Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИННИКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 43850384 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., місто Львів, місто Винники, вул.Галицька, будинок 20 |
Контактна особа: |
Олександр Сироїд +380960535076 spin518@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 24 007 929,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 039,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 16:40 |
ТД капітальний ремонт зі змінами 26.01.docx | |
26 січня 2021 16:40 |
Перелік змін від 26.01 (1).docx | |
22 січня 2021 20:41 |
Перелік змін 22.01.docx | |
22 січня 2021 20:40 |
ТД капітальний ремонт зі змінами 22.01.docx | |
30 грудня 2020 20:08 |
ТД капітальний ремонт.docx |
26 січня 2021 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 січня 2021 16:40 |
ТД капітальний ремонт зі змінами 26.01.docx
|
||||||
26 січня 2021 16:40 |
Перелік змін від 26.01 (1).docx
|
||||||
22 січня 2021 20:41 |
Перелік змін 22.01.docx
|
||||||
22 січня 2021 20:40 |
ТД капітальний ремонт зі змінами 22.01.docx
|
||||||
30 грудня 2020 20:08 |
ТД капітальний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-24-000022 ● bb5a6ce0afd144be970ff3a2dedf32c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 09:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 207
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-30-005621-c, 30.12.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), що опублікований на веб-порталі уповноваженого органу 14 квітня 2021, повідомляємо наступне: 1. Згідно вимог Додатку №2 до Тендерної документації, нами, ВКП «Спортінвест» вимагалось надання наступної інформації та документів: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Довідка про наявність обладнання та механізмів, які забезпечать виконання договору, передбачених у тендерній документації (зразок довідки додається). - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчує право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів. - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Згідно інформації, що міститься у висновку щодо проведення моніторингу UA-M-2021-03-24-000022 вбачається, що Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Академія футболу» ніби-то не відповідає вимогам документації в частині наявності матеріально-технічної бази, а саме: «Учасником ТзОВ «Академія футболу» у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 27.01.2021 №27/01-28 (файл «28. Довідка обладнання.PDF»), відповідно до якої для забезпечення виконання договору будуть залучені наступні обладнання та механізми: вантажний спеціалізований самоскид, екскаватор гусеничний, бульдозер, навантажувач, екскаватор – навантажувач. Пунктуми 7, 8, 43 та 77 Таблиці 1 Додатку № 3 (Відомість обсягів робіт) до тендерної документації визначено перелік робіт, відповідно до яких для виконання договору необхідно залучити причіпний кулачковий каток масою 8т та пневматичну трамбівку, які у вище зазначеній довідці, наданій ТзОВ «Академія футболу», не вказані.» (витяг з Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-005621-c). Звертаємо Вашу увагу, що жоден пункт, розділ, частина чи Додаток до Тендерної документації не містить вичерпного переліку техніки, яка в обов’язковому порядку має бути залучена учасниками для виконання робіт на об’єкті. У разі того, якщо ми б вважали за необхідне, щоб кожен з Учасників даної процедури закупівлі залучив до виконання робіт фіксований перелік техніки – про це обов’язково було б зазначено у Тендерній документації. Провівши аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Академія футболу» з залученням технічних спеціалістів нами було встановлено, що техніка, надана даним Учасником в межах своєї тендерної пропозиції є цілком достатньою для виконання робіт та може забезпечити виконання договору за даним предметом. Також повідомляємо, що кожен Учасник на власний розсуд оцінює технічний потенціал власної компанії, зокрема залучає до виконання необхідну та достатню кількість техніки, яка знадобиться йому для виконання робіт на об’єкті. З огляду на вищенаведене, Учасник ТОВ «Академія футболу» в повному обсязі підтвердив критерій щодо наявності матеріально-технічної бази, а відтак були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції в даній частині. 2. Згідно ч.2 Додатку №2 до Тендерної документації (остання редакція зі змінами від 26.01.2021 року) нами вимагалось надання наступної інформації та документів: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання договору. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Провівши детальний аналіз Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-005621-c нами встановлено, що Західний офіс Держаудитслужби виявив порушення в частині, яка взагалі відсутня у Тендерній документації (редакція від 26.01.2021 р.), а саме: «Пунктом 2.1. Додатку 2 до тендерної документацї для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати відповідну довідку згідно встановленого зразка. На встановлену вимогу учасником надано Довідку від 27.01.2021 №27/01-29 (файл «29. Працівники.PDF») відповідно до якої ТзОВ «Академія футболу» лише проінформувала Замовника про наявність працівників, які мють необхідні знання та досвід з виконання договору. Однак, відомостей, що мали б міститись у табличній формі встановленого зразка (Посада; Прізвище, ім’я, по батькові; Освіта і спеціальність (кваліфікація); Стаж роботи по спеціальності) не надано.» (витяг з Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-005621-c). Повідомляємо, що Учасники подають свої тендерні пропозиції відповідно до останньої редакції Тендерної документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (остання редакція – від 26.01.2021 року). Довідка у табличній формі у даній редакції відсутня, а відтак відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі відсутності відомостей, що не вимагались Тендерною документацією або ж неіснуючої довідки є грубим порушенням норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «Академія футболу» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників, яка є в повній мірі достатньою та підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію згідно вимог Тендерної документації. Таким чином, Західний офіс Держаудитслужби, не взявши до уваги останню редакцію Тендерної документації, здійснивши перевірку пропозиції даного Учасника на підставі попередньою версії Тендерної документації, яка є не чинною, у зв’язку з внесенням змін до неї, дійшов до не коректного висновку з приводу ніби-то невідповідності тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Академія футболу», а відтак такий висновок не є правомірним. 3. Відповідно до ч.2 Розділу 3 Тендерної документації нами вимагалось надання забезпечення тендерної пропозиції згідно наступних вимог: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень). - Вид забезпечення тендерної пропозиції - електрнонна гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA063204780000026004924894743 в ПАТ АБ «Укргазбанк», ЄДРПОУ 43850384. Замовник: ВИННИКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТІНВЕСТ" Юридична та фактична адреса: 79495, Україна, Львівська область, місто Львів, місто Винники, вул.Галицька, будинок 20 При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. «Відповідно до норм абз.1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». В частині 2 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банкагаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Однак, учасник ТзОВ «Академія футболу» надав банківську гарантію, скріплену не кваліфікованим цифровим підписом, а вдосконаленим електронно – цифровим підписом. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Таким чином, учасником ТзОВ «Академія футболу» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог частини 2 розділу ІІІ тендерної документації, вказаний учасник не відповідав встановленим вимогам» (витяг з Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-005621-c). Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ТОВ «Академія футболу» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію, що у колонтитулах містить надпис «Ця гарантія підписана за допомогою накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) у програмному комплексі ІІТ Користувач ЦСК-1, що у повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації. Відтак, банківська гарантія Учасника ТОВ «Академія футболу» оформлена у повній відповідності вимогам Тендерної документації, а отже підстави для відхилення його пропозиції-відсутні. З огляду на вищенаведене повідомляємо, що не погоджуємось з висновком Західного офісу держаудитслужби у повному обсязі та вважаємо даний висновок необгрунтованим. З повагою, Директор ВКП «Спортінвест» Йона Олег Богданович 20.04.2021 р.
2021-04-20 21:13:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 26.04.2021 року Замовником подано Позовну заяву до Львіського окружного адміністративного суду про про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-005621-c (ID моніторингу: UA-M-2021-03-24-000022) |
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Документи:
21 травня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
21 травня 2021 15:29
|
Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АКАДЕМІЯ ФУТБОЛУ" |
19 802 000,04
UAH з ПДВ
|
19 802 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГАЛИЧ-БК |
23 447 929,00
UAH з ПДВ
|
23 447 929,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АКАДЕМІЯ ФУТБОЛУ" #41647821 |
Переможець |
19 802 000,04
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:18
|
DOD2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:07
|
DOD 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:04
|
DOD 1.pdf.p7s | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 16:43
|
Договір 01:03-21.PDF | укладений |
02 березня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1.9 Договору №01/03-21 від 01.03.2021року, а також згодою Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 01/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 13.2 Договору №01/03-21 від 01.03.2021 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором. |
Номер договору про закупівлю: | 01/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/02-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |