Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплекти меблів для організації робочих місць працівників
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2020-12-31-000038-c ● 9df5f0be007f465e99b227d330eb3719
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 грудня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43733545 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2 |
Контактна особа: |
БУДЧЕНКО Віталій +380975705178 minstrategprom@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
1) Комплект меблів для режимно-секретного відділу у складі: Письмовий стіл ПС-11 (Довжина, см - 140, глибина, см – 700, висота, см – 750; Особливості конструкції - наявність частково накладної задньої стінки (екрану); Можливість регулювання висоти стола + 5 см або більше; Матеріал корпусу столу - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Матеріал стільниці - ламіноване ДСП завтовшки 26 мм; Матеріал задньої стінки (екрану) - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Крайка стільниці - ударостійка ПВХ завтовшки 2 мм; Крайка корпусу та задньої стінки (екрану) столу - ПВХ завтовшки 0,5 мм; Колір- колір стільниці та корпусу: Дуб Сонома; колір задньої стінки (екрану): сірий); Надбудова до письмового столу ПС-11 (Довжина, см – 140; Глибина, см – 70; Висота, см – 45; Матеріал - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Крайка дверей - ударостійка ПВХ завтовшки 2 мм; Крайка корпусу - ПВХ завтовшки 0,5 мм; Колір : Дуб Сонома). 2) Комплект меблів для організації робочих місць працівників у складі: Письмовий стіл ПС-11 (Довжина, см - 140, глибина, см – 700, висота, см – 750; Особливості конструкції - наявність частково накладної задньої стінки (екрану); Можливість регулювання висоти стола + 5 см або більше; Матеріал корпусу столу- ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Матеріал стільниці - ламіноване ДСП завтовшки 26 мм; Матеріал задньої стінки (екрану) - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Крайка стільниці - ударостійка ПВХ завтовшки 2 мм; Крайка корпусу та задньої стінки (екрану) столу - ПВХ завтовшки 0,5 мм; Колір- колір стільниці та корпусу: Дуб Сонома; колір задньої стінки (екрану): сірий); Тумба стаціонарна ТС-11(Довжина, см – 40; Глибина, см – 38; Висота, см – 75,8; Кількість дверей, шт – 2; Тип відкривання дверей – розпашні; Особливості конструкції - наявність 2 відділень для зберігання документів висотою 34 см кожне; всі відділення для зберігання документів закриваються дверима; наявність полиці, що знімається; Матеріал боковини та верхньої стінки - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Матеріал дверей - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Матеріал задньої стінки - ДВП ламінована завтовшки 3,5 мм; Крайка дверей - ударостійка ПВХ завтовшки 2 мм; Крайка корпусу тумби - - ПВХ завтовшки 0,5 мм; Ручки - металеві 128 мм; Петлі - DSTECHNO handles LTD; Колір - колір дверей: Дуб Сонома; олір полиць, боковин, задньої та верхньої стінок: сірий); Сейф МШ (Довжина, мм – 268; Глибина, мм – 230; Висота, мм – 170)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Комплект меблів для режимно-секретного відділу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
3 комплекти
Комплект меблів для організації робочих місць працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
31 грудня 2020 00:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Науменко Ірина Сергіївна #2889708288 |
Переможець |
49 800,00
UAH
|
31 грудня 2020 00:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 00:37
|