівської селищної ради, Волинська обл.Любешівський район ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплатата проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно накладної Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 16:34
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 16:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТРАЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА" 154 964,00
UAH з ПДВ
154 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 15:47
Електронний підпис
15 січня 2021 15:42
20210115_15460604.pdf
15 січня 2021 15:42
IMG_20170301_0008.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15404567.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15395650.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15371264.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15361487.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15343309.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15334450.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_15325873.pdf
15 січня 2021 15:42
20210115_11241820.pdf
15 січня 2021 15:42
20210112_18051179.pdf
15 січня 2021 15:42
20210112_18041474.pdf
15 січня 2021 15:42
20210112_18030337.pdf
15 січня 2021 15:42
20210112_18015295.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТРАЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТРАЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2802606628
Переможець 154 964,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТРАЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2802606628
154 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 11:17
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 12:09
дод.уг_3 до дог._2 від 22.01.21.pdf зміни до договору
10 січня 2023 12:08
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:24
угода Хліб.pdf зміни до договору
21 січня 2022 09:22
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:57
дод.угода Хліб.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:55
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 17:18
ДОГОВІР укладений
22 січня 2021 17:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 січня 2021 10:03
7 108,58 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
26 лютого 2021 10:18
9 373,50 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
29 березня 2021 10:17
10 956,00 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
28 квітня 2021 10:26
10 937,50 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
28 травня 2021 10:04
9 650,50 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
29 червня 2021 10:33
6 512,00 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
30 вересня 2021 09:57
10 794,50 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
28 жовтня 2021 10:52
9 825,00 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
29 листопада 2021 10:02
10 469,00 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений
24 грудня 2021 11:25
10 805,50 UAH UA228201720344291003200056128
Управління гуманітарної політики
UA643033980000002600850117744
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівля" чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії договору №2 від 22.01.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №2 від 22.01.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що |іе перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досяг нення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 108 114,48
UAH
Причини розірвання договору: Замовник у зв'язку із відсутністю подальної потреби у закупівлі,внаслідок виникнення форс-мажорних обставин через військову агресію та введенням воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні"