Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ, фракція 13-100
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-12-30-004922-a ● f2734450daaa47c4a8680c473468a5e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дмитрушківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26261442 |
Місцезнаходження: | 20332, Україна , Черкаська обл., село Дмитрушки, вул. Петропавлівська, 19 |
Контактна особа: |
Трітиніченко Олена Валеріївна +380474496245 dmitrushki.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 14:34 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Процедура закупівлі - відкриті торги на 2021 рік. Місцезнаходження замовника: 20332, Черкаська обл., Уманський р-н, с. Дмитрушки, вул. Петропавлівська 19. Категорія - 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 т
Вугілля кам’яне марки ДГ, фракція 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 15:43 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
06 січня 2021 15:43 |
ТД Вугілля Нова редакція.doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
ТД Вугілля .doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx.doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 4 Документи_ що підтверджують відсутність підстав_ визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx.doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx.doc | |
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
06 січня 2021 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2021 15:43 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
06 січня 2021 15:43 |
ТД Вугілля Нова редакція.doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
ТД Вугілля .doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx.doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 4 Документи_ що підтверджують відсутність підстав_ визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx.doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx.doc
|
|||
30 грудня 2020 14:29 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-004922-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 02 січня 2021 16:39
ВИМОГА 1
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації для документального підтвердження наявності вагового обладнання надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного.
Дану вимогу вважаємо дискримінаційною з огляду на те, що участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають вагове обладнання на території села Дмитрушки. Ми, як потенційний учасник закупівлі, вагового обладнання у даній місцевості не маємо. Тож, вимагаємо виключити відповідну вимогу, як таку, що порушує вільну конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Дану вимогу вважаємо дискримінаційною з огляду на те, що участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають вагове обладнання на території села Дмитрушки. Ми, як потенційний учасник закупівлі, вагового обладнання у даній місцевості не маємо. Тож, вимагаємо виключити відповідну вимогу, як таку, що порушує вільну конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2021 13:58
Скаржник вважає дискримінаційною наступну вимогу за частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного».
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, саме на Замовника покладено право наповнити вимоги до вказаних кваліфікаційних критеріїв змістом та способом документального підтвердження. Дана вимога застосована Замовником лише для того, аби не виникало запитань щодо кількості поставленого вугілля та з метою ефективного, раціонального та прозорого використання бюджетних коштів, до чого закликає нас ЗУ «Про публічні закупівлі».
Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного.
Не надаючи доказів та документів на ваги, якими на час підготовки тендерної пропозиції володіє Скаржник, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, саме на Замовника покладено право наповнити вимоги до вказаних кваліфікаційних критеріїв змістом та способом документального підтвердження. Дана вимога застосована Замовником лише для того, аби не виникало запитань щодо кількості поставленого вугілля та з метою ефективного, раціонального та прозорого використання бюджетних коштів, до чого закликає нас ЗУ «Про публічні закупівлі».
Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного.
Не надаючи доказів та документів на ваги, якими на час підготовки тендерної пропозиції володіє Скаржник, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-12-30-004922-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 02 січня 2021 16:40
ВИМОГА 2
Згідно з умовами Документації у випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за період 2020 року.
Така вимога є явно дискримінаційною, оскільки ми маємо укладені договори наприкінці 2020 року, за які кошти ще не сплачувались. Ви намагаєтесь втрутитись у договірні відносини між нами та нашими контрагентами такою вимогою. Крім того, наразі 2021 рік, ви же зобов’язуєте нас надавати документи за старими договорами, укладеними та виконаними у 2020 році, які ми не зобов’язані мати. А у 2021 році оплати за такими договорами ще не здійснювались. Тож вимагаємо виключити відповідну вимогу як дискримінаційну та необґрунтовану.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога є явно дискримінаційною, оскільки ми маємо укладені договори наприкінці 2020 року, за які кошти ще не сплачувались. Ви намагаєтесь втрутитись у договірні відносини між нами та нашими контрагентами такою вимогою. Крім того, наразі 2021 рік, ви же зобов’язуєте нас надавати документи за старими договорами, укладеними та виконаними у 2020 році, які ми не зобов’язані мати. А у 2021 році оплати за такими договорами ще не здійснювались. Тож вимагаємо виключити відповідну вимогу як дискримінаційну та необґрунтовану.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2021 14:37
Скаржник вважає незаконною та дискримінаційною наступну вимогу за тендерною документацією:
«У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за будь-який період 2020 року.» - частина 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції.
Вказана вимога за тендерною документацією не є дискримінаційною, оскільки всі Учасники закупівлі знаходяться в рівних умовах та була сформована з метою запобігання участі у закупівлі недобросовісних учасників, які декларуючи факт наявності матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов Договору про закупівлю, насправді такою базою не користуються. Легалізацією будь-яких договірних відносин на отримання платних послуг із зберігання, навантаження/розвантаження, зважування та транспортування товару є саме плата за такі послуги. Виходячи саме з цієї логіки нами і було сформовано вимогу про підтвердження реальності договірних відносин щодо залучення об’єктів матеріально-технічної бази, обладнання до умов виконання Договору.
Однак, враховуючи Вашу вимогу Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
«У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за будь-який період 2020 року.» - частина 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції.
Вказана вимога за тендерною документацією не є дискримінаційною, оскільки всі Учасники закупівлі знаходяться в рівних умовах та була сформована з метою запобігання участі у закупівлі недобросовісних учасників, які декларуючи факт наявності матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов Договору про закупівлю, насправді такою базою не користуються. Легалізацією будь-яких договірних відносин на отримання платних послуг із зберігання, навантаження/розвантаження, зважування та транспортування товару є саме плата за такі послуги. Виходячи саме з цієї логіки нами і було сформовано вимогу про підтвердження реальності договірних відносин щодо залучення об’єктів матеріально-технічної бази, обладнання до умов виконання Договору.
Однак, враховуючи Вашу вимогу Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-12-30-004922-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 02 січня 2021 16:40
ВИМОГА 3
У випадку, якщо учасник не має в наявності власних машин, механізмів, навантажувача тощо, він зобов’язаний подати відповідну Декларацію свого контрагента, що засвідчує правовий зв'язок між учасником та контрагентом учасника в частині використання зазначених в Декларації та Довідці учасника про МТБ об’єктів матеріально-технічної бази.
Шановний Замовнику, така матеріально-технічна база, як транспортні засоби, склад, ваги не є об’єктами підвищеної небезпеки, їх немає в переліку Додатків до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищено небезпеки.
Тож таку Декларацію ми отримати на такі об’єкти не можемо. Дану вимогу вважаємо незаконною, а отже вимагаємо її виключити зі складу тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, така матеріально-технічна база, як транспортні засоби, склад, ваги не є об’єктами підвищеної небезпеки, їх немає в переліку Додатків до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищено небезпеки.
Тож таку Декларацію ми отримати на такі об’єкти не можемо. Дану вимогу вважаємо незаконною, а отже вимагаємо її виключити зі складу тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2021 14:47
Скаржником повідомляється про відсутність законодавчої для нього потреби при реалізації вугілля кам’яного отримувати Декларацію на види робіт підвищеної небезпеки, якщо такі види робіт не здійснює учасник. Ми не заперечуємо, що вказана частина вимоги може не застосовуватись до учасника, якщо він не здійснює види робіт та не використовує механізми, які становлять підвищену небезпеку згідно Переліку. Разом з цим, звертаємо увагу, що вказана Постанова КМУ містить також Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107
До них належить зокрема:
10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
12. Технологічні транспортні засоби.
Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність вантажних автотранспортних засобів, до яких може бути віднесений і навантажувач, як технологічний транспортний засіб. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної Декларації є правомірною.
Звертаємо увагу, що учасник закупівлі, якщо не планує залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, повинен підготувати запитувані документи на своє ім’я, в тому числі і дану Декларацію або відповідну Декларацію свого контрагента, який надає транспортні послуги, навантаження/розвантаження товару технологічними транспортними засобами.
Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також узгоджується із особливостями та характером виконання умов Договору із поставки твердого палива, яке неможливе без залучення спеціальних технологічних транспортних засобів (власних, орендованих або на праві отримання відповідних послуг).
Більш цього, запитувана Декларація матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу) є офіційним бланком державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним або його контрагентом, який володіє технологічними транспортними засобами, подавались звернення до Держпраці з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Саме тому, не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу).
До них належить зокрема:
10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
12. Технологічні транспортні засоби.
Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність вантажних автотранспортних засобів, до яких може бути віднесений і навантажувач, як технологічний транспортний засіб. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної Декларації є правомірною.
Звертаємо увагу, що учасник закупівлі, якщо не планує залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, повинен підготувати запитувані документи на своє ім’я, в тому числі і дану Декларацію або відповідну Декларацію свого контрагента, який надає транспортні послуги, навантаження/розвантаження товару технологічними транспортними засобами.
Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також узгоджується із особливостями та характером виконання умов Договору із поставки твердого палива, яке неможливе без залучення спеціальних технологічних транспортних засобів (власних, орендованих або на праві отримання відповідних послуг).
Більш цього, запитувана Декларація матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу) є офіційним бланком державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним або його контрагентом, який володіє технологічними транспортними засобами, подавались звернення до Держпраці з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Саме тому, не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу).
Номер вимоги: UA-2020-12-30-004922-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 02 січня 2021 16:41
ВИМОГА 4
Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року. Учасники додатково надають витяг із Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020 року.
Шановний Замовнику, як дотримання нами вимог охорони праці може впливати на виконання нами договору з постачання вам вугілля? Крім того, Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки участь у закупівлі можуть брати не тільки компанії, що утворились, умовно 5 років тому, а ті, що у утворились у 2021 році, в них таких документів точно немає.
Крім того, Порядком на який ви посилаєтесь не передбачено надання документу, що підтверджує саме відсутність нещасних випадків на підприємстві. Якщо в нас не було нещасних випадків, то на підтвердження цього ми вам надано витяг з журналу. Однак, інший документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу ми надати не зможемо, оскільки порядок видачі таких документ не передбачений.
Тож вимагаємо виключити таку вимогу, як таку, що явно суперечить нормам чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, як дотримання нами вимог охорони праці може впливати на виконання нами договору з постачання вам вугілля? Крім того, Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки участь у закупівлі можуть брати не тільки компанії, що утворились, умовно 5 років тому, а ті, що у утворились у 2021 році, в них таких документів точно немає.
Крім того, Порядком на який ви посилаєтесь не передбачено надання документу, що підтверджує саме відсутність нещасних випадків на підприємстві. Якщо в нас не було нещасних випадків, то на підтвердження цього ми вам надано витяг з журналу. Однак, інший документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу ми надати не зможемо, оскільки порядок видачі таких документ не передбачений.
Тож вимагаємо виключити таку вимогу, як таку, що явно суперечить нормам чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2021 14:54
Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …»
Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ.
Наявність та відсутність надзвичайних ситуацій у діяльності суб’єкта господарювання, що призвели до факту нещасного випадку або професійного захворювання фіксується уповноваженим представником підприємства, відповідальним за охорону праці у Журналі реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві. Поряд з цим, облік та контроль державою покладено на територіальне відділення Держпраці або Фонду соціального страхування.
Враховуючи, що постачання вугілля, яке включає в себе навантаження, розвантаження товару, його перевезення та зберігання є складним технологічним процесом, що може завдати шкоди здоров’ю працівників, які задіяні у вказаній діяльності, вимога про надання інформації стосовно стану обліку та наявності або відсутності нещасних випадків є цілком та повністю вмотивованою, оскільки надасть змогу Замовнику врахувати можливі ризики в своєчасному отримані замовленої партії товару.
Більш цього, запитувана інформація від Держпраці або Фонду соціального страхування є формою державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до Держпраці або Фонду соціального страхування, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …»
Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:
1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;
4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ.
Наявність та відсутність надзвичайних ситуацій у діяльності суб’єкта господарювання, що призвели до факту нещасного випадку або професійного захворювання фіксується уповноваженим представником підприємства, відповідальним за охорону праці у Журналі реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві. Поряд з цим, облік та контроль державою покладено на територіальне відділення Держпраці або Фонду соціального страхування.
Враховуючи, що постачання вугілля, яке включає в себе навантаження, розвантаження товару, його перевезення та зберігання є складним технологічним процесом, що може завдати шкоди здоров’ю працівників, які задіяні у вказаній діяльності, вимога про надання інформації стосовно стану обліку та наявності або відсутності нещасних випадків є цілком та повністю вмотивованою, оскільки надасть змогу Замовнику врахувати можливі ризики в своєчасному отримані замовленої партії товару.
Більш цього, запитувана інформація від Держпраці або Фонду соціального страхування є формою державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до Держпраці або Фонду соціального страхування, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-30-004922-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:39103896
Дата подання: 06 січня 2021 10:53
Дата подання: 06 січня 2021 10:53
Скарга щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 січня 2021 10:56
Рішення від 11.01.2021 № 239 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 10:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2021 № 917.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 16:49
Рішення від 19.01.2021 № 917.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 21:12
Номер скарги: UA-2020-12-30-004922-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:41701548
Дата подання: 06 січня 2021 15:28
Дата подання: 06 січня 2021 15:28
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 21:08
рішення від 11.01.2021 №209+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 21:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2021 №896 .pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 16:36
рішення від 19.01.2021 №896 .pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 18:05
Номер скарги: UA-2020-12-30-004922-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 05 лютого 2021 17:03
Дата подання: 05 лютого 2021 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 16:03
Рішення від 09.02.2021 № 2210 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 16:03
Інформація_про_перенесення_розгляду_скарги_від_19.02.2021 № 2051.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 21:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 № 3934.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 19:47
Рішення від 02.03.2021 № 3934 .pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язуємось виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 09:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Оніксістем" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Оніксістем" #40236722 |
Рішення скасоване |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 09:23
|
ТОВ "Оніксістем" #40236722 |
Відхилено |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 09:30
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 15:07
|
ДУ 2 від 01.04.2021.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 09:38
|
ДУ 1 від 30.03.2021.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 17:04
|
Договір | укладений |
30 березня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди (зміна реквізитів сторін) |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору та зменшити обсяг закупівлі. Більш детально у додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |