Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги )
Очікувана вартість
47 300,00 UAH
UA-2020-12-31-003899-c 396833208549465e866b43cf7ea8c574
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Шостак

+380577251071 diora864l@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1"
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Лариса Шостак
+380577251071
diora864l@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 15:41
Очікувана вартість: 47 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 236,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізацїї.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 грудня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 14:52
ТД послуги охорони..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-31-003899-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС 1", Код ЄДРПОУ:36988086
Дата подання: 21 січня 2021 11:17
дискваліфікація
просимо надати роз'яснення щодо дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 10:17

Відповідаємо вам на вашу вимогу: ваша пропозиція скасована на підставі ст 29 ч14 абзац 2 Закону України №114-1Х від 19.09.2019 р "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", як недостатньо обґрунтована. На етапі розгяду вас переможцем і відхілення вашой пропозицїї по причині аномально низької ціни мною була виявлена помилка в тендерної документацїї. Не була вказана вимога до учасника ,що з метою виконанням умов договору, Учасник зобов'язаний встановити власне обладнання на об'єктах Замовника, на у умовах відповідального зберегання на період користування( власне обладнання Учасника підлягає поверненню у разі закінчення терміну дїї договору) На підставі вищевикладеного та неможливоісті усунення порушень, що виникли черз виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель статті 32 частини 2 тендер на відкрити торги за номером UA-2020-12-31-003899-с на суму 47300 грн відминити.

Документи подані скаржником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-04-25-000003 • bfbc949788c64719b3e826dfb8dd385e
Автор звернення: Нос Ігор Васильович
Дата створення звернення: 2021-04-25 23:29
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706) Шостак Ларисою Христофорівною, а саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги), код закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. 12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом – ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). 25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року. Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» та недопущенням помилок. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія). Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c. 25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року. 03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну публічної закупівлі було оскаржено шляхом подання скарги до Адміністративної колегії. Рішенням № 5641-р/пк-пз від 22.03.2021 (Додається) Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-с. 21 квітня 2021 року о 12:44 Замовником було опубліковано в третє рішення про скасування вищезазначеної публічної закупівлі у формі Протоколу рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 21 квітня 2021 року (Додається). У вищезазначеному Протоколі зазначається, що Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація, серед іншого повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Тендерна документація не містить переліку та опису формальних помилок, як того вимагає стаття 22 Закону України «Про публічні закупі», а отже тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. Відповідно, уповноважена особа Шостак Лариса Христофорівна здійснила адміністративне правопорушення, за що передбачена санкція статтею 164-14 Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України про адміністративні правопорушення. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо притягнути до адміністративної відповідальності уповноважену особу замовника Шостак Ларису Христофорівну та накласти на неї штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС 1" 38 000,00
UAH з ПДВ
26 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" 42 300,00
UAH з ПДВ
26 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ" в особі Харківської філії 44 850,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 січня 2021 15:51
Електронний підпис
19 січня 2021 15:51
ОБГРУНТУВАННЯ К1.pdf
15 січня 2021 16:24
Електронний підпис
15 січня 2021 16:22
Електронний підпис
15 січня 2021 16:22
Копія Статуту.pdf
15 січня 2021 16:22
Договор ЦКБ 2019.pdf
15 січня 2021 16:22
Договор БТИ 03.12.2019 К 1.pdf
15 січня 2021 16:22
Довідка щодо МТБ.pdf
15 січня 2021 16:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 20:56
Електронний підпис
12 січня 2021 20:51
Електронний підпис

Публічні документи

15 січня 2021 12:47
Електронний підпис
15 січня 2021 12:45
Пропозиція ОДКЛ.pdf
15 січня 2021 12:45
Додаток 2.pdf
15 січня 2021 12:45
Довідка ст. 17.pdf
15 січня 2021 12:45
Довідка про санкції.pdf
15 січня 2021 12:45
Ліцензія_ОП.pdf
15 січня 2021 12:45
Довідка МГР.pdf
15 січня 2021 12:45
Лист-відгук.pdf
15 січня 2021 12:45
Акты 1386.pdf
15 січня 2021 12:45
Договір 1386-ОП 2018р..pdf
15 січня 2021 12:45
Трудова охоронники.pdf
15 січня 2021 12:45
Свідоцтва охоронці.pdf
15 січня 2021 12:45
Довідка мат.тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС 1"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ" в особі Харківської філії

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ"
#38970992
Очікує рішення 26 500,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 11:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС 1"
#36988086
Відхилено
26 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 11:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 січня 2021 00:00

Документи

25 січня 2021 15:51
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 01 лютого 2021 11:00
Кінець періоду оскарження: 12 лютого 2021 00:00
Дата скасування відміни: 25 лютого 2021 17:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Були допущены помилки у Додатку №2 до тендерної документацїї
Документи:
01 лютого 2021 11:00
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:59
Рішення про скасування тендеру..pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-31-003899-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ” звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1” (Код ЄДРПОУ 02003706), далі - Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. Тобто, зазначає, що у тендерній пропозиції виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Проте, в обґрунтуванні скасування тендеру зазначає наступне, цитуємо: “У процесі відкритих торгів, була виявлена помилка у Додатку 2 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі”: 1. Не була вказана вимога до учасника, що виконання умов договору вимагає від учасника наявності власного обладнання, його установки за свій рахунок на умовах відповідного зберігання на період користування (в разі закінчення терміну дії договору, обладнання повертається виконавцю). 2. У таблиці “Дислокація об’єктів КНП ХОР “Обласна дитяча клінічна лікарня №1” було вказано кількість кімнат - 12, а необхідно 13 кімнат.” Враховуючи вище зазначене, вважаємо: 1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації (п. 6.1.1 Проекту договору), Виконавець повинен здійснювати спостереження за станом сигналізації, встановленої на об’єктах. Тому, наявність власного обладнання, його установка за свій рахунок на умовах відповідального зберігання на період користування, не може бути вимогою до учасника. 2. Факти наведенні в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, адже не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Наведені підстави у Рішенні від 01.02.2021 року про скасування тендеру взагалі не є підставами для скасування тендеру згідно чинного законодавства України. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни, скасувати Рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-12-31-003899-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Дата подання: 01 лютого 2021 23:20
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ” звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1” (Код ЄДРПОУ 02003706), далі - Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. Тобто, зазначає, що у тендерній пропозиції виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Проте, в обґрунтуванні скасування тендеру зазначає наступне, цитуємо: “У процесі відкритих торгів, була виявлена помилка у Додатку 2 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі”: 1. Не була вказана вимога до учасника, що виконання умов договору вимагає від учасника наявності власного обладнання, його установки за свій рахунок на умовах відповідного зберігання на період користування (в разі закінчення терміну дії договору, обладнання повертається виконавцю). 2. У таблиці “Дислокація об’єктів КНП ХОР “Обласна дитяча клінічна лікарня №1” було вказано кількість кімнат - 12, а необхідно 13 кімнат.” Враховуючи вище зазначене, вважаємо: 1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації (п. 6.1.1 Проекту договору), Виконавець повинен здійснювати спостереження за станом сигналізації, встановленої на об’єктах. Тому, наявність власного обладнання, його установка за свій рахунок на умовах відповідального зберігання на період користування, не може бути вимогою до учасника. 2. Факти наведенні в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, адже не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Наведені підстави у Рішенні від 01.02.2021 року про скасування тендеру взагалі не є підставами для скасування тендеру згідно чинного законодавства України. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни, скасувати Рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2021 09:37
рішення від 03.02.2021№1854+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 09:22
рішення від 12.02.2021№2608.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМИТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 2608-р/пк/пз від 12.02.2021 року, яка постановила : скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги)»,оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органа за № UA-2020-12-31-003899-c,вирішили: СКАСУВАТИ рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2021 17:27

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 22:12
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 23:17
Скарга.pdf

Документи подані замовником

08 лютого 2021 13:30
Заперечення на скаргу.pdf
Скасовано
Дата оприлюднення: 03 березня 2021 16:41
Кінець періоду оскарження: 14 березня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 19 квітня 2021 13:59
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за номером UA-2020-12-31-003899-c.
Документи:
03 березня 2021 16:41
Електронний підпис
03 березня 2021 16:39
Протокол рішення від 03.03.2021.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-31-003899-c.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня №1"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом – ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подало тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо. 25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» та недопущенням помилок. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія). Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c. 25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року. 03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо. Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру, вважаємо незаконним, оскільки прийнято з підстав не передбачених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовник зазначає про подальшу відсутність потреби у отриманні послуг саме по зазначеній закупівлі за номером № UA-2020-12-31-003899-c, а не про відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги. По-друге, про відсутність підстав передбачених пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить той факт, що Замовником 26 лютого 2021 року об 11:24 у електронній системі закупівель розміщено тендерну документацію на іншу закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-003245-a) з ідентичним предметом закупівлі, а саме ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Згідно з пунктом 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином, у Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» наявна подальша потреба у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги визначених Річним планом закупівель на 2021 рік. Звертаємо увагу, що Замовником упродовж двох місяців була наявна потреба у закупівлі, а на даний час з невідомих підстав стала відсутньою саме в частині публічної закупівлі у межах якої подається Скарга. При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі послуг, тим самим порушив принципи визначені Закон України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник надав свою пропозицію, яка повністю відповідає технічним умовам Замовника. Крім того, учасником були витрачені немалі кошти на участь в закупівлі, які, на жаль, повернути неможливо. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням. Про дії Замовника направлені на зменшення конкуренції (конкурентного середовища) серед учасників, свідчить та обставина, що керівниками ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНБЕСТ» (код ЄДРПОУ 33307679) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34955153) є факт, що керівником обох зазначених юридичних осіб є одна і та сама фізична особа – Якубовський Сергій Сергійович. Викопіювання з Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається. ТОВ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» надавали послуги охорони у 2020 році. Копія договору надання охоронних послуг додається. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни та зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706) скасувати Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-12-31-003899-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Дата подання: 08 березня 2021 15:13
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом – ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо. 25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» та недопущенням помилок. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія). Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c. 25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року. 03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо. Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру, вважаємо незаконним, оскільки прийнято з підстав не передбачених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовник зазначає про подальшу відсутність потреби у отриманні послуг саме по зазначеній закупівлі за номером № UA-2020-12-31-003899-c, а не про відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги. По-друге, про відсутність підстав передбачених пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить той факт, що Замовником 26 лютого 2021 року об 11:24 у електронній системі закупівель розміщено тендерну документацію на іншу закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-003245-a) з ідентичним предметом закупівлі, а саме ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Згідно з пунктом 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином, у Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» наявна подальша потреба у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги визначених Річним планом закупівель на 2021 рік. Звертаємо увагу, що Замовником упродовж двох місяців була наявна потреба у закупівлі, а на даний час з невідомих підстав стала відсутньою саме в частині публічної закупівлі у межах якої подається Скарга. При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі послуг, тим самим порушив принципи визначені Закон України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник надав свою пропозицію, яка повністю відповідає технічним умовам Замовника. Крім того, учасником були витрачені немалі кошти на участь в закупівлі, які, на жаль, повернути неможливо. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням. Про дії Замовника направлені на зменшення конкуренції (конкурентного середовища) серед учасників, свідчить та обставина, що керівниками ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНБЕСТ» (код ЄДРПОУ 33307679) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34955153) є одна і та сама фізична особа – Якубовський Сергій Сергійович. Викопіювання з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додаємо. ТОВ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» надавали послуги охорони у 2020 році. Копія договору надання охоронних послуг додаємо. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни та зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706) скасувати Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 21:22
Рішення від 11.03.2021 № 4656 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:22
Рішення від 22.03.2021 № 5641.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення уповноваженої особи Шостак Л.Х.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2021 14:05

Документи подані скаржником

08 березня 2021 13:51
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

08 березня 2021 15:12
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Скасовано
Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 16:02
Кінець періоду оскарження: 02 травня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 09 червня 2021 15:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-31-003899-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Дата подання: 01 травня 2021 23:10
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c. 12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом – ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг. 18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо. 25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» та недопущенням помилок. 1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія). Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c. 25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року. 03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо. Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру. Оскільки рішення було прийнято всупереч законодавства України, ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» було подано скаргу в друге і Рішенням №5641-р/пк-пз від 22.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c. 21 квітня 201 року о 12:44 Замовник опубліковує Протокол рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак та у третє здійснює спробу порушити законні інтереси та права Учасника діями, що спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням. Суть полягає у наступному: Відповідно до Протоколу підставою для відміни публічної закупівлі Замовником зазначено наступне: «Після усунення порушення на виконання рішення органу оскарження від 22.03.2021 № 5641 р/пк-пз, Замовником виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час складання тендерної документації, які на теперішній час неможливо усунути, а саме: 4.1. В підпункті 5.2 пункту 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що : « Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, нов ’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, Проте, Законом України Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінити словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане». Таким чином, зміст Тендерної документації не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки строк для внесення змін до Тендерної документації сплив в 00:00 годин 16 січня 2021 року усунути наведене порушення на теперішній час неможливо. 4.2.Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація, серед іншого повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним та повинен використовуватись Замовниками під час складання тендерної документації. Тендерна документація не містить переліку та опису формальних помилок, визначених Наказом № 710, а отже не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цій частині. Оскільки строк для внесення змін до Тендерної документації сплив в 00:00 годин 16 січня 2021 року усунути наведене порушення на теперішній час неможливо.» Вважаємо, що Протокол рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню. Так, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відміна тендеру може бути лише за двох умовах: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п.1 ч.1 ст. 32 Закону), - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п.2 ч.1 ст. 32 Закону), де в сенсі цієї скарги ключовими словами є «виявлені порушення». Уповноваженою особою створено порушення, яке нею ж і «виявлено», а потім Уповноважена особа приймає рішення про скасування закупівлі. Ми вважаємо, що у цих діях Уповноваженої особи простежується корупційна складова, створюючи порушення та приймаючи рішення про відміну відкритих торгів, тим самим сприяючи іншому учаснику через штучні перешкоди, так як Замовником оголошувалася нова процедура закупівлі по тому ж предмету закупівлі з додатковими вимогами до учасників. Закон апріорі не може містити у своєму тексті корупційних складових. Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те, що виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель може лише контролюючи органи, а не замовник. Замовник може лише порушення створювати, в тому числі і штучно. Так, ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону визначено, що контролюючими органами, які мають виявляти порушення, є Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Закон не встановлює право Замовника на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а потім ці порушення встановлювати та відміняти процедуру відкритих торгів. Тобто, Уповноважена особа вчинила дії поза межами своїх повноважень, визначених цим Законом. Вищенаведені дії або бездіяльність Замовника призвели до неправомірної відміни закупівлі. У статті 5 Закону наявні, зокрема, наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, складається ситуація, що створенням умов для відміни тендеру та прийняттям рішення про його відміну грубо порушено право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі, тендерна пропозиціє якого є найбільш економічно вигідною. З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні: - зловживання, що призвели до відміни тендеру; - дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції, враховуючи те, що новий тендер по тому ж предмету закупівлі (номер оголошення UA-2021-03-19-008934-c) оголошено з додатковими вимогами до учасників. Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника бути переможцем, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону, пункту 2 частини 1 статті 32 Закону. Адже, порушення Замовником частини 10 статті 29 ніяким чином не впливає на зміст тендерних пропозиції учасників Процедури закупівлі. Тобто, зазначене порушення не заважає об’єктивно та неупереджено визначити переможця Процедури закупівлі у разі якщо Замовником дотримуються принципи здійснення публічних закупівель, зазначені у статті 5 Закону, та штучно не створюються порушення та перешкоди. Тендерна пропозиція Учасника є найбільш економічно вигідною (після учасника з аномально низькою ціною) за результатами оцінки, а її зміст і склад повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, реально претендує на визнання його тендерної пропозиції переможною, а також має на меті укладення договору із Замовником закупівлі. Також, при розгляді даної скарги звертаємо увагу Адміністративної колегії та просимо прийняти до відома при прийнятті рішення, що ідентичне порушення законодавства по суті та умислу розглядалось в Скарзі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337 № 1 від 16 липня 2020 року. За результатами розгляду вищезазначеної Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням №14539-р/пк-пз від 28.07.2020 року зобов’язала замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти до розгляду дану Скаргу. 2. Прийняти рішення про виявлення порушень законодавства. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 17:25
Рішення від 07.05.2021 № 10036 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:24
Рішення від 17.05.2021 № 10797.pdf
Дата публікації: 20 травня 2021 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення уповноваженої особи Шостак Л.Х. про скасування тендеру.
Дата виконання рішення замовником: 09 червня 2021 15:16

Документи подані скаржником

01 травня 2021 23:06
Скарга 3.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2021 15:37
Пояснення до скарги..pdf
Скасовано
Дата скасування відміни: 11 червня 2021 15:39
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства
Виконано
Дата оприлюднення: 11 червня 2021 15:42
Кінець періоду оскарження: 22 червня 2021 00:00
Дата відміни: 22 червня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства