Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20Т-218_48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (ліцензії програмного продукту PipeSim виробництва компанії Schlumberger)
Очікувана вартість
30 775 100,00 UAH
UA-2020-12-30-004621-c 0a6f1b2bb5d04bec98ad84a901ce89f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вяткіна

+380688728993 yuliia.viatkina@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Юлія Вяткіна
+380688728993
yuliia.viatkina@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з обґрунтуванням, наданим Департаментом автоматизації та зв’язку, визначено, що за результатами пілотування використання програмного забезпечення PipeSim виробництва компанії Schlumberger прийнято рішення щодо впровадження в філіях АТ «Укргазвидобування» зазначеного програмного забезпечення згідно Протоколу НТР №15.
Мета проекту/завдання:
Перелік конкретних бізнес-результатів, які будуть досягнені при реалізації потреби (покращення, прискорення, усунення дефектів, проблем, відповідність вимогам, тощо).
- в частині наземної інфраструктури: Оптимізація гирлових тисків, підбір і розключення шлейфів, підбір МДКС, моделювання очистки газозбірної системи від гідрато-, парафіно-, та солеутворень, підбір газопроводів в т.ч. для підключення нових родовищ.
- в частині режиму роботи свердловин: Підбір штуцерів, моделювання Artificial lift та газліфтну експлуатацію, підбір і заміна НКТ, розвантаження вибою свердловини по рідині, побудова PVT моделі флюїда, оцінка обводненості свердловини і скін-фактору.
Рішення основане на наступних факторах:
- За результатами аналізу бізнес-функціоналу аналогічного програмного забезпечення існуючого на ринку встановлено, що лише PipeSim на 100% задовольняє потреби бізнес-замовника
- Лише PipeSim повністю (без втрати даних) інтегрується з ПЗ Eclipse (Schlumberger) на якому в Товаристві розроблені і використовуються 3D моделі пластів
- В Товаристві наявний персонал, який пройшов попереднє навчання і має досвід використання ПЗ PipeSim
- На даний момент вже розроблено в ПЗ PipeSim близько 30% моделей по наземній інфраструктурі в розрізі від НТК до магістрального трубопроводу
- В Товаристві впроваджено два пілотних проекти із використанням програмного забезпечення PipeSim, що дало змогу спрогнозувати збільшення видобутку газу по групі родовищ на 12% і обґрунтувати вибір свердловин-кандидатів для розключення шлейфів свердловин та встановлення МДКС для оптимізації робочих тисків
- Розрахунки по підбору оптимальних технічних та технологічних характеристик обладнання, та реакції свердловин на оптимізацію робочих тисків по всім інвестиційним проектам з 2021 р. планується виконувати виключно в програмному забезпеченні PipeSim
Виходячи з прийнятого рішення Дирекцією ІТ проведено аналіз можливості закупівлі зазначеного програмного забезпечення. Згідно листа ТОВ «Шлюмберже Сервісез України від 10.09.2020 № SIS-20200910-1 та додатків до нього (Довідка про єдиного вітчизняного авторизованого постачальника ПЗ Торгово-промислової палати України, Лист від власника авторського права щодо підтвердження на дистрибуцію) визначено, що закупівля зазначеного програмного забезпечення можлива лише у ТОВ «Шлюмберже сервісес Україна».
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Довідка Торгово-Промислової палати №1431/08.0-7.3 від 04.05.2019р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія PIPESIM Core System)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія PIPESIM Network Analysis (NET))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія Multiflash Package)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія Multiflash Hydrates)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
5 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія OLGA-S 3 phase)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
5 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Безстрокова ліцензія PIPESIM LedaFlow Point Model - 3 Phase)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії PIPESIM Core System на 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії PIPESIM Network Analysis (NET) на 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії Multiflash Package)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
5 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії OLGA-S 3 phase на 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
5 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії PIPESIM LedaFlow Point Model - 3 Phase на 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
10 штуки
48151000-1 Системи комп’ютерного керування (Технічна підтримки ліцензії Multiflash Hydrates на 12 місяців) – 10 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2022
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 календарних днів з дати підписаного Акту Прийому Ліцензій наданого Виконавцем та рахунку на оплату у розмірі 100% вартості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 17:12
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-19-000018 ● 3dfc2590a2ef4889b51d06b060c36339
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2021 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

19.11.2021 № 715
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.11.2021 № 715

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-12-30-004621-c 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-23 13:23:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Ліцензії програмного продукту PipeSim виробництва компанії Schlumberger)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-12-30-004621-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо обґрунтування причин обрання Вами переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону (Відсутність конкуренції з технічних причин)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-25 09:15:51

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу переговорної процедури по предмету закупівлі 48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (ліцензії програмного продукту PipeSim виробництва компанії Schlumberger), №20Т-218, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-30-004621-c


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЮМБЕРЖЕ СЕРВІСЕЗ УКРАЇНА"
#36353288
Переможець 30 775 100,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЮМБЕРЖЕ СЕРВІСЕЗ УКРАЇНА"
#36353288
30 775 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 09:39
Договір_УГВ34.33-21_ТОВ_Шлюмберже_Сервісез_Україна.pdf укладений
04 лютого 2021 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 02 лютого 2022
Сума оплати за договором: 30 775 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 129 183,34 UAH)