Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони на об'єктах ГУ ДПС у Миколаївській області
Очікувана вартість
3 217 500,00 UAH
UA-2020-12-30-002265-c ● 16c9c68189cd4767b43c4a136fb8f378
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43144729 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6 |
Контактна особа: |
Волкова Тетяна Володимирівна +380512501857 mk.official@tax.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 3 217 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо).
Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року (включно)
У разі ліквідації Замовника на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», права та обов’язки переходять до правонаступника.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо).
Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року (включно)
У разі ліквідації Замовника на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», права та обов’язки переходять до правонаступника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони на об'єктах ГУ ДПС у Миколаївській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та підписаного Сторонами Акта наданих послуг за відповідний розрахунковий період, у десятиденний термін з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 14:23 |
ТД Послуги з фізичної охорони_2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість годин
Дата подання: 04 січня 2021 16:48
Дата відповіді: 06 січня 2021 14:39
Яка загальна кількість годин охорони?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Згідно п.п. 4.4. п. 4 Розділ І. тендерної документації та п. 5.1 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації), строк надання послуг починається з моменту підписання договору і триває до 31.12.2021 включно. Від дати підписання договору залежатиме точна кількість годин охорони. Наразі кількість годин охорони є орієнтовною і складає, приблизно, 64022 год.
Згідно п.п. 4.4. п. 4 Розділ І. тендерної документації та п. 5.1 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації), строк надання послуг починається з моменту підписання договору і триває до 31.12.2021 включно. Від дати підписання договору залежатиме точна кількість годин охорони. Наразі кількість годин охорони є орієнтовною і складає, приблизно, 64022 год.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-30-002265-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42466883
Дата подання: 26 січня 2021 10:42
Дата подання: 26 січня 2021 10:42
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2021 12:06
рішення від 28.01.2021 № 1480 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 12:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2021 № 2142.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 18:03
рішення від 08.02.2021 № 2142.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 08.02.2021 №2142-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС" ра рішення про визначення ТОВ "АЛЬФА СБ" переможцем процедури закупівлі послуг з фізичної охорони на об'єктах ГУ ДПС у Миколаївській області
Дата виконання рішення замовником: 12 лютого 2021 12:10
Номер скарги: UA-2020-12-30-002265-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42466883
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС" |
2 553 000,00
UAH з ПДВ
|
2 112 715,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
2 676 759,82
UAH з ПДВ
|
2 112 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
2 627 980,29
UAH з ПДВ
|
2 249 983,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА"" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" |
2 999 700,00
UAH з ПДВ
|
2 805 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС" #42466883 |
Рішення скасоване |
2 112 715,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 12:05
|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Рішення скасоване |
2 112 726,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 12:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ДАЙМ-СЕРВІС" #42466883 |
Переможець |
2 112 715,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 20:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2021 16:22
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 14:35
|
Договір №1.pdf | укладений |
01 березня 2021 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України, п. 1 Положення про Головне управління ДПС у Миколаївській області та п. 11.10 Договору від 01.03.2021 №1, Сторони узгодили реквізити Замовника викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |