Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та захоронення ТПВ для закладів освіти Дніпровського району міста Запоріжжя на 2021 рік
Очікувана вартість
361 061,03 UAH
UA-2020-12-31-002191-c 461a8192297841ada59a43e3f628aae5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Євдокімов

+380637210759 tender_len@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611401
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а
Контактна особа: Віталій Євдокімов
+380637210759
tender_len@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» до закупівлі «Послуг з вивезення та захоронення ТПВ для закладів освіти Дніпровського району міста Запоріжжя на 2021 рік» (ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)», Рішення виконкому від 28.10.2019 №468 застосовувати переговорну процедуру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 11:48
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3436.4 метр кубічний
Вивезення та захоронення ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Заклади освіти Дніпровського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 11:44
Протокол №130.pdf
31 грудня 2020 11:44
Протокол №131.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-05-000004 • 9c632ab397f24a3d990e122254097b19
Автор звернення: ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
Дата створення звернення: 2021-03-05 17:11
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
З А Я В А про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до положень пп.3 п.3 Положення про Державну аудиторську службу України, яке затверджено постановою КМУ №43 від 03.02.2016р. основними завданнями Держаудитслужби є, зорема, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Підпунктом 3 п.4 вказаного положення передбачено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення, зокрема, перевірки закупівель. Компанія ТОВ «ЕК «Гранік» надає послуги з вивезення відходів у м Запоріжжя більше 20 років. Обслуговуємо комерційні, бюджетні та комунальні підприємства, ОСББ. Нам стало відомо, що Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а; код ЄДРПОУ 37611401) було проведено закупівлю послуг за державні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) із порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради було укладено з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» договір №20210037 від 19.01.2021 року про вивезення і захоронення твердих побутових відходів на суму 361 061,03 грн. за переговорною процедурою, тобто без проведення конкурсу. Обґрунтуванням застосування переговорної процедури на сайті «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-31-002191-c) зазначено наступне: 1) відсутність конкуренції з технічних причин; 2) відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» до закупівлі «Послуг з вивезення та захоронення ТПВ для закладів освіти Дніпровського району міста Запоріжжя на 2021 рік» (ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)», Рішення виконкому від 28.10.2019 №468 застосовувати переговорну процедуру. Відповідно до положень ч.2 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно приписів п.2 ч.2 ст. 40 вказаного Закону, «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу». Таким чином, одним із випадків можливості застосування переговорної процедури закупівлі творів/послуг є відсутність конкуренції з технічних причин. Технічні причини це причини які пов’язані із технікою (ТОВ «ЕК «Гранік» також має велику кількість техніки для виконання такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»). При цьому є не зрозумілим, яким чином пов’язується відсутність конкуренції з технічних причин із тим, що ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. ТОВ «ЕК «Гранік» також надає послуги з вивезення відходів у Запорізькій області і має таку технічну можливість. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає, у ч.2 ст. 40, такої підстави для застосування переговорної процедури закупівлі як те, що суб’єкт господарювання став переможцем конкурсу на вивезення відходів на певній території. З урахуванням того, що і ТОВ «ЕК Гранік» має технічну можливість надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на території міста Запоріжжя, посилання на положення п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. З аналогічного питання ТОВ «ЕК «Гранік» неодноразово зверталось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, рішенням вказаної колегії №1429-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі за переговорною процедурою – "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-001403-c, внаслідок того, що замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури за умови відсутності конкуренції з технічних причин. Рішенням цієї колегії №1430-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі – "утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-002265-b. Прошу звернути увагу, що ці скарги було задоволені у зв’язку із тим, що посилання замовника на рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя", рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 "Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя" та на положення п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин, є безпідставними. Крім того, Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було розглянуто скаргу Комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» ( стосовно закупівлі UA-2018-12-19-004802-c ), який є переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на певній території (м. Миколаїв), про те, що, у відповідності до положень статті 35-1 Закону України «Про відходи», тільки з Комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс» може бути на території міста Миколаїв укладено договір надання послуг з вивезення твердих побутових відходів. В рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було зазначено, що така вимога є неправомірною, а проведений тендер із участю інших суб’єктів господарської діяльності є правомірним. У випадку, якщо б Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а; код ЄДРПОУ 37611401) було проведено закупівлю послуг за державні/комунальні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) без порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за конкурсною процедурою, то ТОВ «ЕК «Гранік» було б запропоновано меншу вартість цих послуг, що є наслідком заощадження державних/комунальних коштів. На підставі викладеного, П Р О Ш У: 1) призначити та провести перевірку дотримання Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а; код ЄДРПОУ 37611401) положень Закону України «Про публічні закупівлі» при здійснені закупівлі послуг «утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям» з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» за переговорною процедурою; 2) винних осіб притягнути до передбаченої законодавством відповідальності; 3) надати ТОВ «ЕК «Гранік» відповідь на вказану заяву.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-30-000016 ● e692c8f02c914fd0a8d22abc388364b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

30.04.2021 № 229

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 229


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2020-12-31-002191-c, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок про результати процедури моніторингу UA-2020-12-31-002191-c надаємо обґрунтовані заперечення. Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області згідно наказу від 30.04.2021 №229 був проведений моніторинг закупівлі UA-2020-12-31-002191-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. За результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити переговорну процедуру на підставі п.2 ч.8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не погоджується із висновками, яких дійшло управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в повному обсязі із наступних причин. Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (який є Замовником у закупівлі UA-2020-12-31-002191-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) прийнято рішення провести закупівлю послуг за переговорною процедурою із єдиним виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя – ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Рішення обумовлено тим, що відповідно до п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Консультації за запитом від Територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області №1044/2020, Листом від 03.10.2020 N 3304-04/60124-06 надало роз’яснення, що, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи, в такому разі замовник може здійснити закупівлю шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. Встановленими законодавством технічними причинами надання послуг виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи є нормативні вимоги укладення договорів з юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України на підставі проведеного конкурсу Крім того, частинами третьою, одинадцятою статті 35-1 Закону України "Про відходи" визначено, що виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Згідно з пунктами 3-5 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Відповідно до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ» є юридичною особою, яка здійснює збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя. У даному випадку, керуючись Законом України «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами», пунктом 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», приймаючи до уваги рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 № 468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону має бути застосована переговорна процедура закупівлі. На наше переконання, наведені в обґрунтуванні законодавчі норми та нормативні документи, а саме: рішення органів місцевого самоврядування, якими визначено єдиного виконавця послуг з поводження з побутовими відходами в місті Запоріжжя, є достатнім обґрунтуванням вибору саме переговорної процедури закупівлі послуг на підставі ч. 1 ст. 40, п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. У своїх висновках управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області спирається на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз. Рішенням Адміністративного суду міста Києва від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 за позовом ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз визнано протиправним та скасовано. Адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 дійшов висновку, що законодавчі вимоги про укладення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів з виконавцем послуг, який є суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та посилання на рішення органів місцевого самоврядування про визначення юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя, є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.

2021-05-27 16:50:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради подано позов до Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про скасування висновку за результатами проведеного моніторингу
Дата публікації: 03 червня 2021
Номер відкриття провадження: Справа №280/4519/21
Дата відкриття провадження: 22 липня 2021

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 361 061,03
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 11:48

Документи

31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:47
Протокол №132.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 11:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
361 061,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:47
Протокол №132.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 15:19
Додаткова угода №6.pdf укладений
29 березня 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:19
Додаткова угода №5 до договору від 19.01.2021 №20210037.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:49
Додаткова угода угода №4.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:56
Договір №20210037.pdf укладений
21 січня 2021 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, зменшення потреб у закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20210037
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 20210037
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 361 061,03
UAH (в тому числі ПДВ 37 906,24 UAH)