Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
Очікувана вартість
1 341 500 000,00 UAH
UA-2020-12-31-000742-b ● cb48ba7c28b54935b5068c2496a00bc0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 1 341 500 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40 245 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 707 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Publication date: | 31 грудня 2020 12:32 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 341 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 707 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Type of tender guarantee: | Electronic guarantee |
Sum of tender guarantee: | 40 245 000,00 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:45 |
Електронний цифровий підпис |
05 лютого 2021 17:45 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни 3.docx |
05 лютого 2021 17:45 |
16) Зміни до ТД - 3.doc |
05 лютого 2021 17:45 |
16) Р-17 (км 160 712- км 168 804).xls |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 152 617- км 160 712).xls |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 144 522 - км 152 617).xls |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 136 425 - км 144 522).xls |
04 лютого 2021 15:59 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни 2.docx |
04 лютого 2021 15:59 |
16) Зміни до ТД - 2.doc |
21 січня 2021 15:03 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни.docx |
21 січня 2021 15:03 |
16) Зміни до ТД.doc |
21 січня 2021 15:03 |
16) Завдання на Р-17.rar |
31 грудня 2020 12:29 |
16) Проект договору Р-17 ПР 136+425-168+804.docx |
31 грудня 2020 12:29 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 12 січня 2021 11:14
Дата відповіді: 15 січня 2021 10:03
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії нерезиденту на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З урахуванням викладеного та у зв’язку із наявністю умови про наявність відповідної ліцензії у тендерній документації, наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів є обов’язковою.
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 12 січня 2021 11:18
Дата відповіді: 15 січня 2021 10:04
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії нерезиденту на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З урахуванням викладеного та у зв’язку із наявністю умови про наявність відповідної ліцензії у тендерній документації, наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів є обов’язковою.
Тип та марка а/б суміші
Дата подання: 16 січня 2021 16:38
Дата відповіді: 18 січня 2021 09:55
Вкажіть, будь ласка, типи та марки асфальтобетонних сумішей.
Відповідь: ЩМА-20
Знову про асфальт
Дата подання: 18 січня 2021 15:02
Дата відповіді: 21 січня 2021 08:27
Вкажіть, будь ласка, типи та марки асфальтобетонних сумішей, які застосовуються при влаштування вирівнюючого, нижнбого та верхнього шару дорожнього одягу.
Якщо ви пишите, що верхній шар з ЩМА-20, внесіть зміни до ущільнення верхнього шару.
Відповідь: Типи та марки асфальтобетонних сумішей застосовувати відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 із змінами.
Крім того типи сумішей вказані в технічному завданні.
Крім того типи сумішей вказані в технічному завданні.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 січня 2021 09:52
Дата відповіді: 27 січня 2021 07:36
Прохання внести зміни стосовно підтвердження досвіду стосовно 11ДО, прохання прибрти вимоги стосовно підтвердження тільки однобічного огородження.
Відповідь: Спосіб підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16.
Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Одним з основних видів послуг є зокрема влаштування дорожнього огородження, що і потрібно підтвердити учаснику тендера.
Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Одним з основних видів послуг є зокрема влаштування дорожнього огородження, що і потрібно підтвердити учаснику тендера.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 лютого 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 274 420 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
1 300 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 315 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |