Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380506557020,+380991158504 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 2 011 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 058,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2020 10:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2020 10:05 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
31 грудня 2020 10:05 |
Технічні вимоги.doc | |
31 грудня 2020 10:05 |
ДКТ.doc | |
31 грудня 2020 10:05 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до Розділу 2 Інструкції із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення, затвердженої наказом Мінжитлокомунгоспу України від 18.05.2007р. №18 (далі – Інструкція), для обробки побутових і промислових стічних вод застосовують гіпохлорит натрію марки Б; гіпохлорит натрію зареєстрований у Державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ України.
Відповідно до п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006р. №908 (далі – Порядок), державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків. Також, Порядок визначає, що державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності порядками дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці. Зокрема, отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Згідно Порядку, дезінфекуючий засіб є зареєстрованим після того, як його опубліковано в Державному реєстрі дезінфекційних засобів.
Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про питну воду, питне водопостачання і водовідведення» та норм інших законодавчих актів у даній сфері, підприємства питного водопостачання та водовідведення несуть відповідальність за неналежне надання послуг населенню, порушення вимог, стандартів, норм і правил є небезпечною для життя і здоров’я людей. Саме Замовник несе відповідальність за якість і відповідність санітарно-гігієнічним нормам води, що після очищення скидаються у водні об’єкти, то Замовник самостійно визначає, які дезінфікуючі засоби потрібно придбати для дотримання державних стандартів якості води та якими документами підтвердити їх якість і відповідність тим самим державним стандартам.
Враховуючи, що документи, які вимагаються для підтвердження якості товару, потрібні для того, щоб мати впевненість в безпечності використання того чи іншого дезінфікуючого засобу. Документи, які ми вимагаємо, затверджені органами державної влади, а тому жодної дискримінаційної вимоги у нашій тендерній документації немає.
В підтвердження своїх вимог, просимо Вас ознайомитись з рішеннями Органу оскарження №1506-р/пк-пз від 24.01.2020р. та №3504-р/пк-пз від 24.02.2020р.
2.Відповідно до п.2.5. тендерної документації, продукція постачається протягом 2021 року. Відповідно до п.9.1. Проекту договору (що міститься у тендерній документації – додаток ), термін укладення договору до 31.12.2021 року.
Згідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. №247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи викладене, замовник встановлює вимогу про термін дії документів до 31.12.2021 року для впевненості, що протягом всього терміну дії укладеного договору за результатами проведення процедури закупівлі, Учасник буде постачати безпечну продукцію, що відповідає нормам санітарного законодавства України. Дискримінація в даній вимозі відсутня.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 січня 2021 21:39
Дата подання: 11 лютого 2021 16:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000132 ● 5c5de34b0cc84f44bc09a6dda920558e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:36 |
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-12-31-000963-c 31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (код 03341339) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 15:46:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-31-000963-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Чому процедура закупівлі за номером ID: UA-2020-12-31-000963-c має статус «Уточнення», а не «Завершена»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 08:37:16
Пояснення
07 квітня 2021 року по справі № 640/8444/21 окружним адміністративним судом міста Києва було відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Комунального підприємства "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради до Антимонопольного комітету України про визнання протиправними та скасування рішення.
Станом на 06.09.2021 року інформація щодо розгляду даної справи до КП "Нікопольводоканал" не надходила.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-13
- UA-M-2022-06-01-000008 ● db27846215df46469ef1820500f50617
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 17:39 |
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-12-31-000963-c
31.12.2020 Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-27 12:12:24
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію), ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-UA-2020-12-31-000963-c), яку проведено комунальним підприємством "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі, зокрема аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.02.2021 № 3578 -р/пк-пз Замовнику необхідно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф".
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 16 січня 2021.
Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас установлено, що учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" має статус "Очікує рішення", тоді як на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерної пропозиції минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини порушення строку, визначеного частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф".
2. Просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
3. Просимо пояснити законодавчо визначені причини не відміни тендеру, тоді як відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
4. Відповідно до частини першої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднена Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Чому замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів електронній системі закупівель не оприлюднена тендерна документація?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-29 13:53:18
Відповідь на запит про отримання інформації
За запитом для надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК021:2015:24312220-2 – Основні неорганічні речовини (Гіпохлорит натрію марки Б), що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2020-12-31-000963-c повідомляю наступне:
Зазначена закупівля, 22.07.2021 року вже була приводом для здійснення моніторингу. В мажах його проведення, Тендерним комітетом КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» надавалась, 02.09.2021 року, відповідь, що є доречною до пунктів 1 та 3 Запиту від 27.07.2022, тобто Замовник очікував рішення Київського адміністративного суду за провадженням в адміністративній справі за позовом Комунального підприємства "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради до Антимонопольного комітету України про визнання протиправними та скасування рішення. Стосовно перебігу розгляду Замовника не попереджено і станом на сьогоднішній день, що є приводом очікування розгляду пропозиції ТОВ «Марілайф, а також є причиною не відміни тендеру (п.1 та п.2 Запиту). Разом з тим, зважаючи на строки розгляду, а також поточну ситуацію Замовник в особі уповноваженої особи не заперечує проти відміни тендеру.
З приводу п.2 Запиту, повідомляю, що договорів за даною закупівлею укладено не було.
З приводу пункту 4 Запиту повідомляю, що зазначена закупівля була приводом для проведення моніторингу в 2021 році, а також приводом для розгляду Антимонопольним комітетом за результатами чого були сформовані певні рішення з посиланнями на підпункти Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При цьому у висновках вживались саме «Документація» або «Тендерна документація». Зважаючи на зміст документу ДКТ.dok, що має назву Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час розгляду закупівлі Адміністративною колегією Антимонопольного комітету та Державною аудиторською службою, аналізувалась саме Тендерна документація. Гадаю, що відсутність скарг і вимог з боку учасників, а також подібних запитів за наданням пояснень з даного приводу, спричинено прийняттям назви документу (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) за механічну помилку Замовника.
Додатки:
- Рішення № 3578-р/пк-пз від 25.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- Скрін відповіді замовника за запитом Державної аудиторської служби від 02-09-2021 року
- Скрін висновку Державної аудиторської служби від 08-09-2021 року щодо дотримання замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, поточну ситуацію в країні та серед постачальників даного виду товару, вважаю за можливе відміну закупівлі з причин п.2 ч.1 ст.32 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінити закупівлю за ДК 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки Б (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24312220-2 - Гіпохлорит натрію), що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2020-12-31-000963-c відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
2022-08-08 15:58:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • відсутній механізм
Торги не відбулися.
2022-08-30 10:04:05
Ризики, що спрацювали
RISK-1-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" |
1 645 920,00
UAH з ПДВ
|
1 354 043,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" |
1 463 222,88
UAH з ПДВ
|
1 371 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
2 011 314,24
UAH з ПДВ
|
2 011 314,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" #05761620 |
Рішення скасоване |
1 354 043,52
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 14:35
|
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" #42660817 |
Рішення скасоване |
1 371 600,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 14:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 лютого 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Рішення скасоване |
2 011 314,24
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 14:35
|
|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" #05761620 |
Відхилено |
1 354 043,52
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 09:31
|
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" #42660817 |
Відхилено |
1 371 600,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 08:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 вересня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Відхилено |
2 011 314,24
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 16:02
|