Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.»
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2020-12-30-002863-a ● 6ff1a8cf32424346a6b2f7d4deb6e4cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник, Овідіопольський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 11:59 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67842, Україна, с.Дальник, Овідіопольський р-н, вул.Дружби, 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 13:17 |
ТД зі змінами_на_капітальний_ремонт_вул_Центральна_Роксолани_.doc | |
12 січня 2021 11:10 |
протокол внесення змін Роксолани.doc | |
30 грудня 2020 11:55 |
ТД_НА_КАПIТАЛЬНИЙ_РЕМОНТ_ВУЛ_ЦЕНТРАЛЬНА_РОКСОЛАНИ_1.doc | |
30 грудня 2020 11:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2.docx |
12 січня 2021 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 13:17 |
ТД зі змінами_на_капітальний_ремонт_вул_Центральна_Роксолани_.doc
|
||||||
12 січня 2021 11:10 |
протокол внесення змін Роксолани.doc
|
||||||
30 грудня 2020 11:55 |
ТД_НА_КАПIТАЛЬНИЙ_РЕМОНТ_ВУЛ_ЦЕНТРАЛЬНА_РОКСОЛАНИ_1.doc
|
||||||
30 грудня 2020 11:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002863-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», Код ЄДРПОУ:43079629
Дата подання: 28 січня 2021 14:10
Вимога про усунення порушення
30 грудня 2020 року Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛК ЕНЕРГОМИР»
ФОП Мандрико Микола Віталійович
За результатами оцінки Тендерних пропозицій, Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» з причини, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника П.6 ІІІ Розділу ТД, Додаток 3 ТД. Наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було визначено переможцем (протокол розгляду тендерної пропозиції № 40 від 27.01.20). Замовник в протоколі зазначає, що учасник ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та виконано вимоги оголошення.
Дане рішення Замовника в частині визначення переможцем торгів ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
І. Відповідно до вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було подано файл: «Гарантія.rar», в якому, серед іншого, подана банківська гарантія, видана Акціонерним Товариством «Міжнародний інвестиційний банк»:
Так, подана Учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» банківська гарантія № 10.20-GT.113-18 не дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, що підтверджує перевірка підпису поданої гарантії на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify).
На підставі зазначеного можна зробити висновок, що незважаючи на вимогу ТД про надання банківської гарантії, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ, ПОДАНА ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» НЕ МАЄ ТАКОЇ МОЖЛИВОСТІ.
Окрім того, у складі файлу «Гарантія.rar» Учасником надано нотаріально завірену довіреність «483 Василіогло В.Ф. від 25.08.2020 (підписання договорів та ін.).pdf» про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Даний документ також надано без накладення ЕЦП/КЕП гаранта, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наголошуємо, що банківську гарантію не віднесено до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам або до документів, що підтверджують повноваження, на підставі чого допущене порушення НЕ МОГЛО бути виправлене іншим шляхом, крім як шляхом відхилення ТП даного Учасника.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
ІІ. Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання двох видів світильників: Світильник LED 100 Вт та Світильник LED 30 Вт. Замовник визначає, що учасники повинні надати світлотехнічний розрахунок об’єкту, а також прикріпити IES-файли пропонованих світильників (використовувати коефіцієнт запасу МF =0,8).
Попри дану вимогу Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції надає лише світлотехнічний розрахунок об’єкту з використанням Світильників LED 100 Вт та IES-файл Світильника LED 100 Вт, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пункт 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ІІІ. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону вих. № 09-19.01 від 19.01.2021 р.
Звертаємо увагу Замовника, що зазначена Учасником інформація з приводу пп.5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
IV. Згідно вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf, а саме Лист - згода з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» вищевказаний лист-згода відсутній.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, у Замовника були підстави та обов’язок для відхилення Пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» з огляду на пп. 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», яка підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане, вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області від 27.01.2021 року, оформленого протоколом № 40 від 27.01.2021 року про визначення переможцем ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» та намір укласти договір на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
звернення до Ради бізнес-омбудсмена;
Розгорнути
Згорнути
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛК ЕНЕРГОМИР»
ФОП Мандрико Микола Віталійович
За результатами оцінки Тендерних пропозицій, Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» з причини, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника П.6 ІІІ Розділу ТД, Додаток 3 ТД. Наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було визначено переможцем (протокол розгляду тендерної пропозиції № 40 від 27.01.20). Замовник в протоколі зазначає, що учасник ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та виконано вимоги оголошення.
Дане рішення Замовника в частині визначення переможцем торгів ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
І. Відповідно до вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було подано файл: «Гарантія.rar», в якому, серед іншого, подана банківська гарантія, видана Акціонерним Товариством «Міжнародний інвестиційний банк»:
Так, подана Учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» банківська гарантія № 10.20-GT.113-18 не дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, що підтверджує перевірка підпису поданої гарантії на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify).
На підставі зазначеного можна зробити висновок, що незважаючи на вимогу ТД про надання банківської гарантії, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ, ПОДАНА ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» НЕ МАЄ ТАКОЇ МОЖЛИВОСТІ.
Окрім того, у складі файлу «Гарантія.rar» Учасником надано нотаріально завірену довіреність «483 Василіогло В.Ф. від 25.08.2020 (підписання договорів та ін.).pdf» про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Даний документ також надано без накладення ЕЦП/КЕП гаранта, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наголошуємо, що банківську гарантію не віднесено до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам або до документів, що підтверджують повноваження, на підставі чого допущене порушення НЕ МОГЛО бути виправлене іншим шляхом, крім як шляхом відхилення ТП даного Учасника.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
ІІ. Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання двох видів світильників: Світильник LED 100 Вт та Світильник LED 30 Вт. Замовник визначає, що учасники повинні надати світлотехнічний розрахунок об’єкту, а також прикріпити IES-файли пропонованих світильників (використовувати коефіцієнт запасу МF =0,8).
Попри дану вимогу Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції надає лише світлотехнічний розрахунок об’єкту з використанням Світильників LED 100 Вт та IES-файл Світильника LED 100 Вт, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пункт 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ІІІ. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону вих. № 09-19.01 від 19.01.2021 р.
Звертаємо увагу Замовника, що зазначена Учасником інформація з приводу пп.5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
IV. Згідно вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf, а саме Лист - згода з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» вищевказаний лист-згода відсутній.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, у Замовника були підстави та обов’язок для відхилення Пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» з огляду на пп. 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», яка підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане, вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області від 27.01.2021 року, оформленого протоколом № 40 від 27.01.2021 року про визначення переможцем ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» та намір укласти договір на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
звернення до Ради бізнес-омбудсмена;
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2021 14:56
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
2 365 751,89
UAH з ПДВ
|
2 365 751,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" |
2 606 247,48
UAH з ПДВ
|
2 606 247,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мандрико Микола Віталійович |
2 682 113,36
UAH з ПДВ
|
2 682 113,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» #43079629 |
Відхилено |
2 365 751,89
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 14:17
|
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" #34321228 |
Рішення скасоване |
2 606 247,48
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:26
|
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" #34321228 |
Переможець |
2 606 247,48
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 08:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 08:50
|
протокол виправлення помилок.doc | зміни до договору |
10 березня 2021 08:35
|
додатково.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 13:02
|
додатково.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 12:53
|
договор.pdf | укладений |
19 лютого 2021 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |