Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з приймання телефонних дзвінків
Services in reception of telephone calls transfer
Services in reception of telephone calls transfer
Очікувана вартість
13 824 000,00 UAH
UA-2020-12-31-000196-a ● bea9bca06b534cab8fdbb875a5e44d44
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380443545840 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMUNAL GROUP "CENTER OF MUNICIPAL SERVICES" |
National ID: | 39946227 |
Contact point: |
Tarnavskyi Anton Olehovych 380443545840 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 13:27 |
Очікувана вартість: | 13 824 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 грудня 2020 09:21 |
Enquiries until: | 22 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 13 824 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 69 120 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 Година
Послуги з приймання телефонних дзвінків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирпоноса 10/8
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків
Services in reception of telephone calls transfer
CPV: 79510000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку протягом 15-ти календарних днів з дня підписання Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 12:14 |
Додаток № 1 Перелік змін до ТД затверджених протоколом від 14.01.2021 р.docx | |
14 січня 2021 12:14 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з приймання телефонних дзвінків зміни від 14.01.2021 р..docx | |
31 грудня 2020 09:21 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з приймання телефонних дзвінків.docx |
14 січня 2021 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2021 12:14 |
Додаток № 1 Перелік змін до ТД затверджених протоколом від 14.01.2021 р.docx
|
|||
14 січня 2021 12:14 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з приймання телефонних дзвінків зміни від 14.01.2021 р..docx
|
|||
31 грудня 2020 09:21 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з приймання телефонних дзвінків.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз’яснень
Дата подання: 06 січня 2021 15:45
Дата відповіді: 12 січня 2021 17:27
Доброго дня!
Керуючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати роз’яснення за наступними питаннями:
1. Реєстрація дзвінків (відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації) здійснюється в системі Замовника чи на стороні Виконавця?
2. Яким чином Виконавцю надається доступ до білінгової системи Замовника для надання послуг (відповідно до підпунктів 1.4, 1.7 пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання 1.
Реєстрація дзвінків здійснюється в системі Замовника окремо, відповідальна особа Виконавця отримує доступи (логіни та паролі) для операторів Виконавця, які заповнюють картку дзвінка.
Питання 2.
Після проведення навчання Замовником, відповідальна особа та всі оператори Виконавця отримують логіни та паролі до білінгової системи.
Реєстрація дзвінків здійснюється в системі Замовника окремо, відповідальна особа Виконавця отримує доступи (логіни та паролі) для операторів Виконавця, які заповнюють картку дзвінка.
Питання 2.
Після проведення навчання Замовником, відповідальна особа та всі оператори Виконавця отримують логіни та паролі до білінгової системи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-31-000196-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:40848524
Дата подання: 06 січня 2021 15:46
ВИМОГА щодо усунення порушення та внесення змін до тендерної документації
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Керуючись цією нормою, звертаємося з Вимогою про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації.
Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, ґрунтуючись на нормах Цивільного кодексу України. Всі інші вимоги можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення (див., зокрема, рішення АМКУ № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018. Тобто замовник має довести та документально підтвердити необхідність встановлення такої вимоги.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Аналогічним договором вважається: договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців житлових будинків або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування диспетчерських систем житлових будинків або послуги з приймання телефонних дзвінків, укладеного у період 2017-2020 років, обсяг площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2.
Проте, Замовником не обґрунтована така вимога як «обсяги площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2». Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки є надмірною та безпідставно деталізованою у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються до аналогічних договорів та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та внести зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо «обсягів площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2», виключивши останню.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись цією нормою, звертаємося з Вимогою про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації.
Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, ґрунтуючись на нормах Цивільного кодексу України. Всі інші вимоги можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення (див., зокрема, рішення АМКУ № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018. Тобто замовник має довести та документально підтвердити необхідність встановлення такої вимоги.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Аналогічним договором вважається: договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців житлових будинків або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування диспетчерських систем житлових будинків або послуги з приймання телефонних дзвінків, укладеного у період 2017-2020 років, обсяг площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2.
Проте, Замовником не обґрунтована така вимога як «обсяги площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2». Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки є надмірною та безпідставно деталізованою у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються до аналогічних договорів та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та внести зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо «обсягів площі, що обслуговувався повинен становити не менше 4 000 000 м2», виключивши останню.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2021 12:52
Вимогу (UA-2020-12-31-000196-a.a1) Скаржника по відкритих торгах (UA-2020-12-31-000196-a) задоволено. Будуть внесені та опубліковані відповідні зміни в тендерну документацію по даній закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 лютого 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СЕА ОДС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Барс Україна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:54
|
ТОВ ДЕЛЬТА М. БІЗНЕСОВІ РІШЕННЯ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:55
|
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:56
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Барс Україна |
13 776 000,00
UAH з ПДВ
|
13 776 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СЕА ОДС |
13 824 000,00
UAH з ПДВ
|
13 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Барс Україна #38577503 |
Переможець |
13 776 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:30
|
Додаткова угода № 1 від 16.12.2021 р. до дог. № 2403-БУ від 24.03.2021 р..pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:50
|
Договір № 2403-БУ від 24.03.2021 р.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 2403-БУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |