Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщень (утеплення стін, заміна вікон на металопластикові з одночасним частковим зменшенням площі шляхом закладання газобетонними блоками та капітальний ремонт покрівлі з заміною конструкцій зенітних ліхтарів зони Б) навчального корпусу №18 КПІ ім. Ігоря Сікорського, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-12-30-003063-c b0328a8303134be1b60214ac44d80465
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ужва Вікторія Валеріївна

0442048334 v.v.uzhva@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Ужва Вікторія Валеріївна
0442048334
v.v.uzhva@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2021 12:36
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщень (утеплення стін, заміна вікон на металопластикові з одночасним частковим зменшенням площі шляхом закладання газобетонними блоками та капітальний ремонт покрівлі з заміною конструкцій зенітних ліхтарів зони Б) навчального корпусу №18 КПІ ім. Ігоря Сікорського, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти Державного бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 15:24
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки до договору
Дата подання: 02 січня 2021 21:46
Дата відповіді: 04 січня 2021 11:45
Просимо уточнити наступне питання: чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учаснику подавати підписаний проект договру із заначенням ціни пропозиції та всіма додатками до договору?
Відповідь: Доброго дня. Всі необхідні вимоги до Учасника вказані в оголошені.
кошторис
Дата подання: 04 січня 2021 11:23
Дата відповіді: 04 січня 2021 15:30
Чи необхідно у складі пропозиції надавати кошторис на виконання проектних робіт?
Відповідь: Кошторисна документація подається безпосередньо при підписанні договору як додаток до нього. За бажанням можете подати у складі пропозиції.
Щодо працівників
Дата подання: 04 січня 2021 12:27
Дата відповіді: 04 січня 2021 15:34
Шановний Замовник. Відповідно до Додатку №2 до Оголошення передбачено наявність в Учансика - Інженера-проектувальника будівель з близьким до нульового енергоспоживанням - не менше одного працівника. Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством не передбачено, такий вид сертифікату,як Інженер-проектувальник будівель з близьким до нульового енергоспоживанням, також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. N 1764 "Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд" передбачено, що Технічний регламент розроблений з урахуванням вимог Директиви Ради Європи 89/106/ЄЕС від 21 грудня 1988 р. про зближення законів, підзаконних актів та адміністративних положень держав - членів стосовно будівельних виробів і визначає основні вимоги до будівельних виробів (далі - вироби), будівель і споруд (далі - споруди) щодо забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, безпеки експлуатації, механічного опору та стійкості, пожежної безпеки, економії енергії, захисту навколишнього природного середовища, а також процедури оцінки відповідності виробів установленим вимогам та порядок їх застосування. Відповідно зазначений нормативно правовий акт передбачавє, технічний регламент, щодо забезпечення економії енергії, що відповідно відображено у такій кваліфікації працівників як інженер-проектувальник у частині економії енергії. Відповідно, просимо надати уточнення чи достатнійм буде надання інформації про наявність працівника з кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника у частині забезпечення економії енергії для належного виконання вимоги зазначеної в Додатку №2 до Оголошення?Якщо ні, то просимо надати конкретну назву сертифікату працівника та його кваліфікації якого має на увазі Замовник, з посиланнями на відповідні нормативно -правові акти, що відображають наявність даної кваліфікації та спеціалізації серед інженерів-проектувальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, достатнім!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-30-003063-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 02 січня 2021 21:48
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо попререднього обстеження об'єкту та надання відповідного акту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2021 15:37
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-30-003063-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 04 січня 2021 19:22
назва проекту
назва проекту не відповідає вимогам п.8 Наказу №45 Мінрегіону "Про порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" тому що ви в назві зазначаєте окремі види робіт а саме: утеплення стін, заміна вікон тощо. Всі ці роботи не передбачено вказувати в назві, а необхідно зазначати в тексті завдання на проектування. Чому ви не вказали тоді заміна існуючого освітлення на енергозберігаюче? або заміна мереж електропостачання, водопостачання та каналізації? чи це е не планується? Якби у вас було в 50 найменування робіт ви б теж із всі включили в назву?? Вам не здається що це повний бред? Просимо привести назву проекту у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2021 14:38
Доброго дня! Відповідно до п.22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Замовником була приведена узагальнена назва закупівлі, а повний перелік всіх робіт наведений в Додатку 3 Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-30-003063-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 січня 2021 10:50
невідповідність об'ємів робіт назві проекту
зазначена в назва проекту "Капітальний ремонт приміщень...." не відповідає переліку робіт вказаному в завданні на проектуванні, я якому вказано що потрібно робити капремонт всієї будівлі. Просимо привести назву проекту у відповідно до завдання на проектування або навпаки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2021 14:39
Доброго дня! Відповідно до п.22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Замовником була приведена узагальнена назва закупівлі, а повний перелік всіх робіт наведений в Додатку 3 Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-30-003063-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ", Код ЄДРПОУ:41350692
Вимога скасувати рішення
Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію(-ї) договору(-ів) (не більше трирічної давнини) та документи, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином (товарна накладна; акт наданих послуг/виконаних робіт тощо).
У складі пропозиції ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" надано договори № 01 від 07.03.2019р. (термін виконання робіт згідно договору 30 робочих днів з дати підписання договору) та № 5-РПКД від 10.05.2018р. та акти виконаних робіт.
Надані акти виконаних робіт свідчать, про порушення термінів виконання робіт (надання послуг). А отже, надані документи не відповідають вимозі належного виконання договорів.

Відповідно до п. 2.1. Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" у складі пропозиції надано довідку про наявне обладнання, в якій зазначено лише офісна техніка та програмні забезпечення.
Відповідно до п. 14 Додатку 3 Проектом потрібно провести технічне обстеження.
Для проведення технічного обстеження необхідне спеціальне обладнання, таке як: Прилад для вимірювання товщини матеріалів, Прилад для вимірювання товщини металу, Тепловізор, Нівелір, Вимірювач захисного шару бетону і діаметрів арматури, Рулетка, Далекомір, Лінійка, Лупа, Штангенциркуль та ін.
Таким чином, пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" не відповідає вимогам Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" переможцем закупівлі
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 січня 2021 21:12
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-12-30-003063-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ", Код ЄДРПОУ:41350692
Дата подання: 25 січня 2021 21:19
рішення
Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію(-ї) договору(-ів) (не більше трирічної давнини) та документи, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином (товарна накладна; акт наданих послуг/виконаних робіт тощо).
У складі пропозиції ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" надано договори № 01 від 07.03.2019р. (термін виконання робіт згідно договору 30 робочих днів з дати підписання договору) та № 5-РПКД від 10.05.2018р. (термін виконання робіт 60 днів з дати підписання договору) та акти виконаних робіт.
Надані акти виконаних робіт свідчать, про порушення термінів виконання робіт (надання послуг). А отже, надані документи не відповідають вимозі належного виконання договорів.

Відповідно до п. 2.1. Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" у складі пропозиції надано довідку про наявне обладнання, в якій зазначено лише офісна техніка та програмні забезпечення.
Відповідно до п. 14 Додатку 3 Проектом потрібно провести технічне обстеження.
Для проведення технічного обстеження необхідне спеціальне обладнання, таке як: Прилад для вимірювання товщини матеріалів, Прилад для вимірювання товщини металу, Тепловізор, Нівелір, Вимірювач захисного шару бетону і діаметрів арматури, Рулетка, Далекомір, Лінійка, Лупа, Штангенциркуль тощо.
Таким чином, пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" переможцем закупівлі та розглянути пропозицію наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 17:16
1. Згідно п.1.1 «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника», ТОВ «ПВК «Базис» надало три аналогічні договори, які виконані належним чином, що підтверджено наявністю підписаних Замовником актів виконаних робіт. Саме існування актів та підпис Замовника вважається достатнім підтвердженням належності виконання наданих Договорів.
2. Згідно п.2.11 Замовник вимагав Довідку у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. Учасник ТОВ «ПВК «Базис» надав довідку про матеріально-технічну базу в довільній формі. Наявність якогось конкретного інструментарію в Оголошенні не вимагалась.
Зазначаємо, що в п.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі основним критерієм вибору переможця є ціна (питома вага критерію 100%).
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи № 2100/3 від 22.01.2021 щодо визнання Учасника переможцем, прийнято згідно Закону України «Про публічні закупівлі»та є законним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя 211 950,00
UAH з ПДВ
210 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" 212 500,00
UAH з ПДВ
211 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 235 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2021 22:22
4_Пропозиція АІК.pdf
12 січня 2021 22:22
8_Статут.pdf
12 січня 2021 22:22
10.jpg
12 січня 2021 22:22
7-3-5_паспорт.jpg
12 січня 2021 22:22
6-6.jpg
12 січня 2021 22:22
7-3-2_паспорт.jpg
12 січня 2021 22:22
7-2_наказ_директор.pdf
12 січня 2021 22:22
6-3.jpg
12 січня 2021 22:22
6-1.jpg
12 січня 2021 22:22
3_Сертифікат_ГІП.pdf
12 січня 2021 22:22
9.jpg
12 січня 2021 22:22
7-3-4_паспорт.jpg
12 січня 2021 22:22
7-3-3_паспорт.jpg
12 січня 2021 22:22
7-3-1_паспорт.jpg
12 січня 2021 22:22
6-5.jpg
12 січня 2021 22:22
7-1_протокол_зборів.pdf
12 січня 2021 22:22
6-2.jpg
12 січня 2021 22:22
3-2.jpg
12 січня 2021 22:22
5.jpg
12 січня 2021 22:22
3-1.jpg
12 січня 2021 22:22
2.jpg
12 січня 2021 22:22
6-4.jpg

Публічні документи

11 січня 2021 15:36
Електронний підпис
11 січня 2021 15:33
26. Акт огляду обєкту.PDF
11 січня 2021 15:33
24.1 Накази_ ЦПХ.pdf
11 січня 2021 15:33
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2021 15:33
14. Проект договору.PDF
11 січня 2021 15:33
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 22:02
Електронний підпис
12 січня 2021 21:59
паспорт директора.pdf
12 січня 2021 21:59
Сертификат СКОРУК.pdf
12 січня 2021 21:59
Статут_.pdf
12 січня 2021 21:59
1 довідка МТБ.pdf
12 січня 2021 21:59
сертифікат.pdf
12 січня 2021 21:59
техзавдання.pdf
12 січня 2021 21:59
витяг_eдиний_податок_.pdf
12 січня 2021 21:59
АКТ огляду.pdf
12 січня 2021 21:59
1 цiнова_пропозицiя.pdf
12 січня 2021 21:59
витяг єдр.pdf
12 січня 2021 21:59
1 довідка працівники.pdf
12 січня 2021 21:59
1 довідка ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя

ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
Відхилено 210 700,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 10:22
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"
#40646167
Переможець 211 250,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 15:04

Документи

20 січня 2021 10:22
Електронний підпис

Документи

22 січня 2021 15:04
Електронний підпис
22 січня 2021 15:03
2100-03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"
#40646167
211 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 15:04
Електронний підпис
22 січня 2021 15:03
2100-03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:37
ДУ1 розрив СПЗ-2100.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:39
Протокол № 2100_04.pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:19
СПЗ-2100.pdf укладений
10 лютого 2021 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-12-30-003063-c за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розробка проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщень (утеплення стін, заміна вікон на металопластикові з одночасним частковим зменшенням площі шляхом закладання газобетонними блоками та капітальний ремонт покрівлі з заміною конструкцій зенітних ліхтарів зони Б) навчального корпусу № 18 КПІ ім. Ігоря Сікорського, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 41») було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при публікації договору про закупівлю, а саме відсутня 2 (друга) та 6 (шоста) сторінки договору. У зв’язку з технічною (механічною, формальною) помилкою уповноважена особа помилково не розмістила за результатами закупівлі сторінки 2, 6 договору про закупівлю (від 10.02.2021 № СПЗ-2100). У зв’язку з чим необхідно розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю в повному обсязі від 10.02.2021 № СПЗ-2100.
Номер договору про закупівлю: СПЗ-2100
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 2100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 12.10. Договору, Сторони погодили за ваємною згодою достроково розірвати (припинити) Договір.
Номер договору про закупівлю: СПЗ-2100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін