Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги (послуги з інформаційно-технічної підтримки робочих місць Користувачів та ІТ-інфраструктури, послуги з ремонту Обладнання)
Очікувана вартість
8 200 000,00 UAH
UA-2020-12-30-004428-a c4fc831e4cf14c239d2e36c2726275ce
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Осадча

+380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Мирослава Осадча
+380445941157
mosadcha@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 08:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 15 січня 2021 12:35
Очікувана вартість: 8 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з інформаційно-технічної підтримки робочих місць Користувачів та ІТ-інфраструктури, послуги з ремонту Обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору, наведеного в Додатку № 3 до Документації Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 13:56
ТД 510.docx
30 грудня 2020 13:56
ОГОЛОШЕННЯ 510.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-30-004428-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ", Код ЄДРПОУ:37817150
Дата подання: 05 січня 2021 11:57
Вимоги до тендерної документації
Доброго дня.
Наша компанія планує взяти участь у даному тендері, прошу розглянути наші зауваження:
1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі складається з довідки у довільній формі, що містить детальний опис технічних можливостей, матеріально-технічної бази Учасника для виконання умов договору, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі (наявність офісних приміщень та обладнання, а саме: ноутбуки або комп’ютери з характеристиками не гірше Intel Core i3-6100/4Gb RAM/250Gb HDD/ Microsoft® Windows® 10 (у кількості не менше 25 одиниць).

Водночас, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, інженер технічної підтримки Виконавця (далі Сервіс-Інженер) – уповноважений представник Виконавця, якого Виконавець призначає відповідальним за виконання Заявки та направляє до Мережі Замовника для надання Послуг. При цьому, ремонт Обладнання виконується в сервісному центрі Виконавця або на об’єктах IT-інфраструктури Мережі Замовника (розетки та порти СКС на РМ та в ЦК, мережеві Друкуючі пристрої, комутаційні шафи, патч-панелі, інтерфейсні кабелі, патч-корди, ДБЖ до 5000VA(включно) в ЦК; мережеві фільтри (220В), модеми, Wi-Fi точки доступу до мережі інтернет, комутатори, маршрутизатори, сервери, які знаходяться в Мережі Замовника. Крім комутаторів, маршрутизаторів та серверів, що знаходяться в приміщеннях ГО Замовника за адресами м. Київ : бул. Вацлава Гавела, 16б, вул. Січових Стрільців 10б, вул. Богдана Хмельницького 16-22, вул. Старонаводницька, 19, 21, 23.).

Таким чином, не є зрозумілим необхідність встановлення вимоги до наявності обладнання в Учасника саме в зазначеній кількості (не менше 25 одиниць) та конфігурації (не гірше Intel Core i3-6100/4Gb RAM/250Gb HDD/ Microsoft® Windows® 10). Адже ані зазначена кількість обладнання, ані його конфігурація, жодним чином не свідчать про можливість чи не можливість надання Учасником послуг з інформаційно-технічної підтримки робочих місць Користувачів та ІТ-інфраструктури або послуг з ремонту Обладнання Замовника. Додатково можемо зазначити, що така вимога містить дискримінаційні умови та безпідставно звужує конкурентне середовище Учасників.

Просимо Вас викласти пп. 1.2 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в наступній редакції:

«1.2. Довідку у довільній формі, що містить детальний опис технічних можливостей, матеріально-технічної бази Учасника для виконання умов договору, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі (наявність офісних приміщень та відповідного обладнання для можливості надання послуг, що є предметом цієї закупівлі)»



2. Відповідно до пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі складається з довідки Учасника у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучені до надання Послуг (вказати не менше ніж 2 спеціалістів в кожній області України, їх посади, ПІБ, інформацію щодо закінченої вищої освіти в галузі інформаційних технологій та досвіду роботи не менше одного року в галузі інформаційних технологій). Також, відповідно до пп. 2.4. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, переможець торгів на підтвердження інформації вказаної Учасником в Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації Учасник повинен надати копії дипломів та копії трудових книжок (трудових угод/цивільно-правових договорів).

Звертаємо Вашу увагу, що зазначена в цьому пункті галузь знань «Інформаційні технології» була затверджена Постановою КМУ №266 від 29 квітня 2015 року та набрали чинності з 1 вересня 2015 року з відповідним шифром галузі 12. Таким чином, до 1 вересня 2015 року, зазначеної галузі в переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти не існувало і, як наслідок, отримати повну вищу освіту за спеціальностями цієї галузі, щонайменше до 2020 року, не було можливості отримати. Водночас, досить відомим способом отримання необхідних знань в галузі інформаційних технологій є закінчення відповідних курсів, що підтверджується відповідними документами проходження навчання в області ІТ-технологій і є цілком достатнім для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі.

Таким чином, виконати вищезазначену вимогу (закінчена вища освіта в галузі інформаційних технологій) та водночас мати досвід роботи не менше одного року в галузі інформаційних технологій, фактично є неможливими.

З огляду на вищезазначене, просимо викласти пп. 1.2 та пп. 2.4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в наступній редакції:

«1.4. Довідку Учасника у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучені до надання Послуг (вказати не менше ніж 2 спеціалістів в кожній області України, їх посади, ПІБ, інформацію щодо закінченої вищої освіти або курси в галузі інформаційних технологій).»

«2.4. На підтвердження інформації вказаної Учасником в Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації Учасник повинен надати:

- копії дипломів (або інших документів підтверджуючих факт проходження навчання в області ІТ-технологій) та копії трудових книжок (трудових угод/цивільно-правових договорів).



3. Відповідно до п. 1 Таблиці 1 п. 4.4. Додатку 2 Тендерної документації, строк виконання Заявки з надання Послуг з усунення несправності РМ/Об’єкта ІТ-інфраструктури для Мережі Замовника у обласних центрах становить 4 години. Водночас, у розділі ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТЛУМАЧЕННЯ Додатку 2 Тендерної документації, відсутнє тлумачення такого визначення, як година, а саме – робоча, астрономічна чи академічна. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з метою уточнення вищезазначеного.



4. Відповідно до Таблиці 1 п. 4.4. Додатку 2 Тендерної документації, строки виконання Заявки наведені не містять строку необхідного для прибуття Сервіс-Інженера Виконавця до Мережі Замовника. З врахуванням того, що Додаток 6 до Тендерної документації містить перелік адрес Мережі Замовника серед яких є значно віддалені від обласних центрів селища та SLA Best Practices for Help Desk, просимо викласти визначення Строку виконання Заявки в наступній редакції:

«Строк виконання Заявки – граничний інтервал часу, протягом якого Замовник повинен надати Послуги по Заявці згідно п.4.4. Додатку №1 до Договору, без урахування часу необхідного для прибуття Сервіс-Інженера Виконавця до Мережі Замовника.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 08:31
Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне.
АБ «УКРГАЗБАНК» не підпадає під визначення Замовника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», проте відповідно до актів внутрішнього регулювання Банку та технічних можливостей електронної системи закупівель має можливість здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг шляхом застосування процедури закупівлі – «Допорогові торги», при цьому Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників; технічні вимоги до предмету закупівлі тощо.
Слід зазначити, що при підготовці тендерної документації, зокрема кваліфікаційних вимог до учасників Замовник керувався виключно необхідністю в якісному та своєчасному отриманні Послуг спираючись на досвід попередніх років та з урахуванням можливого розширення мережі Замовника.
Отже, з огляду на вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" 7 498 200,00
UAH з ПДВ
7 498 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» 7 809 228,00
UAH з ПДВ
7 809 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 8 129 520,00
UAH з ПДВ
8 129 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 19:10
Електронний підпис
15 січня 2021 19:09
Електронний підпис
13 січня 2021 16:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
Рішення скасоване 7 498 200,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 12:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»
#31645973
Очікує рішення 7 809 228,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 12:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
Відхилено 7 498 200,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 12:55

Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2021 15:53
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв’язку прийняттям Замовником рішення про відміну допорогових торгів
Документи:
12 лютого 2021 15:53
Повідомл про відміну 510.doc