Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Вебсайт: | http://kokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бичова Людмила 066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 2 045 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах від термінування платежу до 30 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування Замовник зобов’язується сплатити вартість поставленого товару, при наявності дозволу державної казначейської служби на здійснення оплати, впродовж 3-х банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на ці цілі. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2020 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2020 12:27 |
ТД дезінфекція.docx | |
31 грудня 2020 12:27 |
Додаток 1 дезінфекція.doc | |
31 грудня 2020 12:27 |
Додаток 2 дезінфекція.doc | |
31 грудня 2020 12:27 |
Додаток 5 дезінфекція.doc | |
31 грудня 2020 12:27 |
Додаток 4 дезінфекція.doc | |
31 грудня 2020 12:27 |
Додаток 3 дезінфекція.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000059 ● ad82ba72e5a646bb8550018ed8811d1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-12-31-001384-a 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 16:54:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дезинфекційних засобів очікуваною вартістю 2 045 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-31-001384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-29 16:37:09
Відповідь на запит
Директору Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ
Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-28 16:37:35
КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримало запит від Державної аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000059 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 24455000-8 Дезинфекційні засоби
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту фінансового плану на 2021 рік, річного плану на 2021 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-23-004078-c
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 2 045 000,00 грн ( два мільйони сорок п’ять тисяч грн 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Таким чином, очікувану вартість визначено на підставі потреби лікарні .
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»
Голова тендерного комітету А.М Турчин
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи щодо усунення виявлених порушень КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі U A -M -2 0 2 1-04-23-000059 на закупівлю 24455000-8 Дезінфекційні засоби щодо виявлених ознак порушення, а саме тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), а не 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надає повідомлення щодо вжитих заходів з недопущення встановлених порушень у подальшому: 24.05.2021 року відбулося засідання тендерного комітету лікарні, Заступником голови тендерного комітету Чертковою О.І проведено р о з’яснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо правильності складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». 22.02.2021 року по 26.02.2021 року член тендерного комітету та відповідальний секретар пройдено навчальні курси та отримано відповідні сертифікати у сфері публічних закупівель в Академії Радник. В подальшому зо б о в’язуємось дотримуватись правильного складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень.
2021-05-31 11:34:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
1 586 884,00
UAH з ПДВ
|
1 586 884,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕЗАМЕД" |
1 967 400,00
UAH з ПДВ
|
1 834 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА" |
2 020 560,00
UAH з ПДВ
|
1 860 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
1 586 884,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 11:38
|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" #41108647 |
Переможець |
1 834 400,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 12:22
|
Протокол щодо внесення змін та виправлення технічної помилки (1).docx | зміни до договору |
02 лютого 2021 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 12:11
|
Договір дезінфекційні засоби.pdf | укладений |
02 лютого 2021 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з виправленням помилки |
Номер договору про закупівлю: | 33/02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |