Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Вакцина проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Очікувана вартість
964 311 264,00 UAH
UA-2020-12-30-004646-a f8959bf88b504be1b3435dd6d43a00d1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


МТВ Вакцина:
Наказ МОЗ про затвердження МТВ: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-22122020--2972-pro-zatverdzhennja-mediko-tehnichnih-vimog-do-predmetu-zakupivli-vakcina-proti--gostroi-respiratornoi-hvorobi-covid-19-sprichinenoi-koronavirusom-sars-cov-2-kod-zgidno-uktzed-3002
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони здоров’я України
22 грудня 2020 року № 2972

Медико-технічні вимоги допредмету закупівлі «Вакцина проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Код згідно УКТЗЕД 3002), за напрямом використання бюджетних коштів у 2020 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих, а також вакцина проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
1. Термін придатності продукту на момент поставки повинен бути не меншим, ніж 70% від загального терміну придатності.
2. Постачальник забезпечує дотримання порядку ввезення в Україну вакцини відповідно до Розділу V Закону України «Про лікарські засоби».
3. Лікарські засоби/медичні імунобіологічні препарати повинні бути зареєстровані в Україні на момент поставки предмету закупівлі в Україну, мати відомості про прекваліфікацію ВООЗ та/або бути зареєстрованим компетентним органом Сполучених Штатів Америки, Великої Британії, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, Китаю, Ізраїлю, Індії, Мексики, Бразилії або за централізованою процедурою компетентним органом Європейського Союзу.
4. Наявність сертифікатів якості (українською або англійською мовами).
5. Для підтвердження відповідності конкурсних пропозицій вимогам до предмету закупівлі, необхідно надати документ, що підтверджує можливість забезпечення «холодового ланцюга» при транспортуванні та зберіганні вакцинних препаратів (документальне підтвердження наявності власного або орендованого спеціального транспорту). Вакцини під час зберігання та транспортування повинні супроводжуватися індикаторами заморожування (мітка заморозки) та/або приладами контролю температури (реєстратори).
6. У разі закупівлі мультидозної вакцини у флаконах здійснити відповідний перерахунок на кількість доз з врахуванням втрат відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18.05.2018 №948, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України04 червня 2018 р. за № 664/32116«Про затвердження Методики розрахунку потреби в медичних імунобіологічних препаратах (вакцинах) та медичних виробах, які використовуються для профілактичних щеплень, та Порядку визначення потреби в медичних імунобіологічних препаратах (вакцинах) та медичних виробах, які використовуються для профілактичних щеплень».
7. Кількість до закупівлі – 1 913 316 доз
8. Терміни постачання – до 31 грудня 2020 року.
9. Умови постачання – поставка продукції здійснюється відповідно до Inсoterms 2020. Поставка продукції здійснюється на умовах DPP – склад ЗАМОВНИКА. Адреса пункту призначення складу ЗАМОВНИКА визначається ЗАМОВНИКОМ в момент підтвердження ним отриманого від ПОСТАЧАЛЬНИКА повідомлення про поставку продукції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1913316 одиниця
Вакцина проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія попередня оплата проводиться на підстапві банківської гарантії. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 14:12
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЕКХІМ"
#20029017
Переможець 964 311 264,00
UAH
30 грудня 2020 14:13

Документи

30 грудня 2020 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:27
Договір вакцина.pdf укладений
30 грудня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:11
ДУ вакцина.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в терміни постачання та умови оплати.
Номер договору про закупівлю: 09\390-12\2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML