Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Губка кухона 5шт, Шкребок металевий)
Очікувана вартість
369,36 UAH
UA-2020-12-31-003534-c d0fd18fa3ca4471bafd38cb770fb4ba2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Олена

+380536700976 oduvanchikovoleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999559
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, буд. 60/1
Контактна особа: Пащенко Олена
+380536700976
oduvanchikovoleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Відповідно до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Губка кухона 5шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки
4 штуки
Шкребок металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки товару або надання послуг, та виставлення рахунку і накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

31 грудня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОЛІЙНИК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3220413317
Переможець 369,36
UAH
31 грудня 2020 13:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:56
IMG_0001.pdf укладений
31 грудня 2020 13:54