Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380999052102 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 120 136 381,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 681,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 360409 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Умови забезпечення тендерної пропозицій викладені в тендерній документації. попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000054 ● 1af1ba048e12476e93cd6443d4a0b2cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-12-31-003574-c 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-31-003574-c Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) про результати моніторингу закупівлі КП «УКБ» (далі –замовник) «Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Прибережної магістралі від річки Мокра Московка та по вул. Автозаводській до пересічення вул. Автозаводської та вул. Новокузнецької з транспортною розв’язкою (по типу «кільце») в місті Запоріжжі», оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.03.2021 р. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) зазначено, що «за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДІП «ДНІПРОДОР» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону». З вказаними в моніторінгу порушеннями КП «УКБ» не погоджується та вважає даний висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) необґрунтованим та безпідставним з наступних причин. По першому зауваженню: В додатку 3 тендерної документації Кваліфікаційні критерії Учасників зазначено: «Учасник також надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).» Замовник під час оцінки тендерної пропозиції і вивчення документів Учасника перевіряє їх на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку3. При цьому бралося до уваги, що Учасник надав: -договір поставки асфальтобетону та ЩМАС; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також зазначено номер та дата договору, номер закупівлі). -скан-копія атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, - скан-копії свідоцтва перевірки усіх дозаторів матеріалів АБЗ, - скан-копії сертифікату якості на асфальтобетон, - скан-копія дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. В висновку моніторінгу порушенням вважається, що ДІП «ДНІПРОДОР» надав договір поставки матеріалів від 22.01.2020 №22-01/20/1 укладений з ТОВ «Добробуд», в якому не вказано марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження товару. Проте, відповідно, до п. 1.1., п. 1.2., Договіру поставки матеріалів від 22.01.2020 р. №22-01/20/1, постачальник зобов’язується поставити і передати у власність ДІП «ДНІПРОДОР» суміш асфальтобетону, щебень, емульсію бітумну, в кількості та асортименті визначеним у накладних на товар. Тому, саме у накладних на товар зазначається кількість, асортимент (марка, тип товару). Відповідно до вищевикладеного, Замовник вважає, що учасник виконав вимогу абзацу першого п. 5 Довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 3 тендерної документації, тому не розміщував вимогу до Учасника на надання додаткових підтверджуючих документів по цьому питанню, так як вважає підтвердження Учасника цьому критерію достатнім. По другому зауваженню: В додатку 3 Кваліфікаційні критерії Учасників зазначено: «6. Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність або залучення випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного (контроль матеріалів, виробів, конструкцій та документації) та операційного контролю. Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи: -інформаційну довідку в довільній щодо наявності чи залучення лабораторії Учасником; -копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається щодо залученої лабораторії); -гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі); -копії документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:205, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом.» Під час оцінки тендерної пропозиції і вивчення документів Учасника по цьому критерію бралося до уваги те, що Учасник надав усі вищенаведені документи. Зокрема був наданий Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Дорбуд», зареєстрований у Реєстрі 1червня 2020 року за № 201599, дійсний до 16 січня 2024 року, виданий Національним агентством з акредитації України, що є вищим державним органом, створеним для підтвердження компетентності та підвищення рівня випробувальних дорожніх лабораторій. Атестат про акредитацію відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 в сфері випробування сумішей асфальтобетонних і асфальтобетонів, щебеню, бітуму, піску, емульсії бітумної дорожньої, порошку мінерального за показниками якості та безпеки і вже включає вимоги ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187. Замовник вважає, що Учасник по цьому питанню відповідає кваліфікаційним вимогам, наведеним в додатку 3 Кваліфікаційні критерії Учасників. Замовник вирішив не розміщувати вимогу до Учасника на надання додаткових підтверджуючих документів по цьому питанню. По третьому зауваженню: В додатку 3 Кваліфікаційні критерії Учасників зазначено: «2. Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період, або трудових, цивільно-правових угод робітників з учасником торгів.» Учасник надав: -копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період; -цивільно-правові договори надання послуг на 6-х робітників, де п.1.1. зазначено, що працівники будуть залучатися до виконання робіт при будівництві, ремонті автомобільних доріг, штучних споруд на них і тротуарів, а також демонтажу та монтажу бортового каменю. Договори складені на 04.01 2021 року. Зважаючи на те, що додаток 1, згаданий у пункті 3.2., а також інші можливі додатки до цівільно-правового договору на різні види робіт можуть складатися на момент початку робіт на об’єкті, тому Замовник вирішив не розміщувати вимогу до Учасника на надання додаткових підтверджуючих документів по цьому питанню. Отже зважаючи на вищенаведене, а також те, що основним критерієм оцінки Тендерної пропозиції Учасника є ціна, тому Замовник не вважає порушення, вказані в Висновку суттєвими, які можуть вплинути на виконання робіт Учасником згідно технічного завдання та умов договору. У висновку Держаудитслужби зазначено: «За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.» Вважаємо, що на виконання вимоги Держаудитслужби, яка зобов’язує здійснити усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, з боку Замовника відсутні юридичні та правові підстави ініціювати процес розірвання укладеного договору підряду від 23.02.2021 № 014/21/02. Відповідно до «Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року № 552 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Натомість пункт 3 висновку моніторінгу містить посилання на ст. 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», що не відображає імперативне право органу державного фінансового контролю вимагати розірвання господарських договорів в одностороньому порядку. До зазначеного, керівництво Замовника звертає увагу, що за результатом проведеної процедури укладено договір, який є обов’язковим до виконання. Договори, укладені за результатом процедур виконуються відповідно до умов договору та норм Цивільного, Господарського кодексу України. Зазначеними законодавчими актами, так само як і Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не передбачено право Держаудитслужби вимагати від сторони за договором здійснювати дії, які не визначені договором. На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що КП «УКБ» жодним чином не порушено вимоги абзацу 2 п. 1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Розглянути заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-31-003574-c та повідомити про результат. 2. Скасувати висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) від 03.03.2021 р. про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-31-003574-c. Директор КП «УКБ» _______________А.А. Бушов вик. Омельченко (067)943-23-99
2021-03-09 14:54:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 18.03.2021 року подано адміністративний позов про визнання противоправним та скасування висновку про результати моніторінгу закупівель |
Дата публікації: | 19 березня 2021 |
Документи:
19 березня 2021 10:42
|
Електронний підпис |
19 березня 2021 10:41
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
118 314 111,10
UAH з ПДВ
|
118 314 111,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
119 747 523,10
UAH з ПДВ
|
119 747 523,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Переможець |
118 314 111,10
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:40
|
Вих. 11-1 від 05.01.2024.pdf | укладений |
16 січня 2024 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 14:56
|
ДУ№1.22 до Договору №014-21-02 від 23.02.2021р.pdf.PDF | зміни до договору |
23 травня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 08:23
|
ДУ5 до договору 014-21-02 від 23.02.2021.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 08:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 16:50
|
ДУ 4 до договору 014-21-02 від 23.02.2021.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2021 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 09:15
|
ДУ№3 до Договору №014-21-02 від 23.02.2021.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 16:51
|
ДУ№2 до Договору №014-21-02 від 23.02.2021р.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 15:45
|
ДУ№1 до Договору №014-21-02 від 23.02.2021р.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 16:56
|
Договір №014-21-02 від 23.02.2021.PDF | укладений |
23 лютого 2021 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.4 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 в новій редакції, дадання до Договору Додатку 3 №План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення реквізитів підрядника в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 3.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору відбулись не в розумінні даної підстави, а у зв'язку з форс-мажорними обставинами. |
Номер договору про закупівлю: | 014/21/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 лютого 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
12 055 705,57
UAH (в тому числі ПДВ 2 009 284,26 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю коштів у головного розпорядника для фінансування робіт, керуючись п.п. а) п.14.1 Договору, на підставі п.4 ст.849 Цивільного кодексу України |