Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Overhaul of principal motor road H-12 Sumy - Poltava km 60+620 - km 62+900 and km 67+800 - km 70+575 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 14:45 |
Очікувана вартість: | 229 816 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 298 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1149080 UAH |
Publication date: | 31 грудня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 22 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 229 816 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 298 160 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Documents of the tender proposition, which were prepared by the Participant of the fault, but stored in the Ukrainian language
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 12:09 |
+ПУБЛ ТД Капітальний ремонт Н-12 21.01.21.doc | |
21 січня 2021 12:09 |
+ Публ Перелік змін ТД КР Н-12 21.01.21.docx | |
31 грудня 2020 16:34 |
ПУБЛ ТД Капітальний ремонт Н-12 31.12.doc | |
31 грудня 2020 16:34 |
ПУБЛ ПРОЕКТ ДОГ Капітальний ремонт Н-12 31.12.doc |
21 січня 2021 12:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 12:09 |
+ПУБЛ ТД Капітальний ремонт Н-12 21.01.21.doc
|
|||
21 січня 2021 12:09 |
+ Публ Перелік змін ТД КР Н-12 21.01.21.docx
|
|||
31 грудня 2020 16:34 |
ПУБЛ ТД Капітальний ремонт Н-12 31.12.doc
|
|||
31 грудня 2020 16:34 |
ПУБЛ ПРОЕКТ ДОГ Капітальний ремонт Н-12 31.12.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000077 ● df398b5be9274527868afb4828d64d6b
- Статус: вирішено ● Дата: 30 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2023 №31-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.06.2023 №31-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-31-001424-b 31.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 12:56:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575 , Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-31-001424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати додаткові угоди № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15 укладені до договору від 09.03.2021 № 5К-2021 (за наявності).
4. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 17:07:03
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2020-12-31-001424-b
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 року №31-З Вами здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-12-31-001424-b.
13.06.2023 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область (затверджена наказом Державного агентства автомобільних доріг України, копія якого додається).
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру витрат по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, що є очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначені відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту з урахуванням позитивного експертного звіту та складають 229 816 000,00 грн.
Договір про надання послуг з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575 є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2024 років (з урахуванням внесених змін). При цьому, розмір бюджетного призначення на 2021 рік був визначений відповідно до постанови КМУ від 17.02.2021 року №122 та при укладенні договору був визначений в межах 98 тис. грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Протягом 2021–2023 років Замовником та Підрядником було укладено додаткові угоди №1-16, що не стосувались змін істотних умов договору (окрім №9, 12, 16, які оприлюднені). Копії додаткових угод №1-8, 10, 11, 13-15 до договору №5К-2021 від 09.03.2021 року додаються до пояснення.
4. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування по даному обʼєкту у 2022-2023 роках, затвердженого постановами КМУ (посилання на які містяться в додаткових угодах), керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором № 5К-2021 від 09.03.2021 року двічі було продовжено дію Договору та строк виконання робіт шляхом підписання додаткових угод №9 (продовжено до 31.12.2023 року) та №16 (продовжено до 31.12.2024 року), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Копія проектної документації по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область
2. Копія наказу Державного агентства автомобільних доріг України про затвердження робочого проекту.
3. Копія позитивного експертного звіту від 15.07.2020 року.
4. Копії укладених додаткових угод.
- додаткові угоди.pdf
- Наказ Н-12 60-70.pdf
- пояснення 001424.pdf
- Скан звіт експ. Н-12.pdf
- Скан звіту20201022_16145870.pdf
- Технiчний_звiт_про_iнженерно-геологiчнi_вишукування.pdf
- Том 5.pdf
- Том_1.2_Загал_нi_положення.pdf
- Том_2.1_Автомобільна дорога.pdf
- Том_2.2_Органiзацiя_дорожн_ого_руху.pdf
- Том_2.3_Штучнi_споруди.Мiст_км60_875.pdf
- Том_2.4_штучнi_споруди__Мiст_на_км_61_699.pdf
- Том_2.5_СЗ коригований 21.pdf
- Том_2.6_Зовнiшнe_електроосвiтлення.pdf
- Том_3_Оцiнка_впливу_на_навколтшнe_середовище.pdf
- Том_4_ПОБ.pdf
- Том 6.1.pdf
- Том 6.2.pdf
- Том_1.1_Паспорт_проекту.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-29 15:50:48
Про оскарження до суду наданого висновку
Подано адміністративний позов до Сумського окружного адміністративного суду
29.06.2023 р.
номер провадження
2-а/480/6714 / 23
дата реєстрації 29.06.2023 р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 15 червня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-31-001424-b Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.06.2023 року №31-З Вами здійснювався моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-12-31-001424-b, за результатами проведення якого 15.06.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-31-001424-b (далі – Висновок) та зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). Службою відновлення у Сумській області (далі – Замовник) детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, Замовник вважає його незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення Замовником вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону, що полягає у не визначенні для учасників процедури закупівлі способу підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону (не встановлення вимоги щодо надання учасниками копії антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми). Однак, зазначене не відповідає дійсності. У Додатку 8 до тендерної документації Замовником зазначається перелік документів по ст. 17, спосіб розміщення та спосіб їх підтвердження в електронній системі. Так, зокрема, для пункту 10 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник визначив спосіб підтвердження – «Відповідно до умов Тендерної документації». При цьому, електронізована стаття 17 є частиною тендерної документації. Зазначене випливає зі статті 22 Закону, де зазначається, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Починаючи з 03.12.2020 року Замовники зазначають у полях системи Prozorro підстави для відмови в участі у закупівлі в електронному вигляді (ст. 17). При цьому, учасники одразу ж в системі отримали змогу надавати інформацію про відповідність своєї тендерної пропозиції цим вимогам (інформація з джерела PROZORRO ІНФОБОКС: https://infobox.prozorro.org/articles/elektronizaciya-17-statti-zakonu-vidpovidi-na-zapitannya, https://infobox.prozorro.org/articles/elektronizaciya-statti-17-zakonu-yak-pracyuvatit-zamovniki-z-03-12-2020). Таким чином, Замовником при оголошенні закупівлі встановлено в електронній системі закупівель спосіб підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, а саме: шляхом проставлення учасником «галочки» у відповідному електронному полі, що і було виконано всіма учасниками закупівлі. Вимога щодо безпосереднього надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у Законі відсутня. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» додатково надав довідку про відсутність підстав, визначених у ч. 1 та 2 ст. 17 Закону, а також копії наказів про призначення відповідальної особи за виконання антикорупційної програми, про визначення уповноваженої особи з антикорупційної програми, про затвердження антикорупційної програми та копію самої програми. Учасник ТОВ «ШБУ-77» додатково надав у складі своєї тендерної пропозиції скановані копії довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого. Учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції додатково надано скановані копії довідки про відсутність підстави для відмови відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону, наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого та самої антикорупційної програми. Враховуючи зазначене, у діях Замовника відсутні порушення вимог пункту 2 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки спосіб підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 10 ч. 1 ст. 17 Закону, визначено Службою відновлення у Сумській області в електронній системі закупівель через електронізацію статті 17 Закону в системі. Стосовно порушення абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону, що полягає у не відхиленні тендерної пропозиції переможця ТОВ «Автомагістраль-Південь». Відповідно до п. 5.6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме, зокрема, довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію дійсну на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Контролюючий орган вбачає порушення у наданні переможцем вищезазначеної довідки з інформацією станом на 20.01.2021 року, в той час, коли повідомлення про намір укласти договір з переможцем оприлюднено Замовником 18.02.2021 року, зазначаючи при цьому про недійсність такої довідки. Однак, по-перше, жодним законодавчим чи нормативним актом строк дії / строк дійсності довідки МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, не встановлений. По-друге, наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 року № 1256 був затверджений Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України (був чинний на момент проведення закупівлі та визначення переможця), відповідно до п. 1 розділу V якого фізична особа, яка досягла 14-річного віку, має право на отримання з персонально-довідкового обліку відомостей про себе. Пунктом 18 цього ж розділу передбачено, що надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Керуючись логікою контролюючого органу, дійсність довідки становить виключно дату, на яку вона видана. При цьому, зазначене взагалі унеможливлює отримання переможцем такої довідки, враховуючи строки її підготовки органом МВС України (до 30 днів), та подання її замовнику у строки, визначені законодавством про закупівлі (10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір). Враховуючи зазначене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця, оскільки переможцем надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону, таким чином, у діях Служби відновлення у Сумській області відсутні порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Щодо порушення частини 6 ст. 33 Закону, а саме укладення договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. За приписами частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Частиною 5 цієї ж статті також визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перелік яких наведено у цій нормі. Отже, вказана норма передбачає випадки зміни істотних умов договору, які можуть виникати після його підписання. Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Визначення ж істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства. Як слідує із спірного висновку, порушення ч. 6 ст. 33 Закону контролюючим органом вбачається у тому, що до укладеного договору про закупівлю додано розділ ХІІ «Антикорупційне застереження». Однак, доданий розділ, який відсутній в проекті договору, жодним чином не свідчить про те, що умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Окрім того, з аналізу судової практики стає зрозумілим, що суди (Полтавський окружний адміністративний суд, рішення від 12.08.2021 року у справі №440/1961/21, рішення від 06.09.2021 року у справі №440/1962/21) критично оцінюють посилання органів ДАСУ про те, що зміст тендерної пропозиції за результатами аукціону необхідно розуміти як усі умови, які запропоновані учасником самостійно, усі умови замовника, на які погодився учасник (включаючи кожен пункт проекту договору), у зв`язку з чим будь-яке відхилення у договорі свідчить про невідповідність його змісту тендерної пропозиції. Відтак, за логікою контролюючого органу, щонайменша невідповідність договору про закупівлю відповідному проекту договору, незалежно від змісту, вже є порушенням. Водночас за визначенням академічного тлумачного словника української мови зміст означає, зокрема, суть, внутрішня особливість чого-небудь. Виходячи із мовного, логічного та системного тлумачення норми частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, тобто від основних (істотних) умов такої пропозиції, за відсутності яких учасник не був би визнаний переможцем процедури закупівлі і договір про закупівлю не міг бути укладений. Формальна невідповідність (словесна, граматична, синтаксична тощо) договору про закупівлю проекту договору переможця закупівлі, без аналізу умов договору та проекту, не може бути достатньою підставою для висновку про те, що умови договору про закупівлі відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, що є порушенням частини 4 статті 41 Закону. Враховуючи викладене, висновок щодо порушення Замовником частини 4 статті 41 Закону є безпідставним. Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 15.06.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-31-001424-b містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення Службою відновлення у Сумській області, які полягають у не відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь», укладенні договору не у відповідності до проекту договору та порушенні вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
2023-06-22 09:26:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
.
2023-06-28 09:06:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 11:57
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
217 000 000,00
UAH з ПДВ
|
217 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
227 820 000,00
UAH з ПДВ
|
227 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
217 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 18:21
|
Scan СЗ 5К+ ДУ 17 5К.pdf | укладений |
26 червня 2023 18:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:13
|
ДУ 16 Дог 5К 20.04.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 15:41
|
Scan ДУ 12 5К 01112022.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 09:32
|
Scan 5К2021 ДУ 9 від 0908.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2022 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 18:14
|
Скан дог КР Н-12 09.03 АМП.pdf | укладений |
09 березня 2021 18:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк виконання робіт до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – згідно з календарним графіком виконання робіт, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2023 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2022» замінити на «2021-2023». 4. У звʼязку з затвердженням обсягів бюджетного фінансування по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65 (зі змінами) викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 217 000 000,00 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2021 рік – 127 600 000,00 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 року (зі змінами), №891 від 18.08.2021 року, кошти загального фонду); 2022 рік – 7 334 379,62 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 82 065 620,38 грн.». 5. План фінансування робіт по об’єкту (Додаток 3) викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 5К-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коригуванням проектної документації по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, що призведе до покращення якості обʼєкта та зменшення обсягу закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1. Керуючись пунктами 1 та 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 211 927 558,93 грн. 2. Договірну ціну (Додаток №1) викласти в редакції, що додається. 3. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 211 927 558,93 (двісті одинадцять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім грн. 93 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 4. Викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 211 927 558,93 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2021 рік – 127 600 000,00 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 року (зі змінами), №891 від 18.08.2021 року, кошти загального фонду); 2022 рік – 12 280 439,09 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 72 047 119, 84 грн.». 5. Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) викласти в редакції, що додається. 6. План фінансування робіт по об’єкту (Додаток №3) викласти в редакції, що додається. 7. Викласти пункт 8.3 розділу VIII Договору в наступній редакції: «8.3. На період дії воєнного стану в Україні Замовник може брати бюджетні зобов’язання відповідно до укладеного договору в межах визначених бюджетних асигнувань, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, та за умови відтермінування оплати договору до відновлення ставок податків та скасування податкових пільг, введених законами України від 15 березня 2022 року № 2120-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану», від 24 березня 2022 року № 2142-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану», за податковими та митними надходженнями, які є джерелами формування державного дорожнього фонду, визначеними пунктами 1-3 частини третьої статті 29 Бюджетного кодексу України, з подальшою оплатою цих зобов’язань у межах фактичних надходжень коштів державного дорожнього фонду.». |
Номер договору про закупівлю: | 5К-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2023 році по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк виконання робіт до 31.12.2024 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – згідно з календарним графіком виконання робіт, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2023» замінити на «2021-2024». 4. У звʼязку з доведенням бюджетного фінансування по обʼєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область, відовідно до постанови КМУ №255 від 21.03.2023 року, викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.1-1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 211 927 558,93 грн., в тому числі за обсягами виконання по роках: 2021 рік – 127 600 000,00 грн.; 2022 рік – 12 280 439,09 грн., в тому числі сума неоплачених бюджетних фінансових зобовʼязань станом на 31.12.2022 р. 12 280 439,09 грн.; 2023 рік – 0 грн. (погашення кредиторської заборгованості в сумі 12 280 439,09 грн., яка виникла станом на 31.12.2022 р.); 2024 рік – 72 047 119,84 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 5К-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2021 — 21 червня 2023 |
Сума оплати за договором: |
139 880 439,09
UAH (в тому числі ПДВ 23 313 406,52 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Враховуючи неможливість виконання Підрядником робіт за Договором через обставини непереборної сили, що передбачені пунктом 8.1 розділу VIII Договору, керуючись абзацом 2 пункту 11.1 розділу ХІ Договору, Сторони дійшли згоди з 21.06.2023 року розірвати Договір. |