Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
2 011 680,00 UAH
UA-2020-12-31-000963-c d38b70e6445d47e9bed6dc009eb14bcf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2021 15:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:35
Очікувана вартість: 2 011 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 058,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182.88 тонни
Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Херсонська 557
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 грудня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 10:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc
31 грудня 2020 10:05
Технічні вимоги.doc
31 грудня 2020 10:05
ДКТ.doc
31 грудня 2020 10:05
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 05 січня 2021 23:54
Дата відповіді: 06 січня 2021 11:47
Шановний Замовнику! Серед вимог даної закупівлі учасники мають надати у складі своїх проозицій настуні документи згідно Додатку "ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" : - копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію марки Б для використання у знезараженні в системі водовідведення стічних вод, дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); - копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); - довідку довільної форми, що запропонований ним товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. 1. Порівнюючи з попередньою закупівлею UA-2020-10-27-006131-a з аналогічним предметом закупівлі даних вимог не було висунуто. За останній час змін у регламенті засосування такого реагенту як гупохлорит натрію для знезараження води не відбувалося. Так чьому ж Ви - Замовник вимагаєте такі "вузькі" вимоги від учасників? Адже "специфічні", "особливі" вимоги лишаюсь спроможності потенційних учасників до здорової конкуренції та, водночас, демонструюсь дискримініційну поведінку/політику Замовника. 2. Предмет закупівлі - гіпохлорит натрію марки Б, а не "засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б". Тому вимога щодо наявності Висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.) є невлучною. Вимагаємо видалити її з даної тендерної документації. 2. чьому висновки Державної санітарно - епідеміологічної експертизи мають бути дійсними саме до 31.12.21р? керуючись нормативною базою, дійсність зазначеного документу має бути дійсною на момент надання вищенаведеного документу у складі пропозиції учасників. Вимагаємо видалити вимогу "термін дії висновків до 31.12.21р.". Враховуючи все вищенаведене, вимагаємо відредагувати документацію та видалити нові "зайві" та недолучні вимоги. В разі ігнорування звернення зі сторони замовника - ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо наступне!
1.Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до Розділу 2 Інструкції із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення, затвердженої наказом Мінжитлокомунгоспу України від 18.05.2007р. №18 (далі – Інструкція), для обробки побутових і промислових стічних вод застосовують гіпохлорит натрію марки Б; гіпохлорит натрію зареєстрований у Державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ України.
Відповідно до п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006р. №908 (далі – Порядок), державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків. Також, Порядок визначає, що державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності порядками дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці. Зокрема, отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Згідно Порядку, дезінфекуючий засіб є зареєстрованим після того, як його опубліковано в Державному реєстрі дезінфекційних засобів.
Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення» та норм інших законодавчих актів у даній сфері, підприємства питного водопостачання та водовідведення несуть відповідальність за неналежне надання послуг населенню, порушення вимог, стандартів, норм і правил є небезпечною для життя і здоров’я людей. Саме Замовник несе відповідальність за якість і відповідність санітарно-гігієнічним нормам води, що після очищення скидаються у водні об’єкти, то Замовник самостійно визначає, які дезінфікуючі засоби потрібно придбати для дотримання державних стандартів якості води та якими документами підтвердити їх якість і відповідність тим самим державним стандартам.
Враховуючи, що документи, які вимагаються для підтвердження якості товару, потрібні для того, щоб мати впевненість в безпечності використання того чи іншого дезінфікуючого засобу. Документи, які ми вимагаємо, затверджені органами державної влади, а тому жодної дискримінаційної вимоги у нашій тендерній документації немає.
В підтвердження своїх вимог, просимо Вас ознайомитись з рішеннями Органу оскарження №1506-р/пк-пз від 24.01.2020р. та №3504-р/пк-пз від 24.02.2020р.
2.Відповідно до п.2.5. тендерної документації, продукція постачається протягом 2021 року. Відповідно до п.9.1. Проекту договору (що міститься у тендерній документації – додаток ), термін укладення договору до 31.12.2021 року.
Згідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. №247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Враховуючи викладене, замовник встановлює вимогу про термін дії документів до 31.12.2021 року для впевненості, що протягом всього терміну дії укладеного договору за результатами проведення процедури закупівлі, Учасник буде постачати безпечну продукцію, що відповідає нормам санітарного законодавства України. Дискримінація в даній вимозі відсутня.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-31-000963-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: АТ "ДНІПРОАЗОТ", Код ЄДРПОУ:05761620
Дата подання: 11 січня 2021 21:39
Вимоги тендерної документації
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації 31 грудня 2020 року Комунальним підприємством «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (надалі – «Замовник»)оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі гіпохлориту натрію марки Б за кодом ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини за кодом (надалі – «Закупівля») № UA-2020-12-31-000963-c на веб-порталі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-31-000963-c. Очікувана вартість Закупівлі складає 2 011 680,00 грн з ПДВ, критерій вибору переможця – ціна (100%). Предметом Закупівлі є гіпохлорит натрію марки Б. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Prozorro, потенційні учасники можуть оскаржити умови закупівлі до 12січня 2021 року 00:00. АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДНІПРОАЗОТ» (надалі – «Скаржник»)євиробником гіпохлориту натрію тамає намір взяти участь у Закупівлі. Ознайомившись із тендерною документацією по Закупівлі зазначаємо, що вона містить вимоги, які є дискримінаційними, спрямованими на умисне обмеження конкуренції з наданням переваг певним суб’єктам господарювання, та порушують право Скаржника на участь у Закупівлі з огляду на таке. Згідно з п. 3 Додатку № 6 до тендерної документації Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник закупівлі повинен надати, зокрема, скан-копії наступних дозвільних документів: • копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію марки Б для використання у знезараженні в системі водовідведення стічних вод, дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); • копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); • довідку довільної форми, що запропонований ним товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. 1) Скаржник категорично не погоджується з вимогою тендерної документації щодо надання копії висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б. Вважаємо,щотака вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») та порушуєправа та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедур Закупівлі з огляду на наступне. АТ «ДНІПРОАЗОТ» є виробником продукції, яка закуповується в рамках Закупівлі. Наше підприємство регулярно бере участь у закупівлях на аналогічну продукцію, має змогу подати чи не найбільш економічно вигідні пропозиції, з дотриманням вимог щодо якості товару. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»державна санітарно-епідеміологічна експертизапроводиться з метоювстановленнявідповідності (невідповідності) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизимедичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи. Речовина, що становить предмет Закупівлі, а саме: гіпохлорит натрію марки Б, є об’єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи у розумінні ст.11 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Чинне законодавство не встановлює вимог щодо необхідності отримання окремого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизидля речовини як дезінфекційного засобу.Замовником також не наведено аргументації щодо необхідності надання саме такого висновку.Крім того, гіпохлорит натрію марки Б та засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б є однією і тією самою речовиною. Таким чином, Замовник безпідставно вимагаєкопію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б.Крім того, вимоги тендерної документації щодо надання копій(і) висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію марки Б та (іі) висновку Державної санітарно – епідеміологічноїекспертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Бдублюють одна одну, оскільки при проведенні експертизиоб’єктом дослідженняє одна й та сама речовина:гіпохлорит натрію марки Б. Така вимога є дискримінаційною, та суперечить принципам здійснення публічних закупівель та вимогам до тендерної документації у розумінні статті 5 та частин3, 4 статті 22 Закону. Замовник шляхом встановлення додаткових вимог, які не передбачені законодавством, штучно звужує коло потенційних учасників Закупівлі та надає переваги певним суб’єктам господарювання, які заздалегідь отримали висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.). Така вимога тендерної документації перешкоджає АТ «ДНІПРОАЗОТ» (як підприємству-виробнику гіпохлориту натрію) взяти участь у Закупівлі, чим порушує наші права та законні інтереси. Додатково зазначаємо, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 2) Також, Скаржник категорично не погоджується з вимогою тендерної документації щодо надання довідки довільної форми, що запропонований ним товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.Вважаємо, що така вимога суперечать Закону та порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедур Закупівлі. Така вимога є дискримінаційною у розумінні статті 5 та частин 3статті 22 Закону та обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне. Відповідно до «COVID 19. Офіційні документи та рекомендації. Виробникам дезінфекційних засобів» строк внесення дезінфекційного засобу за спрощеною процедурою до Державного Реєстру дезінфекційних засобівМОЗ України (надалі – «Реєстр»), який розміщений на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України,складає 30 днів.Оголошення про проведення цієї процедури закупівлі було оприлюднено31 грудня 2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16 січня 2021.Враховуючице, потенційні учасники процедури закупівлі, у т. ч. АТ «ДНІПРОАЗОТ»,об’єктивно не мають змоги зареєструвати гіпохлорит натрію марки Б у Державному реєстрі дезінфекційних засобів – за винятком тих суб’єктів господарювання, які завчасно внесли гіпохлорит натрію марки Б до Реєстру. Враховуючи, що вимога про наявність довідки про внесення до Реєстру є нехарактерною умовою для тендерної документації (в т.ч. для замовника Закупівлі), АТ «ДНІПРОАЗОТ» позбавлений можливості завчасно пройти процедуру внесення до Реєстру та надати відповідну довідку. Таким чином, вказана вимога тендерної документації перешкоджає АТ «ДНІПРОАЗОТ» взяти участь у Закупівлі, чим порушує наші права та законні інтереси. Відсутність необхідності у наданні вказанихдокументів(копії висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б та довідки довільної форми, що запропонований товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет) у складі тендерної документації також підтверджується аналізом аналогічних закупівель, оголошених замовником. Відповідно до тендерної документації в рамкахзакупівлі https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2020-10-27-006131-a, оголошеної замовником 27 жовтня 2020 року (предмет закупівлі – 193,04 т гіпохлориту натрію марки Б, результати вказаної закупівлі були оскаржені АТ «ДНІПРОАЗОТ», як наслідок, закупівля була скасована замовником), жодних копій висновків державної санітарно - епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію марки Б та/або на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б, а також довідок щодо того, що гіпохлорит натрію марки Б внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, замовником НЕ ВИМАГАЛОСЬ. Жодних змін у регламенті застосування такого реагенту, як гіпохлорит натрію, не відбувалось. Тому, встановлення нехарактерних вимог для учасників Закупівлі щодо надання документів відносно гіпохлориту натрію марки «Б» в рамках даної Закупівлі (наявність яких не передбаченазаконодавством), порушують вимоги частини3 та 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які не передбачені законодавством,обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та статті 5 Закону, яка передбачає принцип недискримінації. Замовник штучно звужує коло потенційних учасників Закупівлі, чим порушує права та законні інтереси Скаржника, позбавляючи його можливості взяти участь у Закупівлі. Це є прямим порушенням встановлених Законом вимог до тендерної документації принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. На підставі наведеного вище і у відповідності до ст. 3, 5, 18, 22, 26 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2020-12-31-000963-c з приводу викладених у цій Скарзі фактів. 3. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради – внести зміни до тендерної документації, а саме:виключити вимогу щодо наданнянаступних документів: • копію висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний гіпохлорит натрію марки Б (діюча речовина: активний хлор – 170 г/дм3), дійсний протягом терміну дії договору про закупівлю ( до 31.12.2021р.); • довідку довільної форми, що запропонований ним товар (гіпохлорит натрію марки Б) внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 13:17
рішення від 13.01.2021 № 400 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 13:17
рішення від 21.01.2021 № 1064.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 19:06
Номер скарги: UA-2020-12-31-000963-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 11 лютого 2021 16:05
Скарга на рішення Замовника
Скарга на протиправне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2021 12:24
Рішення від 15.02.2021 № 2647 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 12:24
рішення від 25.02.2021 № 3578.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатом моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби, прийнято рішення про відміну закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 29 серпня 2022 13:31

Документи подані скаржником

11 січня 2021 21:19
Скарга Никополь.pdf
18 січня 2021 14:20
Никополь 18.01.2021.PDF

Документи подані замовником

14 січня 2021 16:20
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 лютого 2021 14:14
Пояснення до скарги.pdf
24 березня 2021 16:38
Позовна заява.pdf
04 жовтня 2021 09:31
Апеляційна скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-22-000132 ● 5c5de34b0cc84f44bc09a6dda920558e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2021 № 432

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-12-31-000963-c 31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (код 03341339) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-02 15:46:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-31-000963-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Чому процедура закупівлі за номером ID: UA-2020-12-31-000963-c має статус «Уточнення», а не «Завершена»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-06 08:37:16

Пояснення

07 квітня 2021 року по справі № 640/8444/21 окружним адміністративним судом міста Києва було відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Комунального підприємства "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради до Антимонопольного комітету України про визнання протиправними та скасування рішення.
Станом на 06.09.2021 року інформація щодо розгляду даної справи до КП "Нікопольводоканал" не надходила.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-13

  • UA-M-2022-06-01-000008 ● db27846215df46469ef1820500f50617
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2022 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.07.2022 № 188

Дніпро




Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-12-31-000963-c
31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-27 12:12:24

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію), ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-UA-2020-12-31-000963-c), яку проведено комунальним підприємством "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі, зокрема аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.02.2021 № 3578 -р/пк-пз Замовнику необхідно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф".
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 16 січня 2021.
Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас установлено, що учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" має статус "Очікує рішення", тоді як на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерної пропозиції минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини порушення строку, визначеного частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф".
2. Просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
3. Просимо пояснити законодавчо визначені причини не відміни тендеру, тоді як відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
4. Відповідно до частини першої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднена Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Чому замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів електронній системі закупівель не оприлюднена тендерна документація?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-29 13:53:18

Відповідь на запит про отримання інформації

За запитом для надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК021:2015:24312220-2 – Основні неорганічні речовини (Гіпохлорит натрію марки Б), що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2020-12-31-000963-c повідомляю наступне:
Зазначена закупівля, 22.07.2021 року вже була приводом для здійснення моніторингу. В мажах його проведення, Тендерним комітетом КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» надавалась, 02.09.2021 року, відповідь, що є доречною до пунктів 1 та 3 Запиту від 27.07.2022, тобто Замовник очікував рішення Київського адміністративного суду за провадженням в адміністративній справі за позовом Комунального підприємства "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради до Антимонопольного комітету України про визнання протиправними та скасування рішення. Стосовно перебігу розгляду Замовника не попереджено і станом на сьогоднішній день, що є приводом очікування розгляду пропозиції ТОВ «Марілайф, а також є причиною не відміни тендеру (п.1 та п.2 Запиту). Разом з тим, зважаючи на строки розгляду, а також поточну ситуацію Замовник в особі уповноваженої особи не заперечує проти відміни тендеру.
З приводу п.2 Запиту, повідомляю, що договорів за даною закупівлею укладено не було.
З приводу пункту 4 Запиту повідомляю, що зазначена закупівля була приводом для проведення моніторингу в 2021 році, а також приводом для розгляду Антимонопольним комітетом за результатами чого були сформовані певні рішення з посиланнями на підпункти Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При цьому у висновках вживались саме «Документація» або «Тендерна документація». Зважаючи на зміст документу ДКТ.dok, що має назву Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час розгляду закупівлі Адміністративною колегією Антимонопольного комітету та Державною аудиторською службою, аналізувалась саме Тендерна документація. Гадаю, що відсутність скарг і вимог з боку учасників, а також подібних запитів за наданням пояснень з даного приводу, спричинено прийняттям назви документу (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) за механічну помилку Замовника.
Додатки:
- Рішення № 3578-р/пк-пз від 25.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- Скрін відповіді замовника за запитом Державної аудиторської служби від 02-09-2021 року
- Скрін висновку Державної аудиторської служби від 08-09-2021 року щодо дотримання замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, поточну ситуацію в країні та серед постачальників даного виду товару, вважаю за можливе відміну закупівлі з причин п.2 ч.1 ст.32 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити закупівлю за ДК 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію), що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2020-12-31-000963-c відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII

2022-08-08 15:58:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • відсутній механізм

Торги не відбулися.

2022-08-30 10:04:05

Ризики, що спрацювали

RISK-1-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
АТ "ДНІПРОАЗОТ" 1 645 920,00
UAH з ПДВ
1 354 043,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 1 463 222,88
UAH з ПДВ
1 371 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 2 011 314,24
UAH з ПДВ
2 011 314,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 січня 2021 13:14
Електронний підпис
16 січня 2021 13:13
9. Транспорт.pdf
16 січня 2021 13:13
8. ТУ.pdf
16 січня 2021 13:13
7. Уповноваж.pdf
16 січня 2021 13:13
6. Статут.pdf
16 січня 2021 13:13
5. Додаток 2.pdf
16 січня 2021 13:13
4. Додаток 6.pdf
16 січня 2021 13:13
3. квалифікація ст 17.PDF
16 січня 2021 13:13
2. Додаток 3,4,5.pdf
16 січня 2021 13:13
11. Загальні відом.pdf
16 січня 2021 13:13
10. Паспорт безпеки.pdf
16 січня 2021 13:13
1. Додаток 1.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 16:55
Електронний підпис
15 січня 2021 16:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 17:16
Електронний підпис
15 січня 2021 17:16
проект договору.pdf
15 січня 2021 17:16
технічні.pdf
15 січня 2021 17:16
інше.pdf
15 січня 2021 17:16
кваліфікація.pdf
15 січня 2021 17:16
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ДНІПРОАЗОТ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

не має заборгованості

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВ "Марілайф"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заява

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі - ТОВ "Марілайф", яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Заява

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Заява

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заява

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заява

ТОВ "Марілайф" підтверджує, що не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Заява

ТОВ "Марілайф" підтверджує, що не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Заява

Юридична особа - ТОВ "Марілайф", яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Заява

Учасник процедури закупівлі - ТОВ "Марілайф" підтверджує, що не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ "ДНІПРОАЗОТ"
#05761620
Рішення скасоване 1 354 043,52
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 14:35
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Рішення скасоване
1 371 600,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 14:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 лютого 2021 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Рішення скасоване 2 011 314,24
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 14:35
АТ "ДНІПРОАЗОТ"
#05761620
Відхилено 1 354 043,52
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 09:31
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено
1 371 600,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 08:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 вересня 2021 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 2 011 314,24
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 16:02

Документи

02 лютого 2021 16:56
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:55
Протокол № 10.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 лютого 2021 09:52
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:52
Протокол № 13.pdf

Документи

05 лютого 2021 10:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:21
Протокол № 16.pdf

Документи

15 вересня 2021 09:31
Електронний підпис
15 вересня 2021 09:30
Протокол № 10.pdf
14 вересня 2021 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

17 вересня 2021 08:47
Електронний підпис
17 вересня 2021 08:46
Протокол № 13.pdf
15 вересня 2021 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 серпня 2022 16:02
Електронний підпис
17 вересня 2021 08:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2022 16:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі