Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Linear accelerator system, CPV: 33150000-6 - Radiotherapy, mechanotherapy, electrotherapy and physical therapy devices, NC 024:2019: 35159 - Linear accelerator system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01992147 |
Вебсайт: | http://onko.uz.ua/ |
Місцезнаходження: | 88014, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Бродлаковича, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталія Палій +380312636780 zokod-tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Євгеній Соломенцев +380955413327 zokod-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal non-profit enterprise «Transcarpathian antitumor center» of the Transcarpathian Regional Council |
National ID: | 01992147 |
Contact point: |
Paliy Natalija +380312636780 zokod-tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Євгеній Соломенцев +380955413327 zokod-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 62 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 грудня 2020 14:24 |
Enquiries until: | 24 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 62 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 310 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 21:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 21:14 |
ТД Лінійний зміни 26.02.2021.docx | |
26 лютого 2021 21:14 |
Список змін 26.02.2021.docx |
26 лютого 2021 21:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 21:14 |
ТД Лінійний зміни 26.02.2021.docx
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 21:14 |
Список змін 26.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
We can supply you required accelerator. But your payment terms as they written in the contract are not workable. From word "at all". We condolence to your patients and may consider the following solution:
1. You open covered bank guarantee. As you have no money, you need either guarant or to pledge your property (land, building, other equipment) to the bank. Guarantee shall be reduced monthly per each your payment.
2. You buy liability insurance from one of recognized Western insurance companies, working in Ukraine. For example Vienna Insurance Group. And deposit the insurance police to buyer;s bank. Or maybe your bank accept this collateral and will find money to pay us, but will give you 24 months loan.
Without such or similar arrangement an intention to buy such equipment on proposed terms is a fruitless dream.
So I would advise you to talk with your bank and insurance and let me know. We put this business on hold from our side. In case you will find a solution you should extend deadline for documents to avoid "horse racing with barriers".
Best regards,
-------------------------------------------
Дорогі колеги,
Ми можемо поставити вам необхідний прискорювач. Але ваші умови оплати, як вони записані в контракті, не працюють. Від слова "взагалі". Ми співчуваємо вашим пацієнтам і може розглянути таке рішення:
1. Ви відкриваєте покриту банківську гарантію. Оскільки у вас немає грошей, вам потрібен або поручитель, або здати своє майно (землю, будівлю, інше обладнання) в банк. Гарантія зменшується щомісяця за кожен ваш платіж.
2. Ви купуєте страховку відповідальності у однієї із визнаних західних страхових компаній, що працюють в Україні. Наприклад, Vienna Insurance Group. І внесіть страхову поліцію до банку покупця. Або, можливо, ваш банк прийме цей заставу і знайде гроші для виплати нам, але надасть вам позику на 24 місяці.
Без такої чи подібної домовленості намір придбати таке обладнання на запропонованих умовах є безрезультатною мрією.
Тож я б порадив вам поговорити зі своїм банком та страховою компанією та повідомити мене. Ми зупинили цей бізнес з нашого боку. Якщо ви знайдете рішення, вам слід продовжити термін подання документів, щоб уникнути "скачок із бар'єрами".
З найкращими побажаннями,
We confused by your payment terms and your answer to our first demand. 24 months deferred payment is imperatively requiring bank guarantee or stand-by L/C. Plus interest which will be actual for the periods of payment. But you say, that you CAN, but NOT OBLIGED to pay promptly. So, you have money and willing to get kick-back? From such wordings "ears" of corruption are very much visible. What Mr. Zelenskiy said?... Nizzia... Or Zia? I do not remember exactly.
Please advise if you will be in a position to change your terms to fair and not catching attention of NABU.
Sincerely,
---------------------------------------------------
Шановний покупце,
Ми збентежені Вашими умовами оплати та Вашою відповіддю на нашу першу вимогу. Відстрочка платежу на 24 місяці обов’язково вимагає банківської гарантії або резервного акредитиву. Плюс відсотки, які будуть актуальними протягом періодів платежу. Але ви кажете, що МОЖЕТЕ, але НЕ ОБОВ'ЯЗАНІ сплачувати негайно. Отже, у вас є гроші і ви бажаєте отримати відкат? З таких формулювань дуже видно "вуха" корупції. Що сказав пан Зеленський? ... Ніззя ... Або Ззя? Я точно не пам’ятаю.
Будь ласка, повідомте, чи зможете ви змінити свої умови на чесні та не привертати увагу НАБУ.
З найкращими побажаннями,
I am doing business for 32 years. Never gave bribes even once and never heard such boorish words from customers. Especially it is surprising to hear that from hospital.
We will not touch your tenders anymore - it is no pleasure to work with such people.
This letter requires no answer.
--------------------------------------------
Ми не використовували таких образливих слів, як ви ("вкладіть свій хабар у дупу"). Що це? Напевно, ви добре знаєте, де найкраще зберігати хабарі. Що стосується судових позовів, яким ви погрожуєте. З вашого контракту добре видно два "ослиних вуха". На одному написано "корупція", на іншому - "відкат". Якщо ви берете участь у законі - ми можемо легко повідомити НАБУ про ваші вправи. Нехай вони контролюють цю операцію.
Я займаюся бізнесом 32 роки. Ніколи жодного разу не давав хабарів і ніколи не чув таких хамських слів від клієнтів. Особливо дивно це почути з лікарні.
Ми більше не будемо чіпати ваші тендери - не приємно працювати з такими людьми.
Цей лист не вимагає відповіді.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000020 ● 58f1b5c549ef4d60bc8f29fae3d41365
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
03.09.2021 № 542
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-12-31-003749-c 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 10:00:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі Лінійний прискорювач медичний, код ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії , НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35159 - Система лінійного прискорювача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-31-003749-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 16:53:12
Відповідь від 10.09.2021 №230/01-18
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР»
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
вул., Бродлаковича, 2, м. Ужгород, 88002, тел 63-90-24, 63-67-80
wеb-сайт: www.onco.uz.ua, е-mail: zokoduzh@gmail.com код ЄДРПОУ 01992147
Від 10.09.2021 № 230/01-18 На № від
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради надає пояснення на запит на пояснення відповідно до моніторингу по закупівлі Лінійний прискорювач медичний, код ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35159 - Система лінійного прискорювача, ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-003749-c.
Відповідно до ч. 4. ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 15.12.2015 №922-VIII для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до комерційних пропозицій на лінійні прискорювачі медичні Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені відповідно до службової записки від 30.12.2020 року з проектом технічних та якісних характеристик, які були надані завідувачем відділення променевої терапії тендерному комітету відповідно до наказу по Комунальному некомерційному підприємству «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради від 28.12.2020 року №127/0 «Про створення комісії для проведення підготовки закупівлі лінійного прискорювача».
З повагою,
В.о. директора Євгеній СОЛОМЕНЦЕВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради повідомляє, що за результатами моніторингу по закупівлях проведених тендерним комітетом (ідентифікатори закупівель: UA-2021-01-12-002523-a, UA-2021-01-11-002107-a, UA-2021-01-12-002568-a, UA-2021-01-12-002474-a, UA-2020-12-31-003749-c, UA-2019-12-28-000579-b, UA-2021-01-20-001537-b) було вжито заходи з недопущення таких порушень в подальшому, посилено контроль за проведенням процедур закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
2021-09-23 11:04:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01992147 |
Місцезнаходження: | 88014, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Бродлаковича, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УМТ+ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
61 290 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УМТ+ |
61 500 000,00
UAH з ПДВ
|
61 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 15:53
|
Додаткова угода№4.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 14:23
|
Додаткова угода№3.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 10:39
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:44
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 15:58
|
Договір№3-ВТ2021-3110.pdf | укладений |
29 березня 2021 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3.1. Ціна цього Договору становить 60 000 000,00 грн. (Шістдесят мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ 3 925 233,64 грн. (Три мільйони дев'ятсот двадцять п'ять тисяч двісті тридцять три гривні 64 копійки). Джерело фінансування: власні кошти – 10 500 000,00 грн. (десять мільйонів п’ятсот тисяч гривень. 00 копійок); кошти Державного фонду регіонального розвитку – 33 000 000,00 грн. (Тридцять три мільйони гривень 00 копійок); кошти соціально-економічного розвитку – 5 500 000,00 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок); кошти обласного бюджету – 11 000 000,00 грн. (одинадцять мільйонів гривень 00 копійок). Всі інші умови договору від 29.03.2021 року №3-ВТ2021/3110 залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 3-ВТ2021/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти розділ ХІІІ.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору №3-ВТ2021/3110 від 29.03.2021 року в наступній редакції: ХІІІ.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник Комунальне некомерційне підприємство "закарпатський протипухлинний центр" Закарпатської обласної ради ЄДРПОУ 01992147 ІПН 019921407011 Фактична адреса:88002,м.Ужгород,вул.Бродлаковича,2 Юридична адреса:88002,м.Ужгород,вул.Бродлаковича,2 Тел.(0312)639024 р/р UA283052990000026000043601588 в АТ КБ "Приватбанк",МФО 305299; р/р UA468201720344331004100020278 в ДКСУ м.Київ,МФО 820172; р/р UA568201720343240005000020278 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172. Постачальник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА" ЄДРПОУ 36519759, ІПН 365197526550 Фактична адреса: 02002, м.Київ,вул.Митрополита Андрея Шептицького (А.Луначарського), буд.4, офіс 34; Юридична адреса: 01042, Україна, місто Київ, Печерський район, провулок Новопечерський, буд.18, офіс 32; Телефон/факс: (044)593-43-25 (26-29); ПуАТ "КБ "Акордбанк", МФО 380634, UA293806340000026004151974001; ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, М.КИЇВ, МФО 820172 UA308201720355349011700701424 |
Номер договору про закупівлю: | 3-ВТ2021/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. розділу ІІІ Договору від 29.03.2021 року в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 60 000 000,00 грн. (Шістдесят мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ 3 925 233,64 грн. (Три мільйони дев'ятсот двадцять п'ять тисяч двісті тридцять три гривні 64 копійки). Джерело фінансування: власні кошти - 16 000 000,00 грн.(Шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок); кошти Державного фонду регіонального розвитку - 33 000 000,00 грн. (Тридцять три мільйони гривень 00 копійок); кошти обласного бюджету - 11 000 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів гривень 00 копійок). Всі інші умови договору від 29.03.2021 року №3-ВТ2021/3110 залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 3-ВТ2021/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. розділу ІІІ Договору від 29.03.2021 року в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 60 000 000,00 грн. (Шістдесят мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ 3 925 233,64 грн. (Три мільйони дев'ятсот двадцять п'ять тисяч двісті тридцять три гривні 64 копійки). Джерело фінансування: виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій - 2 000 000,00 (Два мільйони гривень 00 копійок); власні кошти - 13 727 759,00 грн.(Тринадцять мільйонів сімсот двадцять сім тисяч сімсот п'ятдесят дев'ять гривень 00 копійок); кошти Державного фонду регіонального розвитку - 33 272 241,00 грн. (Тридцять три мільйони двісті сімдесят дві тисячі двісті сорок одна гривня 00 копійок); кошти обласного бюджету - 11 000 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів гривень 00 копійок). Всі інші умови договору від 29.03.2021 року №3-ВТ2021/3110 залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 3-ВТ2021/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |