Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого гатунку
Очікувана вартість
60 808,17 UAH
UA-2020-12-31-000656-c ● 75be6feaec11420ca11c78adcf2e29d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Код ЄДРПОУ: | 20508060 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Рекордна,9А |
Контактна особа: |
Ванюк Наталія Іванівна +380612260263 zp.gssp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 09:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 09:41 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 60 808,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 608,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1489 кг
хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Парамонова,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
725 кг
хліб житньо-пшеничний першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Парамонова,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті-гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 20 банківських днів з дати одержування товару. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2020 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2020 09:37 |
Оголошення-хліб.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вага буханки.
Дата подання: 11 січня 2021 07:45
Доброго дня. З тендерної документації не зрозуміло яка вага однієї буханки хліба пшеничного вищого гатунку, та хліба житньо-пшеничного першого гатунку.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-31-000656-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович, Код ЄДРПОУ:2582200433
Дата подання: 20 січня 2021 10:37
Причини відмови
Добрий день. Прошу надати причини відмови.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 15:32
Пропозиція Учасника була відхилена, так як не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а саме:
якість предмета закупівлі, тобто хліба пшеничного вищого ґатунку, хліба житньо-пшеничного першого ґатунку, не була підтверджена декларацією виробника та якісним посвідченням, а також протоколом випробувань.
Саме сертифікат якості засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів та інших нормативних документів.
Наданою довідкою було зазначено, що вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але ж якість предмета закупівлі має бути підтверджена.
якість предмета закупівлі, тобто хліба пшеничного вищого ґатунку, хліба житньо-пшеничного першого ґатунку, не була підтверджена декларацією виробника та якісним посвідченням, а також протоколом випробувань.
Саме сертифікат якості засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів та інших нормативних документів.
Наданою довідкою було зазначено, що вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але ж якість предмета закупівлі має бути підтверджена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-31-000656-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович, Код ЄДРПОУ:2582200433
Дата подання: 21 січня 2021 07:56
Причини відмови
Добрий день. Сертифікат якості вже давно відмінено.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 15:04
ПРОТОКОЛ № 7
щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань закупівель товарів, робіт і послуг
21 січня 2021р. м. Запоріжжя
Порядок денний:
Розгляд ВИМОГИ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розглянувши ВИМОГУ, зазначаю наступне:
I. Відповідно до п.2 Додатку №1 до оголошення «Технічні (якісні, кількісні) вимоги до товару» Учасник повинен був надати сертифікат якості( якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або лист в довільній формі з роз’ясненням причини про те ,що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України( п1 «ПРИМІТКИ» Додаток 2 до оголошення).
Ці вимоги мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі та не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель! Замовник бажав переконатись, що товар якісний та засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів.
Відповідно до частини 7 статті14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон): у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З боку Учасника у період уточнення інформації не надходило жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не було подано жодних вимог до предмета закупівлі, Учасник не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
II. Стосовно того, що Замовником не було взято до уваги ч.9 ст.26 Закону:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Даний пункт стосується виправлення невідповідності в інформації, що подана Учасником саме у тендерній пропозиції та не застосовується при проведенні спрощених закупівель.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону: тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедур и закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документаці. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону:тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляєть ся та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
ч.9 ст.26 Закону не застосовується до спрощених процедур, проведення яких здійснюється відповідно до ст.14 Закону і під час яких Учасником подається пропозиція.
Також слід зазначити, що відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель»:
розгляд на відповідність учасника не передбачає можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону;
перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
III. Стосовно того, що переліком критеріїв та методикою оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерієв є 100% ціна:
Замовник відповідно до ч.11 ст. 14 Законурозглядаєпропозиціюучасника на відповідністьумовам, визначеним в оголошенні про проведенняспрощеноїзакупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вирішила:
1. З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відхилити ВИМОГУ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету спрощеної закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Вважати дії Замовника такими, що не суперечать нормам чинного законодавства.
3. Надати через електронну систему закупівель в порядку, встановленому Законом, відповідь Учаснику не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення.
Уповноважена особа Ванюк Н.І. ____________
щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань закупівель товарів, робіт і послуг
21 січня 2021р. м. Запоріжжя
Порядок денний:
Розгляд ВИМОГИ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розглянувши ВИМОГУ, зазначаю наступне:
I. Відповідно до п.2 Додатку №1 до оголошення «Технічні (якісні, кількісні) вимоги до товару» Учасник повинен був надати сертифікат якості( якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або лист в довільній формі з роз’ясненням причини про те ,що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України( п1 «ПРИМІТКИ» Додаток 2 до оголошення).
Ці вимоги мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі та не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель! Замовник бажав переконатись, що товар якісний та засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів.
Відповідно до частини 7 статті14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон): у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З боку Учасника у період уточнення інформації не надходило жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не було подано жодних вимог до предмета закупівлі, Учасник не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
II. Стосовно того, що Замовником не було взято до уваги ч.9 ст.26 Закону:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Даний пункт стосується виправлення невідповідності в інформації, що подана Учасником саме у тендерній пропозиції та не застосовується при проведенні спрощених закупівель.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону: тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедур и закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документаці. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону:тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляєть ся та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
ч.9 ст.26 Закону не застосовується до спрощених процедур, проведення яких здійснюється відповідно до ст.14 Закону і під час яких Учасником подається пропозиція.
Також слід зазначити, що відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель»:
розгляд на відповідність учасника не передбачає можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону;
перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
III. Стосовно того, що переліком критеріїв та методикою оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерієв є 100% ціна:
Замовник відповідно до ч.11 ст. 14 Законурозглядаєпропозиціюучасника на відповідністьумовам, визначеним в оголошенні про проведенняспрощеноїзакупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вирішила:
1. З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відхилити ВИМОГУ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету спрощеної закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Вважати дії Замовника такими, що не суперечать нормам чинного законодавства.
3. Надати через електронну систему закупівель в порядку, встановленому Законом, відповідь Учаснику не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення.
Уповноважена особа Ванюк Н.І. ____________
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович #2582200433 |
Відхилено |
35 865,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 10:15
|
ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" #00378038 |
Переможець |
35 866,80
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 10:19
|
ДУ 2 дог 17.01-21.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 11:00
|
Договор_17.01-21.pdf | укладений |
28 січня 2021 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17/01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |