Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі ( томатна паста, сухофрукти)
Очікувана вартість
112 450,00 UAH
UA-2020-12-31-000202-a 560ca2168e72406da79760112253c185
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Світлана Олексіївна

pnizol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗОЛОТОНІСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189788
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Монастирська, 3
Контактна особа: Козуб Світлана Олексіївна
pnizol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 112 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 124,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3373 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, Золотоніський район с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
819 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, Золотоніський район с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 09:24
15330000-0_том.паста,_сухофрукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХАРЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА" 112 424,00
UAH з ПДВ
112 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 16:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХАРЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХАРЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА"
#3074417407
Переможець 112 424,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 14:10

Документи

16 січня 2021 12:41
Електронний підпис
16 січня 2021 12:20
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2021 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХАРЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА"
#3074417407
112 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2021 12:41
Електронний підпис
16 січня 2021 12:20
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2022 09:56
томпаста.pdf зміни до договору
11 березня 2022 09:54
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2022 09:53
томпаста.pdf зміни до договору
11 березня 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:13
Дод угода №3 том. паста, сухофрукти.pdf зміни до договору
27 січня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:27
Дод. угода №2 до дог. №5 Харенко.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:55
дод. угода том. паста, сухофрукти.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 18:41
том паста сухофрукти.pdf укладений
28 січня 2021 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі на 2022 рік та припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 10 березня 2022
Сума оплати за договором: 127 542,00
UAH