Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Диски еластичні (амортизатори) для трамвайних вагонів типу Т-3 та КТМ
Очікувана вартість
556 700,00 UAH
UA-2020-12-31-000600-b 5d0021855f0a48a1b75582f78154c07d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиновська Катерина Іванівна

+380564092629 DZYHOLYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Калиновська Катерина Іванівна
+380564092629
DZYHOLYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 556 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Диски еластичні (амортизатори) для трамвайних вагонів типу Т-3 та КТМ, зазначені в Додатку № 1 (Технічна специфікація) та кресленнях №1-2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2 найменування товару, кількість — 316 шт.Строк поставки товарів: на протязі 5 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.Товар повинен бути переданий Покупцю протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника.Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання партії Товару на склад Покупця.Пропозиція Учасника та усі документи та інформація, що мають відношення до неї та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт.
Диск еластичний (амортизатор) колісної пари трамвайного вагону типу Т-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19514000-2 — Регенерована гума
186 шт.
Диск еластичний (амортизатор) колісної пари трамвайного вагону типу КТМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19514000-2 — Регенерована гума

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати поставки партії Товару на склад Покупця. Оплата здійснюється: за кошти місцевого бюджету, у разі наявності відповідного фінансування та надходження коштів на рахунок Покупця; та/або за рахунок власних коштів підприємства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 11:42
Оголошення з додатками (1).doc
31 грудня 2020 11:42
Додаток № 2 - Проєкт Договору 19510000-4.doc
31 грудня 2020 11:42
Креслення №1.jpg
31 грудня 2020 11:42
Креслення №2.jpg
31 грудня 2020 11:42
Додаток №1- Технічна специфікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-31-000600-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПАТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВИХ ТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ", Код ЄДРПОУ:00152276
Дата подання: 05 січня 2021 09:16
изменение сроков оплаты за поставленный товар
Одесский завод резино-технических изделий может взяться за изготовление "Диски еластичні (амортизатори) для трамвайних вагонів типу Т-3 та КТМ". Завод имеет конструкторскую и технологическую службу, а также механический цех для проектирования и изготовления нужных прессформ при больших обьемах заказа за свой счет.
Однако при условии предоплаты части расходов на приобретение сырья хорошего и проверенного качества.
С этой целью мы хотели бы изменить условия оплаты за поставленную продукцию:
1.Иметь обьем минимально гарантированной поставки дисков, указанной в договоре на сумму 250000 грн. в соответствии с пунктами 2 и 3
2.Первоначальную предоплату в размере 100000 грн.
3.Предоплату в размере 150000грн после предоставления по 2 шт дисков для контроля качества изготовления и эксплуатации
4.Остальная оплата за поставленный товар производится в течении 30 календарных дней
5.Гарантийный срок эксплуатации дисков не менее 1 года с момента поставки.
Мобильный телефон для связи 0987739125 Валерий Иванович Катана ком. д-р
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2021 16:30
Доброго дня!
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай", як замовник, що здійснює закупівлі в тому числі за кошти місцевого бюджету, не має можливості та обґрунтованих підстав для внесення змін до умов оплати у проєкт договору. Поряд з цим повідомляємо, що Постановою КМУ № 1198 заборонено здійснення попередньої оплати розпорядникам коштів нижчого рівня. Також, у зв'язку з встановленням карантину та обмежувальних заходів, що негативно впливають на господарсько-економічну діяльність підприємства, замовник не може гарантувати виконання договору у повному обсязі у частині поставки. У зв'язку з викладеним, замовник КП "Швидкісний трамвай" не задовольняє Вашу вимогу та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки" 556 692,00
UAH з ПДВ
556 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 14:29
Технічна частина.pdf
13 січня 2021 15:48
Електронний підпис
13 січня 2021 15:48
Технічна частина.pdf.p7s
13 січня 2021 15:48
Технічна частина.pdf
13 січня 2021 15:48
Сертифікат ISO.pdf.p7s
13 січня 2021 15:48
Сертифікат ISO.pdf
13 січня 2021 15:48
Пропозиція Учасника.pdf
13 січня 2021 15:48
Загальні відомості.pdf
13 січня 2021 15:48
Гарантійний лист.pdf.p7s
13 січня 2021 15:48
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки"
#32512498
Переможець 556 692,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки"
#32512498
556 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:13
Дод.угода №5 до дог.6386.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:19
Додаткова угода № 4 до договору № 6386.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 12:24
Додаткова угода №3 від 18.10.2021 до дог.№6386 .pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:14
ДУ №2 до дог.6386 від 21.05.2021 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:02
Додаткова угода №1 до договору №6386 від 28.01.2021р (1).pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:00
6386.pdf укладений
28 січня 2021 13:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 лютого 2021 10:18
60 720,00 UAH UA488201720344380005000048588
КП "Швидкісний трамвай"
UA203282090000026007000002792
ТОВ"Торг.дiм пластмас-прилуки"
Оплачений
15 квітня 2021 14:19
96 600,00 UAH UA488201720344380005000048588
КП "Швидкісний трамвай"
UA203282090000026007000002792
ТОВ"Торг.дiм пластмас-прилуки"
Оплачений
30 липня 2021 10:52
24 288,00 UAH UA488201720344380005000048588
КП "Швидкісний трамвай"
UA203282090000026007000002792
ТОВ"Торг.дiм пластмас-прилуки"
Оплачений
06 серпня 2021 10:33
91 080,00 UAH UA488201720344380005000048588
КП "Швидкісний трамвай"
UA203282090000026007000002792
ТОВ"Торг.дiм пластмас-прилуки"
Оплачений
29 вересня 2021 10:32
5 382,00 UAH UA488201720344380005000048588
КП "Швидкісний трамвай"
UA203282090000026007000002792
ТОВ"Торг.дiм пластмас-прилуки"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до рішення Криворізької міської ради від 24.12.2015 № 66 “Про затвердження Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016-2020 роки” щодо виділення коштів місцевого бюджету для придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів КП “Швидкісний трамвай” є необхідність внести зміни до Договору № 6386 від 28.01.2021р. На виконання вимог ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” є необхідність оприлюднення додаткової угоди № 1 до Договору № 6386 до закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-000600-b. Керуючись ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.8, 9.9. цього Договору, Сторони погодились внести зміни та викласти п.1.1 розділу 1 та п.4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1. цього Договору та викласти його в новій редакції: “1.1. Постачальник зобов’язується у 2021 році передати у встановлені строки у власність Покупця Товари за кодом ДК 021-2015 ЄЗС:19510000-4 Гумові вироби (Диски еластичні (амортизатори) для трамвайних вагонів типу Т-3 та КТМ), що є придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів, в асортименті, кількості та за цінами, визначеними у Специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити його, за умови належної якості, кількості та супровідних документів.” ”4.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”. Загальна сума цього Договору становить: 556 692,00 грн. 00 коп. (п’ятсот п’ятдесят шість тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 92 782,00 грн. 00 коп. (дев’яносто дві тисячі сімсот вісімдесят дві грн. 00 коп.), в тому числі: Загальний фонд 556 692,00 грн., враховуючи ПДВ 92 782,00 грн., За рахунок відшкодованих коштів --- грн., враховуючи ПДВ --- грн., За рахунок власних коштів підприємства --- грн., враховуючи ПДВ --- грн.”
Номер договору про закупівлю: 6386
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 556 692,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят шість тисяч шістсот дев’яносто дві гривні нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 92 782,00 грн. (дев’яносто дві тисячі сімсот вісімдесят дві гривні нуль копійок), в тому числі: Загальний фонд: 278 346,00 грн., враховуючи ПДВ: 46 391,00 грн., За рахунок власних коштів: 278 346,00 грн., враховуючи ПДВ: 46 391,00 грн.”. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Покупця, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 цього Договору (“Юридичні адреси і реквізити Сторін”), та викласти банківські рахунки Покупця у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6386
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.5., 6.2.1., 9.5 (абзац 1) цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 518 052,00 грн. (п’ятсот вісімнадцять тисяч п’ятдесят дві гривні нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 86 342,00 грн. (вісімдесят шість тисяч триста сорок дві гривні нуль копійок), в тому числі: Загальний фонд: 278 346,00 грн., враховуючи ПДВ: 46 391,00 грн., За рахунок власних коштів: 239 706,00 грн., враховуючи ПДВ: 39 951,00 грн.”. 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікації № 2 та № 3 до Договору (Додатки № 1 та № 2 до цієї Додаткової угоди), вартість яких становить загальну суму цього Договору у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця, та кількість і вартість товарів, що підлягатимуть постачанню за Договором, зі зменшенням обсягів.
Номер договору про закупівлю: 6386
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 518 052,00 грн. (п’ятсот вісімнадцять тисяч п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 86 342,00 грн. (вісімдесят шість тисяч триста сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі: Загальний фонд: 468 234,00 грн., враховуючи ПДВ: 78 039,00 грн. За рахунок власних коштів: 49 818,00 грн., враховуючи ПДВ: 8 303,00 грн.”.
Номер договору про закупівлю: 6386
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.5., 6.2.1., 9.5 (абзац 1) цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 512 256,00 грн. (п’ятсот дванадцять тисяч двісті п’ятдесят шість гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 85 376,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч триста сімдесят шість гривень 00 копійок), в тому числі: Загальний фонд: 462 438,00 грн., враховуючи ПДВ: 77 073,00 грн., За рахунок власних коштів: 49 818,00 грн., враховуючи ПДВ: 8 303,00 грн.”. 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікацію № 4 до Договору у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця.
Номер договору про закупівлю: 6386
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 512 256,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 376,00 UAH)