Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого гатунку
Очікувана вартість
60 808,17 UAH
UA-2020-12-31-000656-c 75be6feaec11420ca11c78adcf2e29d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ванюк Наталія Іванівна

+380612260263 zp.gssp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 20508060
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Рекордна,9А
Контактна особа: Ванюк Наталія Іванівна
+380612260263
zp.gssp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 09:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 09:41
Початок аукціону: 15 січня 2021 15:40
Очікувана вартість: 60 808,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 608,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1489 кг
хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Парамонова,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
725 кг
хліб житньо-пшеничний першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Парамонова,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті-гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 20 банківських днів з дати одержування товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 09:37
Оголошення-хліб.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вага буханки.
Дата подання: 11 січня 2021 07:45
Доброго дня. З тендерної документації не зрозуміло яка вага однієї буханки хліба пшеничного вищого гатунку, та хліба житньо-пшеничного першого гатунку.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-31-000656-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович, Код ЄДРПОУ:2582200433
Дата подання: 20 січня 2021 10:37
Причини відмови
Добрий день. Прошу надати причини відмови.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 15:32
Пропозиція Учасника була відхилена, так як не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а саме:
якість предмета закупівлі, тобто хліба пшеничного вищого ґатунку, хліба житньо-пшеничного першого ґатунку, не була підтверджена декларацією виробника та якісним посвідченням, а також протоколом випробувань.
Саме сертифікат якості засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів та інших нормативних документів.
Наданою довідкою було зазначено, що вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але ж якість предмета закупівлі має бути підтверджена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-31-000656-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович, Код ЄДРПОУ:2582200433
Дата подання: 21 січня 2021 07:56
Причини відмови
Добрий день. Сертифікат якості вже давно відмінено.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 15:04
ПРОТОКОЛ № 7
щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань закупівель товарів, робіт і послуг

21 січня 2021р. м. Запоріжжя

Порядок денний:

Розгляд ВИМОГИ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Розглянувши ВИМОГУ, зазначаю наступне:

I. Відповідно до п.2 Додатку №1 до оголошення «Технічні (якісні, кількісні) вимоги до товару» Учасник повинен був надати сертифікат якості( якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації) або лист в довільній формі з роз’ясненням причини про те ,що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України( п1 «ПРИМІТКИ» Додаток 2 до оголошення).
Ці вимоги мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі та не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель! Замовник бажав переконатись, що товар якісний та засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів.

Відповідно до частини 7 статті14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон): у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

З боку Учасника у період уточнення інформації не надходило жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не було подано жодних вимог до предмета закупівлі, Учасник не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

II. Стосовно того, що Замовником не було взято до уваги ч.9 ст.26 Закону:

Відповідно до частини 9 статті 26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Даний пункт стосується виправлення невідповідності в інформації, що подана Учасником саме у тендерній пропозиції та не застосовується при проведенні спрощених закупівель.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону: тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедур и закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документаці. Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону:тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляєть ся та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.

ч.9 ст.26 Закону не застосовується до спрощених процедур, проведення яких здійснюється відповідно до ст.14 Закону і під час яких Учасником подається пропозиція.

Також слід зазначити, що відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель»:
розгляд на відповідність учасника не передбачає можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону;
перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.

III. Стосовно того, що переліком критеріїв та методикою оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерієв є 100% ціна:
Замовник відповідно до ч.11 ст. 14 Законурозглядаєпропозиціюучасника на відповідністьумовам, визначеним в оголошенні про проведенняспрощеноїзакупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Вирішила:
1. З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відхилити ВИМОГУ, що надійшла від учасника ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович (код за ЄДРПОУ 2582200433) по предмету спрощеної закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 – хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000656-с стосовно рішення замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

2. Вважати дії Замовника такими, що не суперечать нормам чинного законодавства.

3. Надати через електронну систему закупівель в порядку, встановленому Законом, відповідь Учаснику не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення.


Уповноважена особа Ванюк Н.І. ____________

Документи

20 січня 2021 15:32
Віповідь

Документи

21 січня 2021 15:04
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович 56 261,52
UAH з ПДВ
35 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "Запорізький хлібозавод №3" 59 778,00
UAH з ПДВ
35 866,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 10:57
Електронний підпис
12 січня 2021 13:21
23. Паспорт ЖИВ PDF 2021.PDF
12 січня 2021 13:21
24.Прект договору PDF.PDF
12 січня 2021 13:21
5. ISO 22000 2007 підпис PDF.PDF
12 січня 2021 13:21
22. ІПН ЖІВ підпис PDF.PDF
12 січня 2021 13:21
2. Гарантія якісні PDF.PDF

Публічні документи

11 січня 2021 11:26
Електронний підпис
11 січня 2021 11:12
цінова пропозиція.pdf
11 січня 2021 11:12
тех вимоги.pdf
11 січня 2021 11:12
Сертификат НАССР.PDF
11 січня 2021 11:12
сан обробка.pdf
11 січня 2021 11:12
сан книжка 8952.pdf
11 січня 2021 11:12
проєкт договору.pdf
11 січня 2021 11:12
Наказ.pdf
11 січня 2021 11:12
наказ на відпустку.pdf
11 січня 2021 11:12
ЗХЗ _3_статут_05.10.18.pdf
11 січня 2021 11:12
ЗХЗ _3_Протокол.pdf
11 січня 2021 11:12
гарантія постачання.pdf
11 січня 2021 11:12
гарантія поставки.pdf
11 січня 2021 11:12
Відповідність ДСТУ.PDF
11 січня 2021 11:12
Відповідність ДСТУ 2.PDF
11 січня 2021 11:12
відомості учасника.pdf
11 січня 2021 11:12
витяг.pdf
11 січня 2021 11:12
Виписка.pdf
11 січня 2021 11:12
8952.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович

ТДВ "Запорізький хлібозавод №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Желєзняков Ігор Вінідіктович
#2582200433
Відхилено 35 865,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 10:15
ТДВ "Запорізький хлібозавод №3"
#00378038
Переможець 35 866,80
UAH з ПДВ
25 січня 2021 13:08

Документи

20 січня 2021 10:15
Електронний підпис
20 січня 2021 10:14
Протокол 7.pdf

Документи

25 січня 2021 13:08
Електронний підпис
25 січня 2021 13:07
Протокол _8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "Запорізький хлібозавод №3"
#00378038
35 866,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 13:08
Електронний підпис
25 січня 2021 13:07
Протокол _8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:19
ДУ 2 дог 17.01-21.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:47
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:00
Договор_17.01-21.pdf укладений
28 січня 2021 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17/01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 845,74
UAH (в тому числі ПДВ 5 974,29 UAH)