Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 37573534 |
Вебсайт: | http://www.zavodska-ra.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56 |
Контактна особа: |
Гуржій Олена +380612898120 torgzvdra@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 448 163,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 240,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце, де повинні бути надані послуги - Заводський район м. Запоріжжя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 17:34 |
Дод.3 Проект договору опал.листя (30.12.2020).doc | |
30 грудня 2020 17:34 |
ТД опале листя ДК 90510000-5 (30.12.2020).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000027 ● 664a851dd0c24b1e9d8940485941e9b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2021 № 16
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (утримання внутрішньоквартальних територій - навантаження та вивіз опалого листя)», ID: UA-2020-12-30-003057-b, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Заводському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району розглянуто висновок про результати моніторингу №UA-M-2021-01-29-000027 ● 664a851dd0c24b1e9d8940485941e9b4 про закупівлю № UA-2020-12-30-003057-b ● f54d6461d5814e9dad3643c79fe452a3. Повідомляємо, що тендерним комітетом взято до відома та подальшого урахування в роботі всі рекомендації, визначені у висновку до моніторингу. Вжито відповідних заходів щодо усунення зазначених порушень, шляхом внесення змін до тендерної документації, оголошених процедур закупівель, на стадії «Обговорення і подачі пропозицій».
2021-02-10 17:38:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання учасником вимоги Замовника щодо накладання кваліфікаційного електронного підпису на тендерну пропозицію, чим порушено вимоги частини першої розділу 3 тендерної документації та п.5 розділу VII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про електронні довірчі послуги».)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання учасником вимоги Замовника щодо накладання кваліфікаційного електронного підпису на тендерну пропозицію, чим порушено вимоги частини першої розділу 3 тендерної документації та п.5 розділу VII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про електронні довірчі послуги».) • не усунуто
Порушення не усунуто
2021-02-12 12:40:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФІВІТ" |
1 448 163,00
UAH з ПДВ
|
1 440 894,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" |
1 440 922,00
UAH з ПДВ
|
1 440 922,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ" |
1 448 162,80
UAH з ПДВ
|
1 448 162,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС" |
1 448 163,00
UAH з ПДВ
|
1 448 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФІВІТ" #42315549 |
Переможець |
1 440 894,80
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 17:36
|
Договір № 1_3 від 09.02.2021 (листя).PDF | укладений |
10 лютого 2021 17:35
|