Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнезахисні матеріали для ВП ЮУАЕС
Fire retardant materials for SS SUNPP
Fire retardant materials for SS SUNPP
Очікувана вартість
1 879 846,80 UAH
UA-2020-12-30-005509-a ● 8b8349e82a834806a7faf0a6717798c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Якубець В.О. (05136) 4-41-28 v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua Інженер ВП «Атомкомплект» Охай С. М. (044) 201-09-62 s.ohay@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Kurdelchuk Snezhana +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Якубець В.О. (05136) 4-41-28 v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua Інженер ВП «Атомкомплект» Охай С. М. (044) 201-09-62 s.ohay@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 879 846,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 798,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18798.46 UAH |
Publication date: | 30 грудня 2020 16:21 |
Enquiries until: | 05 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 1 879 847 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 798 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Scope of the procurement
Детальний графік строків поставки товару вказано в Додатку 3 до ТД
Детальний графік строків поставки товару вказано в Додатку 3 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
462.5 кг.
Вогнезахисний матеріал для кабелю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Fire retardant material for cable
CPV: 24950000-8
Період постачання:
з 03 травня 2021 по 31 травня 2021
812.5 кг.
Вогнезахисний матеріал для кабельної проходки (шпаклівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Fire retardant material for cable penetration (putty)
CPV: 24950000-8
Період постачання:
з 03 травня 2021 по 31 травня 2021
133 шт.
Плита мінеральна 1000х600х60 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Mineral wool plate 1000x600x60 mm
CPV: 24950000-8
Період постачання:
з 03 травня 2021 по 31 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 16:20 |
Додаток 3 до ТД - 5.docx | |
04 березня 2021 16:20 |
6663-ТД - 04.03.2021 - 5.doc | |
04 березня 2021 16:20 |
6663-перелік ЗТД - 5.doc | |
02 березня 2021 16:48 |
6663-перелік ЗТД - 4.doc | |
23 лютого 2021 15:42 |
6663-перелік ЗТД - 3.doc | |
16 лютого 2021 15:24 |
6663-перелік ЗТД - 2.doc | |
29 січня 2021 15:45 |
6663-перелік ЗТД - 1.doc | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 4 - ТС.pdf | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 9 - проєкт договору.pdf | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 8 - довідка ст. 17.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 7 до ТД - лист-згода.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 5 - ОА.pdf | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 2 - інф. про тех. хар-ки.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 1 - тенд пропоз. цінова.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
Додаток 11 - митні платежі.docx | |
30 грудня 2020 16:18 |
6663-procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-005509-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Промислові захисні покриття, Код ЄДРПОУ:34198606
Дата подання: 21 травня 2021 16:58
щодо виправлення недоліків (помилок)
Відповідно до оголошення, ID 8b8349e82a834806a7faf0a6717798c6 (ідентифікатор закупівлі UA- UA-2020-12-30-005509-a) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, Замовником - ДП "НАЕК "Енергоатом" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ЮАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція). Товариство з обмеженою відповідальністю «Промислові захисні покриття» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації закупівлі (далі – документації) подало пропозицію на участь у закупівлі.
08.04.2021 Замовником було оприлюднено протоколи розгляду тендерних пропозицій, якими прийнято наступне рішення Замовника:
тендерна пропозиція InWest Impex s.r.o. відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а свою чергу, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист», ТОВ «Промислові захисні покриття», допущено до аукціону як такі, що відповідають установленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
13.04.2021, 18:28. ID: UA-2020-12-30-005509-a.c2 InWest Impex s.r.o було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з р, після розгляду якої та на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.04.2021 № 9082-р/пк-пз ( Лот 2) було скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 08.04.2021 у частині допущення до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промислові захисні покриття» а саме, відповідно до абз. 2 п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Промислові захисні покриття» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.п. «в» п. 5 «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист від Svt Brandschutz Німеччина як виробника запропонованої продукції щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації.
Враховуючі те, що svt Products GmbH. має повноваження діяти від імені та в інтересах виробника вогнезахисних матеріалів Svt Brandschutz Німеччина, про що неодноразово повідомлялось вищезазначеними компаніями у листах від 01.09.2020р, 27.08.2020р. в адресу ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» нами як учасниками було надано в тендерній пропозиції лист від svt Products GmbH щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації.
А також звертаємо увагу, що відповідно п.5 Переліку формальних (несуттєвих) помилок Додатку 11 до ТД, зазначено: «У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.», тобто нами як учасниками було надано лист svt Products GmbH щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації , надання листа щодо підтвердження повноважень компанії svt Products GmbН Тендерною документацією не вимагалось. Ми, ТОВ «Промислові захисні покриття», вважаємо дану помилку несуттєвою.
З метою усунення невідповідностей керуючись частиною 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» Прошу Замовника надати можливість щодо виправлення недоліків (помилок) з можливістю надати уточненні документи щодо об'єднання дистрибуційних організацій та повноважень компанії svt Products GmbH.
Також прошу Замовника прийняти рішення про допущення до аукціону ТОВ «Промислові захисні покриття»
Розгорнути
Згорнути
08.04.2021 Замовником було оприлюднено протоколи розгляду тендерних пропозицій, якими прийнято наступне рішення Замовника:
тендерна пропозиція InWest Impex s.r.o. відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а свою чергу, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист», ТОВ «Промислові захисні покриття», допущено до аукціону як такі, що відповідають установленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
13.04.2021, 18:28. ID: UA-2020-12-30-005509-a.c2 InWest Impex s.r.o було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з р, після розгляду якої та на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.04.2021 № 9082-р/пк-пз ( Лот 2) було скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 08.04.2021 у частині допущення до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промислові захисні покриття» а саме, відповідно до абз. 2 п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Промислові захисні покриття» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.п. «в» п. 5 «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист від Svt Brandschutz Німеччина як виробника запропонованої продукції щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації.
Враховуючі те, що svt Products GmbH. має повноваження діяти від імені та в інтересах виробника вогнезахисних матеріалів Svt Brandschutz Німеччина, про що неодноразово повідомлялось вищезазначеними компаніями у листах від 01.09.2020р, 27.08.2020р. в адресу ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» нами як учасниками було надано в тендерній пропозиції лист від svt Products GmbH щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації.
А також звертаємо увагу, що відповідно п.5 Переліку формальних (несуттєвих) помилок Додатку 11 до ТД, зазначено: «У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.», тобто нами як учасниками було надано лист svt Products GmbH щодо підтвердження виготовлення та передачі учаснику продукції з необхідними технічними, якісними та кількісними показниками в строки, передбачені Додатком 3 тендерної документації , надання листа щодо підтвердження повноважень компанії svt Products GmbН Тендерною документацією не вимагалось. Ми, ТОВ «Промислові захисні покриття», вважаємо дану помилку несуттєвою.
З метою усунення невідповідностей керуючись частиною 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» Прошу Замовника надати можливість щодо виправлення недоліків (помилок) з можливістю надати уточненні документи щодо об'єднання дистрибуційних організацій та повноважень компанії svt Products GmbH.
Також прошу Замовника прийняти рішення про допущення до аукціону ТОВ «Промислові захисні покриття»
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-30-005509-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІТІ СОУЛ, Код ЄДРПОУ:37897422
Дата подання: 27 січня 2021 16:10
Дата подання: 27 січня 2021 16:10
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (надалі – Замовник) оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) товару –за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ЮУАЕС).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-005509-a.
Очікувана вартість 1 879 846,80грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
І. Відповідно до п. 2.1 розділу А частини ІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: надання довідки встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
При цьому, п. 2.1 розділу А частини ІІ тендерної документації встановлено, що аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів та договори на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці;
- документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк)
та/або
лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.
З змісту встановленої Замовником вимоги вбачається, що учасниками може надаватись інформація щодо виконання договорів по нанесенню вогнезахисних матеріалів без забезпечення контрагентом цих самих матеріалів. Однак, наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) на виконання робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів не підтверджує його здатність здійснити постачання продукції, що закуповується (вогнезахисні матеріали), що в свою чергу не відповідає предмету даної процедури закупівлі.
Згідно з п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Враховуючи норми п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено поняття «предмет закупівлі», Замовником визначено предмет закупівлі – ТОВАР за кодом: ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Вогнезахисні матеріали для ВП ЮУАЕС).
Отже, досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) даної процедури закупівлі може бути підтверджено виключно виконаними договорами на постачання такого ТОВАРУ, а не договорами на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів, як це визначено у існуючій редакції тендерної документації.
При цьому, спосіб визначення замовником предмета закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708.
Відповідно до п. 3 вказаного Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та ЗА ПОКАЗНИКОМ ЧЕТВЕРТОЇ ЦИФРИ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА.
Таким чином, виходячи зі специфіки предмету закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, аналогічними можуть вважаються договори, предмет яких входить до групи класифікатора за четвертою цифрою, а саме ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.
Некоректне визначення предмету договору, який вважається аналогічним, є порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки замовник допускає можливість участі у процедурі закупівлі учасників, що не мають досвіду постачання товарів, які є предметом даної процедури закупівлі та можуть надати договір, що не є аналогічним у розумінні положень Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу є невідповідністю кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону.
Тому, з метою усунення невідповідностей у тендерній документації та недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо що Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації, виклавши вимогу п. 2.1 розділу А частини ІІ у наступній редакції:
«Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання спеціалізованої хімічної продукції та/або вогнезахисних матеріалів».
2. Відповідно до п. 5 Розділу А Частини ІІ тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
в) документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) виробника.
Разом з цим, Додатком № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» визначено найменування товару, що закуповується, а саме:
1 Вогнезахисний матеріал для кабелю;
2 Вогнезахисний матеріал для кабельної проходки (шпаклівка);
3 Плита мінераловатна 1000х600х60 мм.
Таким чином, передбачається закупівля не одного найменування продукції, а цілий ряд різних вогнезахисних матеріалів, тобто продукції різних виробників.
З цього приводу необхідно зауважити, що жоден з представлених на ринку України виробників вогнезахисних матеріалів не виробляє всі наведені в Додатку № 3 тендерної документації товари, а тому для участі в закупівлі потенційному учаснику необхідно отримати підтвердження статусу уповноваженого представника виробника від декількох виробників одночасно, що суттєво звужує коло можливих учасників, оскільки обмежене коло учасників є одночасно уповноваженими представниками кількох виробників, більшість же учасників є дистриб’юторами продукції певного виробника, а продукцію, дистриб’юторами якої вони не є – придбавається ними у посередників.
Крім того, велика кількість світових виробників хімічної продукції відкриває локальні офіційні представництва, що є торговими компаніями або такими, що сприяють розширенню ринку збуту, але не здійснюють діяльності із продажу. Представництва діють від імені виробника на локальних ринках, у т.ч. визначають коло дистриб’юторів, торгових агентів та інших партнерів для сприяння розвитку бренду на локальному ринку, розміщують замовлення, супроводжують відвантаження товару з заводу-виробника та забезпечують гарантійне та післягарантійне обслуговування і ремонт. Таким чином, виробник товару не надає будь-яких повноважень компаніям на локальних ринках різних країн, оскільки діяльність на таких ринках керується його представництвами. Тим не менш, у разі закупівлі продукції у офіційного представництва, а не напряму у виробника, відвантаження продукції здійснюється зі складських майданчиків заводу або локального представництва, гарантійні зобов’язання виконуються протягом всього строку експлуатації продукції.
Скаржник має багаторічний досвід роботи у сфері постачання товарів, що є предметом даної процедури закупівлі та готовий запропонувати якісний товар, що відповідає встановленим вимогам та діючим стандартам, однак встановлена вимога Замовником у існуючій редакції дискредитує участь Скаржника у даній процедурі закупівлі, оскільки останній не є офіційним представником виробників всіх товарів, що закуповуються, але є багаторічним партнером окремих заводів та локальних представництв, що мають змогу забезпечити постачання таких товарів, а на отримання відповідних повноважень буде витрачено чимало часу, особливо в умовах пандемії Covid-19.
На нашу думку, у даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які вже постачали аналогічні товари Замовнику, що значно звужує коло потенційних учасників та фактично робить можливим участь у закупівлі лише «обраних» учасників, адже наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з широким колом виробників.
Таким чином обмежені права на участь у даній процедурі закупівлі, як Скаржника, так і більшості інших потенційних учасників, які можуть закуповувати відповідний товар у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують вигідніші умови, ніж виробники.
При цьому, виключення даної дискримінаційної вимоги жодним чином не вплине на якість та технічні характеристики товарів, що закуповуються, а напроти, надасть можливість широкому колу учасників прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що нівелює корупційну складову та допоможе більш раціонально використати бюджетні кошти.
Враховуючи наведені обставини, встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника є дискримінаційним та спрямоване виключно на умисне обмеження кола учасників торгів. Тому, вважаємо, що Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо підтвердження статусу уповноваженого представника виробника.
Підсумовуючи, зазначаємо, що ТОВ «СІТІ СОУЛ» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісний товар, проте Замовником встановлені наведені вище дискримінаційні вимоги, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», штучно обмежують коло учасників та порушують права та законні інтереси нашого Товариства на участь у даній процедурі закупівлі.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-005509-a.
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2021 13:04
рішення від 29.01.2021 № 1565 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 13:04
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.02.2021 № 1546.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 № 2782.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 16:49
рішення від 16.02.2021 № 2782.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2782-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації .
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2021 20:34
Номер скарги: UA-2020-12-30-005509-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: InWest Impex s.r.o., Код ЄДРПОУ:09660704
Дата подання: 13 квітня 2021 18:28
Дата подання: 13 квітня 2021 18:28
СКАРГА про скасування протоколів розгляду тендерних пропозицій
СКАРГА
про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій
30.12.2020 Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (надалі – Замовник) було оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) товару –за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція (вогнезахисні матеріали для ВП ЮУАЕС).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-005509-a.
Очікувана вартість 1 879 846,80грн.
08.04.2021 Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, яким прийнято наступне рішення Замовника:
- тендерна пропозиція InWest Impex s.r.o. відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а свою чергу, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист», ТОВ «Промислові захисні покриття», допущено до аукціону як такі, що відповідають установленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Однак за результатом поданих тендерних пропозицій учасників, вбачаємо невідповідність тендерних пропозицій, поданих ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист», ТОВ «Промислові захисні покриття», вимогам тендерної документації Замовника, а також Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок чого щодо таких тендерних пропозицій Замовником мали бути прийняті протоколи розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення/недопущення їх до аукціону у зв’язку з наступним.
1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист».
1.1. ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» в межах поданої тендерної пропозиції подано файли, а саме:
- «Лист підтвердження від виробника на поставку.pdf»,
- «Повноваж браншутц свт.pdf».
Так, відповідно до поданого ТОВ «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» файлу «Лист підтвердження від виробника на поставку.pdf», виробником вогнезахисних матеріалів, компанією svt Products GmbH (Німеччина), підтверджується виготовлення та поставка вогнезахисних матеріалів з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2021 10:49
рішення від 15.04.2021№8015+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 10:49
інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9083.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 15:37
рішення від 26.04.2021 №9083.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.04.2021 № 9083-р/пк-пз скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 08.04.2021 у частині допущення до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промислові захисні покриття».
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2021 19:09
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 травня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Промислові захисні покриття | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 16:40
|
InWest Impex s.r.o. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ Промислові захисні покриття | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
1 878 324,29
UAH з ПДВ
|
1 878 324,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 травня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій