Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИЧИЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ ЛЕОНІДА КУЛІША-ЗІНЬКІВА САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 13982524 |
Місцезнаходження: | 34530, Україна , Рівненська обл., c. Кричильськ, вул. Шевченка, буд. 192 |
Контактна особа: |
Юрій Васильович Гоч +380966980330 buh_znz_krychilsk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 11:56 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2020 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2020 11:05 |
ТД тверде паливо на 2021р..docx |
31 грудня 2020 11:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 грудня 2020 11:05 |
ТД тверде паливо на 2021р..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-02-000002 ● f348a512b0104fda854150266ddeaf77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2021 № 33
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.02.2021 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-12-31-001625-c 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-02 16:59:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Торф (напівбрикети торф'яні)» (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-31-001625-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2020-12-31-001664-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-04 16:26:22
Відповідь на Запит про надання пояснень
На відповідь Запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету "Торф (напівбрикети торфяні)" (ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо), (інформація про закупівлю UA-2020-12-31-001625-с) повідомляємо, що при опри оприлюдненні річного плану закупівель з даного предмету закупівлі, було допущено технічну/механічну помилку, в частині зазначення інформації щодо його року (зазначено на 2020 рік). Відповідно до тендерної документації, строк поставки товарів січень-листопад 2021року, який свідчить, що дана закупівля здійснюється на 2021 рік. Оскільки після оголошення процедури закупівлі неможливо внести зміни до річного плану закупівель, вважати рядок річного плану закупівель на 2021 рік. (Протокол №21 від 30.12.2020р., Протокол № 23 від 25.01.2021р. додаємо
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-03 15:23:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Торф (напівбрикети торф'яні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2020-12-31-001625-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 21.01.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів Приватним підприємством "ВестЕнерджиГруп". Згідно п.п. 5.5 п.5 розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-05 10:44:55
Відповідь на Запит про надання пояснень
За наслідками розгляду запиту на пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету "Торф (напівбрикети торф'яні)" (інформацію про закупівлю опубліковано в системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-31-001625-с) після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП "ВестЕнерджиГруп" у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможець не надав відповідні документи замовнику, які зазначені в розділі ІІІ п.5 Тендерної документації, а саме Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність(наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет вирішив відхилити переможця закупівлі (UA-2020-12-31-001625-с) ПП "ВестЕнерджиГруп" та повернутися до кваліфікації учасників. Сканкопію протоколу №24 від 05.02.2021р. про відхилення переможця додаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" |
393 300,00
UAH з ПДВ
|
393 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Біопаливо Україна 2000 |
437 190,00
UAH з ПДВ
|
437 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" |
446 310,00
UAH з ПДВ
|
446 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПІТЛЕНД |
453 150,00
UAH з ПДВ
|
453 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" #42769036 |
Рішення скасоване |
393 300,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 09:51
|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" #42769036 |
Відхилено |
393 300,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 09:54
|
ТОВ Біопаливо Україна 2000 #39496043 |
Відхилено |
437 190,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 11:52
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" #37246002 |
Переможець |
446 310,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 15:41
|
Договір+ДУ.pdf | укладений |
22 лютого 2021 15:39
|