Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | https://marport.net/uk/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 14:30 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 12:08 |
Очікувана вартість: | 80 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 402 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості будівельно-монтажних робіт на підставі оригіналу рахунка. Замовник перераховує аванс на придбання устаткування (що надає Підрядник) у розмірі 50% від вартості устаткування на підставі оригіналу рахунка. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Щомісячна оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2в і довідок форми № КБ-3 з урахуванням пропорційного утримання авансів в розмірі 30% вартості виконаних будівельно-монтажних робіт та 50% вартості змонтованого устаткування (що надає Підрядник), на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 14:26 |
ТД роботи.docx | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.4_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.7_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.3_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.6_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.5_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.2_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
1.1_Додаток _1_Проектна документація.zip | |
30 грудня 2020 14:26 |
2_Додаток _2_Відомість обсягів робіт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Необхідно надати копію договору з аналогічними роботами відповідно до одного з листів-відгуків.
2. Фраза «(текст договору з договірною ціною з розшифровкою (локальні кошториси)» відноситься до договору з аналогічними роботами, а не до листа-відгука.
3. В якості досвіду виконання аналогічних робіт необхідно надати: договір з аналогічними роботами, договірну ціну цього договору та локальні кошториси.
4. Додатково повідомляємо, що всі вимоги до досвіду Учасника з виконання аналогічних робіт зазначено в п.4 розділу IV технічної специфікації тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000067 ● bbd50ec4ebc24ed4a7a06b8fa66807dd
- Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-12-30-002281-c 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-12 11:50:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Залишок робіт з будівництва об'єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-002281-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-17 11:45:35
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Залишок робіт з будівництва об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (код ДК 45210000-2 «Будівництво будівель») (UA-2020-12-30-002281-c) стосовно питання: яким чином та на підставі яких документів ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, надаємо наступні пояснення.
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості було прийнято на підставі затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкту "Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя" (Коригування). Тобто, отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза», щодо розгляду проектної документації та погоджено в Міністерстві інфраструктури України.
Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатки:
1. Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза», щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (Коригування) від 15.11.2019 № 00-0753-19/ПБ – 8 аркушів.
2. Лист Міністерства інфраструктури України №12777/46/10-20 від 15.09.2020р., щодо погодження проектної документації за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (Коригування) – 1 аркуш.
З повагою,
Голова тендерного комітету Д.П.Пересада
ДП «ММТП»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товаристо з обмеженою відповідальністю "Промислово-будівельна компанія "Стройка" |
79 916 670,00
UAH
|
72 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" |
80 458 464,04
UAH
|
72 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-інвестиційна компанія "Приазовье" |
78 678 475,00
UAH
|
76 997 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
80 410 000,00
UAH
|
77 300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товаристо з обмеженою відповідальністю "Промислово-будівельна компанія "Стройка" #38144308 |
Відхилено |
72 500 000,00
UAH
|
25 січня 2021 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2021 12:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" #22464792 |
Відхилено |
72 700 000,00
UAH
|
01 лютого 2021 13:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2021 10:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-інвестиційна компанія "Приазовье" #35129287 |
Переможець |
76 997 500,00
UAH
|
05 лютого 2021 15:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:36
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 10:53
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
додаток | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
договір | укладений |
26 лютого 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 20-17/21/44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |