Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 26 січня 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 12 414 165,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 070,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 62070 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 15:09 |
3-Перелік змін,що вносяться-16.01.2020.doc | |
16 січня 2021 15:09 |
3-Нова редакція-ТД-Реконструкція Шатровий дах.docx | |
31 грудня 2020 14:24 |
1-ТД-Реконструкція Шатровий дах.docx |
16 січня 2021 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2021 15:09 |
3-Перелік змін,що вносяться-16.01.2020.doc
|
|||
16 січня 2021 15:09 |
3-Нова редакція-ТД-Реконструкція Шатровий дах.docx
|
|||
31 грудня 2020 14:24 |
1-ТД-Реконструкція Шатровий дах.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" щодо забезпечення ТП у формі електронної банківської гарантії
Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”, а саме: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Надана учасником Банківська гарантія №321/15Г-Т/0 від 25.01.2021р. видана АТ «АБ «РАДАБАНК» не містить умов настання гарантійних випадків, передбачених пунктом 3 даного Розділу тендерної документації (“викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”), а саме: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Натомість банківська гарантія містить наступний текст:
Дія Гарантії припиняється в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладання договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" повинна бути відхилена Замовником на підставі невідповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" вимогам ТД щодо інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В п.1.1 Таблиці 1. Додатку №1 тендерної документації Замовником були визначені вимоги щодо інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми».
Учасник ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" не виконав зазначених вище умов тендерної документації, оскільки в поданій ним довідці відсутні наступні обладнання, машини, механізми, які зазначені в розділі ІІ Відомості ресурсів, що подані учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" в складі своєї пропозиції:
- навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т, що зазначені у Відомості ресурсів під шифром СН203-850.
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв., що зазначені у Відомості ресурсів під шифром СН205-101
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" не відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Оскільки Замовник своїм Протоколом визначив ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-001145-b, а у тендерній пропозиції учасника є допущені наведені вище порушення, вважаємо що наші права, як учасника торгів є порушені. Тому вимагаємо скасувати протокол про визначення переможця та повернутися до кваліфікації учасників.
Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Про невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" щодо тендерного забезщпечення.
Відповідно до вимог положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою НБУ №639 від 15.12.2004 гарантія - це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Гарантійний випадок - одержання банком-гарантом/банком-контргарантом вимоги бенефіціара, що становить належне представлення, протягом строку дії або до дати закінчення дії гарантії/контргарантії, що свідчить про порушення принципалом базових відносин (відносин між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія).
Банківська гарантія №321/15Г-Т/0 від 25.01.2021р., надана ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» містить умови при яких Гарант (АТ «АБ «РАДАБАК») зобов’язується сплатити на рахунок Бенефіціара (Відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області) суму тендерного забезпечення в розмірі UAH 62 070,00 (шістдесят дві тисячі сімдесят) гривень 00 коп. з інформацією про те, що Принципал не виконав своїх зобов'язань, передбачених тендерною документацією, а саме:
• відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
• непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
• ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, гарантійні випадки чітко прописані у банківській гарантії №321/15Г-Т/0 від 25.01.2021р.
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" вимогам ТД щодо інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Звертаємо увагу, що довідкою вих. № 21-Т/60-9 від 22.01.2021 ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» підтвердив наявний власний компресор пересувний з електродвигуном AirCast СВ-4/С-100.LB24A; 1 рік, який надає можливість виконати роботи, передбачені Замовником.
На ваші зауваження повідомляємо, що у Відомості ресурсів ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» ВЗАГАЛІ відсутні шифри СН203-850 «навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т» та СН205-101 «компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС»
Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Щодо зауважень до запропонованих учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" мінераловатних плит
Додатком 4 Тендерної документації замовника передбачалось, для підтвердження якості матеріалів, що будуть використовуватись для виконання робіт згідно технічного завдання (мінераловатних плит) Учасник подає у складі пропозиції сертифікати відповідності від виробника, а також гарантійний лист від виробника або його офіційного представника про можливість виготовлення та поставки матеріалу із зазначенням Замовника та номеру оголошення по даному об’єкту.
Справді, у локальних кошторисах учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" передбачено мінераловатні плити BAUMIT Mineral Therm, товщина 150 мм., що відповідає технічній специфікації замовника.
Проте, у примітках до Додатку 4 Тендерної документації передбачалось: «усі посилання в технічному завданні на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати як «або еквівалент».
Саме виходячи із данного положення Тендерної документації, учасником подано сертифікат відповідності та лист від офіційного представника на «еквівалент» мінераловатних плит, які зазначались у технічній специфікації, а саме на IZOVAT. Зокрема, Тендерною документацією передбачалось єдина вимога до мінераловатних плит - товщина 150 мм. Запропоновані плити IZOVAT мають товщину - 150 мм. Даний факт підтверджується і поданими у складі пропозиції сертифікатами і інформацією, що міститься у загальному доступі в мережі інтернет - https://izovata.pro/ua/p565756518-izovat-izovat-150.html ; https://www.izovat.ua; https://skidkoff.com.ua/stroitelnye-materialy/uteplitel/uteplitel-izovat-izovat-110-1000600150-mm-plotnost-110kgm3 та інші).
2. Щодо надання розрахунку ДЦ та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат ДЦ.
Вимогами додатку 4 до тендерної документації передбачалося, що учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема надати розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття інших додаткових витрат (у випадку наявності) (відрядження, перевезення працівників, тощо), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
У складі тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» надані розрахунки до документу «Договірна ціна» (84_ДЦ_ДЦ) за статтями витрат, а саме Розрахунки №№ 1-4 – Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи; Розрахунок № 9 – Розрахунок прибутку; Розрахунок № 10 – Кошти на покриття адмiнiстративних витрат; Розрахунок № 11 – Кошти на покриття ризику; Розрахунок № 12 – Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Слід зауважити, що дані показники розраховані відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, як і вимагалося тендерною документацією. Таким чином, кошти на покриття ризику (Розрахунок №11) та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І) (Розрахунок №12) включені у договірну ціну ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС».
Надання кошторисних розрахунків №П-131 та №П-145 не вимагалося умовами тендерної документації.
Щодо прогнозованого рівня інфляції в будівництві на 2021 рік повідомляємо наступне: розрахунок коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуючи прогнозований рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, який на 2021рік становить 1,081, складає 876,684 тис.грн (без ПДВ). Договірна ціна ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» включає кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які становлять 395 тис.грн., що значно нижче розрахованих витрат. Таким чином, економія коштів складає 481,684 тис.грн. (без ПДВ).
3. Щодо середньомісячної тривалості робочого часу
Згідно листа №3501-06/219 від 12.08.2020 «Про розрахунок тривалості робочого часу на 2021 рік» кількість робочих днів складає 250; норма тривалості робочого часу при 40-годиннму робочому тижні складає 1994 год. на 2021 рік. Таким чином:
250 : 12 = 20,83 середня кількість робочих днів в місяць
Кількість робочих годин за робочий день в середньому становить:
1994 : 250 = 7,976 год.
Враховуючи вище наведене, тривалість робочих годин за місяць складає: 7,976 х 20,83 = 166,14 год.
4. Щодо звіту 1-ДФ за останній звітний період
Відповідно до наказу Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (із змінами), Звіт 1ДФ подається за кожен квартал, протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу. Отже, 09.02.2021 р. – це останній день подання Податкового розрахунку за формою № 1-ДФ за VI-квартал 2020 р. Строк подання пропозицій становив – до 25.01.2020 р. 23.59 год. Отже, на момент завершення подання пропозицій, згідно чинного законодавства, учасник не зобов’язаний ще мати поданий звіт за формою № 1-ДФ за VI-квартал 2020 р. Окрім того, учасником надано пояснення з даного приводу. Також звертаємо вашу увагу, що замовником у тендерній документації не було конкретизовано за який саме квартал має надаватись Звіт № 1-ДФ.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-29-000011 ● 839b0bdd5d224faea58c75693f0b29d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-31-001145-b, 31.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 15:35:25
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-31-001145-b, яка проводилась відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-12-31-003401-c ) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-12-31-001145-b очікувана вартість закупівлі 12 414 165,26 грн, розмір бюджетного призначення – 15 033 124,26 гривень.
Водночас, згідно згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік зазначено суму 15 033 124,26 грн державний та місцевий бюджет по КЕКВ: 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів», в оголошенні розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість – 12 414 165,26 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
З яких причин в оголошеній процедурі закупівлі за ID: UA-2020-08-18-005382-a очікувана вартість менша за розмір бюджетного призначення?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 23:46:44
Відповідь щодо надання поясненнь
З приводу запиту Держаудитслужби України від 30.03.2021 про надання пояснень, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі по тексту - Закон) передбачено, що річний план має містити серед іншого інформацію про: "3) розмір бюджетного призначення та/АБО очікувана вартість предмета закупівлі". Виходячи з даної норми, замовником у річному плані передбачено ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ, а не розмір бюджетного призначення. Очікувана вартість розраховувалась орієнтовно, враховуючти суми проектно-кошторисної дкуемнтації. Пунктом 4 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів має бути зазначено: "4) очікувана вартість предмета закупівлі". Керуючись даним пунктом в оголошенні також зазначалась очікувана вартість предмета закупівлі. Проте, в процесі проведення торгів виникла потреба зменшити очікувну вартість для того, щоб замовник мав можливість в подальшому профінансувати окремі витрати на технічний нагляд, авторський нагляд та інші витрати замовника, пов'язані з подальшим виконанням будівельних робіт. У звязку з чим прийнято рішення зменшити очікувану вартість закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
07 квітня 2021 р. Західним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2021-03-29-000011), щодо закупівлі ‟Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція) (ID закупівлі: UA-2020-12-31-001145-b). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі ‟Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція) (ID закупівлі: UA-2020-12-31-001145-b), Відділ освіти Трускавецької міської ради надає аргументовані заперечення до висновку. Єдиним аргументом органу держфінконтролю щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» було те, що учасником-переможцем завантажено зменшену цінову пропозицію (pdf файл 23 ЦП) без документів (розрахунків), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни. Проте перш ніж визначити чи мав замовник відхилити в даній ситуації тендерну пропозицію УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ, передусім необхідно розібратися з двома питаннями: 1. Що таке тендерна пропозиція. 2. Які підстави відхилення передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) саме для УЧАСНИКІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ. 1. Щодо першого питання. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до ч. 6 ст. 26 Закону тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Зважаючи на вищевикладене, доходимо висновку, що тендерна пропозиція — це інформація та документи, які УЧАСНИК ПОДАЄ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. До кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 25 січня 2021 23:59 год., учасником ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» подано УСІ необхідні документи та інформацію, які вимагались Тендерною документацією Замовника. Будь-які інші документи, які подаються ПІСЛЯ завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій – НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією. Тендерною документацією замовника (Додаток 4) передбачалось: «У випадку зменшення ціни ПІСЛЯ АУКЦІОНУ, учасник зобов’язаний до моменту підписання договору повторно надати дані документи (розрахунки), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни». Подання таких розрахунків зменшеної ціни саме ПІСЛЯ ПРОВЕДЕНОГО АУКЦІОНУ зумовлено необхідністю належного складання договору та додатків до нього, за результатами проведеної закупівлі. Окрім того, Тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимог щодо завантаження таких розрахунків у електронному вигляді. Відповідно дані документи НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією у розумінні Закону. Звертаємо вашу увагу також і на те, що аналогічної позиції дотримується Орган оскарження та вказує на неправомірність відхилення пропозицій за неподання документів після аукціону. Відповідно до тексту одного із рішень (Рішення від 04.03.2020 року № 4186, оголошення № UA-2019-11-22-000256-c) зазначено: «... Таким чином, тендерна пропозиція за результатами аукціону, що надана після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою пропозиції учасника та не є документом, який надає переможець згідно зі статтею 17 Закону, тому його відсутність або невідповідність умовам документації не можу бути підставою для відхилення пропозиції скаржника. Зважаючи на викладене, замовник неправомірно відхилив пропозиція скаржника на вказаній підставі». 2. Щодо другого питання. Стаття 31 Закону містить виключний перелік підстав для відхилення. Для учасників-переможців передбачено наступні підстави відхилення (п. 3 ч. 1 ст. 31): «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: … 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Жодної із вище зазначених підстав відхилення щодо учасника-переможця ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» НЕ БУЛО. Отже, замовник не мав на те законних підстав, щоб відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС». Також не погоджуємось із зазначеними у висновку органом держфінконтролю зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладеного за результатами тендеру договору. З даного приводу повідомляємо, що ВІДСУТНІ законні на те підстави щодо розірвання укладеного договору між відділом освіти та ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС». Оскільки, відповідно до ст. 651 ЦКУ договір може бути розірвано тільки за взаємною згодою сторін / або з підстав передбачених договором (чи законом) / або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною. Після укладання договору з ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» відсутні будь-які істотні порушення договору з обох сторін, а також відсутні інші підстави для розірвання, що передбачались безпосередньо в договорі. Окрім того, звертаємо вашу увагу на позицію судів, щодо аналогічних вимог органів держфінконтролю розірвати договір. Так, згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.09.2020 р. по справі 120/1297/20-а (посилання - https://www.uacourt.openregister.info/administratyvni-spravy-z-01-01-2019-40000/spravy-z-pryvodu-realizatsiyi-derzhavnoyi-polityky-u-sferi-ekonomiky-ta-publichnoyi-finansovoyi-polityky-zokrema-shchodo-40073/zdiysnennya-publichnykh-zakupivel-z-nykh-40080?document=91353402) зокрема суд зазначає: «Також суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що зобов`язавши позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, відповідач порушив принцип пропорційності та ДІЯВ БЕЗ ЛЕГІТИМНОЇ МЕТИ. Так, у Рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Відтак, під час розгляду справи щодо оскарження висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.03.2020 складеного за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-01-03-000635-a, суд повинен керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленим порушенням замовником торгів та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведення відкритих торгів враховано усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та зокрема ст. 21, ст. 29 Закону; належним чином розглянуто подані тендерні пропозиції; правомірно обрано переможця та підписано договір за результатами процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органу держфінконтролю. З огляду на вищевказане, Замовник вважає що висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження документів, всупереч вимогам ЗУ «Про публічніі закупівлі»
2021-04-14 21:31:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Документи:
22 квітня 2021 23:20
|
Електронний підпис |
22 квітня 2021 23:19
|
Позовна.pdf |
22 квітня 2021 23:19
|
Квитанції про відправку.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" |
9 605 262,00
UAH з ПДВ
|
9 349 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" |
10 789 338,68
UAH з ПДВ
|
9 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" |
11 132 846,40
UAH з ПДВ
|
9 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 776 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Західатомбудсервіс" |
11 125 614,00
UAH з ПДВ
|
9 777 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" |
11 526 000,00
UAH з ПДВ
|
9 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
11 890 000,00
UAH з ПДВ
|
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" #38739756 |
Відхилено |
9 349 999,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 19:14
|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Переможець |
9 350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2021 19:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 09:56
|
Дод угода 4 до дог 62.pdf | укладений |
02 грудня 2022 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 15:56
|
Дод угода 3 до дог 62.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:39
|
дод угода до дог. 62.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:36
|
Д №62 Шатровий дах.pdf | укладений |
26 березня 2021 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до затвердженого кошторису на 2021 рік сторони встановлюють, що фінансування робіт в 2021 році згідно кошторисних призначень по об'єкту складає 441 547,74 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною директора Підрядника та юридичної адреси Підрядника, Сторони дійшли взаємної згоди викласти реквізити Підрядника у наступній редакції: (детальніше в сканкопії) |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 березня 2021 — 30 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
441 547,74
UAH (в тому числі ПДВ 73 591,29 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із збільшенням цін на матеріали та керуючись п. 10.2 Договору Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір №62 від 26.03.2021 року. |