Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services for the maintenance of the street and road network of the city and man-made structures (according to the relevant code of the EEC: DK 021: 2015: 90610000-6 - Services for cleaning and sweeping of streets)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олена Шевчун Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council |
National ID: | 34861610 |
Contact point: |
Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Additional contacts: |
Олена Шевчун Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 270 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 620 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 30 грудня 2020 16:30 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 270 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 620 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі актів наданих послуг, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 10:23 |
Перелік змін.docx | |
22 січня 2021 10:23 |
Додаток 3 Проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
22 січня 2021 10:23 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
30 грудня 2020 16:30 |
1 ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
30 грудня 2020 16:30 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
30 грудня 2020 16:30 |
Додатки до тендерної документації.docx |
22 січня 2021 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 10:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 січня 2021 10:23 |
Додаток 3 Проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
22 січня 2021 10:23 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
30 грудня 2020 16:30 |
1 ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
30 грудня 2020 16:30 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
30 грудня 2020 16:30 |
Додатки до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-10-000013 ● ae19cfe334a64e21a09f90e41dc81c6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2021 № 557
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.09.2021 № 557.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-30-004172-c, 30.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 14:33:20
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-30-004172-c, яка проводилась департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 14:02:58
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент / Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, а також з будівництва і введення в експлуатацію об'єктів метрополітену.
Утримання вулично-дорожньої мережі міста Харкова здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання обʹєктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, а саме: ДСТУ 3090-95 «Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»; ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди (вимоги до експлуатаційного стану).
Роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожньої мережі міста – планування узбіч, укосів насипів та виїмок доріг без підсипання ґрунту з прибиранням невеликих зсувів та обвалів; видалення трави з обочин, кюветів і водовідвідних канав; косіння трави і бур'яну на ухилах насипів і виїмках дороги; систематичне очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та механізованого миття прилоткової частини вулиці (дороги); заготівля і складування протиожеледних матеріалів; своєчасне очищення вулиць та доріг від снігу та обробка їх протиожеледними матеріалами; заготівля та встановлення тимчасових огороджувальних бар'єрів, направних конусів та комплектів тимчасових знаків для обладнання місць проведення очищувальних робіт) полягають у регулярному проведенні заходів щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення безпеки руху міського транспорту на дорогах міста, забезпечення нормальних умов їх функціонування відповідно до технічних правил з дотриманням норм і стандартів з безпеки руху, згідно з затвердженими маршрутами зимового та літнього прибирання та черговості: перша черга – центральні магістралі міста, мости, шляхопроводи, дороги з інтенсивним рухом міського транспорту, під’їзди до установ екстрених служб; друга черга – дороги з середньо-інтенсивним рухом громадського та міського транспорту; третя черга – дороги приватного сектору.
Запланований обсяг надання послуг з утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі міста Харкова формується з урахуванням протяжності вулично-дорожньої мережі м. Харкова, кількості проведених обстежень та чергувань протягом року.
Загальна протяжність вулично-дорожньої мережі міста – 1680,71 км, з неї мережі з твердим покриттям – 1318,56 км
Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. На підставі чого складається технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ») - Додаток 1 до пояснень на 5 аркушах.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Харківської міської ради 38 сесії 7 скликання № 2293/20 від 02.12.20 р. «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021рік» (за посиланням https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/690802), розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2021 рік (загальний фонд) КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», розрахунок здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України.
Виходячи з аналізу виконання послуг з утримання вулично-дорожньої мережі міста та штучних споруд минулих років, було розраховано очікувану вартість предмета закупівлі «Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі міста та штучних споруд (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць), яка визначена на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період.
Також повідомляємо, що Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoi-vartosti-ta-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-predmeta-zakupivli-poslugi-z-utrimannya-vulichno-dorozhnoi-merezhi-mista-ta-shtuchnikh-sporud-za-vidpovidnim-kodom-ezs-dk-0212015-90610000-6-poslugi-z-pribirannya-ta-pidmitannya-vulits-identifikator-zakupivli-ua-2020-12-30-004172-c-60703.html
Додатки до пояснень:
Додаток 1 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ».
Голова тендерного комітету, заступник директора Департаменту, начальник управління шляхового господарства Департаменту будівництва та шляхового господарства
А.Ю. СТРЕЛЬЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-004172-c (відкритих торгів: послуги з утримання вулично-дорожньої мережі міста та штучних споруд (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць), проведеної Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2020-12-30-004172-c), (далі – Висновок). Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) надає аргументовані заперечення стосовно положень Висновку, наведених органом державного фінансового контролю - Західним офісом Держаудитслужби у Висновку, в частині порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Стосовно аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, згідно з яким установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону (Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла під час проведення Замовником даної конкурентної процедури закупівлі (далі – Закон)), та відповідних положень Висновку про те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, вважаємо за необхідне пояснити таке. Згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Разом з тим, згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель (пункт 1 Порядку). Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Утім на дату оприлюднення Замовником через авторизований електронний майданчик (Zakupki.Prom.ua) в електронній системі закупівель (на веб-порталі) - 30 грудня 2020, оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівелі (оголошення про проведення відкритих торгів) адміністратором електронної системи закупівель - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОЗОРРО» (пункт 2 Порядку, пункт 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель») не було визначено і не було реалізовано в електронній системі закупівель для заповнення електронне поле: «Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)», для заповнення замовником в електронній системі закупівель згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону. На авторизованому електронному майданчику, в особистому кабінеті Замовника на той час була реалізована лише технічна можливість вказувати суму забезпечення тендерних пропозицій. При цьому згідно з пунктом 9 Порядку, датою та часом оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. 30 грудня 2020 о 16:30 Замовником було внесено та заповнено необхідну інформацію щодо даної закупівлі через автоматизоване робоче місце замовника - з авторизованого електронного майданчика Zakupki.Prom.ua, яка оприлюднена 30 грудня 2020 о 16:30 в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 3 Порядку, інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Тому Замовником, саме 30 грудня 2020 було роздруковане з веб-порталу оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-30-004172-c, що було розміщено Замовником в електронній системі закупівель 30 грудня 2020 о 16:30 (в якості підтвердження дане роздруковане Замовником з веб-порталу оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-30-004172-c, додається). Цим підкреслюємо, що дане роздруковане Замовником з веб-порталу оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-30-004172-c, містить інформацію про вид забезпечення тендерних пропозицій та інформацію про розмір забезпечення тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону в цій частині. Крім того, наводимо витяг з відповіді Zakupki.Prom (Вих. № 1065/09 від 29.09.2021), отриманої Замовником на його звернення - на лист № 2254/0/66-21 від 28.09.2021: «У відповідь на ваше звернення № 2254/0/66-21 від 28.09.2021 р. хочемо повідомити, що технічні можливості публікації інформації через майданчик Zakupki.Prom розроблені у відповідності до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО». Інформуємо, що з 16.04.2021 р. на сторінці створення закупівлі з’явилися спеціальні поля, де замовники можуть вказувати інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. До цієї дати, в системі, була можливість вказувати лише суму забезпечення». (лист майданчика Zakupki.Prom - Вих. № 1065/09 від 29.09.2021, додається) Крім того слід зазначити, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» інформаційно-телекомунікаційна система авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинна забезпечувати введення/виведення даних, приймання команд та відображення результатів їх виконання в інтерактивному режимі реального часу. Тому Замовником 30 грудня 2020 відповідно до пункту 3 Порядку, згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням вимог частини першої статті 22 Закону, в електронній системі закупівель разом з тендерною документацією 30 грудня 2020 в окремому файлі: «1 ОГОЛОШЕННЯ.docx» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, що складено та заповнено Замовником у відповідності до вимог частини другої статті 21 Закону, яке містить, зокрема, таку інформацію: «9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 300 000,00 грн. Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства), більш детально визначено у тендерній документації» (пункт 9 даного оголошення про проведення відкритих торгів). Також цим підкреслюємо, що під час оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, Замовником саме на виконання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, була внесена в електронній системі закупівель шляхом заповнення наявного електронного поля: «Примітки» наступна інформація: «Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 300 000,00 грн. Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства), більш детально визначено у тендерній документації.». Наведена інформація розміщена в електронній системі закупівель для загального доступу. Враховуючи вищевикладене, спростовуємо підсумкове твердження, зроблене у Висновку щодо порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оскільки Замовником було здійснено всі необхідні заходи, згідно із законодавством у сфері публічних закупівель, стосовно оприлюднення в електронній системі закупівель необхідної інформації, визначеною частиною другою статті 21 Закону, у тому числі у пункті 9 частини другої статті 21 Закону. Також Замовник надає аргументовані заперечення стосовно положень Висновку, наведених органом державного фінансового контролю - Західним офісом Держаудитслужби у Висновку, в частині порушення аналізу питання внесення змін до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником 22.01.2021 були внесені зміни до тендерної документації, які затверджені на засіданні тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства (протокол № 05/1-21 від 22.01.2021). У відповідності до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, Замовником 22.01.2021 через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому уповноваженим органом та Законом зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня їх внесення, що відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Згідно з абзацом другим частини другої статті 24 Закону, Замовником разом із змінами до тендерної документації (нової редакції тендерної документації, у тому числі Додатку 3 до тендерної документації) також в окремому файлі оприлюднено перелік змін, що вносяться,- розміщено в окремому файлі: «Перелік змін.docx». В даному випадку слід зауважити, що Законом не визначено окремих вимог щодо форми та/або змісту переліку змін, що вносяться до тендерної документації, які повинні бути оприлюднені Замовником. Тобто враховуючи вищезазначене, підкреслюємо, що дії Замовника в частині оприлюднення змін до тендерної документації, виконувались з дотриманням норм частини другої статті 24 Закону та згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), повідомляємо, що членами тендерного комітету Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку стосовно оприлюднення необхідної інформації в електронній системі закупівель у подальшій роботі. Вважаємо за необхідне також повідомити, що члени тендерного комітету Замовника та уповноважені особи на постійній основі ознайомлюються з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходять навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, зокрема, Централізованої закупівельної організації ДУ "Професійні закупівлі"; що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому. Додатки: Додаток 1 - оголошення про проведення відкритих торгів; Додаток 2 - лист майданчика Zakupki.Prom - Вих. № 1065/09 від 29.09.2021.
2021-10-04 15:46:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2021 14:08
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
269 800 000,00
UAH з ПДВ
|
268 132 634,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
269 930 000,00
UAH з ПДВ
|
268 299 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" #03359182 |
Переможець |
268 132 634,40
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 11:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 05 березня 2021 11:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" #03359182 |
268 132 634,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:45
|
ДУ № 5 до договору № 327.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:55
|
Додаток ДЦ 2021-22.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:50
|
Додаток ДЦ 2022.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:50
|
ДУ № 4 до договору № 327.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:55
|
ДУ № 3 до договору № 327.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 16:41
|
Інформація про не підлягання ліцензування.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 16:38
|
Інформація про службову особу.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 16:38
|
КОНТРАКТ.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 16:38
|
РОЗПОРЯДЖЕННЯ про переукладання контракту.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 16:38
|
Додаткова угода № 2 до договору № 327.PDF | зміни до договору |
17 березня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 10:41
|
ДУ № 1 до договору № 327.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 10:27
|
Додаток ДЦ 2021.pdf | укладений |
17 березня 2021 10:26
|
Договір № 327.pdf | укладений |
17 березня 2021 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 327 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 327 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 до договору № 327 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору № 327 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 5 до договору № 327 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |