Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
Очікувана вартість
1 341 500 000,00 UAH
UA-2020-12-31-000742-b ● cb48ba7c28b54935b5068c2496a00bc0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 1 341 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 707 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40245000 UAH |
Publication date: | 31 грудня 2020 12:32 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 341 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 707 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road of state importance R-17 Bila Tserkva - Tetiiv - Lypovets - Humenne - / M-12 / km 136 +425 - km 168 + 804, Vinnytsia region (separate sites) (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 17:45 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни 3.docx | |
05 лютого 2021 17:45 |
16) Зміни до ТД - 3.doc | |
05 лютого 2021 17:45 |
16) Р-17 (км 160 712- км 168 804).xls | |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 152 617- км 160 712).xls | |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 144 522 - км 152 617).xls | |
05 лютого 2021 17:44 |
16) Р-17 (км 136 425 - км 144 522).xls | |
04 лютого 2021 15:59 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни 2.docx | |
04 лютого 2021 15:59 |
16) Зміни до ТД - 2.doc | |
21 січня 2021 15:03 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804 - зміни.docx | |
21 січня 2021 15:03 |
16) Зміни до ТД.doc | |
21 січня 2021 15:03 |
16) Завдання на Р-17.rar | |
31 грудня 2020 12:29 |
16) Проект договору Р-17 ПР 136+425-168+804.docx | |
31 грудня 2020 12:29 |
16) ТД Р-17 ПР 136+425-168+804.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 12 січня 2021 11:14
Дата відповіді: 15 січня 2021 10:03
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії нерезиденту на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З урахуванням викладеного та у зв’язку із наявністю умови про наявність відповідної ліцензії у тендерній документації, наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів є обов’язковою.
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 12 січня 2021 11:18
Дата відповіді: 15 січня 2021 10:04
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії нерезиденту на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне- /М-12/ на ділянці км 136+425- км 168+804, Вінницька область (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З урахуванням викладеного та у зв’язку із наявністю умови про наявність відповідної ліцензії у тендерній документації, наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів є обов’язковою.
Тип та марка а/б суміші
Дата подання: 16 січня 2021 16:38
Дата відповіді: 18 січня 2021 09:55
Вкажіть, будь ласка, типи та марки асфальтобетонних сумішей.
Відповідь: ЩМА-20
Знову про асфальт
Дата подання: 18 січня 2021 15:02
Дата відповіді: 21 січня 2021 08:27
Вкажіть, будь ласка, типи та марки асфальтобетонних сумішей, які застосовуються при влаштування вирівнюючого, нижнбого та верхнього шару дорожнього одягу.
Якщо ви пишите, що верхній шар з ЩМА-20, внесіть зміни до ущільнення верхнього шару.
Відповідь: Типи та марки асфальтобетонних сумішей застосовувати відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 із змінами.
Крім того типи сумішей вказані в технічному завданні.
Крім того типи сумішей вказані в технічному завданні.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 січня 2021 09:52
Дата відповіді: 27 січня 2021 07:36
Прохання внести зміни стосовно підтвердження досвіду стосовно 11ДО, прохання прибрти вимоги стосовно підтвердження тільки однобічного огородження.
Відповідь: Спосіб підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16.
Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Одним з основних видів послуг є зокрема влаштування дорожнього огородження, що і потрібно підтвердити учаснику тендера.
Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Одним з основних видів послуг є зокрема влаштування дорожнього огородження, що і потрібно підтвердити учаснику тендера.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 лютого 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 274 420 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
1 300 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 315 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
1 254 248 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:07
|
16) ду 6 до 44 21-П.pdf | укладений |
02 січня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:42
|
16) ду 5 до дог 44 21-П.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2022 11:32
|
16) ду 4 до дог 44 21-П.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2022 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2022 11:05
|
16) ду 4 до дог 44 21-П.docx | зміни до договору |
06 квітня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 15:46
|
16) дог. 44 21-П.pdf | укладений |
23 березня 2021 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ Х Договору викласти в наступній редакції: «Х. Забезпечення виконання Договору про закупівлю» 10.1. Виконавець забезпечує виконання Договору шляхом надання Замовнику не пізніше дня підписання Договору банківської гарантії в розмірі та на умовах тендерної документації. 10.2. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: - після виконання Виконавцем Договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Способи повернення Виконавцю забезпечення виконання Договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається Виконавцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Замовника (особисто в руки уповноваженому представнику Виконавця або поштою). 10.3. У разі настання, документально підтверджених, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом VIII Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення у формі листа, який крім реквізитів Договору та банківської гарантії обов’язково має містити гарантію про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, Договір вважається розірваним. 10.4. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Виконавцю у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету». 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, один з яких – Замовнику, один – Виконавцю, та набуває чинності з моменту підписання його сторонами та скріплення печатками. |
Номер договору про закупівлю: | 44/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ Х Договору викласти в наступній редакції: «Х. Забезпечення виконання Договору про закупівлю» 10.1. Виконавець забезпечує виконання Договору шляхом надання Замовнику не пізніше дня підписання Договору банківської гарантії в розмірі та на умовах тендерної документації. 10.2. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: - після виконання Виконавцем Договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Способи повернення Виконавцю забезпечення виконання Договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається Виконавцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Замовника (особисто в руки уповноваженому представнику Виконавця або поштою). 10.3. У разі настання, документально підтверджених, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом VIII Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення у формі листа, який крім реквізитів Договору та банківської гарантії обов’язково має містити гарантію про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, Договір вважається розірваним. 10.4. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Виконавцю у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету». 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, один з яких – Замовнику, один – Виконавцю, та набуває чинності з моменту підписання його сторонами та скріплення печатками. |
Номер договору про закупівлю: | 44/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 254 248 000,00 (один мільярд двісті п’ятдесят чотири мільйони двісті сорок вісім тисяч) грн., 00 коп., в т.ч. ПДВ складає 209 041 333,33 гнр., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування: з них на 2021 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України – 50 000,00 грн. (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); на 2022 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 15.07.2022р. №803 – 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок); на 2023 рік за рахунок коштів фонду Державного бюджету України та інших джерел фінансування – 1 254 198 000,00 (Один мільярд двісті п'ятдесят чотири мільйона сто дев'яносто вісім тисяч, 00) грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів Державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.». 2. Пункт 5.1.1. Статті V Договору викласти в наступній редакції: «5.1.1. Термін надання послуг (строки виконання робіт) – по 31.12.2023р.» Терміни (строки) виконання зобов’язань щодо надання послуг (виконання робіт) може продовжуватись Замовником у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин непереборної сили. 3. Пункт 12.1. Статті XIІ Договору викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.». |
Номер договору про закупівлю: | 44/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 березня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
50 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір №44/21-П від 23.03.2021р. |