Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of public roads of local importance in Dnipropetrovsk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Vsevolod Kuznetsov +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 960 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 30 грудня 2020 15:28 |
Enquiries until: | 31 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 960 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 800 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 10 календарних днів з моменту надання Виконавцем рахунку на отримання попередньої оплати, за умови надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, перераховує Виконавцю попередню оплату на виконання послуг у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Послуг за Договором, у порядку, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від ______ № ______ “Про ___________” (далі Постанова КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 2021 році. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 17:47 |
Перелік змін до ТД 02.02.docx | |
02 лютого 2021 17:47 |
ЗТД Експлуатаційне утримання 02.02.doc |
02 лютого 2021 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
02 лютого 2021 17:47 |
Перелік змін до ТД 02.02.docx
|
||||||||||||
02 лютого 2021 17:47 |
ЗТД Експлуатаційне утримання 02.02.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня! Згідно вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 22.05.2020 року, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статі 1 Закону.
На підставі чого Замовником в ч.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг, (та/або за кодом ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-21-000004 ● af489b844ed44993acff6aac5c2c556d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.06.2021 № 276
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 276
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-12-30-003133-c 30.12.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 16:22:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено код предмету закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-10 14:46:56
За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється на підставі нагальної потреби замовника у встановлених характеристиках предмета закупівлі та на підставі затвердженого розрахунку.
2. Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів визначено код предмету закупівлі, то повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (зокрема, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708), із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, далі-ЄЗС) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України).
Так, код предмета даної закупівлі визначено згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України та за показником четвертої цифри ЄЗС, та відповідно він найбільш точно відповідає ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (до відома, у разі його розкриття у наявності відповідна вкладка «63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг»), що і відповідає у повному обсязі предмету закупівлі). Щодо наданого у запиті прикладу «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1» та хибних доводів, що нібито код предмету закупівлі має бути 45230000-8 («Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), повідомляємо наступне. По-перше, як вбачається з повного змісту технічної специфікації (технічного завдання), зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації, код 45230000-8 («Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») взагалі не може відповідати предмету даної закупівлі (оскільки департамент не здійснює закупівлю робіт з будівництва трубопроводів, доріг, тощо). Крім того, локальні кошториси складаються згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018 (з урахуванням змін № 1 та № 2, чинний від 01.04.2018р), який розроблено для визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів. Окремі види робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів, які не охоплені вищевказаним СОУ, можуть визначатись за відповідними державними чи відомчими нормативними документами (п.1.5 техчастини, СОУ 42.1-37641918-071:2018).
Так, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на Земляне полотно і водовідведення
1.ДН10-1-1-1 очищення водовідвідних канав від бруду та сміття вручну визначено згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018;
2.Перевезення відходів холодного фрезерування а/б покриття самоскидами на відстань 2 км визначено згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018, п.3.6 техчастини;
3.ДН1-26-6 укріплення узбіч відходами фрезерування автогрейдером середнього типу ввизначено згідно ДСТУ 87476 2017 (пункт 7) містить роботи з укріплення узбіч, який відсутній в СОУ 42.1-37641918-071:2018, але може визначатися по СОУ 42.1-37641918-035:2018 (Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи);
4.ДН10-1-5-2 планування узбіч автогрейдером визначено згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018;
5.Е1-145-5 планування площ ручним способом відсутня в СОУ 42.1-37641918-071:2018, але може визначатися по іншим державними чи відомчими нормативними документами (п.1.5 техчастини, СОУ 42.1-37641918-071:2018);
6.ДН10-1-8-1 прибирання сміття на узбіччях визначено згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018;
7.Перевезення сміття визначено згідно СОУ 42.1-37641918-071:2018, п.3.6 техчастини;
8.ДН1-23-80 розробка ґрунту у котлованах екскаватором є супутньою роботою з ліквідації незначних руйнувань земляного полотна, а саме засипання промоїн грунтощебнем і тому визначається по СОУ 42.1-37641918-035:2018 (Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи).
З урахуванням наведеного, замовником вірно визначено код предмету даної закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-08 14:46:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Під час моніторингу установлено, що згідно із пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, Замовник визначив вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Проте, у формі «ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2020-12-30-003133-c», рядок «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» Замовник вказав,- «відсутні».
1. Чому на порушення норми пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо виду забезпечення тендерних пропозицій, яке замовник вимагає надати відповідно до умов пунктом 2 розділу 3 тендерної документації?
Принагідно повідомляємо, що норма частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» є імперативною, а отже обов’язковою до виконання Замовником.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-11 11:58:22
За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
Порушень ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) замовником допущено не було з огляду на наступне. Як вбачається вказана закупівля була оголошена 30.12.2020 року (ІD закупівлі: UA-2020-12-30-003133-c). У вказаний час, в електронній системі закупівель (на електронному майданчику) функціонал заповнення інформації щодо забезпечення тендерної пропозиції в оголошенні про проведенні відкритих торгів складався лише із поля «Забезпечення тендерної пропозиції» (що передбачало можливість внесення замовником лише цифрових показників встановленої суми забезпечення тендерної пропозиції), при цьому були відсутні будь-які інші поля (графи, рядки, тощо) для заповнення інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерної пропозиції. На підставі наведеного, не відповідає дійсності твердження що замовник вказав в оголошенні про проведення відкритих торгів про їх відсутність, оскільки рядка «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» на час оголошення даної закупівлі не було, а й відповідно технічної можливості у замовника вказати «відсутні» у цьому рядку також не було. Разом з тим, повідомляємо, що з урахуванням вказаного наявного недоліку електронної системи закупівель, замовник з метою дотримання вимог Закону України, зокрема п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України, відобразив вказану інформацію в оголошенні про проведення закупівлі в єдиний технічно можливий спосіб, а саме зазначив необхідну інформацію у відповідному полі оголошення - «Примітки» та виконав вимоги Закону України, зокрема зазначивши (з урахуванням технічної можливості), що «вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації». Так, необхідна інформація, у тому числі, і щодо виду забезпечення тендерних пропозицій відображається в оголошенні про проведення відкритих торгів (відповідне підтвердження додаємо). Крім того, повідомляємо, що оновлення функціоналу заповнення інформації щодо забезпечення тендерної пропозиції під час оголошення закупівлі (а саме виникнення полей для їх заповнення замовником щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій на електронному майданчику в електронній системі закупівель) мало місце лише з квітня місяця 2021 року. З огляду на вищенаведене, повідомляємо про відсутність порушень вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-15 16:02:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Згідно з умовами пункту 5 розділу 3 тендерної документації, у зв’язку із встановленням кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Учасник торгів ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у складі пропозиції у довідці від 26.01.2021 №28 надає документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно із якими учасник торгів залучає ТОВ «Криничанський асфальтобетонний комбінат» (договір від 26.03.2020 №080/2020/1) для надання послуг щодо експлуатації транспортних засобів, у зв’язку з цим у довідці від 26.01.2021 №28 міститься перелік машин та механізмів, із зазначенням приналежності «Право користування», а також орендує транспортні засоби, будівельні машини та механізми у ПрАТ «АВП «Содружество» (договір від 07.04.2020 №89), у ТОВ «АТЦ» (договір від 25.09.2019 №25/09-2019-1) та згідно із довідкою від 26.01.2021 №29 орендує матеріально-технічну базу у ТОВ «Дніпровська компанія з управління активами» (договір від 01.01.2019 №29). Таким чином, ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» не є власником таких машин та механізмів та матеріально-технічної бази.
Поряд з цим, згідно з пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, на підтвердження наявності можливості в учасника виконати роботи (послуги) за предметом закупівлі, в складі пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці за формою визначеною Додатком 6, 6.1 до тендерної документації.
ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції надає довідку від 26.01.2021 №9 в якій зазначає про відсутність обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці, проте така інформація не підкріплена документально власниками залучених машин та механізмів та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно із пунктом 5 розділу 3 тендерної документації,- учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно із пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Питання 1. Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції відповідно до умов пункту 5 розділу 3 тендерної документації?
У довідці від 26.01.2021 №28 учасником торгів ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» надана інформація про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у своїй тендерній пропозиції надав підсумкові відомості ресурсів, у пунктах 11, 12, 16, 17, 22, 33, 36, 38, 39, 42 у розділі ІІ яких передбачив для виконання робіт (послуг), зазначених у технічному завданні, будуть використовуватися, зокрема трактори на пневмоколісному ходу, потужність 40 кВт (55 к.с.); трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.); автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; електростанції пересувні, потужність 4 кВт; деревоподрібнююча машина DP-660, продуктивність 2,4 т/год; машина поливально-мийна, місткість 6000 л; снігоочисники плужні; машина для ямкового ремонту УЯР-01. При цьому, учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують наявність у власності або користуванні зазначених машин та механізмів, які відповідно до підсумкової відомості ресурсів необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Водночас, загальна вартість маш-год, щодо використання машин та механізмів зазначених у пунктах 11, 12, 16, 17, 22, 33, 36, 38, 39, 42 у розділі ІІ машин та механізмів, складає 31 761 640,71 гривня. Поряд з цим, відповідно до пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» єдиним критерієм оцінки є 100% ціна.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник визначає ціни на послуги (роботи), які він гарантує якісно та вчасно виконати, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, охорону, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Отже, включення до вартості робіт (послуг) вартості маш-год зазначених вище машин та механізмів, наявність яких учасником торгів ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» документально не підтверджена, може призвести до завищення вартості робіт (послуг) за предметом закупівлі на суму майже 31 761 640,71 гривня.
Питання 2. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявність у власності або користуванні машин та механізмів, які відповідно до підсумкової відомості ресурсів необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі згідно із технічним завданням?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-18 16:25:21
За результатом розгляду запиту, надаємо відповідні пояснення.
Щодо Питання 1. Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» дотримані умови тендерної документації та у складі тендерної пропозиції надані всі необхідні документи (інформацію).
Підстави для звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» з приводу відсутності обтяжень на обладнання та матеріально-технічну базу (зазначену у довідках № 28 від 26.01.21 та № 29 від 26.01.2021) відсутні. Умовами ч. 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності можливості в учасника виконати роботи (послуги) за предметом закупівлі, в складі пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці за формою визначеною Додатком 6, 6.1 до тендерної документації. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, окремих вимог, щодо надання вказаного гарантійного листа (документального підкріплення) власниками залучених машин та матеріально-технічної бази замовником в тендерній документації не встановлювались.
Щодо Питання 2. У своєму запиті Східний офіс Держаудитслужби зазначає, щодо ненадання, учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у складі його тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності або користуванні зазначених машин та механізмів, які відповідно до підсумкової відомості ресурсів необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником установлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності учасників наведено в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 1 додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію в тендерній пропозиції повинен надати довідку про що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для виконання послуг. Та на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник має надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.
Разом із тим, відповідно до ч.6 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»);
- календарний графік виконання послуг.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» міститься довідка вих №28 від 26.01.2021 року, в якій викладений перелік обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у вказаній довідці учасником було зазначено: «У разі необхідності, Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» будуть залучені додаткові будівельні машини, транспортні засоби, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти в необхідному обсязі для якісного виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі».
Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, вказаний учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» надано необхідну інформацію та документи, як того вимагала тендерна документація, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Також слід зазначити що, вимогами Закону не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам тендерної документації, що нею не встановлені.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-16 17:03:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Тендерною документацією (Додаток 1 пункт 4) визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності» учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав фінансову звітність за 2019 рік та 1 квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року.
Слід зазначити про наступне.
Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Тож для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно зважати на те, що фінансовий звіт повинен бути сформований за попередній звітний період, а саме попередній календарний рік.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10 лютого 2021 року.
Річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Отже, учасник для участі у торгах мав час для складання фінансової звітності за 2020 календарний рік, тобто за останній звітній період.
Враховуючи вищенаведену інформацію, пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині.
Питання 1: Чому пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Згідно з умовами пункту 5 розділу 3 тендерної документації, у зв’язку із встановленням кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі пропозиції у довідці від 05.02.2021 №0205/2.1.1 надає документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно із якими учасник торгів залучає ТОВ «Белогві» (договір від 01.09.2020 №01/09/2020), ТОВ «Бетонні покриття та технології» (договір від 15.07.2020 №Б-20), ТОВ «Європейські дороги України» (договір від 10.11.2020 №10/11/2020-Т) для надання послуг техніки, у зв’язку з цим у довідці від 05.02.2021 №0205/2.1.1 міститься перелік машин та механізмів, із зазначенням приналежності «Залучено за договором надання послуг техніки», а також орендує матеріально-технічну базу у ТОВ «Белогві» (договір від 21.02.2020 №2102/20-ІІ). Таким чином, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не є власником таких машин та механізмів та матеріально-технічної бази.
Поряд з цим, згідно з пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, на підтвердження наявності можливості в учасника виконати роботи (послуги) за предметом закупівлі, в складі пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці за формою визначеною Додатком 6, 6.1 до тендерної документації.
ТОВ «Автомагістраль-Південь»у складі тендерної пропозиції надає довідку від 05.02.2021 №0205/2.1.3-ДОДА в якій зазначає про відсутність обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці, проте така інформація не підкріплена документально власниками залучених машин та механізмів та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно із пунктом 5 розділу 3 тендерної документації,- учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно із пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Питання 2. Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції відповідно до умов пункту 5 розділу 3 тендерної документації?
Відповідно до частини 2 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Водночас, частиною 12 статті 29 цього Закону визначено, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки. Відповідно до частини 1 статті 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Питання 3. Чому тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» не відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, а допущені до аукціону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 17:29:02
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Стосовно питання 1, а саме щодо підстав для відхилення (на думку органу моніторингу) пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» через ненадання фінансової звітності за останній звітний період (за 2020 рік) то слід зазначити наступне.
Замовником було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області та встановлено строк подання тендерних пропозицій до 10 лютого 2021 року. Тендерним комітетом затверджено тендерну документацію (далі-ТД) з відповідним переліком документів та інформації згідно ст.22 Закону, що повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.4 Додатку 1 до ТД учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» підприємства зобов’язані складати фінансову звітність на підставі даних бухгалтерського обліку. Фінансова звітність підписується керівником (власником) підприємства або уповноваженою особою у визначеному законодавством порядку та бухгалтером або особою, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства. У разі якщо бухгалтерський облік підприємства ведеться підприємством, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, фінансову звітність підписують керівник підприємства або уповноважена особа, а також керівник підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, або уповноважена ним особа. При цьому відповідальність підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, визначається законом та договором про надання бухгалтерських послуг.
Також зазначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Порядок подання фінансової звітності визначено в пункті 5 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності», а саме - річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року.
Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» на виконання вимог встановлених ТД, у складі його тендерної пропозиції, було надано фінансову звітність за 2019 рік та за 1 квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року, з урахуванням чого у Замовника були відсутні будь-які правові підстави для його відхилення.
Стосовно твердження Східного офісу Держаудитслужби щодо того, що на момент подання тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» мав час на подання фінансової звітності за 2020 рік повідомляємо наступне.
Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 10 лютого 2021 року, граничний термін подання річної фінансової звітності на момент подання тендерних пропозицій не настав.
Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, той факт, що Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» мав час на подання фінансової звітності за 2020 рік є суб’єктивним твердженням органу моніторингу.
Щодо питання 2, то слід зазначити, що учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» дотримані умови тендерної документації та у складі тендерної пропозиції надані всі необхідні документи (інформацію).
Підстави для звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації наданої учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» з приводу відсутності обтяжень на обладнання та матеріально-технічну базу (зазначену у довідці від 05.02.21 № 0205/2.1.1 ДОДА) відсутні. Відповідно до частини 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну,інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, з поміж іншого інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатків 1, 6,6.1 та 7 до тендерної документації), іншої інформації та документів, відповідно до умов цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно ч.1 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати довідку, що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для виконання послуг.
Також ч.5 Розділу 3 ТД встановлена вимога надання гарантійного листа про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці за формою визначеною Додатком 6, 6.1 до тендерної документації. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, окремих вимог, щодо надання вказаного гарантійного листа власниками залучених машин та матеріально-технічної бази замовником в ТД не встановлювались.
Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку з відповідною інформацією про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю №0205/2.1.1-ДОДА від 05.02.2021 року та гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими та інш. договорами) на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені учасником у довідці за формою визначеною Додатком 6, 6.1 до ТД, в яких зазначив всю необхідну інформацію, як того вимагала ТД. Умовами ТД не встановлено будь-яких додаткових вимог стосовно надання гарантійного листа про відсутність обтяжень саме від власників техніки, що зазначена учасником у вказаній довідці.
З урахуванням вищенаведеного, Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав умови тендерної документації на підставі чого замовником було правомірно прийнято рішення про його допуск до аукціону.
Стосовно 3 питання то зазначаємо, що з урахуванням вищезазначеного правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» у замовника не було. При цьому, у зв’язку з відсутністю у питанні обґрунтування органу моніторингу необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» через її невідповідність умовам ТД, надати відповідне мотивоване пояснення не надається за можливе.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 16:28:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що учасник торгів, для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" має надати довідкиза формами зазначеними у Додатку 6 та 6.1. Так відповідно до форми довідки у Додатку 6 учасник мав надати інформацію про "Технології". Проте, у складі тендерної пропозицій учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у довідці від 05.02.2021 №0205/2.1.1 не вказав інформацію про технології, що суперечить умовам тендерної документації, зокрема формі довідки, від якої учасник не повинен відступати. Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16.
Питання 1: Чому пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 16:27:01
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Як вбачається, зміст вказаного запиту є аналогічним запиту органу моніторингу від 17.06.2021 (оприлюдненого об 16:28:03), у зв’язку з чим, надаємо аналогічну відповідь. Так, правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» у замовника не було з огляду на наступне. Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати довідки за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для виконання послуг.
Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі його тендерної пропозиції було надано довідку №0205/2.1.1-ДОДА від 05.02.2021 відповідно до умов ТД із зазначенням всієї необхідної інформації. Стосовно не зазначення учасником технологій повідомляємо, що умовами тендерної документації не встановлено вимог щодо обов’язкового застосування учасниками певних технологій, натомість нею встановлено вимогу надання інформації про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за договором про закупівлю. ТОВ «Автомагістраль-Південь» не зазначив інформації про застосування технологій, а отже під час виконання вказаним учасником послуг за предметом закупівлі не буде використовувати окремі технології.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 16:30:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що учасник торгів, для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" має надати довідкиза формами зазначеними у Додатку 6 та 6.1. Так відповідно до форми довідки у Додатку 6 учасник мав надати інформацію про "Технології". Проте, у складі тендерної пропозицій учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у довідці від 05.02.2021 №0205/2.1.1 не вказав інформацію про технології, що суперечить умовам тендерної документації, зокрема формі довідки, від якої учасник не повинен відступати. Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16.
Питання 1: Чому пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 16:25:54
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
За результатом розгляду запиту, надаємо відповідні пояснення. Правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» у замовника не було з огляду на наступне. Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати довідки за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для виконання послуг.
Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі його тендерної пропозиції було надано довідку №0205/2.1.1-ДОДА від 05.02.2021 відповідно до умов ТД із зазначенням всієї необхідної інформації. Стосовно не зазначення учасником технологій повідомляємо, що умовами тендерної документації не встановлено вимог щодо обов’язкового застосування учасниками певних технологій, натомість нею встановлено вимогу надання інформації про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за договором про закупівлю. ТОВ «Автомагістраль-Південь» не зазначив інформації про застосування технологій, а отже під час виконання вказаним учасником послуг за предметом закупівлі не буде використовувати окремі технології.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 08:18:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-003133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Питання 1. Пунктом 1.5.проєкту договору визначено, що Виконавець приймає від Замовника право на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області, технічних засобів організації дорожнього руху, об’єктів дорожнього сервісу, інженерних споруд та придорожніх насаджень на них, що знаходяться на балансі Замовника.
Просимо надати документальне підтвердження зазначеної інформації щодо об"єктів, перелік яких наведений у договорі від 09.03.2021 №1.
Питання 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 16:06:30
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
За питанням 1. З урахуванням загального змісту запиту, щодо визначеного пункту 1.5 проєкту договору, надаємо відповідне документальне підтвердження, щодо об’єктів, перелік яких наведений у Додатку 1 до договору від 09.03.2021 №1, що знаходяться на балансі замовника (департаменту), а саме копію розпорядження голови облдержадміністрації № Р-785/0/3-20 від 19.11.2020 .
Щодо питання 2. Надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, у тому числі, щодо встановлених порушень вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України). Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
2021-07-07 17:35:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України повідомляємо, що висновок про результати моніторингу від 01.07.2021 оскаржено до Дніпропетровського окружного адміністративного суду (подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку № 3069/0/112-21 від 14.07.2021) |
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/11/862/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 липня 2021 |
Документи:
02 серпня 2021 10:54
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 10:54
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 15:20
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 15:29
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 15:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 15:26
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
900 000 000,00
UAH з ПДВ
|
895 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
930 000 000,00
UAH з ПДВ
|
899 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
895 200 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 14:56
|
12-1.pdf | укладений |
28 червня 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 14:54
|
12-1.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 13:37
|
11-1.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2022 17:27
|
експл.2.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 13:32
|
ескпл.3.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 13:32
|
ескпл.1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2022 14:12
|
дефект 21.03.22.pdf | зміни до договору |
22 березня 2022 14:11
|
доп 9 експл.pdf | зміни до договору |
22 березня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:23
|
д.у.8.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 13:20
|
д.у.7.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:34
|
д.у.6.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:19
|
ДУ №5 експл утрим.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:37
|
ДУ №4 експлуатаційне утримання.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 12:15
|
д.у.3.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 12:25
|
д.у.2.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 12:22
|
д.у.2 додаток.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 14:49
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 16:37
|
1.pdf | укладений |
10 березня 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 3.1, 13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Додатків договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 3.1, додатків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 3.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1, 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до додатку 1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1, 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1, додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п..5.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |