Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство ЛКП "Спортресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 33073600 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Чудійович Іван Михайлович 380974419845 ivanchudiyovuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 19 860 565,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 302,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 99302.83 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 28 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 16:09 |
Технічне завдання.docx | |
30 грудня 2020 16:03 |
Проект договору.docx | |
30 грудня 2020 15:45 |
Тендерна документація Й. Сліпого.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000041 ● 7ddad2e651a54be19375ac0598d0616b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 № 281
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-12-30-002320-b, 30.12.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Західного офісу Держаудитслужби на підставі наказу від 22.04.2021 № 281 здійснило моніторинг публічної закупівлі № UA-2020-12-30-002320-b від 30.12.2020р., за результатними якого складено висновок від 07 травня 2021 року (далі – Висновок). У відповідь на висновок Замовник повідомляє наступне: 1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції Станом на дату оголошення закупівлі майданчиками не реалізовано рядки для заповнення інформації про вид та умови забезпечення, Замовником дана інформація передбачена у ч. 3.5, 3.6 розділу 3 Тендерної документації. Оскільки переможцем торгів було надано всі документи, які вимагалися для надання забезпечення тендерної пропозиції, відсутність інформації жодним чином не вплинуло на результати закупівлі. Зміни до функціоналу з рядками для заповлення інформації про тендерне забезпечення майданчиками внесено лише у квітні 2021 року. 2. Щодо інформації у тендерній документації про прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника Оголошення про проведення відкритих торгів, яке є у вільному доступі, містить інформацію контактної особи замовника, тому кожен учасник мав можливість зв’язатись із Замовником. Таким чином, зазначаємо, що жодним чином не було порушено права Учасників на зв’язок із Замовником, а також на участь в даній закупівлі. 3. Щодо кваліфікованого електронного підпису Тендерна документація не містить імперативної норми про те, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана саме КЕП посиленого рівня захисту на захищеному носії. Замовником шляхом перевірки електронного підпису учасника на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено наступні відомості: Отже, підпис є кваліфікованим, удосконаленим на незахищеному носії особистого ключа, що цілком відповідає вимогам документації наведеним вище. Додатково зазначаємо, що відповідно до Законів "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов'язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис. Відповідно до Постанови КМУ "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб'єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об'єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов'язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Також, згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 вказаного вище Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно- програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: • органи державної влади, • органи місцевого самоврядування, • підприємства, установи та організації державної форми власності, • державні реєстратори, нотаріуси • та інші суб'єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. Тобто, підписання тендерної пропозиції учасником торгів не підпадає під перелік випадків, коли використання удосконаленого сертифікату (КЕП на незахищеному носії) забороняється та під перелік суб’єктів, що зобов’язані використовувати лише КЕП на захищеному носії, а отже - допускається використання КЕП на незахищеному носії (удосконалений сертифікат) згідно з існуючим законодавством до 01 січня 2022 року (абз. 2 п. 1 Постанови КМУ "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 03.03.2020 р. №193). 4. Щодо адреси банку бенефіціара Згідно п.4 частини 3.5. тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, зокрема, гарантія має містити зокрема назву банку бенефіціара – його назву та адресу. Оскільки постанова Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 не містить прямої норми щодо зазначення у банківській гарантії адреси банку бенефіціара, Замовником при квалікації пропозиції учасника знайдено інформацію про місцезнаходження банку бенефіціара на його офіційному сайті, який є у вільному доступі. 5. Щодо умов договору Замовником усунено порушення шляхом укладення додаткової угоди від 14.05.2021р. №2 та приведення у відповідність Договір № 4 від 26.02.2021 р. до проекту договору про закупівлю тендерної документації.
2021-05-17 14:26:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
19 434 619,21
UAH з ПДВ
|
19 235 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
19 650 000,00
UAH з ПДВ
|
19 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс |
19 572 235,30
UAH з ПДВ
|
19 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Переможець |
19 235 900,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 09:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 09:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 14:33
|
Додатковий договір 3.pdf | укладений |
19 серпня 2022 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 14:00
|
Додаткова Угода №2.PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:45
|
Додатковий договір №1.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:43
|
Локальні кошториси 1.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:43
|
Локальні кошториси 2.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:42
|
Розрахунки.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 13:53
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:51
|
Розрахунки загальновиробничих витрат.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:50
|
Локальні кошториси 2.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:50
|
Договірна на 2021 рік.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:49
|
Договірна загальна.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:49
|
Договір №4.pdf | укладений |
02 березня 2021 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно листа Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради від 17.03.2021р. №4-2103-2050, керуючись пунктом 3.6, Розділу 3 та п. 10.1, Розділу 10 Договору від 26.02.2021р. №4 (надалі Договір) та пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились: 1.1. Внести зміни в пункт 3.1, Розділ 3 Договору, виклавши його в новій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить 19 227 700,00 грн. (Дев’ятнадцять мільйонів двісті двадцять сім тисяч сімсот грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 3 204 616,66 грн (три мільйони двісті чотири тисячі шістсот шістнадцять грн 66 коп). |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність договору до проекту договору про закупівлю тендерної документації |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 18 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 954 823,53
UAH (в тому числі ПДВ 325 803,92 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись положеннями Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Сторони вирішили припинити дію Договору за згодою сторін № 4 від 26.02.2021 року. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті наданих послуг. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору № 4 від 26.02.2021 року. |