Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Рис оброблений фасований, борошно пшеничне в/ґ фасоване, крупа пшенична фасована, крупа гречана фасована, крупа перлова фасована, пшоно фасоване, крупа ячна, крупа арнаутка, крупа манка, крупа геркулес, код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Очікувана вартість
158 191,00 UAH
UA-2020-12-30-002467-c 8b5b6fbf21af45deabc9d98dcb89ee93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Манко

+380565491561 krin.otg.oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту виконавчого комітету Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41402738
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
Контактна особа: Ганна Манко
+380565491561
krin.otg.oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 13:39
Очікувана вартість: 158 191,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1132 кілограми
Рис оброблений фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1282 кілограми
крупа гречана фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
621 кілограми
крупа пшенична фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
681 кілограми
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
154 кілограми
крупа перлова фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
964 кілограми
пшоно фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
158 кілограми
крупа арнаутка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
532 кілограми
крупа манка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограми
крупа геркулес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1317 кілограми
борошно пшеничне в/ґ фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. Розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сутисський Дмитро Петрович 155 985,90
UAH з ПДВ
155 985,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 156 218,40
UAH з ПДВ
156 218,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 10:27
Електронний підпис
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (7).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (6).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (5).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (4).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (3).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (2).PDF
13 січня 2021 10:25
Договор крупи (1).PDF
13 січня 2021 10:25
Техпаспорт авто.PDF
13 січня 2021 10:25
Потужність склад.PDF
13 січня 2021 10:25
НАССР (3).PDF
13 січня 2021 10:25
НАССР (2).PDF
13 січня 2021 10:25
НАССР (1).PDF
13 січня 2021 10:25
НАССР ISO 22000-2018.PDF
13 січня 2021 10:25
Направлення _1251 СДП.PDF
13 січня 2021 10:25
Мат-техбаза СДП.PDF
13 січня 2021 10:25
ІПН Сутисський Д.П..PDF
13 січня 2021 10:25
Захист довкілля.PDF
13 січня 2021 10:25
Запровадження НАССР.PDF
13 січня 2021 10:25
Договір оренди авто.PDF
13 січня 2021 10:25
Відгук Крин. ТРГ.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0019.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0018.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0017.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0016.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0015.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0014.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0013.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0012.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0011.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0010.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0009.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0008.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0007.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0006.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0005.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0004.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0003.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0002.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад0001.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт склад.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт обстеження0001.PDF
13 січня 2021 10:25
Акт обстеження.PDF

Публічні документи

18 січня 2021 22:43
Електронний підпис
18 січня 2021 22:39
Статут підприємства.pdf
18 січня 2021 22:39
проект договору.pdf
18 січня 2021 22:39
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
18 січня 2021 22:39
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
18 січня 2021 22:39
Лист про співпрацю.pdf
18 січня 2021 22:39
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сутисський Дмитро Петрович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сутисський Дмитро Петрович
#2642010512
Переможець 155 985,90
UAH з ПДВ
26 січня 2021 17:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сутисський Дмитро Петрович #2642010512

№ рішення у справі

№ 54/24-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сутисський Дмитро Петрович
#2642010512
155 985,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 11:53
Додаткова угода №2 від 30.11.21.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 11:44
Додаток № 1 до Додаткової угоди №2 Специфікація.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 13:27
Додаткова угода №1 від 20.09.2021 Нова редакція.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 13:26
ПРОТОКОЛ.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 12:55
Додаткова угода № 1 від 14.09.2021 крупи.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 18:52
Договір №5_СЗ_2021 від 05.02.2021 року.pdf укладений
09 лютого 2021 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5/СЗ/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5/СЗ/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5/СЗ/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 441,78
UAH