Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації по об'єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому»
Очікувана вартість
998 000,00 UAH
UA-2020-12-30-003925-c a9e04de5fe9945259d01265f34bff309
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрів Дмитро Ігорович

+380685126614 D_Dmutriv@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Дмитрів Дмитро Ігорович
+380685126614
D_Dmutriv@khm.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2021 11:02
Очікувана вартість: 998 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектної документації по об'єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 16:15
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc
30 грудня 2020 16:15
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc
30 грудня 2020 16:15
2.3.Додаток_3_Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
30 грудня 2020 16:15
2.2._Додаток_2_Технiчне_завдання_iндустр.doc
30 грудня 2020 16:15
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
30 грудня 2020 16:15
2.0._Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 04 січня 2021 14:57
Дата відповіді: 05 січня 2021 14:18
Відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: «Довідка, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, за наступною формою згідно Додатку 3. Разом із копіями чотирьох аналогічних договорів (без додатків та додаткових угод) та документами, що згідно з нормами чинного законодавства підтверджують факт виконання таких договорів (Акти приймання виконаних робіт, відгуки від замовників тощо). * - Під аналогічними договорами згідно умов даного оголошення необхідно розуміти договори щодо розроблення проектної документації на будівництво (нове будівництво), реконструкцію мереж водопроводів або напірної (самопливної) каналізації, або мереж каналізації, або каналізаційно-насосних станцій, що за класом наслідків (відповідальності відносяться до СС2 або СС3». Дана вимога Замовника є дискримінаційною,яка порушує принципи здійснення публічних закупівель зазначені в частині 1 статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них; принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже в Учасника можуть бути наявні аналогічні договори у яких предметом договору є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єктах водопостачання та/або водовідведення з класом наслідків не нижче СС1, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі. Тому враховуючи вищезазначене, ми вимагаємо від Замовника внести зміни до пп. 3.1. п.3 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, наступного змісту: «* - Під аналогічними договорами згідно умов даного оголошення необхідно розуміти договори щодо розроблення проектної документації на будівництво (нове будівництво), реконструкцію мереж водопроводів або напірної (самопливної) каналізації, або мереж каналізації, або каналізаційно-насосних станцій, що за класом наслідків (відповідальності відносяться до СС1)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Замовником здійснюється закупівля робіт із розроблення проектної документації. Разом з тим, об'єкт будівництва «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому» може бути віднесений за класом наслідків (відповідальності) до СС2 або СС3.
А тому для Замовника важливо щоб потенційна проектна організація мала досвід виконання аналогічних договорів.
При цьому повідомляємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв є компетенцією Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Подільський центр будівельно - технічної експертизи" 837 056,00
UAH з ПДВ
756 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Хмельницькгаз» 997 000,00
UAH з ПДВ
757 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:47
Електронний підпис
13 січня 2021 15:45
Сертефікат ГІП.pdf
13 січня 2021 15:45
Наказ.pdf
13 січня 2021 15:45
Пропозиція.pdf
13 січня 2021 15:45
Ліцензія.pdf
13 січня 2021 15:45
Довідка МТБ.pdf
13 січня 2021 15:45
Аналогічні договори.pdf
13 січня 2021 15:45
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Подільський центр будівельно - технічної експертизи"

Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Хмельницькгаз»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Подільський центр будівельно - технічної експертизи"
#41203902
Переможець 756 990,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 17:12

Документи

19 січня 2021 17:12
Електронний підпис
19 січня 2021 17:09
Протокол обрання.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Подільський центр будівельно - технічної експертизи"
#41203902
756 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2021 17:12
Електронний підпис
19 січня 2021 17:09
Протокол обрання.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:31
Д 01-1-21 від 01.02.21.PDF укладений
01 лютого 2021 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із необхідністю проведення уточнення технічних умов, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.14 Договору, Сторони домовились замінити в пункті 1.9 Договору цифри «30.04.2021» на цифри «30.06.2021». 2. На підставі рішення четвертої сесії Хмельницької міської ради № 14 від 17.02.2021 р. «Про припинення шляхом ліквідації департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради, перейменування управлінь та затвердження Положень про управління, внесення змін в рішення міської ради» та у зв'язку із державною реєстрацією змін до відомостей про юридичну особу, за взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 9.3, 9.4 Договору, Сторони домовились замінити по тексту Договору слова «Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів» на слова «Управління капітального будівництва Хмельницької міської ради». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 756 990,00
UAH